Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) Stirlitz válasza lacam (#78) üzenetére


Stirlitz
senior tag

Kinai ELM kütyü àtalakìtàs után már megy EcuScannal. A "modified ELM" az ebayröl Márta ilyen.

@doze Az enyém még egy ma már letünt körböl származik, 17 dollàr volt. Hol van már az "erős" Forint....

(#102) czupy84


czupy84
csendes tag

Sziasztok!

Tényleg jó dolog ez, mert nekem egy kicsit gyanús hogy sokat eszik a kocsim :(( Megnézném vele. WiFi-sel van valakinek tapasztalata? Mert ha bejön beépítenék egy tabletet az autóba (régi álmom) és a kékfogat jó lenne másnak meghagyni.

Válaszotokat köszönöm

(#103) Knight666 válasza czupy84 (#102) üzenetére


Knight666
aktív tag

Elvileg nincs akadálya, hogy több eszköz csatlakozzon egyszerre BT-on a tablethez.

(#104) kolcsar 2 válasza lacam (#80) üzenetére


kolcsar 2
csendes tag

Üdv mindenkinek!
Még új vagyok itt,de pár éve csinálgatom az autódiagnosztikát,már igaz kényszer nyugdijas vagyok!
Annyit szeretnék hozzá szólni,nem csak a hiba kódot kéne törölni,hanem megnézni,miért jön vissza az a hiba kód,lehet,csak egy rossz csatlakozó,ami levan oxidálódva,vagy az ülés alatti csatlakozókal szokott gond lenni,a súly érzékelökel,pláne ha Colás üveg meg hasonlók szoktak gurulgatni! Mikor még aktivan dolgoztam volt rendszeres ügyfél BMW-je volt annak általába havonta cseréltünk ülés alatti kábelt,gyerekek szana szét szórtak mindent:))

kolcsar2

(#105) kolcsar 2


kolcsar 2
csendes tag

Tudom még új vagyok ,de kiváncsiságból lenne egy kérdésem?

Valaki esetleg tud olyan tesztert ami viszi a Magyar Suzuki Swift G13BA 8v motort,nem csak vilogó kóddal!
Idáig amivel tudtuk tesztelni az a Tech-2 Suzuki kártyás megoldása,de ott is Magyar Suzuki cimszó alatt van,vagy a Launch Diagun tesztere azt 3-éve találtuk,véletlen ebbe is külön kiemelve Magyar Suzuki cimszó alatt találtuk!

kolcsar2

(#106) footy válasza Doze (#99) üzenetére


footy
addikt

Kicsit felek a BT-tol usb-sbol nincs valami jo?

(#107) kolcsar 2 válasza tpmportal (#17) üzenetére


kolcsar 2
csendes tag

Szevasz!
Nekem csak annyi lenne a hozzászólásom valamikor régen olyan 7-ével ezelött rendeltem gyári eredeti
török gyártótol hosszas levelezés után egy moBYDIc 3100 plus interfészt,amiröl azt irták,elö van készitve a hardver része a nem csak OBD II-es hanem elöbbi protokolokra! 62 000ft jól irtam hatvan két ezer forint volt mire ide ért,semmi leirást,semmi szoftvert nem adtak hozzá! Mikor reklamáltunk,akkor az volt a válasz fejlesztés alatt van,de a Digimoto,meg hasonló softver gyártók már forgalmaznak hozzá,vegyem azt meg,végén benne volt több mint 100 000ft-ba,és csak hobby szintü valami volt OBD II-höz.Aztán vettem véletlen itt magyar mOBYDIc alapu interfészt amit igaz fejlesztetek de az is leált pár ével ezelött az csak 20 000-be volt.Közbe kiderült a 3100 plusz-t meg is szünteték a gyártását szépen alakultak a sok használhatatlan cucok a polcon.Most van egy zacskó ilyen csatolóm ami jó pofa és semmire se igazán használható! Utána döntötem normális csatolókat veszek igaz drágábak,de van háterük,és van amit ingyen frisitenek,van amit éves dijért,de azok legalább megbizhatók,és ha gond van akkor van kihez fordulni.Akkor kezdtem beszerezni Vag-Com,utána az Op-com,késöbb a Lanch régebbi pc-s változatát ami a régebbi autókhoz elég jó,még Daewo szervizböl is került hozzám Nexia amit nem tudtak testelni,Végén volt egy nagyobb beruházás a MultiDiagActia,sokszor jobb volt mint a KTS-mert jó példa KTS Ford Tranzitnál ki irta vezérlö egység hiba,elég durva annak azért az ára,az Actia meg Vezérlö egység,és befecskendezö közötti kommunikációs hiány,4-vezetéket kelett csak pótolni.Sajnos ez a diagnosztika,ha kicsit komolyan csinálja az ember egy feneketlen kút amibe lehet a pénzt ölni bele,és nem igazán térül meg!
Ha valakinek tudok szivesen segitek,Bpesten lakom!

kolcsar2

(#108) Outlander válasza kolcsar 2 (#107) üzenetére


Outlander
őstag

Hát én erre csak olyat tudnék írni, amin biztos h megsértődnél... :B :K

Work until You no longer have to Introduce Yourself.

(#109) tpmportal válasza kolcsar 2 (#107) üzenetére


tpmportal
tag

Szia!
Az, hogy milyenek voltak a mobydic régi cuccai szerintem semmilyen jelentőséggel nem bír abból a szempontból, hogy a most F-super néven kapható mobydic klón mennyire alkalmas Ford járművek hibáinak otthoni diagnosztizálására. Az F-super + Formidable kombináció egy rakás Ford-specifikus élő adatot tud lehívni, és az ABS-hez, légzsákvezérléshez, műszeregységhez, automata váltóhoz is hozzáfér. Mindezt annyiért, mint egy ELM327, csak utóbbihoz még kell venni egy ScanXL-t Ford Enhanced kiegészítővel, hogy ugyanezekre képes legyen. Otthoni szórakozásra az utóbbi felesleges pénzkidobás szerintem, a KTS kategória meg már végképp nem az otthoni felhasználásról szól.

Az, hogy a KTS szerint PCM (vagy ICU, ha még házasítás előtti TDCi) hiba nem jelenti azt, hogy cserélni kéne az egységet, egy ilyen kiadásba nem ugrik bele egy profi szervizes anélkül, hogy szkóppal ne ellenőrizné végig az olyan dolgokat, amit írtál is, hogy vezetékszakadás, vagy testhiba, kidörzsölődött vezetékek összeérnek/letestelnek, stb, ezeket a lépéseket a gyári szervizleírások is tartalmazzák szerintem. Az hogy itthon nem feltétlenül ez a gyakorlat, hanem az, hogy alkatrészeket dobálunk az autó felé, aztán majd megjavul, elég szomorú. Az meg nem újdonság, hogy a márkaszerviz, ha egy olyan régebbi típussal találkozik, amihez a legújabb gyári gépük nem csatlakozik, akkor vonogatják a vállukat, hogy ezzel ők nem tudnak mit kezdeni.

(#110) kolcsar 2 válasza Outlander (#108) üzenetére


kolcsar 2
csendes tag

Nyugodtan irhatod:)))

Sokan voltunk akik megakartuk úszni olcsóbsol aztán a sok olcsó lett összeségébe a drága:))

kolcsar2

(#111) kolcsar 2 válasza tpmportal (#109) üzenetére


kolcsar 2
csendes tag

Nem elkeseritésnek akarom irni,de egy elég reklámozott szervizhálózatnál,nem sufni mühelybe történt a dolog!

Össz felszerelésük a mai napig egy KTS-200 -as semmi más:((
Már meg akarták rendelni,csak valamikori inasom ott melózott neki jutott eszébe,drága játék lenne,és azért melettem megtanulta annó,egy mérés nem mérés,egy teszter nem teszter:))
De a leg szomorúbb mikor mondtam mi a hiba ott volt 4 autószerelö,2 villamosági szerelö,és hót bambán néztek rám,és az volt a kérdés akkor most mit csináljanak hol kezdjék:(

Régen elég sok helyre jártam diagnosztikát csinálni,volt maszek aki elkezdte neki is kéne ilyen kütyü (VCDS) Skoda Octavia volt az alany odahivtam mikor ki irta a hibákat,hogy nézze meg.Oda jött az volt a kérdés most akkor mit csináljon vele,mondom ott vanak a hibák, értelmezni kell,hát akkor most amit ki irt azokat cserélje ki?
Szar generátor volt aminek nem volt jó a töltése,és az csinálta a többi hibát,mikor okos tulaj mindent bekapcsolt, fogyasztókat,klima,világitás,disco, ami még a legjobb volt a maszek saját kocsija volt.

kolcsar2

(#112) No.01


No.01
őstag

Jelen irason felbuzdulva en is vettem egy ilyen kutyut. (Anno volt egy hibakod kiolvasasom es kerek 5.000-be fajt... majdnem mint a keszulek)

Megvettem a cikkben szereplo app-ot is.A kerdesem csupan annyi, h a a leirasban - ha jol emlekszem - van v.mi olyasmi, h csak allo autonal hasznaljuk.
Ez mennyire helytallo? Ok, h menet kozben nem fogom radugni, de megis mi a pontos menete a dolognak?

(#113) Outlander válasza No.01 (#112) üzenetére


Outlander
őstag

Simán lehet menet közben is használni, miért ne lehetne?! sőőt, aktív mérést csak járó motorral tudsz végezni...

Az általad említett mondat sztem az akart lenni, h csak gyújtás/járó motornál udod használni... :)

Work until You no longer have to Introduce Yourself.

(#114) No.01


No.01
őstag

Tegnapi nap folyaman tortent, h szeretett kisautomban felvillant a hirhedt check engine lampa... :O :(((
Gondoltam semmi vesz majd most hasznat veszem a cikkben szereplo Vgate es Torque app-nak.
Hat nem...!

Radugtam az adapter ugy, h meg a kulcs sem volt benne. Pocok benyom, ekkor pirosan vilagit.
Bluetooth-on keresztul a csatlakozas elvileg sikerult. A kerdes, h mikent tovabb?
Szeretnem a hibakodot kiolvasni majd torolni.

Tudna v.ki segiteni a kezdeti beallitasokban?

Nagyon halas lennek :B

(#115) Oczu


Oczu
senior tag

Intake manifold pressure - ez a turbonyomás értéke, ugye?

[ Szerkesztve ]

(#116) No.01 válasza No.01 (#114) üzenetére


No.01
őstag

Tudna v.ki segiteni? Ma reggel ujra probalkoztam, de az eredmeny meg mindig negative. Keresgeletem a neten es egy videoban lattam, h nemcsak a power lednek kellene vilagitania hanem a link ill az OBD-nek is.
Eszkozt csatlakoztatom az IBD porthoz. (Nincs gyujtas) majd Vgate bekapcs. Gyujtas raad, Bluetooth kapcsolatot letesit, de a Torque app meg mindig nem eszleli az eszkozt igy a hibakodot sem tudok kilvasni.

Mit rontok el? :F

(#117) Outlander válasza No.01 (#116) üzenetére


Outlander
őstag

Párosítottad a telóddal?

menü gomb / beáálítások / obd2 adapter beállítások.

[ Szerkesztve ]

Work until You no longer have to Introduce Yourself.

(#118) No.01 válasza Outlander (#117) üzenetére


No.01
őstag

Probaltuk, de nem jartam sikerrel. Olyan mintha nem latna a Vgate-et. Az nem lehet a baj, h en elotte a bluetooth menuben mar parositotam a telefont a Vgat-el? Vagy az egy felesleges lepes es csak ebben a menuben kell?

(#119) RufuszX


RufuszX
senior tag

Hasonló problémám van nekem is.

A telefon látja az eszközt társítani is tudom, de, amikor arra nyomok, hogy hibakód kiolvasás, akkor azt írja hogy nincs csatlakoztatva. Pedig a szoftverben is látom mint Bluetooth eszköz.

Ilyenkor mi lehet a probléma?

(#120) Outlander


Outlander
őstag

Kezdjük az alap kérdéssel... Legális a szoftver? :U

Work until You no longer have to Introduce Yourself.

(#121) No.01 válasza Outlander (#120) üzenetére


No.01
őstag

Ennek nem szabadna gondot okoznia. Probaltam a lite verziot, probaltam a "free-t" majd vegul megvettem de az eredmeny sajna nem valtozott.

RufuszX:
Nekem az appban nemis latja az eszkozt!

[ Szerkesztve ]

(#122) Outlander válasza No.01 (#121) üzenetére


Outlander
őstag

Akkor maradt az h user error... nekem elsőre, kb 20 mp után sikerült...
Innentől kezdve nem tudok nektek mit segíteni... mert 2-3 lépéses, ráadásul magyar nyelven segít...

Vagy az eszköz a rossz, vagy pedig user error.

Work until You no longer have to Introduce Yourself.

(#123) No.01 válasza Outlander (#122) üzenetére


No.01
őstag

Akkor 2 kerdest engedj meg:
1) Te is Vgate 350-et hasznalsz Torque app-al?
2) Ha igen a valasz az elsore akkor tedd mar meg legy oly kedves h leirod mikent is csinaltad pontosan.
Siman lehet, h tenyleg en benazom a kollegammal, (akkor majd utolag jot nevetunk magunkon) de nekem ugy tunt, h v.mi mas vegett nem sikerul a szinkronizalas.

Segitsegedet elore is koszonom! :R

(#124) Doze válasza No.01 (#123) üzenetére


Doze
aktív tag

Üdv!

Lehet nem "beszélget" az autód az adapterrel... Biztos OBD2? Lehetséges hogy nem :F Egyébként én is ezt a kombót használom, és semmi bajom vele.. A torque app-ban az adapter beállításokban nézd meg nem e küld hibás adatokat (van ott egy számláló)

(#125) No.01 válasza Doze (#124) üzenetére


No.01
őstag

2007-es Swiftrol van szo. Szerintem ez mar OBD2-es... vagy tevedek?

Mi lenne a megfelelo sorrend?
1) Eszkoz csatlakoztat (kulcs nincs bedugva)
2) Gyujtas raad
3) Adapter bekapcsol
4) Telefonnal parosit (Bluetooth menuben)
5) Majd belepes a Torque appba es ODB adapter setup?

(#126) Kobe


Kobe
veterán

sziasztok

ELM327-es bluetoothos adapterhez kapott cdn csak windows vistahoz van program, telepítés közbe is kiírja hogy nem támogatott oprendszer. Nem tudjátok, honnét lehetne olyan programot vadászni ami működik win7 alatt ?

Ez a típus

(#127) Doze válasza Kobe (#126) üzenetére


Doze
aktív tag

PC windows via RS232/USB/bluetooth:
Auto Enginuity ScanTool 6.02 for PC in English/German/Hungarian/Spanish
Dashcommand by Palm Performance, Win 95/98/ME/2000/XP/Vista/7, support touch pad.
Digimoto 5.01.22
Easy OBDII 3.0.0
EVOSCAN for Mitsubishi 1994~2009, Mitsubishi EVOX 2008~2010, Subaru SSMII 1997~2007
FiatECUScan for Alfa/Fiat/Lancia, Win XP/Vista/7
GM mode 22 scan tool by Terry
moDiag Professional in English/German/Hungarian/Romanian, Win 2000/XP/Vista/7
OBD 2007 PID reader for PC and pocket PC by GLM Software
OBD Logger Windows & Unix by Jonathan Senkerik
OBDScan for GM Ford Chrysler Mazda. Win 2000/XP/Vista/7
OBD-II ScanMaster 3.52 in English/German/Russian by Wladimir Gurskij
OBD-II ScanMaster Pro
OBD2 Scantool by Ivan Andrewjeski
OBDII for ELM322 by David Huffman
OBDWiz
PCMSCAN for Windows 95/98/ME/NT/2K/XP/Vista/Win7
ProScan for Win 98/98SE/ME/2000/XP/Vista, NT4.0 SP6A.
pyOBD by Donour Sizemore for MacOSX and Linux
RDDTC Simple Trouble Code Reader by Pete Calinski
Real Scan by Brent Harris, Simple Read & Reset software for older PC.
ScanTest by Ivan Ganev aka a-ser for Pocket PC
ScanMaster-ELM 2.1, Win 98/ME/2000/XP/7, USB/Bluetooth/WLAN, OPEL 1996~2004, Alfa Romeo 1998~2001, Fiat Bravo 1998~2002
ScanXL ELM (1996~2008 Ford, Lincolin, Mercury)
ScanXL PRO, Win 95/98/ME/NT/2K/XP/Vista/7
TouchScan for Win2000SP4, XP SP2, Vista 32/64, 7 32/64, serial/USB/Bluetooth/WiFi/touch screen, EOBD/JOBD, 約90項PID, Nissan
Vauxcheck by Gendan, Vauxhall/Opel 1997~2008 petrol/diesel (2004~2008 CAN bus), Renault Vivaro/Movano, Vectra C diesel 2002~2003
VitalScan 1.3 for Win, Win Mobile, Palm, Win smartphone
WGIobdII
wOBD by WDT

ezeket találtam, szerintem ebből érdemes táplákozni :DD

(#128) Doze válasza No.01 (#125) üzenetére


Doze
aktív tag

Üdv!

A menete igazából nem fontos.. Kulcs benn van e vagy nincs, stb.. Élő adatok pl csak gyújtás ráadásával jönnek.. De pl a hibakódokat meg lehet olvasni 1-es állásban (mikor megy a rádió)

Nekem 2008-as SX4 van.. szerintem ugyan az a rendszer van a swiftben is. Szóval erősödik az a gondolatom hogy az adapter lesz a ludas.

(#129) addamka


addamka
őstag

Sziasztok,

Egy gyors tapasztalatmegosztás:
a cikk hatására, no meg hogy már próbáltak lehúzni kamu diagnosztikára hivakozva ("benne vót a hibakód, de etűnt mire jönni teccett-e...") rendeltem egy ilyen vGate adaptert még bő egy hónapja, múlt hét vége fele megérkezett.
Az első ismerkedés némi agyvérzéssel kezdődött. Megvettem a Torque-t Play Store-on, Galaxy Tab 2 7"-re (CM 10.1) telepít, eszközhöz csatlakozik, majd a Torque közli nincs kapcsolat. A Tab szerint meg de van. Az adapteren a link led nem jelzett semmit. Az agyvérzés után próba telefonokkal (Motorola Atrix 2 - 4.1.2; Motorola Milestone - CM7), velük tökéletes, megy a kódkiolvasás, élő adatok, stb.
A szépséghibája az, hogy a Tab-hoz vettem autós tartót, így jobb lenne, ha azon menne, de mivel csak esetenként lesz használva, túlélem. Lehet a CM 10.1-ben van valami gubanc, de a gyári ROM ettől még nem lesz opció az életben még egyszer, így majd próbálkozok vele később :)

Az autó amúgy egy Citroen C3 1.6 benzin, 2003-as évjárat, megáldva a csodás Sensodrive váltóval. Na pl. azt nem tudom, a váltóból tud-e bármi adatot kiolvasni, de remélem egy ideig nem lesz alkalmam kipróbálni, mert ha abba hiba van, az 6 számjegyű buli :)

[ Szerkesztve ]

Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.

(#130) truba válasza addamka (#129) üzenetére


truba
tag

"Na pl. azt nem tudom, a váltóból tud-e bármi adatot kiolvasni, de remélem egy ideig nem lesz alkalmam kipróbálni, mert ha abba hiba van, az 6 számjegyű buli"

Nem hiszem, mivel az ODBII csak motordiagnosztikára való, ha teljes hozzáférést(ABS, váltó, komfort elektronika stb.) akarsz akkor más eszköz kell. pl. ilyen+megfelelő szoftver.

Más: én ezt használom egy Volvo S40 (2001) -en Vidával.

(#131) addamka válasza truba (#130) üzenetére


addamka
őstag

A váltó annyira nem fontos, volt már olyan, hogy hibát dobott, leértem a szervizig, ott meg nem volt meg a kód :) Mondjuk lett is egy váltó ECU csere, mert a fokozatokat nem nagyon akarta megjegyezni, no meg a kuplunghézag értéket is össze-vissza variálta.

Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.

(#132) truba válasza addamka (#131) üzenetére


truba
tag

Biztos van hiba, valószínűleg az átmeneti tárolóból kiolvasható lenne. (hibát az ECU megjegyzi, csak ha nem ismétlődik állandóan akkor feloldja a hibát és az átmeneti-ben tárolja mint egyszer előforduló problémát)

(#133) addamka válasza truba (#132) üzenetére


addamka
őstag

Márkaszerviz nézett rá, kb. egy hét alatt 4x eljátszotta ezt :)
Mondjuk velük jóba vagyok, nem kérnek a kiolvasásért emiatt semmit ha nem tudnak érdemben hozzászólni, csak sajna jelenlegi lakhelyemtől 200km-re vannak. Utána lett a kuplungmozgató motor cserélve, mert a végén az halt be. Jó év volt a 2010-es ilyen szempontból, de hát benne volt a pakliban, amikor megvettem, azóta nagy baja nincs (kopp kopp).

Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.

(#134) Nemesis válasza No.01 (#125) üzenetére


Nemesis
csendes tag

2007-es Swift-et vinnie kell minden gond nélkül.
Sok esetben magától a Torque nem ismeri fel az eszközt (Ez változó, nálam 10 eszközből 8-nál nem volt gond) , ezért kell bemenni a beállításokba a párosítást követően.
Torque-beállítások-obd2 adapter beállítások - azon belül Bluetooth eszköz kiválasztása- ott látszania kell az eszköz nevének, kiválasztod és mennie kell.

[ Szerkesztve ]

(#135) aicon


aicon
senior tag

Én csak hibakód kiolvasásra használom és a torque nálam (és amint láttam nem csak nálam) nagyon lassú.
Úgyhogy elkezdtem egy másik app-ot használni, egy fórumbeli ajánlás alapján.
Sokkal gyorsabb és egyszerűbb.

OBD DROIDSCAN PRO

Adapter: link

Ilyen is van de egy kalap sz@r: link

======== Sim kártyás routerek olcsón ======== https://hardverapro.hu/tag/aicon#aprohirdetesei

(#136) No.01 válasza Nemesis (#134) üzenetére


No.01
őstag

Tegnap ujra probalkoztam es ugyanazt csinaltam mint eddig es most ott volt a Vgate a parositott eszkozok kozott.
Siekresen kiolvastam majd toroltemis a hibakodot.
Az egyetlen kulonbseg az volt, h most masik telefont hasznaltam... de ketlem, h ez lett volna a hiba okozoja.
Hetvegen majd tesztelem ujbol.
Mindenesetre koszonom a segitokeszseged :R

(#137) bzoley


bzoley
veterán

Megkiséreltem szóra bírni az Astrámat('98 x14xe), siker nélkül. Valahol számítottam rá, de mégsem vagyok elégedett az eredménnyel. Elképzelhető, hogy egy rossz ecu miatt is meghiúsulhat bármilyen kommunikáció? A Scanmaster elvileg megbírkózik a régebbi Opelekkel egész '97-ig. Az ecu amúgy is gyanús egy ideje, hogy valahol hibásan működik.

(#138) Doze válasza bzoley (#137) üzenetére


Doze
aktív tag

Hmm.. hát ha az ECU nem válaszol az adapternek akkor az autó halott lenne. Mert ha más hibakódot nem is a Bus hálózatra küld egy alap hibakódot... Szóval ha az autó használható akkor az Ecunak is válaszolni kellene. Itt adapter kompatibilitási gondok lesznek... milyet használsz? 1990-után használják a specifikus OP-COM-ot

(#139) bzoley válasza Doze (#138) üzenetére


bzoley
veterán

Benne van az is, nem is számítottam csodára, csak akkor valami sántít. A SM elvileg ELM, és "régi-opel" kompatibilis. Op-com-ot nem akartam venni, csak bohóckodtam volna kicsit. Amúgy egy fehér, kapcsolós vgate-em van.
A tél elején lett minden körbevizsgálva, mert hidegebb időben kicsit nehézkesen indul. Minden egyéb tökéletesnek tűnik, egy rövidebb áramszünet után az első egy-két alkalommal tökéletesen indult. Ecu-cserével nem volt kedvem kínlódni, pedig lett volna hozzá partner. Szóval egyelőre megpróbálom minden hibáért az ecu-t okolni.

(#140) kelly7 válasza bzoley (#139) üzenetére


kelly7
aktív tag

Vegyél Op-com-ot. Opellel tökéletesen működik, és több dolgot meg tudsz vele csinálni mint az ilyen általános műszerekkel.

(#141) KLiFF


KLiFF
csendes tag

Üdv.
A cikken felbuzdulva én is beszereztem elm 327 és vgate iv350 adaptert.
Személykocsihoz minden gond nélkül tudok csatlakozni, de traktorhoz nem.
J1939 -es 9 érintkezős kör csatlakozó aljzat, beszereztem hozzá egy átalakítót ami obd-t csinál belőle.
átalakító kábel kiosztása:

A traktoron még annyi plusz van: E érintkező a K-LINE (ez nincs bekötve a csatlakozóban)

Szóval próbáltam elm 327 usb-vel elmscan szoftver, és vgate iv350 torque android alkalmazással, de nem tud csatlakozni.
Valaki tud rá megoldást?

(#142) Doze válasza KLiFF (#141) üzenetére


Doze
aktív tag

Privátban írtam hogy talán IV350 viszi...

Ezek szerint nem viszi normálisan a J1939 nehéz gépjármű szabványt. ... Elm327 tuti nem viszi, IV350 leírásában benn van a J1939 Szóval Akkor inkább progi nem viszi a dolgokat

[ Szerkesztve ]

(#143) istnag


istnag
addikt

Sziasztok,
Adott egy Peugeot 406 1.9 TDI 96 ból. Azt szeretném megkérdezni,hogy Peugeot planet 2000 + Elm 327 + 30 pin ről 16 pin re átalakítóval működne a hibakód kiolvasás?
Köszönöm előre is.

(#144) Doze válasza istnag (#143) üzenetére


Doze
aktív tag

Elm 327 tuti nem olvassa...

(#145) istnag válasza Doze (#144) üzenetére


istnag
addikt

Köszi,akkor ez nem nyert. A átalakító kábelt már megrendeltem :D ,így jár aki türelmetlen.

(#146) Doze válasza istnag (#145) üzenetére


Doze
aktív tag

Ha megrendelted akkor már mind1. Própáld meg bár nem sok sanszot látok rá. Mondjuk 10%... :DDD

(#147) dni


dni
őstag

Sziasztok!

Melyik e-bayes eladótól érdemes megvenni a 350-es vgate adaptert (elsősorban bt-s érdeklene, de a wifi-sen még gondolkozom)? Láttam a posztok között, hogy volt olyan ami elég rossz minőségű volt, ezt szeretném elkerülni.

Válaszaitokat előre is köszönöm.

[ Szerkesztve ]

(#148) Doze válasza dni (#147) üzenetére


Doze
aktív tag

Én TŐLE vettem, immár fél éve. Még mindég tökéletesen működik..

(#149) dni válasza Doze (#148) üzenetére


dni
őstag

:R

(#150) Ba.G válasza Doze (#138) üzenetére


Ba.G
aktív tag

Apropos, visszanéztem az elnapolt project után, most épp az OP-COM és az ilyen BT/wlan eszközök között vacillálok. Érvek mellette és (k)ellene? ;) Melyiket (elsőre)? :) Valamiért úgy sejtem, hogy az OP-COM a nagyobb sikerrel kecsegtető projekt, de az onlájn ("fedélzeti") produkciókra kevésbé alkalmas.

A BT-s és wifis eszközök között egyébként van valamiféle hardver/felhasználói különbség? (Sebesség, minőség, szoftver-kompatibilitás stb.?) És az OP-COM hogy muzsikál ebből a szempontból?

Pardon, ha off!

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.