Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
veze
őstag
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz
molnarpeter #5615 üzenetére
Köszi!
-
Rider74
tag
Esetleg valaki használ ilyen feszvédőt?
Hogyan kell bekötni? Ha jól látom, van egy In és egy Out oldala és fel van tüntetve a + csatlakozó.
Az in lenne az az oldal amit az akkura kell kötni és az Out lenne az amire a fogyasztót( izzót) kötöm?
Elnézés a kissé bugyuta kérdésért, de most érkezett postán egy zacskóban, de semmi, értsd nulla leírás van hozzá...
-
SZIGMA
aktív tag
válasz
molnarpeter #5614 üzenetére
Szia!
Egy szabályozható tápegység vagy egy sima 12V-os akku, egy soros ellenállás, krokodilcsipeszes kábelek és már válogathatod is őket. Bár tapasztalatom szerint a feszültség jó szokott lenni még a silányabb gyártmányoknál is, inkább az áramot nem szokták bírni vagy pedig a hőmérséklet függvényében elmászik a fesz.
-
Brogyi
őstag
válasz
molnarpeter #5614 üzenetére
5-10%. Érdemes válogatni még akkor is ha csak 5% a sor. Akkor is találsz 10%-t.
Beforrasztás nélkül egyetlen ellenálással lehet mérni. Kb. 5mA érdemes méregetni. Mivel 12V van kéznél egy 1K ellenállás közel jó erdeményt ad. Így könnyen megtalálod a legkisebbet, vagy a legnagyobbat.
Ha valami mégsem világos akkor kérdezz, kitaláljuk (remélem). -
molnarpeter
nagyúr
válasz
tibcsiworld #5613 üzenetére
Igen, egy adag 6V2 elég (sok)
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz
molnarpeter #5611 üzenetére
Huhh. Köszi. Akkor ott a 6v2 amit vennem kell? Bocsi, hüle vagyok ehhez.
-
Brogyi
őstag
válasz
molnarpeter #5611 üzenetére
Abból a 100db-ból már tud válogatni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tibcsiworld #5610 üzenetére
[link] erre gondoltam, érdemes megpróbálni, hátha elég a 2x6.2, akkor kijön 66 centből
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz
DigitXT #5601 üzenetére
Jaja!
Ezért írtam, hogy ezzel simán ki lehet szűrni, ha döglődik a generátor!
molnarpeter:
köszi. holnap utána kukkantok!
Az azért nem 1,32dodó. A magyar futár alapból 3,5dodóra jön ki. HA nem 4-re!
(amíg postai borítékban lenne 95huf!!!
)
BB9000
szerintem akkor volt az aksik villanykörte összeesküvése!
(#5605) molnarpeter
ezért dugom minden egyes használat után töltőre az aksit! Ha csak 1 órát tölt, akkor annyira! Aztán reménykedek, hogy többet bír, mint 5 év! -
Inhouse
őstag
válasz
ddsteel #5604 üzenetére
4. A mai autós közlekedési szabályok kicsit mások, mint régen. Manapság a WC-re is autóval mennek, minden szir-sz.r ügyet autóval mennek intézni. Így pedig a ritka használat, de hosszú táv, kevés indítás áll szemben mostanság a mindennapi rengeteg indítás közben megtett alig pár km-el.
Az, hogy a mai modern autókban mennyire ideális az akku helyzete...hát. A modernebb elektronikáknál többször előfordul a magasabb állófogyasztás (pl. Citroen), alapból sokkal több a fogyasztó. Erre jön még az, hogy alapjáraton is 14,4V, vagy akár magasabb feszültséggel töltődnek, vagy akár nem is kapnak töltést pl. a gyorsítások idejére. Inkább szól minden ellene, mint arról, hogy érdekeltek lennének a gyártók az akku élettartamának növelésében. Persze egy öregebb autó sem könnyít a helyzeten.
Az biztos, hogy bármilyen autóban a gyári akku legalább 2-3-szor tovább fogja bírni, mint egy (akár ugyanazon gyártótól vett) második akku. A különbség tetten érhető már egy sima mérleggel is.Most volt egy srác, hogy nézzem meg a kocsit, hogy mi lehet vele. 3-4 naponta menne vele, de legutóbb gondja volt az indítással. Közben kiderült, hogy 3-4 naponta megy a városban egy kört, benne erősítő és mélynyomó, 1,9d. Elszalad pár helyre, bevásárlás. A párja azt mondta, biztos a HiFi az oka, szerinte nem. Akkor feltöltötte, azóta kikötve a HiFi és még nem volt gond. Az akkuja 99%-os indítóáramra, a feszültsége jó, töltés jó, indítóáram kicsit több, mint az átlag, de konstans érték, valószínűleg ez ennyi. A konklúzió az lett, hogy mivel keveset jár vele, azt is rövid távon, ezért mire megáll mínusz az akkunak az induláshoz képest. Visszatölteni mindig lassabban lehet, mint kivenni. Miért vesz valaki 1,9d-t, ha csak arra kell, hogy egy héten kétszer felmenjen vele a városba?
-
pjen
félisten
válasz
molnarpeter #5605 üzenetére
Előző Swift 1998-2006 között egy 32 Ah akuval ment sose töltöttem.Mostani Swift gyári aksi 7 tél,Varta 4 tél,tavaly már töltögetni kellett,most vettem egy Bannert.Meglátom.
-
molnarpeter
nagyúr
Opel Merviát láttam 9-10 évesen gyári akkuval. Csak hosszabb utakra veszik elő, 1.4 benzin, és eddig mindössze egy alkalommal merült le. Nagyon sokat számít, mennyire sütik ki az akkut, ha nem merül le nagyon, és töltik rendesen, bírni szokták. Na most egy új autó új generátora és új önindítója biztosan ideálisabb körülményeket jelent, mint bármilyen 200-300 ezret futott 15-20 éves kocsi. Elég pár rövid táv télen, mikor mélykisütésbe kerül az akku, 2-3 lemerülés után feladják
-
ddsteel
aktív tag
-
BB9000
senior tag
válasz
tibcsiworld #5600 üzenetére
Én korábban egyáltalán nem vigyáztam különösebben az aksikra és mégis volt olyan, amelyik 10 évig bírta. Tényleg! 1991-2001-ig. Sose foglalkoztam vele, csak évente(néha kétévente) a savszintet ellenőriztem. Ha kellett utántöltöttem. 45 AH-s 330 A indítóáramos, keskeny kivitelű Hyundai aksi volt. Ehhez a Vartához hasonló. Amiket utána vettem a helyére, azok már "csak" 5-6 évet mentek el. Hiába a nagyobb indítóáram, hiába a nagyobb tömeg, neves márka. 5-6 év is szép egy aksitól. Volt olyan is, ami a harmadik évet se bírta végig. ( Lesti )
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tibcsiworld #5599 üzenetére
Nézd meg alin is ugyanezt, hátha van pár centért. Amúgy 3 ilyen töltőt rendeltem, abból egy lett több lépcsős fajta, szóval tapasztalatból, hogy olcsóbb még drága postával is diódát cserélni.
Megnéztem, 66 cent 100 darab, akkor már megpróbálnám, hátha elég a 2x6.2V, és akkor nem kell $1.32-t költeni
-
DigitXT
félisten
válasz
tibcsiworld #5600 üzenetére
Az az akksi, ami egy óra alatt fullra van töltve, vagy túl nagy árammal töltődik,
vagy nem is volt igazán szüksége (még) a töltésre. Legalábbis szerintem. -
tibcsiworld
aktív tag
válasz
rrazgon #5587 üzenetére
és Huawei
én pont csak a hétvégén használom az autóm 3 napot, hétközben áll. Amint leteszem az autót a heti pihenőjére, azonnal rátolom az új lidlis töltőre! Paranoia vagy sem, töltöm. Ha van hosszabb utam 100km, akkor is van közben 1-2 megállóm, 3 évet bírt az előző aksim, mert a karácsonyi beváráslásnál kapott vagy 20 indítást a városban, mentem 15km-t és állt 2 hetet! Aztán kampec. Éjszakára nem hagyom töltőn, mert ma is 1 óra alatt fullra töltött! De ha pl. kezd behalni a generátor, azt is tudni fogom. Heti 2x1percet nekem ez megér!
Vater a régi aksijára kegyetlenül vigyázott! Felhordta télen a lákásba melegedni, töltögette! 9 évet ment, és cserekor is ment, csak már félt! Az újra nem vigyázott, 4 évet bírt!
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz
molnarpeter #5567 üzenetére
Huhh. Most nézem, hogy 1000huf a posta a 3 forintos diódára! Ennyiért jön egy másik kis yaso kínából!
Azért köszi a segítséget! Pedig elcinezgettem volna itthon!
-
ddsteel
aktív tag
Ha egy autóval nem mész, akkor 2-3 hét alatt simán lemerülhet, főleg, ha mínuszban utcán áll. Hogy a fenébe ne rakhatnád töltőre
Egy intelligens töltőtől nem lehet baja, a lidlistől sem persze. Nyugodtan töltsd, lecsatlakoztatni se kell semmit. Talán rajta is hagyhatod, hisz a lidlis asszem kicsit normálisabban csepptölt, mint az aldis (nem engedi fel még annyira sem a feszkót), de akár le is szedheted, hogyha megvan...
-
nfsu17
veterán
válasz
ddsteel #5594 üzenetére
persze, nem is a lidl-s töltőn volt a hangsúly (amúgy szerintem a célnak ez is megfelel...ráteszem, kiírja, hogy kész és leveszem), hanem új autónál kell-e ezzel szórakozni, az ilyet a szerviz mennyire veszi rossz néven, stb.
de tudom, hogy ahány ház annyi szokás, még lehet egy cégen belül 2 szerelő is mást mondana...jelentkezem, ha haladtam az ügyben.
(amúgy 20k-ból már van egy fél aksim.....tudom, tudom)
-
ddsteel
aktív tag
Hali, ha ennyire új és csilivili a kocsi, ráadásul start stopos, én nem sajnálnék tőle egy CTEKet. Most ruháztam be egyre, 20E Ft volt. Előtte buta és lidlis töltőm is volt, mind eladtam, jó ez a CTEK. A kocsim 4 éves Civic, szintén start stopos és csak 7végén autózom, igy 5 napig bátran rajtahagyom a CTEK-en, a komfort fejet is beszereltem a kocsiba. Egyáltán nem félek attól, hogy tönkreteszi az EFB-s akkut. Hőmérséklet-kompenzáció van benne, akartam is kérdezni,normális-e, hogy még nincsenek mínuszok, de 14V-tal tölt csepptöltésen. Gondolom, az, mégiscsak CTEK. Mínuszban mennyivel csepptölt majd, 14,5V?
-
-
nfsu17
veterán
válasz
molnarpeter #5591 üzenetére
köszi.
egyenáram? azt eszik?
sajnos nekem ahhoz is évek kellettek, hogy egy sima töltőt vegyek és rá merjek tenni, mert a villany téma nálam elég gyengén muzsikál.
Semmiképp nem hagynám rajta napokig, sőt éjjel sem. (bár a régi kocsin rajta volt éjjel).Napi használatban van már a kocsi, de 15-20km-nél több nincs (ez 2x indításra).
És a start-stopot is lelkiismeretesen kinyomom (mi lenne még ha ez menne).
1 hete volt egy 45km oda, meg utána vissza és ha tehetem néha kerülök, vagy többet megyek.
Nyáron is volt, hogy 100km-es túrák többször, stb.
Télen se tervezek kevesebbet menni, de ha tudnám tölteni, akkor de.Nem merem a szerviz tudta nélkül tölteni úgy érzem.
De ha ők meg csak kiszereléssel engedik, akkor meg hagyom a 3.14-ba. -
molnarpeter
nagyúr
Én pl. egyenárammal tölteném (bocs). Nézd meg szalonban, jobb helyeken az összes autó állandóan töltőn van. Ford nagyobb feszt használ, szóval végképp nem kell aggódni (itt Aldis töltő van, sima akkun nem szeretem sokáig rajta hagyni, mert kicsit megszalad a fesz, neked sem javaslom hetekig a kocsin lógatni a töltőt). Nem kell bontani, ott van a testkábel hozzáférhető helyen emlékeim szerint. Javaslom a töltést minél inkább, elég roller a csere (légszűrő ház bontás stb).
Hány km, mennyi idő szokott lenni egy út, és mennyi időre van általában letámasztva?
-
nfsu17
veterán
Sziasztok!
Amiket majd lejjebb olvastok azokat légyszíves ne úgy olvassátok, hogy nagyképű f.sz vagyok, meg hú de jól megy neki, meg stb, pusztán csak tényleg a tények. Aztán lehet én reagálom túl egy tech.fórumon a 7 éves szgépemmel a dolgot, amikor egy videókártya is többe kerül, mint az egész gépem és én se "szólok be" 1080 tulajoknak
Szóval van egy 2018-as gyártású focus (mk III).
Alig van benne 3000 km.
Júniusi.
Pályán még alig ment, főúton is ritkán, de azért havi 1-2x kiment a városból.
De azért főleg város.
start-stopos, de mindig kinyomom már az elején.
Semmi nem utal rá, hogy aksi gondja lenne....most.
De nyáron is volt hogy 1 hétig is állt.Nem ez az első kocsim, de az előző is ilyen körülmények között volt használva.
Akkor még töltőm sem volt, cserébe 3 (nagyon max 4) év múlva kuka is lett az aksi.
Azóta (az előző kocsihoz) vettem lidl-s töltőt, meg multit, amikor úgy éreztem, már ment is rá a töltő.Na most ez sokkal bonyolultabb, garanciális, elektromosan túlbonyolított szekér, melyben még a motorháztetőt is félve nyitom fel, mert mindenre ráfognák, hogy én tettem tönkre és pápá garancia.
Most hogy töltsek egy ilyen autót?
Egyáltalán kell-e?Kérdezzek rá a szervizben, hogy engedélyezik-e a töltőm használatát aksikivétel nélkül?
Még multival sem merek rámérni, mert ahhoz is bontani kell. -
ddsteel
aktív tag
válasz
rrazgon #5587 üzenetére
Nem vagyok szaki, de ha mindennap autózol 40 km-t és így csak 12,3V a feszkó,mi lesz, ha jönnek a mínuszok? Lehet, hogy teljesen feltölteném, de azért készülnék lassan egy új akksival... Hány éves az az akku? Nekem most kellett új akkut vennem a 4 éves Civicembe (csak most került hozzám, sztem nálam többet elmegy majd a varta, ctekkel töltöm ésnem használom a startstopot - majd meglátjuk..)
-
rrazgon
újonc
Sziasztok!
Egy Citroen Xsara új tulaja vagyok. Arra lennék kíváncsi, hogy (ennél az autónál)akku töltéskor le kell-e venni a sarukat, vagy nem. Rámértem az akksira, 12,3 V a kapocsfeszültség , lehet hogy érdemes lenne tölteni, mielőtt bejönnek a nagyobb mínuszok?
Az autóval napi 40km-t ingázok, a hét 5 napján (falu-főút-város).Korábban egy öreg Fiatom volt, ott sosem vettem le, de abban az autóban szinte semmi elektronika nem volt.
A töltő egy jól bevált Lidl-s töltő.
-
Huawei
tag
Sziasztok!
Most cseréltem akkumulátort az autóban és hát kissé elszomorított, hogy gyorsan megmakkant az előző. Varta Black 56Ah aksiról van szó és egy Ford Focus MK2-ről. Feltételezem, faterom nem nézett rendesen utána, de jól gondolom, hogy ez az aksi nem feltétlenül fekszik ezeknek az autóknak és azért purcant ki idő előtt (2 év használat után télen már bikázni kellett)? Az autó generátora és önindítója ellenőrizve lett. Elvileg megfelelően működnek és nem volt csak rövid utakra használva. Most vettem egy Exide Premium 61Ah aksit (ez tudtommal már calciumos), remélem ezzel már nem járunk így, hogy csak 2 évet bír. Ezért gondolkozok, egy bestbuy töltőn. Én a Lidl-ben gondoltam, hogy veszek (Ultimate Speed). A topicban olvastam, hogy ez nem rendelkezik "igazi" desulfator funkcióval. Ez mit jelent? Erről az aksiról van valakinek tapasztalata?
-
Brogyi
őstag
válasz
erik365 #5580 üzenetére
Sajnos ebben a sávban csak Lidl-s töltő a befutó. Nem hiába lett a topikindító. Jó áron október környékén árulja a magyar Lidl. Náluk kb.1-2 hétig tart. Néhány élelmes meg szokta venni, és a vaterán 2x áron megtalálható.
Mint ahogy említettem bármelyik olcsó jó lehet neked, mert a műszer jelezni fogja mikor kell kikapcsolni, de ha nem figyeled, vagy nem tudod akkor baj van.
ULGD 3,8 A1 ez volt a legfrissebb piros szinben. -
Brogyi
őstag
válasz
erik365 #5568 üzenetére
[Ezt] nézd meg. V, A, W, Wh, Ah. Amint látod elég modern, mert az elavult Ah mellett a korszerű Wh is látható. Nem csak korszerűbb hanem jobb. Ezt bármelyik 2Ft-os töltőhöz használhatod. Bizony egy pici ész kell hozzá, de ha erre vágysz akkor feltételezem van. Miért is írom? Odafigyelést igényel, mert bármelyik akksi rövidzárási árama másodpercek alatt füstté változtatja. Ha ezekkel tisztában vagy akkor ez a te műszered. Egyébként nagyon pontos ahhoz képest, hogy kinai.
-
nootropil
csendes tag
Sziasztok !
Két kérdés :
Létezhet, hogy egy személyautóban még gyári akkumlátor van 2006-s ? folyamatos használat ban volt de most nem indul, nem is forgatja az indítómotort
tudom nem sokat ér, de nyugalomban tudtam mérni multimeterrel 10,8 V .. ez nem sok , de legalább meg kéne mozdítani az indítómotort ? Ctekkel töltöm ..
köszi
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz
molnarpeter #5566 üzenetére
Köszi szépen! Rendelem is!
-
erik365
senior tag
Sziasztok!
A segítségeteket kérném, létezik olcsóbb árkategóriában olyan töltő amin látom a töltési áramerősséget, a töltési feszültséget, valamint a betöltött kapacitást?
Köszönöm.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #5566 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tibcsiworld #5564 üzenetére
Z2 és Z3 jelű dióda cserés, pár hónappal korábban részleteztük, hestore melyik terméke kell, stb. Megerősítést kérek, de szerintem nem is kell mindkettő 6,8V, elég az egyik 6,2V is, tapasztaltam egy minimális pezsgést a 2x6,8 felállásban.
-
veze
őstag
válasz
tibcsiworld #5564 üzenetére
Kernel [link] fórumtársunk nagyon vágta ezt a témát (is) és segítőkész volt. de sajnos el lett innen üldözve vagy mifene..( valami ilyesmi okán befejezte itt a támogatást, kár érte , mert hiányzik ! nem tűnik úgy hogy más a helyébe tudott volna lépni ) ugyhogy probálj visszakeresni az irásaira, vannak rajzok is közte sb
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz
molnarpeter #5460 üzenetére
-
Szoles
senior tag
Sziasztok!
Kérem, erősítsetek meg, vagy cáfoljatok!
Aldis vagy "Lidlis" töltőt vennék egy autó akkujának töltögetéséhez, mert mostanában ritkán használom, akkor is rövid utakra.
Visszaolvasgatva úgy látom, hogy az Aldis (Auto XS) töltőfeszültsége felmegy akár 15.1 vagy 15.5 Voltig is. Ellenben a Lidl töltő (Ultimate Speed) csak 14.4V-tal tölt max. Mármint ha jól értem a dolgokat.Szóval jól tudom? Mert nekem nem tetszik ez a 15.xx Voltos töltögetés, bár lehet, hogy régimódi vagyok. Nekem nem kell szupergyors töltés, ráérek, de inkább ne rotyogtassa az akkut, abban nem hiszek.
Mit tanácsoltok, melyiket vegyem, melyik jobb nekem összességében? Többet nem akarok költeni rá, mint a 4-5 ezer Ft, szóval azt hiszem ez a kettő marad lehetőségként. (Ha a Lidl-s most kapható, mert azt nem néztem, csak Aldiban láttam, hogy van 4 ezerért.)
Korábban nézegettem kínai töltőket is, de aztán elvetettem, nem bízom bennük, fene tudja, mit küldenek, gari sincs, meg nem is olcsóbb.
Köszönöm.
-
Brogyi
őstag
1000% hogy hibásat fogtál ki. Sajnos a kicsinél is jellemző volt. A kijelző mellett égő 3 LED nem sok jót jelent.
Nem biztatni akarlak, mert nem értek egyet ezzel a hibás üzletpolitikával. Bizony ez is visszakapcsol 13,3V-ra, és nem megy fel 15-16V-ra.
Nézd csak [itt] mutatja. -
csiga8
senior tag
válasz
nootropil #5540 üzenetére
Vettem egy ULG 15 B4 -et. Nagyjából 3 óra múlva vissza is vittem. Számomra nagy csalódás volt.
Ugye én a Global CH611-hez tudok viszonyítani, és az ehhez az ULG töltőhöz képest eléggé elkényeztet.
Ami nem tetszett:
- Pici, hangos, kifejezetten zavaró hangú ventilátor van benne, ami állandóan süvít, ennek ellenére az egész doboz (a 16 C fokos pincében) átmelegszik
- nincs lehetőségem választani a 2A, 6A, 15A töltő áram közül, majd a töltő eldönti mit akar
- A kijelzőn nem lehet megjeleníteni a töltő áramot, sőt menet közben nem is tudtam léptetni a töltő feszültség és a töltöttségi % között, csak feszültséget mutat
- Ha kiválasztasz egy akku típust, majd töltési módot ( gyors, normál) a start után már nem látod, hogy melyik opciót választottad, a ledek kialszanak ( nálam a gyors töltés nem is működött)
- Nincs külön választható regenerálás
Szóval ez egész egy automata töltő, nincs bele szólásom sok. Még el is fogadtam volna - talán - de aztán jött a fekete leves. Normál módban ( jó akkut tettem rá, amin a kis Yaso csepptöltötött, azzal az akkuval ponthegesztek) 15,4 V-nál még nem kapcsolt le, nem ment át csepptöltésbe, ami lehet nincs is. Amikor visszavittem, az üzletvezető átlapozta a kézikönyvet, és tényleg nincs benne, hogy le kéne kapcsoljon - ne töltsön túl- illetve hogy csepptöltene.
Úgyhogy csak óvatosan...
Képekben:
Új hozzászólás Aktív témák
lo Összefoglaló, topiknyitó, updateEz egy blognak indult kis írás volt ami elég nagy látogatottságnak örved még most...
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- One mobilszolgáltatások
- Assetto Corsa EVO
- Armored Warfare
- Telekom mobilszolgáltatások
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Last Epoch
- További aktív témák...
- Újszerű Garanciás Macbook Air M1-es (8GB/256GB) 2026.09-ig Garis)
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- AKCIÓ BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető
- Pioneer SC LX 502 7.2 4K Atmos házimozi erősítő
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! Gigabyte B85-HD3 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12600 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB CM CMP 510 Corsair 650W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470s - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest