nem ertem ezt a dolgot hogy a laggolast az animaciokkal probalja elfedni az iOS. egyreszt: lehet hogy most mar mas a helyzet mert azota optimalizaltak meg eromuvet tettek a droidok ala, de a droidnal anno ez az animacio is lagos volt, ami azt jelentette szamomra hogy a kepernyon operalo animacio processnek nem tudott fenntartani eleg processzoridot (illetve ugy menedzselni az idot a processek kozt) a megfelelo idopontokban hogy ne legyen lagos. (animacio 0.2-0.5 sec alatt megy le, a kozben levo muvelet meg igenyli mondjuk ennek a toredeket). iOS eseten meg az animacio leginkabb attunest jelent egyik kepernyorol a masikra es mint olyan ennek a kiszamitasahoz mar az animacio kezdeten szukseg van a vegallapot ismeretere. Logikusan en igy gondolnam lehet lassitva megneznenk az animaciot vannak trukkok...
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban