Csak azt hittem, hogy ő rage-el, pár "kellemetlen" meccs után. :>
Haladjunk szépen, sorjában.
"sehol egy fegyver vagy bármi a fél pályát végig kell rohanni egy vacak fegyverért"
Szerintem nem egy játékkal játszunk.
"hulla nulla pályák...sehol a klasszikusok...szánalmas"
Az ehavi standard rotation ilyen. Nem csak DM6 van. Legalább az emberek jórésze rákényszerül, hogy más mapokat is megtanuljon.
De mindig lehet pro-t venni és a saját feltételeiddel szervert indítani.
"Hol vannak már azok a régi szép idők mikor test test kemény küzdelem volt."
He? 1996 óta van Quad. Vagy iszapbírkózásról van szó?
"Jah és hozzá téve hogy én nem használok számlálót és ha lehet quadot se, mert fő a sportszerűség, mert csalásnak tartom"
Sorry, de ezen besírtam.
"...mostantól ez változni fog."
Helyes.
"A duelnél úgy gondolom pont az lenne a lényeg, hogy mindenki azonos feltételekkel játszik, nah ez pont nem az, elvégre csak a megaheal tartja életben, amit a másik sajna nem tudott felvenni."
lol. Teljesen egyenlő esélyekkel kezdenek neki. Az initial spawn van amikor kicsit szerencsésebb, van amikor kevésbé. De ezért kell használni a fejedet. Olyan taktikai / stratégiai mélysége van, amit még csak megközelíteni se tudna soha, ha egy négyzet alapú üres szobában, all weapon spawn-okkal butulnák egymást a játékosok.
Nézz VOD-okat. A legjobbak, amiket rapha és 2GD kommentál, de vannak twister- és FraZe-féle elemzések, meg strenx-féle oktatóvideók is.
"Őszintén szólva az ID-nek kőkeményen tiltania kellene a counterek használatát úgy gondolom."
Mi az a counter? Game clock?
Ha igen, akkor kőkeményen nem kéne Betülfild 24324-zá degradálni a Quake-et.
Ha meg a cg_enableRespawnTimer 1-re gondolsz (bal oldalon mutatja, hogy mikor spawn-olnak az item-ek), az >premium< szervereken csak spektátor-funkció.
"De nem az a bajom hogy quadot használ vagy hogy azt is használ, hanem azt hogy csak a quadot és a power uppokat a számlálóval használja..."
Még szép. Nem nehéz 2 percet hozzáadni a legutólsó spawn-hoz (mapok 90 %-án ennyi) és időben rákészülni.
Ami még lényeges, hogy armor-ok 25, MH 30 másodpercenként spawn-ol (kiv. 1-2 mapon), ahogy a "use item"-mel elsüthető tárgyak is.
TDM-ben a fegyverek respawn-ja is 30 másodperc, szóval egy jó csapatmunka során még pluszba a shaft-ot és a rail-t is szokták időzíteni, mert kulcsfontosságú a fegyverek kontrollja.
Ha pihenten játszom FFA-t (ritka - mármint, hogy pihent vagyok, akár egy kicsit is ), akkor általában csak egy itemet (RA / MH) szoktam időzíteni + a powerup-ot. Ha nincs igazán high skill FFA-player a mezőnyben, csak a powerup-ot, mer egy lusta ge*i vagyok.
Duel-ben inkább csak egyet, aztán próbálok haladni az item rotation-nel. Időzítésbeli gyengeségemet próbálom kompenzálni aim-mal és helyezkedéssel.
Ill. minden pályán vannak olyan pontok (fegyverek, páncélok, powerup-ok - vagy csak egy forgalmas kereszteződés), ahol szinte mindenki át akar haladni vagy fel akar venni valamit - na azokat a helyeket kell pofátlanul szüretelni.
Minden map-hoz van legalább 1-2 jó, alapvető taktika. Lássunk egy példát;
Demon Keep by Csucsuka (tm); A lényege, hogy az alsó udvart tartom. Ott van ugya YA, 2x 25 hp, shard-ok és Battle Suit. Kapásból rálátsz 4 spawn-ra és a középső platform alól jópár ocsmány szög és szűkös rés van, ahonnan / amin keresztül lehet rail-ezni + tudsz lőni a dobbantókra is, ill. az RA-toronyra is.
Fent ugye BFG + RA, ha meg para van, a pincébe visszavonulva egy 50-es bubi és még pár shard.
Az alsó teleportkaput használva a bejárat valamelyik oldalára érkezvén megintcsak remek lehetőség nyílik hátbashaft-olni az embereket vagy más szögből rail-ezni a dobbantót használó player-eket.
Ha megvan a Battle Suit, lehet menni felvenni a teleportot (item), ill. a lényeg; levadászni a Quad-ot (és begyűjteni azt is).
Túlságosan mélyre a várba még azzal sem szoktam bemenni, leginkább csak a rail- és a shaft utánpótlásért, ill. a shaft YA-t veszem fel, ha éppen spawn-ol. Aztán irány vissza udvar felé, gyakran a pincét használva, hogy alulról közelítsem meg.
Ha van kint hasonló taktikát alkalmazó egyed (akinek aim-je és brain-je is van, nem csak epilepsziás bornyúként vonaglik a vágóhídra ), sok játékos esetén az megnehezíti a dolgot, ilyenkor a következő powerup-ként a Quad-ot szoktam megcélozni, az segít visszaszerezni az udvar feletti kontrolt.
"lehetsz akármilyen jó, esélynek még csak a látszata sincs"
Ha "akármilyen jó vagy", akkor te veszed fel a powerup-ot és használod is egészséggel.
Nincs is szebb, mikor szétstack-elve,, Quad + BFG <333 + shaft + rail-el fröcsög a világ mindefelé, miközben 5-en sírnak a chatben, hogy anyáddal háltak az éjjel.
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.