A tervezésben engem se, de a végeredményemben annál inkább.
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
A tervezésben engem se, de a végeredményemben annál inkább.
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
Igen, ált.ban ott ér csapás engem is Mekit lehet berakom a FI helyére, ha többi edzésen is jól muzsikálnak.
Én maradok a mostani felállásnál. Meglátjuk, hogy jön ki. Papírforma szerint viszonylag jól kell hoznia. Aztán majd meglátjuk.
**********
Kvyatnak kinéz egy 10 helyes bünti motorcsere miatt úgyhogy a Toro Rossót el is lehet felejteni
All→M8
Hja, Kvyat-ot így ki kell raknom, ez el is döntötte, hogy visszaveszem-e a RB-t a MCL helyett. Rosseb egye, 1 versenyt még kibírhattak volna. No mindegy.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
kiraktam hamiltont, úgyhogy számítsatok rá hogy a hétvégét dominánsan behúzza
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
én is így számoltam! de legalább lement rólam az a mérhetetlen teher, amit hétről-hétre okozott
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
én most visszakaptam Raikkönennel illetve jobban mondva visszaadtam magamnak
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
68 pont...eddig nem is rossz.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Remélem, holnap is dobogós lesz, mondjuk Alonsóval meg Hamiltonnal.
Sokan mentek Bottas - Hamilton pilótafelállásal. Mit is kívánhatnék ilyenkor. Hajrá Nico.
Hiba volt a Ferrarit betenni. Nagy...nagy hiba
All→M8
Egyébként figyeljétek meg eljött a szezon második fele Massa-nak nincs szerződése, és megint elkezd menni hihetetlen.
Guild Wars2!
A futam előtt bejelentette a Williams hogy megtartja mindkét pilótát
All→M8
Nem úgy volt hogy Nasr hozz egy cirka 18 milkót és megkapja az Massa helyét?
De akkor ezek szerint lemaradtam
Guild Wars2!
(#5366) FireKeeper válasza FireKeeper (#5356) üzenetére
hogymegmondtam de legalább a rajtnál történt baki miatt nem idegeskedtem annyit
mindent összevetve lehetett volna még csinosítani a futamon egy-két helycserével, de összességében nem volt olyan rossz (293p)
nowxill: utólag lehet úgy tűnhet hogy hiba volt, de alonso kiesését nem lehetett előre látni, sem azt, hogy raikkönen tempója így bezuhan az időmérőre és a futamra (az első két szabadedzésen elég jól ment). szóval emiatt ne magadat hibáztasd, sztem teljesen logikus döntés volt.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
Úgy számolom, hogy 295 pont a vége, ez körülbelül egy szinten tartásra lesz elég, ha nem lettem volna nyuszi, akkor 27 ponttal többet szerezhettem volna, megérdemeltem természetesen. Remélhetőleg hosszabb távon kijön jobban. Gratula azoknak, akik meg merték tartani Hamit. A futam elején még volt tenyérdörzsölés, de csak kijött a végére, hogy ő a jobb.
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
258 pont. Egész jó, kicsit rosszabbra számítottam
(#5366) FireKeeper
Az biztos hogy ezek után repül a Ferrari ki a francba. Nem hagyom magam megtéveszteni többször
All→M8
312 pont. Nem is rossz. Főleg, hogy Alo kiesett...
Még jó, hogy végül nem szórtam ki Hamit.
[ Szerkesztve ]
288 pont jelenleg, de szerintem Magnussen miatt kevesebb lesz. Nem vágom, a büntetésével mi lett.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Magnussennek az 5 sec stop&go kiszabásakor már nem volt hátra több tervezett kiállása, ezért a verseny leintése után adtak hozzá 5 másodpercet az összidejéhez (Szujóék megint levizsgáztak szabály ismeretből), így lett 7.-ből 10.
***
Amúgy, ha minden igaz nekem is 312 pöttyöt hozott a hétvége.
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Végre háromszáz pont fölött, így talán nem csúszok tovább lefelé. Viszont nagy a dilemma, hogy a Ferraritól vagy a McLarentől mondjak búcsút, mindkettő alaposan leszerepelt a szabadedzések után...
Hja, már látom én is. Akkor marad a 288.
Sajnos következő versenyre sem tudom visszatenni a RB-t a McL helyett. Ferrari helyett beférne, de azok meg akár maradhatnak is...Még egy versenyt kénytelen leszek ezzel a csapattal tolni...mindegy, ez az év már veszett fejsze nyele, első évem a játékban, tanulóévnek elment,
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
1 misi hiányzik hogy a Ferkát lecseréljem az RBre, úgy hogy a FIt ne kelljen eladni. Pech.
All→M8
Nekem is marad minden így. Muszáj voltam eladni HAMit, mert akkor vége lett volna az évnek fejlesztés szempontjából, így legalább megint gyűjthetek, ha akarok a Mekire De amúgy nem is tudom, hogy van-e értelmes fejlesztés még, a FI-MCL csere még hozhat versenyként pár pontot, de amúgy tényleg vége az évnek ilyen szempontból.. Ha Hami marad (és ezzel már lenne Mekim), valamint szerez nekem egy vagon pontot ( ), akkor meg csak ülhetnék karba tett kézzel és várhatnám az év végét
[ Szerkesztve ]
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
Az idegesítő. Nekem nem rég ~15ezrem múlott vmi csere. De ha nincs annyi, akkor nincs
324 pont lett, mint nagyon sok mindenkinek. Innentől fejlesztési lehetőség nincs.
Esetleg annyi hogy a RB-BOT párost WIL-RIC-re kéne cserélni mivel Vettelnél sanszos hogy a következő 6 futamból legalább 2-n, de inkább 3-on büntetni fogják + most jönnek az "RB pályák".
Cél a top100, ligában top5.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
327 pont,Alonso kiesése nem jött túl jól...ahogy az előttem szólok említették,fejlesztési szempontból kb vége,most az jön,hogy ki találja el jobban a pilótáknál az élmezőnyt...ami persze nagy lutri is
Forza Italy!
Annyit lehet előre jelezni, hogy Williamsék ennyire nem lesznek elől Szingapurban, mint most, illetve eljött Ricciardo ideje. Hosszú, kanyargós utcai pálya, monaco + hring keveréke csak kicsit tempósabb. Mindezek ellenére nyerhet Bottas is.
[ Szerkesztve ]
Hohó, HAM-BOT-FI-MCL-FER után most beférne a HAM-RIC-FI-WIL-FER, mindenképp meggondolandó, főleg figyelembe véve Vettel elhasznált hajtóműegységeit.
Változatlan felállással megyek neki a hétvégének (most így gondolom) nem rakom be a RB-t sem egyik pilótájukat sem (lehet pénzem sem lenne rá v. a mostani csapatot kellene hozzá meggyengítenem)
Szerintem ki fognak esni > tehát mindenki RB-t rakjon, qualy első sor és rajt cél győzelem
Én attól félek hogy a Renaultos csapatok elkezdenek hullani mint a legyek. És ha igen, akkor Vettel tuti benne lesz a buliban, pedig a jelenlegi felállásomban benne van
VET-MAS-FI-MER-CAT
All→M8
(#5383) FireKeeper válasza callmeakos (#5382) üzenetére
én azt a Vettel-Massa duót erősen átgondolnám a helyedben, főleg mivel a Hami-Bottas duóról váltottál
tudjuk hogy Vettel még Ricciardo-nál is cefetebbül áll motor terén, Massa meg hát... Massa
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
Nem írsz hülyeséget: Mostantól rajtelsőségre hajt a Renault
HAM-RIC-MCL-FER-WIL lenne az ideális felállás, akinek bent van HAM + RIC nekik most nagy fórjuk van.
Nekem HAM-BOT-RB-FER-MCL van és marad is, mert nem tudom betenni RIC-et változatlan komponensekkel.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#5385) venember83 válasza Motion_Blur (#5384) üzenetére
Nekem most befért RIC, be is tettem, mert félek, hogy egy vasárnapi jobb eredmény után már nem fog beférni, és most következő pályákon feltehetőleg erősebb lesz a RB, gyengébb a Williams.
FI és McL között nincs nagy különbség, nincs kizárva, hogy egy HAM-RIC pilótapáros bőven ellensúlyozza azt, amit az FI miatt veszítek a McLarenhez képest.
Amúgy is előttem vagy, kénytelen vagyok más felállással menni, ha meg akarlak előzni.
[ Szerkesztve ]
Beférne a Red bull csak kérdés, hogy a Ferrari vagy a McLaren helyett tegyem-e bé. A pilótám ismét Massa lenne.
McLaren talán most feljövőben van és nem várható nekik büntetés, a Ferrarinál meg már az utolsókat rúgják minden elemből.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Ez csak edzés...Ferrari sem valószínű, hogy ilyen jó lesz...legalábbis meglepne.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Ja, Will elég harmat, FI az eddigiek alapján lehet jobb választás. Lehet, cserélek a 3ik edzés után.
lehet bepróbálok egy kockázatos, de akár-még-jó-is-lehet, magnussen-raikkönen-FI-RB-merci csapatot a hétvégére.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
A Williams ijesztően hátul. Ha így muzsikálnak holnap, vasárnap nem sok lapot fognak osztani nekik. Lehet meg is válok Bottastól. Helyére betenném örömmel Riccet, de iszonyatosan felment az ára. Most egy ilyen kombóban gondolkodok:
HAM-RAI-FI-McL-MAR
All→M8
Annak fényében hogy mi várható ezen a pályán Alonso-tól (szerintem a dobogó sem elérhetetlen erőből), nem jó ötlet berakni Kimit, mert - bár fájó ezt leírni - idén sokkal inkább benne van egy DNF vagy egy szenvedős verseny mint egy bravúr. Ez nem az ő éve. Alonso viszont nagyon ott van ezen a pályán, mindig is nagyon erős egy körön és versenyen is. Ezért szerintem jobb ötlet a Ferrarit bent tartani.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Ejj, hová tűnt Bottas... reméltem, hogy előállt a nyerő csapatom, erre most megint gondolkozhatok, hogy szórjak-e el kb 15 misit arra, hogy kicseréljem Bottas-Mercit, Hamilton-Williamsre... Vagy teljesen másra, akár Torora az eddig iteljesítményük alapján..
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
N. Rosberg, D. Ricciardo, Ferrari, Force India, Williams csapaton érdemes módosítani valamit erre a hétvégére? Az utóbbi pár hétben nem követtem a híreket.
[ Szerkesztve ]
ha belefér a keretbe, akkor egy Williams-McLaren csere talán nem hülyeség erre a versenyre, bár azért várd meg a harmadik szabadedzést.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
(#5397) FireKeeper válasza FireKeeper (#5396) üzenetére
lehet visszaszívtam, a harmadik edzésen egyelőre jól állnak a williams-esek is.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
Én is azt lesem, egész észhez tértek FP3ra. Lehet maradnak nálam is.
Na ezek után tippelje meg valaki a reális erősorrendet
Annyi látszik hogy az RB nagyon ott van, a Ferrari is erősnek tűnik, kérdés nem e fogynak e el idő előtt. A Merci tuti altatott, Hamilton lassabb időt is ment mint tegnap. A Williams meg.....
All→M8
A Merci szerintem most erősebb lenne csapatként mint egyébként, de sajnos ha megbontom a jelenlegi felállásomat, sokkal rosszabbul jövök ki az egészből, úgyhogy ezt a felállást véglegesítem. Vagy bejön, vagy nem
HAM-RAI-MAR-RB-TR
All→M8