- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bambano: Bambanő háza tája
- Rák
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
-
LOGOUT
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ettől tartottam én is, hogy nem veszi át az ürge, mivel tudja, hogy gyakorlatilag értéktelen holmi és ha átveszi, akkor fizetnie kell. Gyakorlatilag a csaló döntésén múlik, hogy visszakapom-e a pénzem! Ez lenne a vásárlói védelem? Az egész procedúra kizárólag az eladó érdekeinek felel meg.
Postán be lett írva a csomagcimkébe, hogy visszáru, persze.
Amúgy azt se értem, miért utasították el a panaszomat, mivel látszik, hogy a vámon van a csomag, kínai relációban egy hónap nem hosszú idő.
Mindegy, ez már elúszott, csak kicsit csalódtam a PP vásárlói védelemben és a hamis terméket forgalmazó csaló ugyanúgy veri át tovább az embereket.
-
válasz
ubyegon2 #38039 üzenetére
Visszaírt a Paypal az elutasított ügyemmel kapcsolatban, azt írják, hogy a tracking number alapján a csomag 10.03.-a óta a kínai vámnál van, így mivel nem kapta meg az eladó a csomagomat, elutasították az ügyemet.
Ennyit a vásárlói védelem-ről, hiába jártam el szabályosan és jóhiszeműen és hiába bizonyítottam fotókkal is, hogy a kapott termékek hamisítványok, akkor is én veszítek.
Mi ebben a vásárlói védelem? Én tehetek arról, hogy kínában elakad a csomag a vámon? Miért nem számít ilyen ügyeknél, ha bizonyítható a csalás?
-
Értem, köszi, csak megzavart, hogy mindig normál magyarsággal írnak vissza. Írtam a Messages centerbe, de amit írtam, annak csak max fele jeleníthető meg a message box-ban. Sok jelentősége mondjuk nincs, mert eddig novellányit írtam neki és minden válaszból egyértelműsíthető volt, hogy értik mi a gondom. A végén mégis elutasítottak egy nyilvánvalóan igaztalan indoklással.
Fura, de már lassan meglepődök, ha nem a tetü csaló galádok jönnek ki egy vitás esetből, bárhol az élet területén.
Mellesleg a döntéshozó ha félig meddig érti csak, amit írnak, a termékekről készült fotók, weboldalon és a csomagban megkapott, szóval ezek láttán egy analfabéta is egyből látja miről van szó.
-
válasz
ubyegon2 #38033 üzenetére
Közben csak meglett az esetleírásban, aminek hiányára hivatkozva elutasítottak....
Tracking number, kép a bizonylatról, ennek ellenére azt írják, hogy nem adtam meg a szükséges nyomkövetési adatokat! Mindenütt azt olvasom, hogy a PP-lal fizess, mert akkor biztonságban van a tranzakciód.....ahhoz képest fizettünk 192 dollárt, kaptunk hamis termékeket, majd fizettük a visszaküldést és a csaló tetü megkapja a pénzt és még az áruját is visszakapja. A csomag meg még mindig vámolás alatt van, de erről én tehetek? Másfél hónapja feladtam a csomagot!
Ja még egy kérdés, ha írok nekik, azt csak angolul tehetem? Eddig azt tettem, de mindig magyar nyelvű választ kaptam.
-
A visszaküldési dispute-nál van egy rubrika ahova be kell írni a nyomkövetési számot, azt megcsináltad-e?
Anno azt írták, csatoljam a scannelt képet, azt feltöltöttem, de most már nem tudom hová, megnézni sem tudom. De, most már emlékszem, beírtam a postai számot!
(viszont már nem tudom elérni a dispute-ot)
Szokott lenni egy Appeal link a dispute-nál, de ha nincs akkor is 10 napon belül lehet kérni a döntésük átértékelését, de lényegi bizonyítékot kell adni nekik.
Megnézem ezt is, eddig nem találtam, de az a gond, hogy a csomagot nem vették még át, mert 04-e óta a célvárosban vám alatt áll, pedig rá lett írva, hogy visszáru. Már az is értelmetlen volt, hogy visszaküldették velem és csak akkor fizetnek, ha az eladó visszaigazolja a megkapott csomagot, mert a képeim alapján egy idióta is látja, hogy szándékos átverés volt, abszolút nem azokat kaptam, amik az eladó weboldalán voltak. A csaló ugyanúgy küldözgeti a termékeit.
service@intl.paypal.com ide írjak, ha nincs meg az az appeal link?
Sajnos bizonyítékom csak a postai feladó okmány van, semmi más. Ha kicsit foglalkoznának érdemben a reklamációval, már a fotók alapján és az alapján, hogy 7 darab őszi/téli kabát be sem fér egy 30x30-as dobozba, simán dönthettek volna a javamra. Itt nem az áru visszaküldése lenne a fontos, hanem a csalás ténye.
Mindegy, szerintem ez így nem fair a PP részéről, mert egyértelműen a csaló mellé állt.
Köszönöm a segítséget, ha van valami fejlemény, még jövök.
-
Sziasztok!
Visszaolvasva nem találtam hasonló esetet, így leírom és tanácsot kérnék, mit tehetek az ügyben!
Reggel kaptam elutasító emailt a PP-tól....
Megkaptuk a következő napon benyújtott reklamációját: 2019. szeptember 8.
Megvizsgáltuk az esetet, és elutasítjuk a reklamációt. Azért döntöttünk így, mert nem kaptunk olyan bizonyítékot vagy követési számot, amely igazolta volna, hogy visszaküldte az árut.
Elnézését kérjük a tranzakcióval/tranzakciókkal kapcsolatban felmerült problémák miatt.
Ezzel annyi a gondom, hogy a disput során a visszaküldést igazoló postai feladóvevényt feltöltöttem az oldalra és az alapján vissza is igazolták, hogy megtörtént, majd vissza is utaltak a postaköltségből 30 dollárt!
A mai email fentiek alapján valami tévedés lehet, de belépve a PP profilomba, látható, hogy le is zárták az ügyemet.
Mit tehetek most, hogy visszakapjam a visszaküldött áru értékét? Van fellebezési lehetőség a PP téves döntése ellen?
előre is köszönöm
-
Tudom, hogy segítségképpen írtad, de én teljesen jogosnak tartom, ha a kérdezőt rávezetik finoman az Összefoglalóra! Nálunk a Linux kezdőben is gond, hogy nem is olvassák el és emiatt ezerszer ugyanaz a kérdés/felelet páros ismétlődik. (ilyen az, ha a Tg-t akasztják)
Egyébként engem mindig érdekelnek az Összefoglalók, az már más kérdés, mennyit értek meg belőle esetenként...
Tényleg köszi a nagy türelmedet!
-
Köszönöm!
Sorry, hogy én sem olvasom el rendesen az Összefoglalót, de valójában olvastam, de most érkezett párezer forint, de csak részletekben tudták utalni (4-5 külön utalás jött) és szó esett külföldön regisztrált accountról, külhoni számlákkal való összekapcsolásokról meg minden egyéb, számomra érthetetlen dologról, hogy már teljesen összezavarodtam!
(valahogy egy Linux dual/trial bootos telepítés sokkal egyszerűbbnek tűnik)
Próbálok legközelebb tisztább aggyal nekiugrani az Összefoglalónak ígérem, mert én is allergiás vagyok rá, ha nem olvassák a topikunkban.
-
Sziasztok!
Lehet, hogy nagyon noob kérdés, de szeretnék Raffia banktól utalni a PP accountomra, ezt email címre ilyenkor nem lehet? Lassan lefogy a PP keret és nem akarom, hogy ilyen vegyes utalás legyen.
köszi előre is a felhomályosítást
-
Ha nincs kártya hozzárendelve
Köszi! Ha lenne ugyanahhoz a számlához kártya is rendelve, akkor nincs a 21000 .-ft limit? Végül is a hitelkártyához is tartozik számlaszám, ha már a Raffiánál nem fogadja el a hibrid okoskártyát, attól még a Cetelemtől elfogadhatja a számlaszámot és a kártyát is egyszerre.
Nézegettem az Összefoglalóban lévő Tippeket, de sehol nem találom, hol tudnám az SMS védelmet beállítani.
-
Tesóm küldene pénzt, tényleg elegendő csak a PP-n regisztrált email címem ehhez?
Múltkor töröltem a számla regemet, újra be kéne regisztrálni, ha magamnak akarok utalni a kapott pénzből, ha jól sejtem. Nem lesz elég csak a Cetelem hitelkártya reg. -
Köszönöm, így már tisztul a kép! Valamin már túl vagyok, mert már kaptam emailt, amiben ez van :
Congratulations! Your withdrawal limit has now been lifted. You can now withdraw unlimited funds from your PayPal account.
Vagy ez nem ugyanaz, mint amit említettél?
"Ezután kapsz egy e-mailt Your receiving limit has been removed. pár nappal később."Alakul ez lassan!
-
Eltávolítottam a Raffia számlát, a Cetelemet simán be lehetett regelni, egyből levont 271 ft-ot, azátn rányomtam a confirmra is, akkor levont 400 ft-ot. Megjelent a pipa is, a számla hiányával akkor nem kell foglalkoznom, azt mondtad.
Ezt az SMS védelmet viszont nem találom sehol, hogy beállítsam. Ha az is megvan, akkor elméletileg már utalhatok rá pénzt ill. vásárolhatok vele?
Kaptam SMS-ben ilyen kódot, azt sem tudom ezen az új felületen hová írni.PP*5555CODELehet, hogy a most kapott email alapján menni fog.Sikerült ! Ready to use szöveg jelent meg a kártya képén.Már csak ez az SMS védelem nem akar megtalálódni!
-
Értelek! Talán azért nem tetszett a kártya, mert hibrid volt, számla és hitelkártya is egyben....
Mikor küldted el?
Jó régen már, tán közel egy éve.
Akkor törlöm és az általad javallottak alapján megpróbálom a Cetelemest beregelni!
Köszönöm a segítséget, ha sikerrel járok, megírom!
-
válasz
ubyegon2 #25808 üzenetére
[IMG
:/dl/upc/2016-10/08/340708_d0hpogjnvmblgjr9_kepernyokep_2016-10-08_18_12_19.thumb.png]Itt kéne eltávolítanom a Bankot gondolom....
Alatta lévő panelon meg meg lehetne adni az új Credit cards-t. Jól gondolom? Cetelemes hitelkártyád érdemes megadni? -
-
Értem. Ezen a linken érem el az oldalt. Köszi a segítséget, lecsekkolom majd ezeket, az biztos, hogy nem töröltem.
Ha minden kötél szakad, érdemesebb lenne egy új profilt csinálnom szerinted? Az tiszta, hogy akkor minden menne az elejéről.Account options-nál ez van
No de én nem akarok upgradelni businnesre!
van valami ilyen is. Ezen a felületen próbáltam már többször hozzáadni!
ezt szokta kiirni
-
MC kártya. Az ellenőrző pénz 400 ft volt, azt utaltam, vagy lehet, hogy levonta? Nem most próbálkoztam, kb egy éve, csak mostanában vásárolgatok és kéne a PP lehetőség. Volt pénz a kártyán bőven.
A számla úgy néz ki rögzítve van, csak a kártya nem. Ma is próbáltam, de nem megy.
Kaptam ilyet, most találtam meg:
"You’ve added a card to your PayPal account"
On Aug 23, 2015, you added a card ending in 7132 to your PayPal account.
You are receiving this email notification because this email address is listed as the administrative contact email for your PayPal account.
Yours sincerely,
PayPalInnetől nem ment sehová semmi tovább.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Politika
- Nyaralás topik
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G1 - i5-4GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W10 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660Ti 6GB Zalman S2 TG Zalman 500W
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest