ha itthon leszek jövök!!
amúgy leteszteltem az NAGT -t:
Összességében sztem nagyon jó lett sztem! Brno-ban teszteltem le az összes autót (az astont elfelejtettem ), mindegyik karakterisztikája más picit, bár vannak hasonlóságok (pl. viper-c6, pontiac-cadillac). A cadillac és a pontiac alapból csúszósabb, míg a volvo, viper pl elég stabil, a c6, mustang meg a többi között van vhol...a Porsche ami nagyon eltér sztem a farmotor miatt, de jobb mint a GSMF féle PCC sztem.
mindegyik autóval 2:09-2:10 körüli időket mentem Brno-ban (alap setuppal), szal elég közel vannak egymáshoz. Jól hallani amikor a gumi súrlódik túl nagy sebességnél a kanyarban, és akkor bizony hamar fel(el)melegszik a gumi, de aztán hamar lehül, ha ésszel megy az ember, szal jól ki van találva...megcsúszás esetén is foghatóak az autók, nekem nem volt sok problémám ezzel, bár a cadillac elég alattomos ...
a grafika lehetne jobb is (3 év munkához képest), vannak csúnyácska textúrák (pl a pontiac orrán a gto felirat szinte olvashatatlan), és a cockpit belsők se túl szépek...
a hangok nagyon jók, olyan GTR-esek
amúgy az autók irányítása és a fizika is a GTR1 -et jutatta eszembe, annak negatív vonásai nélkül, szal sztem rendben van
megérte 3 évet várni?? sztem meg (végülis elvoltunk ez idő alatt), valszeg a 3 év nagy része a sok tesztre és finomításra ment el, hogy az autók különbözőek, de mégis közel azonos teljesítményt tudnak versenyeken...ezért valszeg az online ligákban népszerű lesz, remélem VSR és TDT indít majd NAGT-t, ott leszek
This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.