Alábbi írással szeretnék segíteni, hogy hogyan adjuk fel a motyónkat olcsón:
1., Ha nem fontos, ne dobozolj!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2014-01-18 15:21:58
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/adam16_2.gif)
Ádám16
addikt
Uraim!
eMag-tól rendelt terméket küldtem vissza garanciális javításra DPD-vel. Letelt a 30 nap feladás óta, ma pedig felhívtam az eMag-ot, hogy mégis mizu.
A hölgy oközölte, hogy elakadt a csomag a DPD-nél, nem érkezett be hozzájuk, felveszi velük a kapcsolatot.
Kérdés: mit tudok tenni jelen esetben? Se garanciális javítás, se
pénz, se csomag, és egy telefonos közlés volt, hogy utánamegy a dolognak az ügyintéző. Jogosult vagyok panasztétel mellett kártérítést igényelni, vagy mi ilyenkor a protokoll?
Ha csak lehet, kerüLöm a DPD-t, de néha megkerülhetetlenek. Kb. csak szívtam velük eddig...
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B550M R9 5900X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB ZALMAN Z1 Plus EVGA 750W
- BESZÁMÍTÁS! Asus Prime H510M i9 11900KF 16GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB ZALMAN S2 TG Corsair 650W
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450 R7 1800X 16GB DDR4 480GB SSD GTX 1660 Ti 6GB RAMPAGE Shiva FSP 600W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB ZALMAN S2 TG Be Quiet! 650W
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 1600 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD RX 580 8GB ZALMAN S2 TG Zalman 500W