Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Nikaré #42659 üzenetére

    Amit írtam azoknak az oldalaknak jönni kell, ha működik és működik, kell jönni annak hogy valamilyen módon erősítsd meg a "fizetést" (nálam 0 $-os volt egyébként a kártyaszám ellenőrzés, más bank 1 $-t terhelési kérelmet küld), ha megkpjuk ezt jóváhagyó valamit a banki felülettől akkor jön majd az hogy egy tranzakciót azonosítsunk be ezzel a kártyával, ez is biztosíték arra hogy a saját kártyánkat akarjuk hozzáadni.
    Nem voltam ere a változásra felkészülve, kritika a PayPalnak: ha egy funkciót teljesen átalakítunk illik értesíteni az ügyfeleket előzetesen! és ezért nem mentetem el a képernyőképeket, de nálad nem hiszem hogy a PayPal a hibás, ha az OTP-nél elhasal a dolog és ők azt fogják állítani hogy náluk minden rendben van.
    El kell mesélni az ügyintézőnek hogy mi a folyamata a kártyahozzáadásnak és vegye fel azzal a részleggel a kapcsolatot akik kezelik ezt az erős hitelesítési módszert.

    Erre gondoltam: amikor a kártyát hozzá akarom rendelni, a kártyaszám ellenőrzés úgy történik hogy a PayPal-tól megy egy kérés egy 0 vagy 1 $-os tranzakcióról, ha az Önök rendszere visszaigazolja hogy van fedezet akkor normál esetben jön az igazi terhelési kérés és ez az a vásárlás amit az Önök rendszerének ellenőrizni kell, a mi esetünkben egy sztornó üzenet fog érkezni Önökhöz erre az "ellenőrzési" tranzakcióra. Az gond hogy az Önök rendszere az ellenőrzést rögtön vásárlásnak tekinti, ami hibának tűnik.

    A gond az szokott lenni hogy banki ügyintézőnek halvány lila fogalma sincs hogy miként működik egy bankkártyás fizetés, csak a papagáj mantrát ismételgeti amit kiadtak neki ha olyan témával találkozik amit nem ismer, még pedig: hogy nálunk minden jól működik, ön a hülye vagy a PayPal.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés