lehet hogy indulok ma. kissé lehiggadtam tegnap óta..
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
lehet hogy indulok ma. kissé lehiggadtam tegnap óta..
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
majd ha uj kocsit raksz fel, akkor egyezzen ám a style :)
a netkódot majd beírod újra? még1x bocsi érte :(
és bárki írhat egy jófajta cikket vagy hírt a versenyekről, egy beszámolót.
lehet hírpostázni, mi meg aktiváljuk
superman: te is kapsz ugye emaileket tag regről meg egyébról?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Nem, még nem kaptam sajna.
[L]http://www.etcc03tracks.de.ms/[/L]
Persze megírom újra a netkódosat. Lehet még ma este.
Ez sem működik. :(
próbálom belöni
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
superman, nézzél mailt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
most javítom a magyar nyelvi részeket...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Igen. :)) Jó.
Jövő héten, aki akarja, annak letölthetővé teszem az összes oválpályát, amin az Indy Car és Nascar autók mennek és mentek. Van egy Common Files része is, ezt be kell másolni az egyik mappába, mert csak akkor működnek a pályák. Ha ez megvan, akkor mind F1, mind ETCC alatt működnek, szépek, kiválóak. :)
Elég fura, de jó érzés egy ilyen pályán menni egy túraautóval, fékezni szinte nem is kell, de azért ki lehet csúszni. :)
Mehetnénk ezeken is pár versenyt, jó kis móka lenne, különösen annak fényében, hogy letesztelhetnénk az egyes kocsik végsebességét is.
Szóval, akinek kell jelezze és adok ftp elérést.
kell, de nem 9600bps-el :)
majd ha lesz netem...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
OK. De jól értem, már holnaptól nem lesz ADSL?
tudtok majd várni rám kb 15percet?
ugyis előbb quali, majd a végére érkezem meg.
jönnek hozzám 4-re
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
az lesz pár napig, nem tom meddig, de lehet addigra már nem leszünk itt.
holnaptól időm nem lesz semmi ilyenre.
ma voltam ujfent tescotokban, hát odafelé 3óra volt az ut.
kis ónos eső...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Majd benyomom a gyakorlást addig, az időmérő úgyis csak utána jön.
thanx, és bocsi mindenkitől
hoznak vételre valamit.
aztán jövök is.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Szeretem az oválpáyákat, küldesz majd emilben egy ftp elérést?
Védd a fákat, egyél hódot!
Persze, de csak holnap estétől fog élni.
Okés, ráér:)
Védd a fákat, egyél hódot!
Szerver név(PH_ETCC) és jelszó(prohardver) ugyanaz, mint volt. Aki nem tud csatlakozni ezek alapján, az IP szerint, bár mennie kell. :)
2:04 sikerült, de nagyon sokadszorra. Most meg nézem az órát.... lehet lemaradok :F
Tesztelési céllal léptem ki, de azóta nem látszik a szerver sehogy sem. Úgyhogy IMHO nem érdemes rám várnotok, kezdjétek a versenyt!
https://enginedesigns.net
Mind1. Holnap este töltheted a pályákat, meg a Common files nevű kis mappát. Lesz leírás, hogy hová kell bemásolni.
Kiszedem a felevezető kört, meg a boxból való indulást, mert a konvertált pályáknál bajok lesznek. Itt még rajrács sem volt.
Ez van, jövő hétre lehet trenírozni, de szerintem vegast hanyagolni kellene.
Védd a fákat, egyél hódot!
Amúgy nem tudom, feltűnt-e valakinek, de átléptük az 1000. hozzászólást.
Elküldtem a mailt. Lehet, hogy oválon kellene próbálkoznunk, majd meglatjuk.
Minden idők legsikeresebb topikja lesz a prohardveren. ;]
Nem freemailra ugye?
Védd a fákat, egyél hódot!
De csak a freemailt tudom. Tudod volt az a malőr az Office 2003 - al és alapjaiban átrendezte a gépemet, meg a levelezésemet...
Mail ment:P
Védd a fákat, egyél hódot!
Vannak neked feljegyezve norisringi idők? Próbaképpen DirtyZ alfájával mentem egy-két kört (6-ot pontosan), beállításokkal, üzemanyaggal nem foglalkoztam. 57.328-at mentem. Arra vagyok kiváncsi, hogy megjavitottam-e az eddigi skodásat.
Az én beálításaimmal mentél?
Védd a fákat, egyél hódot!
Hogy mehettem volna azzal? Azok a te gépeden vannak. Fogalmam sincs, mik azok. És írtam, hogy nem is foglalkoztam velük. Az alap beállításokkal mentem.
Holnap felteszem a honlapra az összes időt, ami megvan, de 1 mp - t javítottál az idődön. Nem csoda. A Skoda mindenben gyengébb, mint az Alfa.
Hm. Valamit ezzel csinálni kéne. Engem zavar, hogy nem igazán az jön ki az eredményekből, hogy ki mennyire jó. Egyfajta autóval kéne menni.
Amúgy gondolom, nagyon úgy tűnik, hogy nyafogok, meg háborgok, és ezért bocsi. Ha úgy gondoljátok, hogy fogjam be, akkor szóljatok nyugodtan, nem fogok megsértődni.
Nem rossz ötlet, egy Opel Astra tipusú versenyre gondolsz? Ott mindenki egyforma autóval megy, csak a beállításokkal lehet variálni.
Védd a fákat, egyél hódot!
Valami olyasmire. Hogy pontosan az látszódjon, hogy ki milyen jó. Igaz, azért az erőviszonyok eddig is körvonalazódtak, de hogy egyértelmű legyen az egész. Engem az idegesít, hogy ha meggebedek, olyan tökéletes kört megyek, akkor se előzlek meg téged az alfával, hanem csak ott leszek a nyomodban, pedig tegyük fel, te a biztonságra autózol. Tudom, ez így van a valóságban is, de beszéltünk korábban arról, hogy mi nem a valóság után megyünk, hanem hogy jól érezzük magunkat.
Na most lelépek, mert csinálnom kell egy újrainstallt. Vettem egy Pinnacle PCTV pro-t, és nem tudom használni. Telepítettem mindent, de amikor elindul a tv néző progi, újraindul a gép. Tegnap 12 órán keresztül szarakodtam vele, de semmi sem használt. Ma kipróbáltam a tesóm gépében, és minden elsőre ment...
goto #954, ott leírtam, hogy szerintem miért vagyok gyorsabb. A hétvégén megpróbálhatjuk ezt a egyforma autós dolgot, de a többieket is meg kell kérdezni.
Vegasban Ti voltatok a jobbak, csak úgy tudtam gyorsan menni, hogy azt a kanyart levágtam, ha nem teszem odarakom az autót, nem volt szántszándékos.
Védd a fákat, egyél hódot!
Semmi gond nincs az egyforma autókkal és senkinek se3m kell befognia semmit. :)
Másféle autókkal fogunk indulni eztán is, más típusúakkal, de a jellemzőik ugyanazok lesznek. Ugyanazokkal a .hdv fájlokkal lesznek felvértezve. Aki nem cseréli ki (majd elmondom, hogyan), azta szerver úgyis jelezni fogja.
Tehát pl. minden autónak Alfa .hdv - je lesz.
Jól hangzik, próbáljuk meg.:)
Védd a fákat, egyél hódot!
Én maradnék szívem szerint az eredeti beállításomnál, tehát az Audim legyen Audi, ne Alfa, legyen összkerekes, stb. Az igaz, hogy Monzán szívtam, más pályán viszont ez a gyorsabb... szerintem a leendő bajnokság szempontjából jobb lenne, ha megmaradna a változatosság. Mindenki kiválaszt 1 autót az elején, és azzal nyomná végig, hol jobb, hol rosszabb eredménnyel. Az időmérő alapján úgyis mindenki tudja, mire képes a kocsija, és ez alapján tud tájékozódni.
Példának azt hoznám, hogy Solberg azért nyert most rally vb-t (szerintem ez döntötte el), mert csak a Subaru használt Pirellit, és emiatt ahol a Pirelli jobb volt, ott csak Solberg és Makinen jöhetett szóba, míg ahol a Michelin, ott küzdött egymással 5-6 menő...
Tehát ha pl. mind Alfával mennétek, és én maradnék az Audinál, akkor ti az Alfás pályákon acsarkodtok egymással, és meg igaz, hogy utolsó leszek, de a papírforma szerint a lassabb (Audis) pályákon tuti én nyerek, és így könnyen bajnok lehetnék (ez persze csak egy elmélet)... már ha súlyozva lesznek a pontszámok, és a verseny győztese arányaiban több pontot kap, és nem csak visszaszámolunk, hogy 7-6-5-4-3-2-1
Persze a hasonló karakterű autók közül nyilván az erősebb a jobb. Kérdés: ment már valaki Civic-kel? Milyen?
PS: nagyon nagy hülyeség az, amit írtam?
20 éve a PH-n
Ezt az alapján fogjuk eldönteni, hogy mindenki a jövő héten, amikor tud, egy nap leméri a kocsija teljesítményét, illetve mosta vélgsebességre és egyáltalán a kocsi általános erejére gondolok, anélkül, hogy minden beállítást részleteznék.
Hogyan? A következőképpen: mindenki megy pár kört Indianapolisban. Aztán az eredményt elküldi nekem. Megnézzük az időeredményeket. De nem ám az F1 számára fenntartott pályán, hanem az Indy oválpályán. Itt a motorerő a döntő, ahogyan pl. Monzában is. Hiába veszed jól a kanyarokat, én pl. a pálya feléig a dupla lassítóig vezettem Dirtyzzel szemben, volt, hogy 1mp - vel. De onnan a hosszú egyenesben, a kanyarban és a monzai szuperegyenesben kaptam 2mp -t.
Ez nem azt jelenti, hogy egyikünk, vagy másikunk ilyen vagy olyan vezető. hanem azt, hogy a kocsik nem egyformák.
Minden bajnokságban egyforma .hdv -s kocsikkal indulnak, csak az autó kinézete más. Így aztán nem lehet panaszkodni az autó ereje, hanem csak a sofőr ügyetlensége miatt. És jól érezhetjük magunkat, sőt így érezhetjük jól igazán.
Az Indy oválpályát mindenki letöltheti rólam, holnap estétől él az ftp szerver. Kíváncsi vagyok az eredményekre.
Nem írtál hülyeséget. :)
Érdekes, nekem pontosan ez az, ami nem tetszik. Hogy egyik pályán egyikünk jobb, mert jobb az autója, a másik pályán meg a másikunk, mert ott meg az ő autója a jobb. Szerintem ne az autó döntse el, hogy ki hol van, hanem a mi tudásunk elsősorban.
''...míg ahol a Michelin, ott küzdött egymással 5-6 menő...'' - hát pont ezt szeretném, ha egymással küzdene mindegyikünk mindegyik pályán. Már ha nem túl nagy köztünk a különbség.