- A HyperOS 2.0 egyik legnagyobb vizuális újdonsága!
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Digi és a követeléskezelő házassága... (újra nincs netünk)
- Durrogtass
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Szólánc.
- Nemzetközi újév visszaszámlátor alkoholistáknak
- Digitális Állampolgárság Program
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steve_Brown
senior tag
válasz Imilenni #6791 üzenetére
106-os pözsón nem gondolkoztál? Az a Saxo tesója. Ugyan annyi baja lehet mint a Saxo-nak de ebből gyakran felbukkannak ígéretes darabok. Például erre nekem is összefut a nyál a számba: [link]
A bevallott kormánymű problémával az ember ezen is érzi a szívás faktort, de oda kell menni és meg kell nézni. Jobbnak tűnik mint bármelyik másik HAHU-s Saxo. (Nyilván a 2.1 milliós kéket leszámítva)
[ Szerkesztve ]
-
Steve_Brown
senior tag
válasz Imilenni #6791 üzenetére
Nem a motor miatt aggódnék. Az 1.6-os benne az NFU rokon. Illetve az 1.4 az KFW. Nyilván ha megbarátkozol vele, hogy folyton hengerfejes használható, én is ilyet hajtok. Két évente készülök a revízióra aztán meg élvezem.
Az 1.4-esbe ajánlott betenni a nagyobbik hűtőjét illetve az 1.6-oshoz is kapható nagyobb hűtő azt is ajánlott beszerelni.
Amúgy megbízható mind a 2.
Az 1.6-ossal arra kell figyelni hogy találj. Nyilván ez csak VTS-ből lesz. Draskovics Andris miatt brutál túl vannak árazva olyat amit érdemes megvenni talán 1 misi felett fogsz csak találni. Az 1.4-es kicsit gyakoribb. Én követem a piacon a Saxo-kat és szinte kivétel nélkül mindegyik a halálba van rohadva. Akkor ajánlanám ha tudsz lakatolni, nem probléma küszöböt, nyulványt, tornyot nulláról újraépíteni aztán rákanyarodni a futóműre majd az elektronikai témákra. Hátsó híd nyilván egy jó történet. De az egyszerű mert 2 új lengéscsillapítóval szerintem Bán Norbi 100-150 ezer forint ráfordítással újracsapágyazza.Szóval röviden én simán beleugranék egybe. Nyilván a helyén kell kezelni, kb ilyen projektautó szintjén. De egy korabeli M-es BMW-hez képes alacsonyabbak a fenntartási költségei még úgy is, hogy folyamatos rebuild lesz mind a motor, mind a kasztni és futómű tekintetében.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A HyperOS 2.0 egyik legnagyobb vizuális újdonsága!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Linux kezdőknek
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Óvodások homokozója
- Napelem
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest