Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #06658560 #7 üzenetére

    A Microsoft a DirectX 10-zel bebizonyította, hogy képes felrúgni a teljes kompatibilitást is, ha az az API hasznára válik. Ez a profi appok rémálma. Az OpenGL-en ez nem történhet meg.

    (#8) .mf: Semennyivel. A grafikus API-k késleltetése abból ered, hogy egy rakás hardveren futnia kell a programnak, ezért komplext erőforrás-érvényesítés szükséges.

    (#18) morgyi: A DX-re jellemző, hogy hamarabb vezet be szabványos újításokat. Például a compute shader OpenGL-en három évvel később lett, mint DirectX-en.

    (#21) CPT.Pirk: Nem írtam, hogy súlyos a funkciókülönbség, de a Windows driverek többet tudnak.
    A nyitásnak meg örül mindenki, de lényegi változást nem hoz majd. Puszi az AMD hasára érte, de a játékok szempontjából irreleváns.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés