- Asszociációs játék. :)
- Hóban vigad a ló
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A siker két szabálya
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Megoldások IBS/IBD-re
- Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi84
aktív tag
válasz #64791808 #150 üzenetére
én az eszmecseréről már letettem
Ha valaki ennyire ISO kompatibilis, akkor azzal hiába próbálok beszélgetni, úgyis csak a saját igazát hajtogatja.
Persze itt látszik, ha valaki nem vezet autót: Durrdefekt mai abroncsoknál nem nagyon van, kivétel ez alól persze a komoly fizikai behatás (pölö százas szeg, ilyen sztrádán ritkán fordul elő). Egyébként modern abroncsok az üzemi nyomás (átlag 2 bar) dupláját is képesek biztonságosan elviselni, továbbá olyan mechanikai megoldások vannak, amik a durrdefektet megakadályozzák. De hogy válaszoljak a kérdésre 190-nél vagy szallagkorlát vagy egy szomszédos fában kötöttem volna ki. De jobbat mondok, 90-nél is. Egy átlag ember egy ilyen tömegű kocsit 60-nál már nem biztos, hogy meg tud fogni ha durrdefektet kap, 100-nél már Schumacher sem.de hogy Csorbi kérdésére válaszoljak: magasról szarok rá, hogy mit szólnak rá a rend őrei Sőt, igazándiból próbálom elkerülni a véleményegyeztetést, ezért van radarelőrejelzőm.
-
#64791808
törölt tag
Nem, a szép példa az, hogy te azt hiszed, ha betartasz minden sebességkorlátozást és kresz előírást (aminek jó része a 60-as években volt korszerű), akkor az majd megvéd.
Az emberi baromság, a gondolkodásra való képtelenség és a rossz ítélőképesség. Azok okoznak balesetet. Nem a sebesség.
-
Csorbi
addikt
válasz #64791808 #150 üzenetére
És ismét egy szép példát láthattunk a magyar közúti közlekedéshez való hozzáállásból, köszönjük!
u.i.: Nem, nem szegtem kresz szabályt. Nem lépem túl a sebességkorlátot, nem ülök autóba, ha ittam. Kint van egy kintfelejtett 30-as tábla? Ott inkább megyek 120-szal, hát persze, jobb is az, nem? Ratzingerhez pedig semmi közöm, nem tartozom a táborába.
További jó száguldozást mindenkinek.
-
#64791808
törölt tag
És te 130-nál mit kezdtél volna vele? Te még életedben soha, egyetlen egyszer sem szegtél kresz szabályt? Kinn van egy kinnfelejtett 30-as tábla, akkor te 30-at mész?
Keresd fel Ratzinger bátyádat, hogy avasson szenté, mert mindig szabályosan vezetsz! Ha meg mégsem, akkor talán fejezd be a baszogatást, jó magyar testvérem...
-
Csorbi
addikt
Összefoglalva, úgy is mondhatnám, hogy nem szoktam megszegni a KRESZ szabályokat. De most a lehetőség (üres autópálya) adott volt, vezetési tudásom elegendő, veszélye nem volt a dolognak. Kis virgonckodás belefér. Értelemszerűen nem fogom a határokat feszegetni. Amíg biztonságosnak érzem a feltételeket, addig tolom a kocsit. 200000km után nem mondanám, hogy nincs tapasztalatom, tudom meddig lehet elmenni.
Kis virgonckodás belefér? Vajon mi lenne a véleményük erről a rend őreinek? Szerintem megdícsérnének
Ha virgonckodni akarsz, menjél ki a Rába ringre, a Hungaroringre, vagy akárhová, de ne a közúton virgonckodjál. Kíváncsi lennék mihez kezdtél volna 190-nél egy szép bal első durrdefekttel -
Tomi84
aktív tag
nos, erre mit mondjak? Felvettem a kesztyűt? Jah, fel.
Tudod mit? Jól esett. Nem szoktam gyorsan menni. Ezzel a kocsival sem megyek bele olyan előzésbe, amivel a Golf-al nem mentem volna bele. Városban sohasem megyek 50km/h-nál többel, kivéve persze, ha lehet. Összefoglalva, úgy is mondhatnám, hogy nem szoktam megszegni a KRESZ szabályokat. De most a lehetőség (üres autópálya) adott volt, vezetési tudásom elegendő, veszélye nem volt a dolognak. Kis virgonckodás belefér. Értelemszerűen nem fogom a határokat feszegetni. Amíg biztonságosnak érzem a feltételeket, addig tolom a kocsit. 200000km után nem mondanám, hogy nincs tapasztalatom, tudom meddig lehet elmenni. Korábbi kérdésedre válaszolva, igen, van felelősség. Mostani kérdésedre: az autópályát aszfaltnak nézem. Ugyanúgy mint minden más utat.Arra, hogy nincs kocsid nem mondok semmit. Körülményeket nem ismerem, nem tudom miért nincs kocsid, nem is szólok bele. Idegbeteget én is láttam már éppen eleget, mint említettem sokat vezetek. Viszont azt is hozzá kell tennem, eddigi tapasztalataim alapján nem a gyorshajtás, hanem a hülye vezetési stílus az, ami elsősorban balesethez vezet. Aki hülye 90-nél is balesetet fog okozni, aki odafigyel 150 fölött sem veszélyezteti a forgalmat. Ha fogsz te is vezetni rá fogsz jönni, mi a különbség a gyroshajtás és a baromkodás között.
-
Csorbi
addikt
190-ről beszélek, szerinted az nem sok?
Mellé érek, felgyorsít. Én is adok neki, 145, ő is gyorsít... még egy kicsit, 150, a kis mocsok tartja a tempót...
Schumachert akarod megtanítani vezetni? felkiáltással padlógáz... Skoda leáll, tükörbe nézve élvezkedek, majd 190-nél vettem észre, hogy talán le kéne venni a lábam a gázról
Versenyezgetünk? Minek nézed Te az autópályát? Ja, persze, a másik kezdte! Te meg felvetted a kesztyűt.Kocsim nincs, nem is értem a feltételezést. Épp elég elrettentő példát/idegbeteget/felelőtlent látok az utakon.
-
Tomi84
aktív tag
felelősség? miről beszélsz? 140Km/h-ás tempó az szerinted sok? Ha ráálok sztrádára mindig annyira lövöm be a tempomatot, nem szoktam gyorsabban menni.
Azt meg nehezen hiszem el, hogy te még sose hajtottad meg kicsit komolyabban a kocsidat, puszta kiváncsiságból/kedvtelésből. Ha esetleg tényleg nem, az már a te bajod.
-
Tomi84
aktív tag
én pont ma brátkoztam egy skoda superb-vel M5-ön. Tempomat nyugos 140-re benyomva, nem sietek. Skoda külső sávban, olyan 135 körül, nem baj mondom, nincs nagy forgalom, majd szépen lassan legyőzöm. Mellé érek, felgyorsít. Én is adok neki, 145, ő is gyorsít... még egy kicsit, 150, a kis mocsok tartja a tempót...
Schumachert akarod megtanítani vezetni? felkiáltással padlógáz... Skoda leáll, tükörbe nézve élvezkedek, majd 190-nél vettem észre, hogy talán le kéne venni a lábam a gázról -
Rover623
félisten
Jól ment bizony...
Sztori: M7-esen jöttünk haza, asszony vezetett. Nyugis 160-as tempomatos haladás...csak néhány "nagyvas" és egy "Taxi" mintájú fehér Peugeot gondolta úgy, hogy ez tötymörgés...
Aztán jött az érdi emelkedő, és hirtelen csak a belső sáv lett szabad...asszony áthúzza az autót, majd éppen akkor amikor elhagytuk a minket öt perce "legyorsuló" PUG-ot, gyermeki ártatlansággal megkérdezte tőlem: a többiek miért lassítanak? Valami baj van? Nekünk nem kellene?
Mire én: Nem! Igazából ők sem akartak, csak a legtöbbjüknek az autócskája másképp gondolta...primus inter pares
-
Bengio
tag
jól ám!
én 2 éve C'eed-en tanultam vezetni.
1.6 CRDi 116 pacijával megy mint a mérgezett egér. ráadásul kényelmes is, a hangcucc is jól szól benne, végeredményben nem rossz gépek.
Főleg a pro_ceed. nagyon szépek.Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.
-
Csorbi
addikt
És azt ugye tudjátok, hogy a Kia Cee'd-et egy magyar tervező, Kovács Miklós rajzolta?
És a szlovákiai Zsolnán szerelik őket össze? -
Bengio
tag
válasz Rover623 #137 üzenetére
V6? jól ment? most láttam csak, hogy volt nálad egy
ha jól vettem ki a történelmi áttekintésből, a Sonata lett KIA Magentis?
mer amugy mintha vélnék felfedezni hasonloságokat a két gép között.....[ Szerkesztve ]
Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.
-
félisten
Jó cikk, tényleg szerelem. Nekem pl. nem tetszik, de azért gyártanak annyi féle formatervű autót.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Jók a Kia autók, főleg a C'eed tetszik. Ezt az autót jó áron kaptad meg, de ne felejtsd el, hogyha valami komolyabb baja lesz, a ritkasága miatt a gatyád is rá fog menni... Pont ezért nem vennék soha "egzotikus" autót.
-
Daneey
tag
Én sem eszeveszetten szoktam (a Borát) vezetni, de érdekes, nem csak tőled hallottam, hogy a Borák ennyit fogyasztanak. Nekem szerencsére nem.
Tény, elég sok bajuk van; nem egy sikeres kontstrukció, de azért szerethető, én pl. hibái ellenére szeretem (amit egy régiebbi postban is említett a kolléga, az én Borámnak eddig csak egyetlen hibája volt, az is kétszer: trafócsere. Szerencse, hogy van autószerelő ismerősöm, így ~25kból megvolt összesen a javítás munkdadíjjal együtt. (Márkaszervízben minimum 2-3 szoros szorzó...)) -
Tomi84
aktív tag
most látom, hogy itt még kinnfelejtették: [link]
-
bambano
titán
válasz Depression #129 üzenetére
Miért, a két motor nyomatéka majdnem pontosan ugyanannyi, a turbódízel kicsit kevesebbet forog, ezért a teljesítménye kevesebb. A fogyasztásban meg alig van különbség.
De tudod mit, legyen igazad, mondok másik példát: haver elment az 1.9cdti vekijével tengerpartra nyaralni 4.3-as átlagfogyasztással. A logikus feltételezés az lenne, hogy a mazda6 is ekörül zabál, nem duplájánál is többet.
#130: én kímélős reumás lótetű stílusban járok mindig más autójával, másik haver meg mindig úgy ment, mint akit schumacher üldöz, amit mi sem mutat jobban, minthogy a terhelésfüggő szervizciklusnál nekem még nem szólt a fedcomp, hogy vigyem szervizbe, de 30k után bevittem, mert nem hiszem, hogy többet bírna, a másik havert meg 14k után beküldte
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Daneey
tag
Az 1.6-os borába Pesten simán beleszaladt 14 liter, de volt olyan kollégám, akinek több. Pedig én nem tapostam ki a szemét.
Nem tudom te hogy mentél vele, de én sportos, dinamikus stílusban vezetve sem fogyasztott 11 liternél többet, ami egy - tekintve ezt a "régi" motorkonstrukciót - szerintem átlagos városi fogyasztás.Autópályán meg ugye a városi fogyasztás 60-80%-át fogyasztja.
-
bambano
titán
Annyiból az én kocsim is megvan pályán... Meg a totalcarosok megmérték Pest-Debrecen viszonylatban egy mazda6 dízel fogyasztását és litert tekintve annyi vagy kicsit több jött ki, mint amit én szoktam mérni. Ez a vicc.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Dare2Live
félisten
"gy meghibásodási statisztika a németek kezéből (TÜV!) és német autó áll az első helyen! Minő meglepetés Érdekes módon az ADAC-tól teljesen más statisztikát láttam. Hogy melyik megbízható? Ezt mindenki döntse el magában "
Egyrészt ahogy én látom ADACnál is átvették a vezetést 2005-2006 felé a németek.
[link]másrészt korábban jó 10évig(amióta nézem) ugyanezen ADAC/TÜV megbízhatósági statisztikákat japánok vezették és nem németek. Szóval max a mérésük olyan amilyen, de csalással vádolni őket kicsit nevetséges szvsz.
Japán Yaris anno nagyon ott volt, de miután átpakolták a gyártást ~2003ban FRba hát jelentőset esett..... (Még a 2003as Yarisok is okésak de aztán 2004től elindultak lefelé.)
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
tiv83us
veterán
Nekem nagyon szimpi gep lett a KIA, ahhoz kepest amilyen ratyi gepeket csinaltak a kezdetekkor.
Tavaly nyaron 3000km-ert tettem bele egy egyhetes nyaralas alatt, egy SUV volt, a tipusara mar nem emlekszem, de nagyon jol fogyasztott es csendes, kenyelmes, gyors /sherifftol meg is kaptam a 200 dollaros speeding ticketet.../ volt. Utana egy rovidebb utra egy kisebb gepet kerten a rental company-tol, adtak egy pici KIA-t, szuper kis gep volt, 250km-en enyhe tulzassal annyit fogyasztott mint egy vitorlas.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Gismo
addikt
Arról nem beszélve, hogy a Rio (feltételezemm az újabbik Rio-ról van szó) volt az első olyan típus amivel a Kia megakarta mutatni, hogy ő mit is tud, azaz ez a típus volt az a típus ami a "régi szar szétesős... Kia-k és az újabb jobb minőségibb, már-már európai igényeknek megfelelő típusok között volt. Szerintem annál a típusnál kezdődütt meg a rohamléptékű fejlődés.
-
bambano
titán
Azt nem árt tudni, hogy az agyonistenített tqm rendszereket nem Japánban, hanem Amerikában találták ki és a japók is onnan vették át a második vh után, amikor romokban hevert mindenük és újjá kellett építeni az országot.
Azt már leírták pár helyen, hogy az adac statisztika csal, mivel ők az alapján statisztikáznak, hogy milyen autóhoz hányszor ment ki a sárga angyaluk. Amelyik márkának saját szervizkocsi hálózata van, az nem szerepel az adac statisztikában.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
GReddy
tag
Kicsit elmélyedtem a témában. Megnéztem egy magentist tegnap haveromnál, 1.7Mft, öt éves, 2.5V6 170 ló, szekvenciális (pöcögtetős) váltóval! Vazz... Mondjuk parás nekem az ilyesmi, gondolom milliós tétel, ha javítani kell, de ilyent biztos hogy máshol nem látsz ennyiért. Az, hogy a fa valójában műanyag: Ma már talán csak a Rollsban van valódi fa, mindenki famintás műanyagot használ, egyszerűen azért, mert olcsóbb mint a valódi fa, és ugyanúgy néz ki. És ez erről szól. Az első gen. Scorpioban valódi rózsafa betétek vannak. (mondjuk jól is néz ki) A faceliftben már műanyag, és csak kinézet alapján nem lehet megmondani, szét kell szedni.
Fogyasztásra még annyit: Az 1.4 Berlingo városban 11L, és megy max 160-at. Úgyhogy ennyi. Ehhez képest kapsz egy bő literrel nagyobb motort egy liter többletfogyasztással. Szerintem megéri...
A bömmer (sok van ismeretségben, és nem a hetvenezres huszonéves darabok dominálnak) azért igencsak érzékeny a szervizre. Mind gyakoriságban, mind minőségben, és a magyarok ezt nem tudják. Sry, ez van, itt nem szabad BMW-t venni.
Dominate the woods... The Bowhunter.
-
size
tag
Nekem egy Kia Rio sedan - om van.
Ujjat vettem még a válság előtt mert elegem lett a sok majom kereskedőből.
Sztori a következő volt röviden:
-Használt kereskedéseket végignéz
-Végre találok szimpatikus autót normális áron.
-Kinézett autó 3 éves 96e. km.
-Régi beszámíttat .
-törlesztő x év. xxxxx forint változó összegű chf hitel, THM 25%
-Gondolkodik sokall.Séta át Kiához.
-Méretben tulajdonságokban azonos model kiválaszt.
-Ár kalkuláció.
- x + 2 év futam idő, xxxxx - 4000forint törlesztő fix összegű hitel THM 6% !!!!!!!!!!!!
És ekkor jött a válság.
Milyen jó lenne 45-50 e. fűzetni???
Autóban 4000 km hibátlan![ Szerkesztve ]
Megbizhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=size
-
rtom
senior tag
Nos, először is riszpekt a cikkírónak, hogy bevállalt egy ilyen autót, tök ismeretlenül; másrészt gratula, hogy ki is tart mellette. Az előttem szólók sok témát érintettek, amikhez szólnék:
- az autóválasztás mindenkinél saját szempontok és súlyozás eredménye, a korábbi tapasztalatokat ill. mások tapasztalatait is figyelembe véve. Sok sztereotípia uralkodik, ezeket nem sorolnám fel, inkább nézzünk egy kicsit mögé. Ha vesszük a fáradtságot, hogy szétnézzünk a minőségbiztosítás ill gyártástámogató rendszerek fejlődése terén, előbb-utóbb találkozunk a Toyota módszerrel. Amit a japók kitaláltak, még most is csak majmolják európában, az amcsikról nem is beszélve. Nem véletlen, hogy az Aygo-C1-107 gyártásra nemrég megépített gyárhoz a japánok a módszerüket és a motort adták!! Ettől függetlenül, egy hétfőn vagy pénteken gyártott autó, nagyobb valószínűséggel lesz hibás, mint egy szerdai.
- egy meghibásodási statisztika a németek kezéből (TÜV!) és német autó áll az első helyen! Minő meglepetés Érdekes módon az ADAC-tól teljesen más statisztikát láttam. Hogy melyik megbízható? Ezt mindenki döntse el magában
- én személy szerint eddig Wartburgot ill. Renault Thalia-t hajtottam, egy fél éve pedig egy Yaris-t. A Wartburg-hoz elég volt egy csavarhúzó meg egy 13-as kulcs, és a legtöbb problémáját menet közben meg lehetett oldani, hogy hányszor kellett, nem számoltam, de sok baja volt. A következő egy 8V-s Thalicska, amit 6 éves koráig hajtottam, gond nélkül. Az utódja már 16V-s lett, róla már ugyanezt nem mondhatom el (2x gyújtótrafó csere, 1x vezeték elnyíródott és nem lehetett kinyitni a csomagtartót. Ráadásul a szervízről annyit, hogy a gyújtótrafó gondot nem fedezték fel amikor elkezdett villogni a motordiagosztika lámpa, a befecskendezőt akarták kicseréltetni, az autószerelőm meg rádugta a laptopját és 15 mp múlva közölte, mi a gond !!!! A Yaris-hoz annyit, hogy fél éve publikálták, 2 gond miatt viszahívják a szervízbe, még most is várjuk a levelet.Szal attól, hogy valmelyik autógyártónak jó a gyártórendszere, nem jelenti azt, hogy konstruálni is tud. Én látok németeket konstruálni, meg rajzolni, időnként trehány munkát adnak ki a kezükből. Ráadásul manapság az autók bonyolultsági fokának növekedésével a hibahelyek száma is radikálisan megnőtt, azaz sztem érdemes a teleextrázott, újítások hadát felsorakoztató járgányokat elkerülni.
-
tildy
nagyúr
A ponyban konkrétan ugyanaz a motor volt, mint az akkori lancerekben...
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
TheDragon007
senior tag
Grat a kocsihoz Nekem épp az eleje tetszik és a hátsó lámpák nem.
Számunkra egyértelmű, hogy a világon a magyar nők a legszebbek, de lássuk be, ezt minden nemzet így gondolja, de csak mi tudjuk, hogy nekünk van igazunk. -by Bocha
-
Tomi84
aktív tag
ennél pontosabban nem tudtam volna megfogalmazni. Pontosan így írnám le én is a hozzáállásom. Alapvetően sosem tartottam magam autóbolondnak, de az utóbbi időben rádöbbentem, hogy úgy tudok örülni ennek a kocsinak, mint egy 5 éves gyerek a karácsonyi ajándéknak. Racionálisabb lett volna egy másik golf, mert sokkal kevesebbet fogyaszt. De ilyen kocsi nagyon az utakon, és úgy alapvetően egészen más kategória. Más érzés vezetni, más érzés beleülni. És nagyon kellemetlen kiszállni
Rover: köszönöm a pontosítást
a hyundai kötődéssel én is tisztában voltam, de úgy tudtam, hogy még ez is erős mitsubishi öröklődés[ Szerkesztve ]
-
Rover623
félisten
de amikor meglátta, hogy kia, nagyon elégedett volt – ez egy kia matricás mitsubishi, majdnem full japán gyártmány, olyan megbízhatósággal
én úgy tudom mitsubishi motor dolgozik benne (a régi sigma lett továbbfejlesztve magentis-é),Oszlassunk el néhány tévhitet...
Volt egyszer régen egy Mitsubishi Sigma...a Hyundai-nak meg kellett egy felsőközepes autó...így hát licenszelték és kicsit átsminkelték. Kaptak hozzá három Mitsubishi mocit is: két átlagos sornégyet (2.0 és 2.4) valamint egy haszonjárművekbe való V6-ot.
Aztán ezt 93 környékén ráncfelvarrták, nagyobb (és saját tervezésű) bódét kapott, a motorválasztékból pedig ugrott a 2.4-es.
A harmadik generációban a ruhát szabták át és a Mitusbishi eredetű 2 lityós Sirius motor mellé az erősebbik változatba a Hyundai Delta mocija került. Ez nagyon távoli fokon Mitsu génekkel rendelkezik, de már a Hyundai fejlesztése.
Ennek a modellnek az életében történt meg a Hyundai-KIA házasság, így ez a modell lett "átcímkézve" KIA Magentissé.
Tehát a te Magentisedben már gyakorlatilag semmi japán nincs...
Persze ettől még tisztességes autó, ez nem vitás...P.S.:
Mielőtt követ vetnél rám: jó pár évig birtokoltam egy második generációs V6-os Sonata-t...primus inter pares
-
syC
addikt
Én annó 5 éve egy Kia Rio-n tanuétam vezetni. 100e km volt benne, de az az autó úgy szét volt esve, hogy tényleg csak a festék tartotta össze.
Persze a rio az más kategória, mint az új tulajdonod, más embereknek szánják, akiknek mások az igényeik. Talán ehez igazítják a minőséget is.
Kívánok sok szerencsét az új 4lábuval
•
-
Sipi16
őstag
-
Sipi16
őstag
válasz #53246592 #100 üzenetére
Nézd meg a Babas Bilar-t. A ford norvég autó. No comment. Nagy baromság az a film, de itt a svédek csípik a fordokat pedig itt sincs meleg...
Zewa: Ezt szerintem ebben a kategóriában nem lehet fogyasztásnak nevezni...
[ Szerkesztve ]
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Zewa
senior tag
Nekem kifejezetten tettszik a gép tényleg a "luxushajó" feeling sugárzik a vasról.
Ami nekem nagyon nem gyere be:
-Motor a fogyasztás miatt
-Alkatrész (ritka és drága)
Ezek szerintem elég komoly érvek bár a vétel ár ez ellensúlyozni tudja."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Bog
HÁZIGAZDA
Nálam nagyon mozgott a léc, hogy beleugorjak egy zsír új Pro'ceed vásárlásába (fentebb linkelte valaki képen), mert übermód tetszik, de az ember maradjon a realitások talaján, győzött a 11 éves celica.
Viszont a posztírónak jár a vállveregetés: bevállalt egy (számára) ismeretlen verdát, stílus, karakter. És igen, autóügyben kétféle, esetleg háromféle ember létezik.
1. tökmindegy mi az, csak A-ból B-be elvigyen, olcsón. Itt jön a sok Suzuki, Dákó, Skoda, Seat, VW, Chevy, akármi
2. minél nagyobb prezstízst akar: Audi, VW (itt is), BMW, Merga...
3. az autó szenvedély. ne legyen olyan, mint másoknak, legyen egyedi, és minden nap bele akarjak ülni, mert szeretem. Ide tartozik a posztoló. Meg én is. Végre. (Ja, meg Parci is) És igen, mi lehet, hogy nem racionális érvek mentén választunk, vagyis számunkra mások a racionális érvek. De engem egy dolog motivál reggel, amikor dolgozni kell menni: 30 perc Károllyal, és utálom, ha megérkezem.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Depression
veterán
Ez sajnos magyarisztán hibája. Német rokon Citroenje halt meg itthon, a szervízesek többszázezres javítási ktg-et mondtak neki, és 2 hetet. Felhívta a német Citroen biztosítóját, másnapra itt volt az új motor, még aznap kicserélték neki ingyen.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Dare2Live
félisten
beidegződés.
Volt egy 15+év amikor a japó autók minőségileg a legjobbak voltak. Nem rosszabbak azóta se csak a konkurencia (úgy ahogy korábban ők) minőségben felnött. Persze nem mind... ld FRanciák minőségbiztosítását..... de hol van már a Fix It Again Tony korszak.... lassan már egy FIAT is ha viszed kötelezőre 5-10évig jellemzően 0 hibával müködik. (bele is tudsz alkudni az árba 10perc alatt 5év garit...)
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen videókártyát?
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Óra topik
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Viccrovat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- samsung galaxy s23 ultra kifogastalan 2026 12 ho-ig sestore garancia plusz 2 tok 30 ezer ertekben
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest