Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) bul07


bul07
nagyúr

Megláttam a címet, majd elolvastam, aztán kerestem hogy ez véletlenül nem a 2007-2008-as archívumból került elő ;]
Most tényleg ezeket mind meg lehet találni bárhol sőt sokkal komolyabb beállítási lehetőségeket is , egy turbózott cfg simán tartalmaz WH-t meg be ki kapcsolható dolgokat
Amúgy milyen gép az amin a cod4 nem tud produkálni 100FPS-t

Régi szép időben kerestünk olyan szervert ami nem dobot ki ha kikapcsoltuk a növényzetet és elkezdtük lődözni a fűbe kúszó embereket a pálya másik végéből egyből jött a csalózás , persze hogy ki tudtuk lőni nem takarta a növényzet
Régen játszottam már a cod4-el , Xfire szerinti 2200óra játékidőmet nem növelem tovább

Amúgy ez a grafikai butítás előnyei mostani játékokba is megvan BC2 is jó példa rá ful grafikán nem látod hogy fut a növényzet között de minimum grafikán már simán vagy távolabb eltűnnek a növényzetek így könnyebb játszani is

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#52) superecneB válasza kutga (#6) üzenetére


superecneB
őstag

Ha innen közelítjük azt is lehet mondani, hogy ha mind a ketten gyári cfg-vel nyomjuk, és neked erősebb géped van akkor előnyöd van velem szemben, mert több fps-ed van, -nagyobbat ugrassz, máshogy hord a fegyvered, szimplán nem akad a játék stb.

Szóval ez egy összetett és kényes téma. Mindenesetre verseny szinten meg van oldva a dolog, elég fixen le van kötve mit szabad és mit nem.

(#53) papa019 válasza Siera (#50) üzenetére


papa019
senior tag

Elméletileg 50-60FPS-től már folyamatosnak látod a képet (például a mozikban egy kicsivel 50FPS alatt van a videó).
Játékoknál itt valószínűleg másban keresendő a válasz, mert tényleg óriási különbség van még akár a 80 és a 125 FPS között is érzetre.

(#54) Synthwave válasza NFL#13 (#45) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

\r_picmip 3, SM 2.0 + 2xAA-val, +holdbreath az alap. no lens flare, stb.
A szénné butított promod az igazi.

"Ha soha nem csaltál, akkor tudhatod ,hogy milyen tisztességesen játszani."

Csak azt tudom.

A magyarok internetes ingame megnyilvánulásait és reputációját inkább hagyjuk. Elég szégyen (és nem csak CoD-ban).

A probléma inkább az, hogy sokan a *.cfg-írást azonosítják a wh-val, aimbot-tal, meg mittoménmégmivel'. Ők se Quake-en nőttek fel. :)

"Én ezekről beszéltem, az hogy te a gázpedálra rakod a lövés gombot az nem ide tartozik."

Azért ennél kicsit komplexebb dolgokra gondoltam. Pl. különböző toggle bind-ok vagy ha pisztolyra váltasz, akkor a 80-as fov-ból 70 lesz, a 0.1-es mouseaccel-ből 0.08, stb. stb.

Siera: Az emberi szem nincs fps-re korlátozva. Miért is lenne? Másrészt az, hogy te folyamatosnak látod, attól még a mikrolaggok észrevehetőek, ahogy a fizika sem úgy működik, ahogy kellene - és még a képfrissítés is közrejátszik; és mindez hatással van a mouse input-ra is.

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#55) daehun


daehun
tag

Habár jópár éve nem játszottam Call of Duty-val (pedig régebben elég tájékozott voltam a dologban), most, hogy címlapra került egy releváns cikk, talán ideje pár dolgot tisztázni.

@PB
Ha rászánod az időt, hogy manuálisan hozzáadd a legtöbb parancsot a szűrőhöz, akkor a mezei CFG-seket bármikor ki lehet szűrni. Az már más kérdés, ha magát a PB klienst patcheli az illető (lásd fizetős cheatek) akkor attól a ponttól esélytelen bármilyen módosítást kiszűrni.

@FPS és az emberi szem
Elég régi mítosz, hogy az emberi szem nem képes elkülöníteni a különbséget X FPS fölött. Azoknak, akik továbbra is így gondolják, ajánlom figyelmébe ezt a példát: http://boallen.com/fps-compare.html. Ha ezek után sem látsz különbséget, akkor valóban nincs több ötletem. Tény viszont, hogy a túlnyomó többség nemcsak képes a különbség észrevételére, de a magasabb FPS-el a mozgás sokkal folyékonyabbnak és ezáltal természetesebbnek hat.

Gyakori ellenérvként merül fel az, hogy a filmekhez miért használnak viszonylag alacsony FPS-t (ami általában ~25, mert ez az általánosan elfogadott szám mely mellett az agy mozgóképként értelmezi az információt - habár, mint az előző példánál is látható, ez továbbra sem hat természetesen). Itt érdemes ugyanezen szájt aljára görgetni, ahol Neim Sutherland idézete körülbelül így szól:

"A film célja nem a valóság újrateremtése, még csak az előadása sem. Egy pszichikai kapcsolatot akarok létrehozni közted és a képek között. Be akarlak szippantani a világba és a sztoriba, felfüggeszteni a kételyeid és elfelejtetni saját magad és a világodat a film egy pillanatáért.

Nem elegendő vizuális információ közlése által rákényszerítjük az agyat a hiányzó részek kitöltésére...ennek folytán a film mégjobban beszippant. Ez az egyik része annak mozzanatnak, ahogy elenged magad addig a pontig, ahol nevetni vagy sírni tudsz vagy nyugodtan hátradőlni vagy ijedten felriadni vagy fellelkesülni."

@FPS hatása a játékmotoron
A következő kérdés ami elég gyakran felmerül az, hogy a különböző FPS értékeknek van e bármilyen hatása magára a játékra. A válasz pedig, legalábbis a Quake motor (melyre a teljes CoD széria épül) és annak leszármazottjai között, igen. Érdemes ezt a tanulmányt elolvasni a témában: http://wiki.modsrepository.com/index.php/Call_of_Duty_:_A_Study_on_FPS.

Röviden összefoglalva a különböző FPS értekek mellett a karakter különböző magasságokba képes ugrani (feltehetően a játék fizikai számításai során a változó kerekítésbeli eltérések miatt). Fontos kiemelni, hogy a növekedés nem lineáris (azaz nem fogsz egyre magasabbra ugrani egyre több fps mellett). Érdekes például, hogy a teszt alapján 333 FPSel tudsz a legmagasabbra ugrani (hasonló konklúzióra jutott a jumperek többsége is), azonban 500 FPS-en egy éles visszaesés tapasztalható például. Ez a fajta visszaesés mind CoD2 és CoD4 alatt is megfigyelhető.

A következő sajátosság az esések után elszenvedett sebesülés mértéke. Érdekesen játékcímtől függetlenül (CoD2/CoD4/CoDWaW) újra a sokat hallott számokkal találkozunk, mint 333/250/125 melyeknél a legkevesebb, míg 500 FPS-en látványosan több sebesülést szenvedünk el, mint gyakorlatilag bármelyik másik (akár igen alacsony) érték mellett.

Hasonlóan tesztelhető tény, hogy adott FPS mellett a karakter képes hangtalanul mozogni. Harmadszorra lusta vagyok leírni, csak nézzétek meg az eredményeket.

A probléma azzal, hogy a 'beadhatóság' is hasonlóan tesztelhető legyen, hogy nem lehet egységes körülményeket teremteni, anélkül pedig az eredmények használhatatlanok. Azonban amikor a fenti három példa elég nyílvánvaló párhuzamot von a 'prok' véleménye és a kapott eredmények között, akkor joggal merül fel a kérdés, hogy talán mégis van valami a dologban.

@a cikk
A pontos mérésekhez egyébként ajánlanám a 'viewpos' és 'setviewpos' parancsokat és a 'cg_fov' és 'cg_fovscale' változók vagy akár a használt Shader Model egységesítését is. Viszont a méréseknek túl sok értelmük nincs a saját felhasználáson kívül, mert erősen gépfüggő, hogy az egyes parancsok hogyan hatnak az adott gép teljesítményére.

A Yitch CFG(-k) pedig ha jól emlékszem egy céllal volt(ak) megalkotva, az pedig az összes lehetséges effekt kikapcsolása az elviekben maximimális FPS elérése érdekében. De ahogy a te teszted is mutatja, sok esetben egy régebbi Shader Model alkamazása vagy adott effekt kikapcsolása nem feltétlen hat ugyanúgy a különböző PC-kre.

[ Szerkesztve ]

(#56) bbazs96 válasza bul07 (#51) üzenetére


bbazs96
csendes tag

Az a gép, amin nem tud a cod4 100 Fps-t produkálni, az egy laptop, egy integrált grafikával. És igen, arra is kíváncsi voltam, hogy a különböző ShaderModel értékek mennyire befolyásolják szerény Atim teljesítményét.

[ Szerkesztve ]

(#57) srph25


srph25
tag

nem olvastam végig a cikket és a kommenteket, szóval nemtom írta-e már vki:
rivatunerrel hihetetlen módon szét lehet butítani a játékot (nem csak ezt). :P

(#58) kutga válasza superecneB (#52) üzenetére


kutga
nagyúr

Összetett és kényes téma, ezt aláírom. Mondjuk én nem emiatt hagytam ott a COD-ot, hanem a rengeteg csaló (nem cfg fabrikálás), meg a magyar szervereken folyó folytonos anyázás miatt, de ez már megint más téma.

Let the Zone take me if I am.

(#59) Djuree


Djuree
félisten

még mindig ez a legjobb újabb cod játék. mennyit toltam én basszus xboxon, zseniális :C

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#60) papa019 válasza daehun (#55) üzenetére


papa019
senior tag

Az FPS a mozikban és a televíziós adásokban azon a minimális értéken van, amin még élvezhető a film/adás (az adatforgalom minimalizálása érdekében). Sokan pont emiatt gondolják azt, hogy az emberi szem efelett nem érzékel különbséget. De ez az érték a minimum és nem nagyon hallottam, hogy megállapítottak volna egy maximumot ebben a témában...

A korábbi hsz-emben ezt így nem gondoltam át... :U

[ Szerkesztve ]

(#61) aram01


aram01
nagyúr

tudom hogy nem ide tartozik de cod2-re van alternatíva?(öcsém laposa csak azt viszi )

Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

(#62) Misály válasza kutga (#1) üzenetére


Misály
addikt

Abszolut csalasnak szamit, regen amikor szervereket hosztoltunk 1 napos autobant kapott aki ilyenekkel trukkozott ( pb-ben belottunk egy csomo plusz beallitasra hatarokat ), maxfps fix 125 lehetett csak eg mindig be volt kapcsolva, textura elessegnek is csak az optionsben beadhato minimum lehetett. Elso elesiteskor 16-bol 7-8 embert kapasbol kivagott a punkbuster. Volt par hisztizo tini, de meghozta a gyumolcset es a cex volt akkoriban az egyik legjobban meno szerver mert nem voltak konfigmajmok es skill kellett.

A szerzo rettento fiatal, 3 eves volt amikor kijott a q3, a legjobban es legszabadabban konfigolhato jatek.

(#63) kutga válasza Misály (#62) üzenetére


kutga
nagyúr

Mondjuk amit superecneB írt abban is van igazság, hogy akinek gyengébb a gépe folyamodhat ilyenhez, bár mondjuk erre van már a Promod nem? Amiben erősen visszavették a grafot.

Let the Zone take me if I am.

(#64) anulu


anulu
félisten

szerény véleményem, de ha rajtam múlna, akkor multiban
a) tiltanám az ilyen cfg bűvészkedéseket
b) limitálnám az fps-t

lehet csűrni-csavarni a szavakat, de jópár ezek közül (pl fov) jogosulatlan előny azokkal szemben, akik nem használják ezeket a beállításokat (nem is tud róla, h lehet ilyet, "gyári beállításokkal megy"). ha meg butítod a textúrát, lazán észre lehet venni, hogy valaki egy tereptárgy mögött van.

saját vélemény, nem kell megkövezni miatta, de a szememben ezek ugyanúgy a "cheat" kategóriába esnek, mint a wallhack.

[ Szerkesztve ]

"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB

(#65) Misály válasza kutga (#63) üzenetére


Misály
addikt

Akinek gyengebb gepe van, az ne codozzon. Ilyen egyszeru, ezert jon be GoW3 Xbox Live-on, ott nincsenek ilyen barmok, zart rendszer, egyenvas.

Amit supercneb irt azert santit mert limitalhatod az fps-t szerver oldalrol, 125 az idealis q3-ban tobbet soha nem engedtek, ezen szellemben codban se engedtunk tobbet mivel az a kozepertek ( q3dm6on siman atugrottal a hidrol railre 333 fps-el 125-nel mar tudas is kellett hozza ). Q3-ban butithattad a grafikat ahogy akartad, semmit nem ert mert az ellenfelet lattad mindig tisztan ( nem volt kod, fust se volt suru, fenyek se voltak olyanok hogy ne lattad volna, fu meg ilyenek meg meg hallomasbol se voltak ismertek ), oda tudni kellett, codban ha jatszottal a latvannyal, olyan elonyhoz jutottal ( jobban lattad az ellent ), ami mar csalas kategoria.

[ Szerkesztve ]

(#66) nuke7 válasza daehun (#55) üzenetére


nuke7
veterán

én azt mondtam, hogy 67 és 97 fps között nem tudom megmondani a különbséget (tapasztalat)
viszont így már érthető, hogy a játék motorja változik, ha más az fps... erről még nem hallottam, és kicsit furcsa is.

https://youtube.com/user/nuke7

(#67) Shing


Shing
őstag

Azt hittem már valami jó grafikát növeli csilivili konfig. :U
Szerk.: Amúgy ha ennyire lenullázátok a grafikát, akkor ott a BF1942. Az csúnya lesz nem kell félni és nem az számít h hány 100 FPS-ed van.

[ Szerkesztve ]

(#68) kutga válasza Misály (#65) üzenetére


kutga
nagyúr

Jah én is arra jutottam hogy játék inkább konzolon. Kivéve D3 ami most jött ki.

Let the Zone take me if I am.

(#69) Zoli83 válasza kutga (#6) üzenetére


Zoli83
tag

Én is szeretek gyári állapottal játszani, de ezek az fps-növelő beállítások -r_drawdecals 0; ez például a sok zavaró/felesleges dolgot tünteti el a földről/falakról- teljesen legálisak és minden komolyabb játékos, aki versenyszinten játszik így állítja be a gamet, még nagyobb lanokon is teljesen elfogadott dolog. :K

Ez a "ha rövid Ak jut, 50, ha más akkor 63" kicsit szúrja a szemem, a cod4 már nem egy mai játék és nem kell hozzá atomerőmű, hogy meglegyen az ajánlott fix 125 fps, vagy ami még jobb a 250. :U

[ Szerkesztve ]

(#70) Misály válasza Zoli83 (#69) üzenetére


Misály
addikt

Az r_drawdecals 0 nem ruhaz fel elonnyel ( nem latsz jobban tole ellent )csak tehermentesiti a gepedet, ezek a jellegu tweakek teljesen rendben vannak, a 250 fps szerintem mar necces, CoD 1-ben volt olyan hely ahova csak 125 fps felett tudtal felugrani, nem tudom melyik map volt ahol a hazak tetejere felmaszhattal egy romos falon keresztul ha eleg fps-ed volt es szepen szedhetted le a gyanutlan embereket. Na ez mar exploit kategoria amit mi mar nem engedtunk meg, mivel nem csak ismeret kellett hozza, hanem kello vas is. Mi az egyenlo eselyek hivei voltunk, ha valakinek nem volt fix 200 fps-e ne szivjon mar...

(#71) Zoli83 válasza Misály (#70) üzenetére


Zoli83
tag

r_drawdecals 0 simán előnyös, gondolj csak mondjuk a Strike mapon, az utca közepén fekvő enemy-re, nézd meg ha be van kapcsolva, sokkal nehezebb észrevenni. :U 250 fps-sel sincs szerintem gond, régebbi codokban, cod1-ben -ja, szerintem Downville az a map, amire gondolsz- például még a 333 fps is engedélyezett volt. Csak magamat tudom ismételni, 125 fps-sel szinte mindenhova fel lehet ugrani és ehhez nem kell olyan erős vas.

(#72) Misály válasza Zoli83 (#71) üzenetére


Misály
addikt

Azaz! Cex-en 125 volt a max verpistibandak nem is jottek a war szerverunkre csak azok akik tenyleg tudtak jatszani:)

A strike-os temat nem tudtam, CoD 4 be annyira nem melyedtunk bele. Nekem igazabol q3 volt a zsanerem, ott nem szamitott a konfig, tudni kellett...

(#73) Zoli83 válasza Misály (#72) üzenetére


Zoli83
tag

Nem kötekedni akarok, de mi se mentünk volna, és szerintem a komoly csapatok is kiröhögnének ilyen szerver beállításokkal. :B

(#74) kertsa válasza anulu (#64) üzenetére


kertsa
senior tag

Miért csalás az, ha a megengedett kereten belül állítgatod a cfg-t? Limitálva van az fps... 250 a max Promod-ban:) És ez nem véletlen. 800 fps felett már nincs hangja a lépteidnek és olyan, mintha korcsolyáznál:)

"saját vélemény, nem kell megkövezni miatta, de a szememben ezek ugyanúgy a "cheat" kategóriába esnek, mint a wallhack."

A határok közötti cfg bűvészkedés és a wallhack között nem kevés a különbség :N Ha valóban cheatnek minősül, akkor a PB, Promod és az egyéb anticheat programok miért nem sikítanak?

Mikor azt írják, hogy csalok, az azért van mert fix 250 fpsel játszok? Vagy azért, mert nem alap cfg-m van? Vagy netán azaz oka, mert kolléga 45 fpsel játszik alap cfg-vel? :K

(#75) Shing válasza kertsa (#74) üzenetére


Shing
őstag

Igen csalás, akkor miért nem játszol 60-al pl.? Azért mert úgy nehezebben tudod megölni azokat akik ugyan úgy játszanak mint te. Nem értem miért nem mindegy az, hogy mindenki 60FPS-el játszik vagy mindenki 200-al. JAA! Hogyha 200-al játszol akkor nem mindenki tud annyival és így már lehetsz jobb CSALÁSSAL mástól. A PB és társai meg egyszerűen ezt nem figyelik. Mindenki jászon annyival ami alapból a max és kész. Persze mondhatod azt, hogy mindig lesz olyan aki moddolja a CFG-t és ez itt a baj, mert van ilyen. A készítőknek kellene ezt a lehetőséget korlátozni.

(#76) Zoli83 válasza Shing (#75) üzenetére


Zoli83
tag

Az miért csalás, ha valakinek megvan az "ajánlott" gépe a játékhoz? :W

(#77) Shing válasza Zoli83 (#76) üzenetére


Shing
őstag

Én nem tudom mennyi alapból a max FPS. Ha 150, akkor annyi. Csak azt ne lépjük túl mindenféle moddolásokkal.

(#78) NFL#13 válasza Synthwave (#54) üzenetére


NFL#13
tag

Ugyanarról beszélünk mind a ketten. így van ahogy mondod.
Én mint mondtam azokra a beállításokra gondoltam ,amit nagyban befolyásolják a játék képi megjelenését és a fizikáját. A különböző apróbb segédletekről nem is beszélve.

Én a fent említett durva módosításokat nem azonosítom a WH-val, de számomra nem különb semmivel az aki ilyen eszközökkel él, mint aki WH-zik.

A tájékozatlanság sok tévhitet szül és sok problémát okoz. Amíg egy 12 éves gyerek előbb megtanulja cfg-ben színezni az ellenfelet, mint azt ,hogy hogyan kell egy mikrofont beállítani, addig ez nem fog változni soha.

(#79) Zoli83 válasza NFL#13 (#78) üzenetére


Zoli83
tag

Én se úgy értettem a versenyképes játékot, hogy rózsaszín meg rikító zöld emberek szaladgálnak. Azért nagyon nem mindegy, hogy valaki WH-zik vagy például filmtweakkel -ami mellesleg szintén legális és teljes mértékben elfogadott dolog- játszik, amitől jobban észre lehet venni az ellenfelet.

Shing: alapból 91 fps

(#80) NFL#13 válasza Zoli83 (#79) üzenetére


NFL#13
tag

Lehet tévedek ,mert már nagyon régen játszottam utoljára. De emlékeim szerint a PBBans-os alap cfg szűrő is kirakott ezért(bár sajnos ban-t nem adott érte ;] ) , ami ugye hivatalos.
Persze, én pár száz sorral kibővítettem. De mivel vannak olyan utasítások aminek nincs értéke, ezért PB nem vesz róla tudomást. Ezt csak log-ban lehet utólag megnézni, és elmondom ,hogy eredeti PBBans-os szerveren 10-ből 5-nél volt egy kis nyalánkság a log alapján.
Emiatt úgy kiábrándultam ,hogy fogtam magam és egyből eladtam a játékot. És soha többé nem szeretnék vele játszani.

[ Szerkesztve ]

(#81) IreN!CuS válasza Zoli83 (#73) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Én még most is kiröhögöm,pedig..... :U

Shing Le lett limitálva egy adott szintre...innentől kezdve mindenki ment a 250re(cod1ben a 333ra)ne magyarázd meg,hogy én elbaszok 150kt hwra hogy meglegyen a 333/250 az csalás.Más is menjen a sírás helyet és vegyen hwt ha ennyire zavarja ,hogy másnak több fpse van. :U

Ez a cikk jól mutatja a magyar comonyutity..... :U

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#82) Shing válasza IreN!CuS (#81) üzenetére


Shing
őstag

Te komolyan nem érted, nem is akarok vitatkozni. Jó szórakozást. :C

(#83) Zoli83 válasza Shing (#82) üzenetére


Zoli83
tag

Amúgy már én is -nagy COD-osként- gondolkodtam ezen a mindenki használjon egy cfg-t dolgon. Úgy jó lenne, ha nem lennének benne semmilyen zavaró tényezők, mint mondjuk szálló por/köd, és ezek a drawdecals-sal eltüntethető dolgok. De ugye nincs két egyforma ember így ami nekem előny, az lehet másnak hátrány. Gondolom a fejlesztők ezért se szedték ki ezeket a dolgokat a játékból. :U

(#84) bbazs96 válasza Zoli83 (#83) üzenetére


bbazs96
csendes tag

Ezt amúgy akkora baromságnak tartom, hogy ne lehessen testre szabni a grafikát. Ez pont olyan mint a szerencsétlen (szar) konzolportok, ahol nincs/allig van lehetőség a grafika állítására. Elmehetnek így a frászba. Nagyon sok címnek a skálázhatósága van taccsra vágva. Rendben, a cfg nem csak erre használható, de ha erre használja valaki miért olyan nagy bűn? kicsit foltosabb a fű? átláthatóbb? valószínűleg aki ilyent használ, alapból hátránnyal indul, el akarja érni azt a sebességet, amit a másik gépe tud. Vagy összejön, vagy nem. Az ízlések és pofonok része meg még szóba sem jött.

(#85) papa019 válasza bbazs96 (#84) üzenetére


papa019
senior tag

Ott a Settings menü a testreszabásra és ne mondjátok, hogy ha ott leveszi az ember a grafikát, akkor az nem elég egy gyengébb konfighoz... :W
Az már más kérdés, hogy a teljesen minimum grafikát nem engedi a PB (r_picmip) - ez mondjuk cod2 volt. :DDD
Ha a grafika butításával előnyt szerzel, akkor az miért ne lenne csalás?!

Ha nekem például jó gépem van és max. grafon tolom a játékot csak azokkal a beállításokkal, amiket a settings menü enged, akkor én baromira nem fogom látni az olyan dolgokat, amiket a mondjuk te látsz a minimumnál is szarabb grafikával.

Itt el lehet vitatkozni, hogy a CFG átírása csalás-e vagy nem. Az átlag játékosok úgyis azt vallják, hogy igen, a "hozzáértő" pro játékosok meg úgyis a saját igazukat védik...
A COD community már évekkel ezelőtt is egy kalap sz*r volt, mondjuk én két éve hálistennek nem hallottam már az egészről és nem is hiányzik.
Gusztustalan volt, amit sokan műveltek.
És a "legérdekesebb" amúgy az az egészben, hogy pont a magyarokkal nem lehetett soha játszani (egy-két értelmesebb csapat kivételével)... Vagy sírtak mindig, vagy olyan dolgokat produkáltak a saját szervereiken, amik enyhén szólva érdekesek voltak.

Arról már nem is beszélve, hogy a bannolt játékosok nagy része magyar volt mindig...

[ Szerkesztve ]

(#86) kertsa válasza Shing (#75) üzenetére


kertsa
senior tag

Nem tehetek róla, hogy alap cfg-vel is megvan a megengedett 250 fix fps :) Az már más kérdés, hogy a felesleges dolgokat kikapcsolom. De ha rosszabb a géped, akkor te is lejjebb veszek a minőséget a menüből? Ami szintén csalás,mert ezzel kikapcsolod a tárgyakat. Akkor az is csal akinek gyenge a gépe? ;]

Ami csalás a cfg-be, azok a scrip-tek. Sajnos van még amit de a semmilyen anticsít progi nem lát.

[ Szerkesztve ]

(#87) bbazs96 válasza papa019 (#85) üzenetére


bbazs96
csendes tag

méghogy belátok olyant amit te nem... !!! ember, te feljebb tekerheted a felbontást, de nálam 800x600 felett élvezhetetlen!!!

(#88) kertsa válasza papa019 (#85) üzenetére


kertsa
senior tag

Az igaz, hogy sok magyar bannolt van, de az nem igaz, hogy legtöbb a magyar banned. Lengyel, Orosz, Német, ezek viszik a pálmát :K

Azzal viszont teljesen egyetértek, hogy a magyar CoD közösség egyenesen szánalmas, nagyon felhígult az utóbbi 3 évben. Tisztelet a kivételnek. Xfire szerint 3500 :U órát azért lejátszottam 1 kulccsal, ami természetesen még él, és jó arra, hogy néha publikoljak.

[ Szerkesztve ]

(#89) bul07 válasza kertsa (#88) üzenetére


bul07
nagyúr

Felhígult volna az utolsó 3 évben mindig is híg volt a magyar játékos társadalom, mikkor megjelent 2007-ben emlékszek vártuk hogy jöjjenek a szerverek, első napon mikkor megjöttek csak pár magyar szerver volt , mikkor sikerült feljutnom szomorúan tapasztaltam hogy csaló van rajta

Én MW2 megjelenéséig játszottam a cod4-el , és szerintem ez is volt az utolsó cod ami komolyabb újítást hozott előző részhez képest
Majd esetleg ha lecserélik a motorját a játéknak tudnak valamit újítani de addig esélyük sincs a MW3-at már meg se vettem, vagyis várom hogy akciózzák le

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#90) Synthwave válasza Shing (#75) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

I just ROFLd. A real hard one.

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#91) Synthwave


Synthwave
HÁZIGAZDA

Erről az egész "mocskoscfghezérteniakaróésértőtisztességtelendenemwhscsítlámák"-ról eszembe is jutott valami:

[link]

:' D

Kár, hogy igaz..

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#92) kiskaktusz


kiskaktusz
addikt

Sosem voltam nagy multibuzi, inkább a single-t vittem végig és a polcra került a disc, vagy UT99, UT2004 lan.

COD4-vel egyszer próbáltam multizni. Miután mondhatni "lazán" végigvittem a single részét veteránon, gondoltam megpróbálom. Nem vagyok nagyon béna, de hogy egy killem sem volt, azon meglepődtem.. Nem it tudtam ilyen dolgokról.. Olyanokról meg pláne nem, hogy az enemy-t lehet színezni mindenféle színre, hogy pompázzon a delikvensnek a fedezék mögül.

Gondoltam, hogy van valami bibi, mert az már a mlti alatt kiderült számomra, hogy gyorsabban töltenek és amíg én egyszer lövök, ők 2* sütik el a fegyvert, én meg csak ámultam.

Meg is utáltam egy életre a multit. Már csak spanokkal max UT2004 instagib LAN és kapják be a kolbászom a csalós pöcsök, akik nem a játék élvezetéért játszanak, hanem, hogy a minél nagyobb fpsükre és killszámukra verjék :(((

"Don't try to understand women... ...women understand women and they hate each other."

(#93) Synthwave válasza kiskaktusz (#92) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

"Miután mondhatni "lazán" végigvittem a single részét veteránon, gondoltam megpróbálom. Nem vagyok nagyon béna, de hogy egy killem sem volt, azon meglepődtem.."

Ez érdekes. Nekem 8 év Quake után az első CoD 4-es multi élményem (keményen droppoló fps-sel) egy Crossfire-en történő fincsi vadstrafe-elős ownage utáni ban volt. ;] :DDD

A sok low, ugye..

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#94) kertsa válasza bul07 (#89) üzenetére


kertsa
senior tag

Már a CoD4 megjelenése előtt megvolt a csalás rá, csak a CoD2 haxot kellett kicsit módosítani:) És igen, egy új motor átmeneti megoldást nyújtana, de csak 1-2 hétre, mert az orosz barátaink nagyon gyorsan piacra fogják dobni arra is a csalást :W

(#95) bul07 válasza kertsa (#94) üzenetére


bul07
nagyúr

Én főleg a játékra magára gondoltam hogy új motor kellene neki, mert nem tudom hány bőrt akarnak még lehúzni róla
MW3 is elmehetne egy MW2 DLC-nek annyira egyformák
Amíg a csalásokra lesz kereslet addig csinálják , sőt még vannak olyanok is akik havidíjas csalásokat használnak na az már mindenek a legalja

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#96) kertsa válasza bul07 (#95) üzenetére


kertsa
senior tag

Minden nap felmegyek 1-2 szerverre egészen addig, amíg le nem csalnak. Ez úgy 10-15 perc szerverenként :W Ezért ment el a kedvem a mindenféle online játéktól.

Vannak akik tényleg jól játszanak. És azok akik jónak szeretnének tűnni azok megveszik, vagy rosszabb esetben letöltenek valami detected wh-t. Nálunk úgy ment annó a tgf, hogy feljött a szerónkra és 1v1 valakivel és ha nyert, akkor volt esélye bekerülni a csapatba. Sok esetben kocka wh-t látott a pb:) Olykor az is előfordult, hogy kikapott annak ellenére, hogy ott figyelt a piros kocka pb shoton. Csal és még noob is ;]

[ Szerkesztve ]

(#97) papa019 válasza kertsa (#96) üzenetére


papa019
senior tag

Én pont emiatt hagytam abba. :U Mint szerver admin, rengeteg csalót láttam folyamatosan és rövid idő alatt meguntam...

Nagyon jó kis közösségek voltak anno, amikor elkezdtem játszani még a COD2-vel (2007. január). Aztán ezek a közösségek kezdtek eltűnni, illetve ahogy jöttek a fiatalabbak, egyre jobban felhígult az egész. Eltűntek a jó kis szerverek, a maradék közül pedig a legtöbb vagy csalóval volt tele, vagy pedig oltották egymást állandóan.
Aztán jött a COD4, amivel szerintem végleg meghalt a public része a dolognak... Emlékszem a 4-ben magyar szerverre már fel sem mertem menni, mindig német szervereken játszottunk.
Majd lassan megunta az egész csapatunk a játékot és nagyjából két éve már senki sem codozik...

Anno egyébként voltak törekvések a scene egységesítésére, csak komolyabb támogatás híján nem sikerültek a próbálkozások.

Egy-két évig csak a warokat láttuk a játékban, aztán pár év múlva, amikor a normális public közösségek (szerverek) már megszűntek, akkor esett le, hogy sokkal jobban esik egy warok nélküli délután/este, amikor az ember csak szórakozik és beszélget a megszokott emberekkel, akik nap, mint nap fent voltak a szerveren. Mert ott nem volt csalózás, nem volt flame, mindenki ismert mindenkit... A régi szép idők... :O

[ Szerkesztve ]

(#98) Misály


Misály
addikt

CoD-ban az alap fps pl 85 volt, mi azert allitottuk feljebb mert q3-ban 125 volt a megszokott majdnem az ossszes szerveren, mindenkinek megvolt, mindenki ugyanazt a fizikat kapta.

A cel codban is az volt, hogy mindenki EGYENLO eselyekkel induljon neki a jateknak es valoban csak a jatektudas szamitson, CoD 1-ben kello FPS felett kevesbe rangatott az MP 44 a bar 300 felett nagyobb tuzgyorsasaggal rendelkezett, 900 felett nem volt meg az osszes lepeshang, nosky eseten jobban latszottak a teton kinezo emberek sorolhatnak. Ezek mind azt segitettek elo, hogy akik teljes pompajaban elveztek a jatekot ( mert eleg eros gepe volt hozza ) kevesebbet lattak mint a konfighuszarok. Az fps hatasa a jatek fizikajara egy hibas atloszamitason ( rosszul von gyokot a motor bizonyos esetekben )alapszik amit a quake jatekok egyediseget hozza a fizikaban. Ezt atorokitette a cod is nyilvan es bizonyos fps ertekek mellett mas es mas bugokat hozott. Ezert van gyarilag maximalizalva az FPS es mi is ezert tartottuk magunkat hozza, hogy a jatek ugy fusson, ahogy a keszitok megalmodtak. Minden egyeb exploit csalasnak szamit, akarmelyik online jatekot nezed, ha kihasznalsz egy bugot, es jogosulatlan elonyhoz jutsz a moderator jobb esetben csak radszol, hogy ejnye.

A kulonbozo fegyverscript-ek ( vstr, hogy egyedi sensitivity, stb legyen a fegyverhez ) viszont egyaltalan nem gazak, hisz a szemelyreszabas resze, es nem eszlelik masok az ebbol eredo elonyoket. Nem ugrasz magasabbra tole, nem rant kevesbe vissza a fegyver. Ezek mehetnek. Bar pont codban volt keves ertelme, q3ban viszont hatalmas elony.

Irtak hogy kirohogtek volna ilyen szerverbeallitasokkal, volt ilyen is, komolyabb erettebb csapatnal viszont a buszkeseg es a tiszta jatek iranti tisztelet mar vonzobb volt sokak szamara, igy elhiresult a szerver hogy ide nem jarnak hisztizo gyerekek es az aljanep be se jutott.

Pb-ben mindent be lehet loni, nagyon fasza documentacio volt/van hozza, akar menet kozben rcon adminjoggal lehetett szuroket betenni. Amikor elsok kozott koteleztuk a drawsun-t a fel server kiesett, es valahogy pont az a bizonyos aljanep akikre a normalis jatekosok csak annyit mondanak a hulladek magyar kozosseg...

Az meg hogy eros geped van nem azt jelenti hogy mindent lehet, hiaba all a garazsodban egy 3 literes lamborghini ha egyszer a versenyen csak golfokkal lehet indulni.

(#99) mmdms válasza Misály (#98) üzenetére


mmdms
addikt

Még anno COD 1 CB-n, mikor kijött, ott pölö a maxfps 85 volt, (ugye az felugrik 91-re), na aki ott lőtt brutálisakat, az tudott játszani. Én máig azt mondom, mindegyik codba ennyinek kéne lenni CB-n, annyival nehezebb jól/jobban játszani a másiknál, hogy ott jönne ki a "híres" skill. Nekem szerencsém volt, még játszottam ilyen emberek ellen. (ocrana ati, IP, team schoolgirls)

[ Szerkesztve ]

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#100) superecneB


superecneB
őstag

Egyébként nem tudom miért kell aggódni ennyit, versenyeken és komolyabb ligákon le vannak írva a szabályok amik pontos keretet adnak az egésznek.
CS-ben pl. semmilyen konzol parancs nem volt megengedett, csak amit a menüben is tudsz állítani. Semmi mást nem lehetett állítani, csak amit a menüben ég a GUI-ban tudtál. Akik gyengébb géppel rendelkezdtek, használhattak bútított modelleket. Az itthoni versenyek kb egy-az egyben a CPL-t követték, most sincs sok változás, a legjelentősebb változás a hullavilco engedélyezése volt, mikor végre rájöttek, hogy felesleges és tarthatatlan szabályozás.

Gondolom COD/Quake esetén is egzakt módon le van írva.

Az én saját véleményem az, hogy a versenyszerű játékot tönkre teszi ha minden egyes pixelt a felhasználó saját maga be tud állítani.
Illetve nincs valami server tickrate?

(#101) NFL#13 válasza superecneB (#100) üzenetére


NFL#13
tag

A baj ,hogy cod esetén a PB a skripteket nem tudja szűrni, mert nincs értékük. A szűrő a változók értékét vizsgája, hogy fasle(0) vagy true(1) ill. hogy a megengedett tartományba esnek e. Persze logban látszik ,de annak a mindennapi böngészése nem embernek való.
Ez a nagyon kiábrándító.
Soha nem felejtem el a killcam bugot az uo-ban, azzal sem tudtál semmit sem kezdeni, mert ugye értéke az nincs. Maximum ha láttad ,akkor kiraktad az aki használja,de szűrni képtelenség. És sajnos az egyszerűsége miatt(mivel alig pár parancs) minden 12 éves tudta használni, és nem is habozott megtenni. (demon is látszik amúgy)
Ezek után van még értelme az egésznek?

(#102) Synthwave válasza superecneB (#100) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

Quake-ben majdhogynem azt állítasz át, amit csak akarsz és ahogy csak akarsz. Pár cvar van csak letiltva vagy szerver-fixálva. Ott úgyis a skill a legfontosabb. ;]

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#103) nuke7 válasza Synthwave (#102) üzenetére


nuke7
veterán

mi jo az avatarod...

https://youtube.com/user/nuke7

(#104) Synthwave válasza nuke7 (#103) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

?

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#105) nuke7 válasza Synthwave (#104) üzenetére


nuke7
veterán

a "milyen jó" és a "mi az" keveréke lett a hsz, auto-correct miatt... sry :R

[ Szerkesztve ]

https://youtube.com/user/nuke7

(#106) Synthwave válasza nuke7 (#105) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

Tudom, hogy király :DD - volt is vele szenvedés, nem kevés; 5-ből 4 Arcképgyáros vette ki belőle a részét 2 hét alatt. Biztos kedveltek már a végén. :DDD
De köszi.

Ha a "mi az" alatt azt érted, hogy miből van, akkor a Kodomo no Jikan-ból Kokonoe Rin.

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#107) daehun válasza anulu (#64) üzenetére


daehun
tag

FoV sokkal inkább létszükséglet mint csalás. Jópár játékos van, aki kis látószög mellett rövid időn belül fejfájással küszködik. Konzolon a kis FoV nem probléma a játékgép és a játékos közötti távolság miatt (anélkül hogy a technikai részletekbe belemennék, ott ez valójában ideális). Azonban ha a monitor alig egy méterre van a fejedtől, és ugyanolyan kis látószög mellet fut a játék, akkor az erre érzékeny játékosok elég gyorsan rosszul lesznek tőle. Ahogy a monitorok képátlója növekszik, ez egyre inkább szembetűnő lesz.

Lehet érvelni, hogy a nagyobb látószög előnyt biztosít, de értelmes keretek között ez lényegtelen, kifejezetten egy olyan 'casual' játékban mint bármelyik CoD. A kompetitív játékosok pedig úgyis tudnak erről, és a versenyek szabályzata biztosítja az egyenlő esélyeket, ha ez szükséges.

(#108) bbazs96 válasza daehun (#107) üzenetére


bbazs96
csendes tag

Nagyon nagyon igazad van! ezért volt hányingerem a half life 1-nél anno...

(#109) diox válasza mmdms (#99) üzenetére


diox
tag

elismerésem akkor, az egyik volt klántagom pedig a cod1 fgc. egyik tagja volt! (2006-7)

"mindenki okos, némelyek előre, mások utólag"

(#110) csabiks


csabiks
senior tag

mennyit játszottam én ezzel, huh azok a régi szép idők

"The loudest one in the room is the weakest one in the room."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.