Hirdetés

2024. július 2., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3887) Inhouse válasza lajos75 (#3883) üzenetére


Inhouse
őstag

Nem kétlem, csak a mi tapasztalatunk az, hogy a felhasználók zöme abszolút 0% tudással bír az akkumulátorról. Egy idős hölgy hozott be legutóbb egy mélykisütött akkut, szerencsére még helyre tudtuk hozni. Kapott egy leírást, hogy mi történt és javaslatot ennek elkerülésére. Elolvasta és ennyit mondott:
- Nem értek vele egyet...
:) További szakszerű mondatok vásárlóktól:
- Nem hiszem, hogy ez lenne a baj... (hinni máshol kell)
- Szerintem az akku rossz... (mérés, mérés, mérés, nem jósolunk)
- Most nekem hiába mondja, hogy nincs töltés, szerintem meg jó, és az akkut kell cserélni... (töltés nélkül pedig semmilyen akkuval nem fog menni)
- Nekem ne mondja, hogy ez már jó, nem fogja beindítani... - beindul - ...akkor legközelebb már nem fog... - újra beindul, és még háromszor- ...hát nem tudom, nekem ez nem kell, ez rossz, másikat akarok, vagy adják vissza a pénzem!

Üdv Inhouse

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.