Hirdetés
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Notepad++
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Degradator #75520 üzenetére
Nem véletlenül lett kikötve, ha visszakötöd, fogja meríteni az akksit. Vegyél bele másik riasztót, azt kösd be.
-
Rick4
félisten
válasz
Degradator #75520 üzenetére
Szerintem Te sehogy, a neten nincs róla semmiféle publikus bekötési rajz, de a Setech nevű cég BP-en ezekkel foglalkozik, nekem egy másikból kivett Meta központizárat minden gond nélkül beraktak volna egy autóba.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Degradator #72547 üzenetére
Innen távolról ez dugulásnak tűnik. 3 AC kicsit soknak tűnik. Benzinszűrő mikori és milyen márka? Visszafelé is szellőzik a tank? Mértetek üzemanyag nyomást? Mennyi benzin van a tankban, hogy már a 3. pumpát koptatod, tudod, a benzin hűti a pumpát, ha 5 liter lötyög az alján, hamar kifekszik a pumpa. Milyen pumpa ment bele? Új VIKA vagy gyári használt? Milyen márka. Ennyi infóból még tippelni sincs kedvem.
Hol tankoltál és mit? Vízzel nem megy ez sem még.
Relé kattan, amikor felnyomja a pumpa a nyomást, vagy valaki már ezt is direktbe kötötte?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Degradator #72547 üzenetére
Milyen autó ez?
-
viperabácsi
addikt
válasz
Degradator #72352 üzenetére
lehet ki lehetne mosni a tankot és esetleg kimérni kap e rendesen áramot a pumpa.Megnézni a cső valahol nincs e megtörve és túlterheli a pumpát a megváltozott cső keresztmetszet.
-
freaghill
őstag
válasz
Degradator #72352 üzenetére
5 litereket szoktál tankolni? Mert akkor el tudom képzelni, hogy a koszt szedi mindig fel a tankból.
(#72347) TaaT: Nekem bevált az aktívszenes
-
rob210
nagyúr
válasz
Degradator #72316 üzenetére
A visszatérő ág tiszta átereszt?
Nekem ezt a rángatást akkor csinálta amikor a visszatérő ág eldugult és túlnyomás keletkezett a gépezetben igaz nem VW-s volt a gép. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Degradator #72316 üzenetére
Lyukas cső valahol/szivárgás? Nekem picit olyan, mintha ellevegősödne szépen lassan a rendszer, de ez csak egy amatőr tipp
-
válasz
Degradator #72316 üzenetére
Ki kell zárni minden bizonyosan jót, és ami marad, bármilyen valószínűtlen is, a hiba lesz
-
freaghill
őstag
válasz
Degradator #72312 üzenetére
-
-
válasz
Degradator #72312 üzenetére
Trafó?
Mágus: De hogy lehet megszüntetni a szagot? És hogy lehet megelőzni? Mert én a megállás előtt le szoktam állítani és szellőztetni oszt sémmi haszna.
-
Ambrascet
csendes tag
válasz
Degradator #71322 üzenetére
Szervusz!
Ugyanilyen korú, és ugyanilyen motorral szerelt Octavia 1-em volt.
Ugyanilyen hibát produkált:
Rángatott, mintha nem menne 1 henger.
Szerelőnek javasoltam, nem tuidtam mikor volt gyertya cserélve ezért kezdje azzal.
Kicserélte, majd szólt, hogy a hiba megmaradt. Ö a katalizátor-cserében találta meg a megoldást, s valóban kb. 1 hétig jó volt.
1 hét után a rángatás, erőtlen motor és ingadozó alpjárat ismét előjött.
Másik szerelőnél gyújtókábel-csere lett a dologból.
Azután nem volt vele gond.Szóval saját tapasztalatból: gyertya, majd gyújtókábel körül keresgélnél.
Üdv:
Cet -
FET-MEN
veterán
válasz
Degradator #71322 üzenetére
1x amit tomcsi mondott, és a folytószelep, így van
-
tomcsi23
veterán
válasz
Degradator #71322 üzenetére
Gyújtótrafó/gyertya?
-
TaaT
nagyúr
válasz
Degradator #68981 üzenetére
Az én autómban a motor levegőszűrője ekkora, a polenszűrő meg ennek kb a fele.
-
freaghill
őstag
válasz
Degradator #68981 üzenetére
Az a szűrő se olyan szép azért..
-
rob210
nagyúr
válasz
Degradator #68961 üzenetére
Te halastó gyilkos
Élőlény még nem volt benne?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Degradator #68951 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Degradator #68949 üzenetére
Csak végig kell simogatni a szélét. Nincs benne cső ami elvezeti, hanem lemezből van hajlítva perem a szélén, ami egy helyen meg van szakítva, ott lesz egy kis sár, ami akadályozza a víz lefolyávát. Teljesen a szélén van sarvédőtől picit hétrébb. Kezeddel keresd meg.
-
rob210
nagyúr
válasz
Degradator #68943 üzenetére
Bowdenre ráhúzol egy vákumcsövet hogy ne sértse meg a fényezést a végét beszigszalagozod és átdogod párszor az eltömődött nyíláson.
De bármilyen drót is jó csak a fényezést ne sértse meg, tehát valamivel tekerd körbe.! -
Akula
őstag
válasz
Degradator #64819 üzenetére
ha van valami leírás, vagy szervízkönyv, akkor érdemes elolvasni.
a legtöbb kocsiban tényleg 1 liter van a min és max között, nálam viszont 5 deci. szóval ez az 1 liter sem törvényszerű -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Degradator #64819 üzenetére
Egyenesen állt az autó? Mindig hideg motornál nézted? Milyen márkájú olajszűrő van most rajta?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Degradator #64804 üzenetére
A min és max között 1 liter van. Nem úgy van, ahogy gondolod, hogy a minimum szinten üres az olajkád. A nívópálca nem ér le az olajkád aljára.
Az első 3 litert beleöntve kezdi elérni a szint a nívót. Remélem így már érted.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Degradator #64807 üzenetére
Örülök, hogy segíthettem.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Degradator #64799 üzenetére
Ha "szar" a nívó, nem mutat olajat, akkor venni kell egy hosszabbat.
-
válasz
Degradator #64801 üzenetére
Nehogy arra fogd már h a nívó pálca nem zsidó
-
rob210
nagyúr
válasz
Degradator #64799 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy ha maximum fölé töltöd az sem tesz jót a motornak.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Degradator #64777 üzenetére
Akkor majd Mágus Mester megmondja a frankót!
-
TaaT
nagyúr
válasz
Degradator #64774 üzenetére
Igen, a 8V-be 4L-nél több olaj kell, a 16V-be meg 4L vagy annál kevesebb (eddig az enyémbe mindig belefért a 4, pedig gyári könyv szerint csak 3.5L kell bele). A min és maximum között 1L van ha jól tudom.
ßrainiac: A gyári felnik már csak ilyenek, én nem raknék alájuk nyomtávot.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Degradator #64774 üzenetére
A minimum és a maximum szint között nem szokott lenni 2 liter különbség, inkább csak 1 vagy még annyi sem. Gépkönyv nem írja?
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Fotók, videók mobillal
- Milyen alaplapot vegyek?
- Apple asztali gépek
- Diablo IV
- Nyaralás topik
- Milyen autót vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! MSI Ventus 3X RTX 4060Ti 8GB GDDR6X Videokártya
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest