- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Okos Otthon kezdőknek
- sziku69: Szólánc.
- old rocker: Mindennapi reklámjainkat ne add meg nekünk ma...se holnap.
- moonlight115: Privát, oh!
- bambano: Bambanő háza tája
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Dany007: Kiakasztó frissítések
Új hozzászólás Aktív témák
-
gulupeti
senior tag
válasz
Sunrider987 #898 üzenetére
Olyanom még nincs, de köszi az infot.
-
gulupeti
senior tag
Van esély movement speedet rakni valamelyik orbbal csizmára? Vagy ez ilyen felejtős dolog mint a Diabloban? Inkább keressek olyat, amelyiken van és azt fejlesszem?
-
savior
őstag
Grafikara azt sikerult kitalalnom, hogy 60rol 45re veszem a target frame-t. Igy meg nem szaggat es a grafika se romlik le sokat csata kozben.
A minionos buildel valo szerencsetlenkedesem meg ugy latszik megoldotta, hogy vettem +2 minion skill sisakot es sceptert. -
Sunrider987
tag
válasz
0karmacoma0 #887 üzenetére
"az EA jelenlegi állapotában sokkal jobb ötlet kitalálni egy buildet, összetradelni gyorsan ami kell hozzá, aztán ha kipróbálta az ember az összes ötletét, menni a másikra"
Valoszinuleg igazad van de zsigerbol utalom a tradet. A ligakkal majd erkezo rendszerek valoban sokat faraghatnak az osszkepen de most nincsennek, jelenleg a craft szimplan gambling, amennyi exaltedet/chaost elcsesztem abszolut okorseg hogy kiszedtek az alterationt, a scouringot es bar anul az allitolag van de en meg nem lattam es az is 50% eselyel a nem megfelelo affixet szedi le mint az uj chaos orb. Ez egyebkent ongol: anul + exa = chaos orb?
-
válasz
zsirfecske #869 üzenetére
Szerintem látni az AAA és az AA közötti különbséget.
Messze a legjobb motor van a D4 alatt. -
válasz
0karmacoma0 #887 üzenetére
Tyűha na nekem például ez teljesen kínai amiket ide leírtál😂 Én teljesen szűzként kezdtem neki ennek a játéknak, először witch karaktert indítottam, de az nekem túl bonyolultnak bizonyult a minionok menedzselése stb... eljutottam az act 3-ig, de elég kínkeserves volt😂 Tegnap indítottam egy íjász karaktert, na ez az én világom, tegnap kb 6 óra alatt ott voltam a 3. actnál ami a witchel több mint a duplája volt! Én csak próbálom élvezni többé kevésbé ezt a gamet, ami szimpatikus támadás+képességek azokat kivalasztom és kb ennyi, soha sem voltam jó ezekben a build építésekben és itt pluszban akkora ez a skillfa, hogy ember legyen a talpán aki ki igazodik rajta😂 Ja és soha nem nézek ilyen leírásokat stb, mert szeretem magamtól felfedezni és kitalálni a dolgokat...
-
malacka87
őstag
Ez a mapozás is tök unalmas egy idő után!
-
0karmacoma0
senior tag
válasz
Sunrider987 #877 üzenetére
Én is szinte teljes SSF megyek. Eddig csak Transmute-ért trade-eltem. Még az amulett anointért is a deliriumot farmolom, pedig 1 exért válthatnám Alvanal ami kell. Én élvezem igazából, de megértem a problémáid. Az 1 SSF módja sem arról szólt, hogy minden esett ami kell egy jó buildhez, viszont nagyon segítette a haladást, ha nagy tudásod volt a játékról. Eleve volt egy csomó vendor recept, ami nagyon sokat segített, illetve rengeteg alrendszer, aminek az ismeretével meg tudtad szerezni a fontos itemeket(ha nem valami mirror tier rare vagy chase unique képezte a builded alapját).
Én szerettem nyomorgatni magam, és futottam Delvet minimum a 6 link receptig, farmoltam a több száz Frigid+Dense fossilt, a cold dot ES kesztyű lecraftolásához, speceltem Betrayalt a trigger wand affixéhez, illetve lefutottam 20* azt a rohadék tier 4 mapot, amihez soha nem akart kiesni a kapcsolódó tier 5. Az ott használt és innen hiányzó eszközöket kell szép lassan újakra cseréni az érkező contentek segítségével, de ez egy-két év legalább, és POE 1 ből kiindulva itt is eszement plusz meló lesz összerakni egy átlagos buildet a trade verzióhoz képest.
Múlt héten 1 napig futottam fehér w1 mapokat, hogy rendbe rakjam a resisteket, meg kiessen egy redvás dunes runa végre. Én elvagyok ezzel, de ha az eszemre hallgatok, az EA jelenlegi állapotában sokkal jobb ötlet kitalálni egy buildet, összetradelni gyorsan ami kell hozzá, aztán ha kipróbálta az ember az összes ötletét, menni a másikra. A karácsonyi szünetben szerintem ezt is fogom csinálni. -
D4v3
őstag
Amúgy az miért jó, hogy van PoE 1+2 topik, és megy párhuzamosan a beszélgetés a 2-ről? Nem lenne jobb összevonni őket?
-
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #877 üzenetére
"a torzskozonseg egyre nagyobb szamban kopi ki"
A játéknak a steamcharts szerint folyamatosan 4-500K napi csúcsértékei vannak az indulás óta. Csökken a napi top? Igen, amióta a PoE1 kijött MINDIG csökkent, ez a normális. Mennyi volt eddig a PoE1 során az abszolút maximum? 228 ezer. Ligainduláskor, egy napig. Ez a FELE(!) a mostani napi játékosszámnak. Egyelőre nem látom, hogy a GGG szeppukura készülne a játékosszám miatt. (BTW: a PoE 1-ben az átlagos játékosszám a liga indulása utáni egy hónapban, az induló csúcsot is beleszámítva 100k alatt maradt a steamchartson. Ha a következő három hétben a mostani játékosok háromnegyedét elveszítik, akkor is csak a jellemző átlagra csökken.)
"developer kornyezetnek tokeletes, jatekos kozonsegnek viszont nagyon nem"
A gond az, hogy most ez kifejezetten developer környezetnek van szánva. Ez a cél. A játékosok önkéntes tengerimalacok, senki nem kényszeríti rá őket (engem, téged), hogy játsszunk vele, ha szívatásnak érezzük. Igen, a ruthless rendszer sok finomhangolást igényel majd, hogy megtalálják az ő céljaik/elképzeléseik és a játékosok tűrőképessége közti egyensúlyt, de egyelőre a számok azt mutatják, hogy a neten látszó siralomvölggyel ellentétben a játékosok azért nem hagyták ott a játékot.
"10 ev utan se tanultak meg hogy a jatekosok mindig kreativabbak mint a fejlesztok?"
Szerintem megtanulták, ezért vannak a menet közbeni nerfek és buffok. Mivel az elsődleges cél az összes eddigi skill és class tesztelése, ezért tutifixre lehet fogadni, hogy a kiugróan jól teljesítőket valamennyire nerfelni, a nagyon alulteljesítőket pedig buffolni fogják. Csak mivel a kiugróan jónál látszik, hogy mitől az (ezért könnyű nerfelni), az alulteljesítőnél általában nem lehet egyetlen okot megnevezni, főleg a classoknál. Ezért jut három nerfre egy buff. Az olyan "nemszeretem classoknál, mint pl. a Chronomancer láthatóan magát a koncepciót is alaposan át kell dolgozni ahhoz, hogy legalább átlagosan eredményesnek érezzék a játékban, akár második-harmadik karakterként.
Soha nem játszottam ruthlessel, számomra sem felhőtlen élmény most a játék, de eddig annak dacára is vonz, hogy elszoktam attól, hogy X+1-szer haljak meg egy act bosstól.Az én számomra a legkevésbé szimpatikus rész jelenleg a leveling korlátozása. gyakorlatilag amíg át nem lépsz egy magasabb szintre, addig csak az xp-t tudod növelni, pár passzívat felszedni, de nem fejlődnek a skilljeid, mert nem esik magasabb szintű uncut gem. Ha pedig a passzívokból akarod növelni akár a sebzést, akár a védelmet, akkor belefutsz az overleveling xp büntibe, még lassabbá téve a fejlődést.
-
Edge
veterán
válasz
Sunrider987 #882 üzenetére
Mindjárt jó lett a játék mi?
-
Mrdevil
addikt
válasz
Sunrider987 #882 üzenetére
Ebből csak az exalted ér valamit.
-
Sunrider987
tag
Muhaha csak szidni kell ajatekot maris dol a loot(poen)
-
gyugyo79
addikt
Az hogy kinek a játéka csak az idő dönti el. Lehet játékot készíteni a potenciális játékos bázis 10% -nak meg 75% is. Ha rosszul mérik fel ezt akkor senkinek sem lesz a játéka. A tied sem.
Ha leveszed a FanBoy sapit és a rózsaszín szemüveget akkor el tudod majd fogadni a kritikát és a felhozott hibákat, amik természetesen vannak egy early access -ban.
Ráadásul ha ezek nélkül reálisan tudod olvasni a leírtakat lehet az értelmezés is más lesz.Mert én pld. nem érzem azt, még hogy ez a játék egy sz@r és az is marad és nem is játszanék már vele ha így lenne. De azért azt gondolom, hogy én a játékos bázis kisebb % -ba tartozom mint ahogy a T11+ ban járók kb. mind. Viszont egy reális véleményem attól lehet a jelenlegi állapotról (ami szerencsére a végére lesz egyre jobban bugos) amit ha leírok úgy gondom másnak hasznos lehet ha tud tanulni belőle és pld. már eleve úgy gondolkozik a resist gyűjtésben stb.
Az meg hogy én utálom az ilyen boltozást a játékokban az megint a saját véleményem, hogy szerintem, hogy tudja elrontani az egészet. Mert együtt tudok élni a meglétével és teljesen eltudom fogadni ha sokak szerint az a normális. Attól nekem nem lesz sem több sem kevesebb ha ő munka->fizetés-> $->mati->felszerelés vonalon felszereli a karakterét mivel nincs PvP stb teljesen jól elvagyunk egymás mellett ...
-
Sunrider987
tag
válasz
Sunrider987 #877 üzenetére
Basszus offtopicba akartam, lemaradt es nem tudom szerkeszteni, sajnalom.
-
Edge
veterán
válasz
zsirfecske #875 üzenetére
Abszolút téves az irányod sztem, a cellshaded grafikára szokás mondani a képregényes megjelenítést pl borderlands, D4 nagyon nem az.
Én 2k-ban 34collos monitoron játszom mind a kettő játékot, mindegyik odabasz látványban, ezért nem értem a marginális különbséget meglátókat mi a fenét látnak máshogy?
Nem ugyanazt a mozit nézzük, ennyi. -
Sunrider987
tag
Azert amikor egyik mondatoddal agyonvagod a masikat... szoval akkor most hogy is van ha magatalalosan akarok jatszani akkor kopjak le mert nem ugy van a jatek kitalalva vagy menjek SSF( ami a magatalalos jatekmod?). Az a baj hogy verpistike modra beszelsz hulyeseget, ok szuper, trade-el megkerulod az item scarcity-t csakhogy a jatekban ott van az SSF akkor most? Szoval van az a jatekos mint te hogy akarhonnan bemakol 1-2 jo itemet es huhuhu de szuper a jatek mi ez hogy a sok hulye elegedetlenkedik es jut rad 10x tobb ki nem makol be semmit, aki a devek elkepzelese szerint szivja a fogat es lassan vagy nem halad. Az early acces mantra felig igaz, lehet at kellene nezn beturol beture az EUAL-t de van valami ami megkerulhetetlen, a torzskozonseg egyre nagyobb szamban kopi ki ezt a jelenlegi allapotot, mert ha ez tesztidoszak akkor mi a joistennek kerul nehezen megszerezheto goldba a respecc? Jaja most majd enyhitenek rajta, az a kerdes hogy mennyit es a meg nagyobb kerdes, megegyszer, minek van egyaltalan a gold altal gatekeepelve? igy pont agyonvagjak hogy build diversity legyen kiprobalva. Nem minmaxolas a cel a jatekosoknal hanem egyaltalan haladni szeretnenek. Ugye egy korabbi nyilatkozatban Jonathan elszolta magat fosnak attol hogy tul sok loot jusson a jatekosnak, akkor nem ertettem miert mostmar tokeletesen vagom, minel tobbet szeretne a ruthless rulesetbe maradni aminek sarokeleme az item scarcity. Amit te elegansan megkerulsz a trade-el. Ugyes vagy. Kivancsi vagyok erre mit fognak kitalalni a GGGnel, mert ugye jelenleg ketfele folytatas lehetseges a) valamennyit enyhitenek a ruleset-en de akkor minek kellett igy kezdeni es foleg miert kelett erre epiteni az egesz jatekot? miert nem lett csak egy opcionalis 3ik jatekmod tipus a hc es az ssf mellett? b)nem enyhitenek annyit elmegy a kozonsegnagy resze es a fennmarado resz meg majd trade ligabol frocsog hogy git gud poe/d4 andy....
Szoval egyreszt ertenem, a ruthless miatt ki tudnanak probalni dolgokat amiket a poeben nem tudnak mar de ehez nem lesz kozonseg, az item scarcity a tobbi megszoritassal egyutt egyszeruen tul sok, developer kornyezetnek tokeletes, jatekos kozonsegnek viszont nagyon nem. EN igy ertettem korabban is hogy nem lesz sikeres a jatek mert a nem hardcore arcoknak ez az elmeny olyan mint egy pofanvagas es nem hiszem hogy mindenki jo vadaszkent szopni jar a poe2be. Nem celom osszehasonlitani a D4el se grafikaban se mashogy en a poe-hoz hasonlitanam de nincs ertelme, poeban nem toltam ruthless modeba ugyogy itt most live csinalom es elegge faj. Tudom tudom huzzak a verbe te es az a masik par szaz rajongo ti majd nyeresegesre kihozzatok, ez az amit a GGG nagyon jol kiszamolt. Arrol meg kar filozni hogy majd a ligakkal jobb lesz, az rohadtul messze van, rohadtul csak spekulacio. Amig a poe2 = ruthless mode rule set addig ez nagyon problemas lesz a szeles tomegeknek...
Ha van erdemi mondanivalod szivesen veszem, szeretek eszmecserelni es ha jo a vitapartner meg hagyom magam meggyozni is. EN ezt a jatek szeretni akarom csak a jelenlegi formajaban nem tudom es az eddigi valtoztatasok nem pozitiv iranyban mozditjak elore a dolgokat. Marmint kicsit javitanak az item dropon de kozben agyonvagjak az osszes olyan buildet ami kiugrik az altaluk elkepzelt parameterek kozul. 10 ev utan se tanultak meg hogy a jatekosok mindig kreativabbak mint a fejlesztok?
Vegere maradt, meghogy a jatek nincs kesz? ami nincs kesz az az ami hianyzik az act 4-6 meg a classok amik jonnek, ami megjelent az agyon is keszen van, az early acces az lenne amit a d4 devek imadnak csinalni csak nem ertenek hozza, tekergetik a gombot jobbra balra, allitgatjak a szamokat es nezik hogy mikor mi az eredmeny ezt a GGG sokkal jobban csinalta korabban csak itt most egy masik koncepciora huzott fel egy teljesen kulon jatekot es az alapozassal van a problema a szamok allitgatasa ide keves lesz. -
_drk
addikt
Nekem egyelőre a Bossok amik ál leejtősek. Még az ilyen kissebb Elite-ek is a mapon. Vagy miniboss féleségek.
Ahogy működik a csata, a különböző támadasok az animációk valami eszméletlen cool.
Nagyon jól néznek ki skillek! A fizika is hatásosabb. Warrior-ral ha odabaszok akkor érzem, hogy oda van baszva!
Ezzel szemben D4ben inkább olyan mintha csak külön layer-en lenne ott pár Effect. -
Win-T
őstag
No én ezt a 3. ascendancyt trialt akkor nem értem... cruel act 2-ben megöltem Balbalát, dobott is ilyen tablettát hozzá. Elmentem a trial of the sekhema-ba, végig is mentem rajta, de nem adott a végén pontokat. Hol akkor a hiba?
Lokids: folyékonyabb?
-
zsirfecske
addikt
ok ez szubjektív műfaj, de a két állításból csak a szebbel és a jobb irányítással nem értek egyet
1) nekem a diablo 4 kinézete még mindig cartoonish (mint a wow, vagy a d3, persze messze ez a legjobb a d2r-en kívül), úgy értettem.
2) poe2-ben wasd-vel egy kari amire képes (merc menet közben ellentétes irányba lő és gránátot dob pl.), azért az next level. meg nekem valahogy az egész jobban fekszik.
persze lehet most elfogult vagyok, meg a d4-et majd 1 éve eldobtam jó messzire, azóta fejlődhetett is.
Mrdevil:
hát ja, 1440p-ben csutkán azért nem csúnya. és ez csak 24 col 75hz, megnézném egy 30+ colos 120hz 4k monitor előtt ülve is.szerk.:
de tessék itt egy side-by-side compare videó -
Bennyboy
őstag
Érdekes, nekem meg a poe2 hangulata, látványa jön be sokkal jobban (minden maxon 2k-ban). A környezet és szörnydesign is kreatívabb. Az egész összhatás nálam sokkal epicebb a poeban. Az már csak hab a tortán, h sokkal jobban is fut mint a d4. Úgy tűnik sikerült megoldanom a loading screen fagyást. Aki még érint az nézzen el erre: [link]
A lényege ha jól tudom, h alapból mapváltásnál 100%-on eszi a procit a játék, amitől néha teljesen kifagy a gép. Ezzel a progival le lehet szabályozni a procit x%-al. Nálam már 5-el is működik. -
.LnB
titán
válasz
ProEvoFan #574 üzenetére
Ez a játék tényleg kurvajó
Téényleg?! Most azé tudnék neked cifrákat írni.
Mióta ezt írtam már neked, hogy hagyd azt a nyamvadék Diablo-t nem!?
Jó szórakozást!, most már te is látod, hogy ilyen amikor hozzáértő emberek készítenek ARPG-t. Majd valamikor csatlakozom én is, de keveset játszom már, és nem vettem meg még. -
Har_melin
addikt
Ehhez az A2 bosshoz még gyűjtenem kell egy-két szintet meg valami jobb life flaskát. Már majdnem jó a dolog, de kb. az utolsó 5%-ára teljesen elfogy a tartalékom és a legvégén (volt már, hogy alig látszott a piros csíkjából valami) meghalok. Azt hiszem, visszamegyek a két keselyűt leverni, tartoznak nekem amúgy is a loottal...
-
savior
őstag
Nekem summon witchel eddig se ment a mapozas(t1-et se tudom vegigvinni), most meg nerfet is kap. Nagyszeru.
-
Edge
veterán
válasz
zsirfecske #844 üzenetére
Na ez azért túlzás, D4 sokkal jobban adja a dark fantasy hangulatot és a terep fizikája is jobb itt hol látsz olyat hogy a sárban ott marad a lábnyom, belesüpped a cipő vagy a hóban térdig gázolsz? A fröccsenő terep tárgyakon megmaradó vérről nem is beszélve. Ha a realisztikusságot nézem a D4 sokkal modernebb. Szép a poe2 de nekem összességében a D4 jobban tetszik látványra, itt a poe2ben sok megoldást fapadosnak érzek.
-
zsirfecske
addikt
válasz
ProEvoFan #858 üzenetére
nem, világos a balance irányelv, diablo-ban is mindig így volt: az a cél, hogy ne emelkedjenek ki meta build-ek, hogy ne minden pistike ugyanazt csinálja ugyanazokkal a karikkal, mert akkor minek van ennyi lehetőség, mit ér az egész játék?
persze így is lesznek olyanok, akik csak a leghatékonyabb karakterrel nyomják valami végletekig csiszolt guide alapján, mert darálni/pénzt keresni akarnak a játékkal.
de lesznek olyanok is, akik szeretnek saját kútfőből menni, néha szívni, trial and error játszani, a felfedezés örömét keresni, mindig off meta építkezni. szerintem a ggg is inkább az ilyenek felé tolná el az átlag usert, kicsit mozgassa az agytekervényeket, kísérletezzen, játssza a játékot stb.
-
tibee77
őstag
Na ggg magahoz tert, gyorsan nerfelik is a minion buildünket.
aki arsonisttal megy annak majd patch utan 2-vel kevesebb lesz.
-
Remiel
őstag
válasz
gyugyo79 #848 üzenetére
Hát mert tradelni kell, craftolni kell ésatöbbi. Legalább 5 jewelt adtam el 10 ex körüli áron, gyűrűket, amukat szintén. Ez ilyen ha csak menni akarsz előre és abból megélni amit találsz akkor nem a te játékod. Vagy játsz ssf az erről szól. T11 mapokon vagyok és semmi gondom a haladással. Néha egyhitelnek na bumm, néha azt sem tudom mitől feküdtem el, majd javítják, vagy jobban figyelek.
Csak azt tudom mondani amit eddig is ez nem a POE 1 és közel sem egy kész játék, de ti ezt várjátok el tőle, pedig nem más csak egy nagy béta teszt. Ha ezt elfogajátok jó, ha nem akkor a kész játék megjelenése után kb egy hónappal kezdjétek újra. Azért írtam többesszámban, mert nem egy elégedetlen ember van itt is.
Ha meg akkor sem tetszik van még sok más game, sosem értettem ezt, ha valami nem felelt mef hát nem foglalkoztam vele.
-
Patrick
addikt
Hehh, Musk kicked.
-
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #850 üzenetére
baba, pont mire átnyergeltem az electrocute-ra cc céljából most fogják nerfelni, hogy lassabban épüljön fel. Azzal nem leszek kisegítve, ha a gem dmg csökkentését megszüntetik, nekem a kesztyűről jön.
-
Sunrider987
tag
-
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #847 üzenetére
A kép szövegezése szerint (ha ez az aktuális állapot) jobb a helyzet, mint gondoltam. Így ha jól értem, akkor:
- van egy WS pont kereted.
- ha egy szabad (akár új akár respecelt) pontra azt mondod, hogy a fán ez az egyik WS-hez tartozzon, akkor lesz a másik WS-ben is egy kirakható pontod.
Vagyis mindkét változat megkapja a teljes elérhető passzív pontot, nem kell osztozniuk rajta. (A single skill point to instead be allocated to two different passive skills.) -
gyugyo79
addikt
Hát nekem ez az End Game alatt még 2x10 res mínusz nagy pofán csapás volt, főleg úgy hogy kb. lehetetlen a saját lootból összerakni olyan geart amivel nem halsz insta ha bekapsz 1-1 sebzést.
De vásárolni sem lesz miből ha addig megoldottad magadnak. Az hogy veszel 1-2 hiányzó darabot kb nem működik mivel sosem fog passzolni és valami mindig hiányozni fog ...
Szóval kb kiégsz ha még egyszer össze farmolod a T11 + hoz a cuccot. Nem tudom ezt hogy gondolják majd. Mert így a mostani nagy hype -al behúzott sok embert vesztik majd mire indulnak rendesen. -
Sunrider987
tag
válasz
Har_melin #846 üzenetére
A lvl 69es monk karimnak 24 WS pont van nem 18. A leiras szerint a WS pontokat az ossz skill pontokbol vonja ki. Sajna fosok elbaszni a goldot mert menteni akar egyik akar masik weapon setre respeccnek szamit. Menjen a picsaba Johnathan a hazug beigert ingyen free respeccjevel, aminek pont most lenne az ideje mert akkor addig kiserleteznek amig tokeletesen megertem
-
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #842 üzenetére
Lehet (igazából valószínű), hogy nem kell összefüggő ágnak lennie a 18 pontnak, lehet kettő itt, négy ott, egy teljes cluster amott. De az biztos, hogy 18 pontnál többet nem oszthatsz ki WS-hez kötve, az meg igencsak kevés egy teljesen eltérő passzív fához.
-
Har_melin
addikt
Az a kérdés, mit értünk "extra" alatt. A poE1-ben is volt egy csomó questből megszerezhető pont, ilyen értelemben azok is extrák voltak, pont mint itt a WS pontok.
Az biztos, hogy a WS pontként szerzett pontokat simán kirakhatod bárhol a fán, megkötés nélkül. A2-ben ugye kaptam négyet, mentek a fára, mint a szintlépésből kapottak. Ha összesen, WS pontokkal együtt lehet szerezni X passzív pontot, akkor ha elkülöníted mind a 18-18 pontot a két ágra, akkor mindegyiken X-18 lesz csak. -
zsirfecske
addikt
diablo 4 másfél éve jött ki, a po2 meg reálisan másfél év múlva fog kijönni, így a teljesítménybeli összevetés nem fair egyelőre. főleg, hogy szerintem a d4 egy maszatos képregény ehhez képest
a poe2 nagyon nagaon nagy előrelépés képileg és 2d/3d art designban, hangban/zenében, szvsz egy lapon sem lehet említeni a két játékot.
de majd meglátjuk megjelenéskor hogy fut, addig csak optimalizálnak rajta nem keveset.
-
Sunrider987
tag
válasz
Har_melin #841 üzenetére
Akar felre is erthettem de amit en latni veltem az az hogy az 1es set fajat tetszolegesen atspeccelheted es azt mented le a 2esre. A csoka akit neztem az el is ter hol itt hol ott az 1es passziv fatol, kulonbozo celzatu nodeokat vesz fel de videot amiben magyaraz csak holnapra igerte.
Jah es valamilyen furcsa okbol a jewleket csak a wp set 1re engedi menteni a jatek most. -
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #832 üzenetére
Azt hiszem, kicsit félreérted a lehetőségeket. (De előre bocsátom, hogy nem csináltam még, tehát lehet, hogy tévedek.)
Tudtommal a két WS-re tehető 18-18 pont nem plusz - ezeket ugyanúgy kirakhatod teljesen normál módon a fán. Annyi a truváj, hogy kétszer 18 pontot a megszerezhető összesből hozzárendelhetsz két különböző fegyverhez, az I. és a II. slotban lévőhöz.
Vagyis nem tudsz két teljesen eltérő passzív fát csinálni, hanem az alap passzív fádon lehet egy ág, amit csak az I. slot használ és egy másik, amit csak a II. Ez valóban jelentős lehet a skillekhez rendelt slotok automatizmusával, de egyben azt is jelenti, hogy mindkét fegyvernél lemondasz 18 passzív pontról - hiszen azokat csak a másik használhatja majd.
Az a lighting conduit build, amit (majd) csinálok pont kihasználja ezt a lehetőséget, de ehhez szerintem nagyon combos build kell, mert 18 pont az azt jelenti, hogy legkésőbb lvl82-től az egyik fegyveredhez rendelt skillek semmilyen passzív bónuszra nem számíthatnak, a defense mechanikád meg végképp nem. (Kivéve persze, ha ilyen passzívokat is felveszel a második ágra.) -
Remiel
őstag
válasz
Har_melin #792 üzenetére
Vagyis az 1 exa is reális ár, hiszen van belőle kínálat - ha csak pár percig is.
szinte esélyed sics megvenni elárazott itemeket, mert a botok 100x gyorsabban lecsapnak rá... akinek van esze és 10 üzenetet kap ahogy betesz valamit, az jobb ha utána néz mennyit is érhet
-
savior
őstag
Ahhoz kepest, hogy kezdo baratnak titulaltak a jatekot szerintem rohadtul nem az.
Plusz akinek nincs eromuve az az elso resznel is csunyabb grafikaval kenytelen jatszani.
Sokszor olyan pixeles/csunya a kinezet hogy nem is latom mi tortenik, de legalabb az fps is alacsony.
Mindezt ugy hogy a diablo 4 pl magas grafikan fut es nagyon jol nez ki. Es ugye ott tobb a szorny is amit meg kell jeleniteni. -
savior
őstag
Mapozasig elvittem 2 karaktert: warriort es witchet. Viszont nem megy le egyikkel sem meg a t1 terkep sem. Szamomra a jatek baromi nehez es igy eleg alacsony a szorakoztatasi faktora. Warriorral szerettem volna jatszani, de marha gyenge es a skilljei kotvanyak. A witch allitolag a legerosebb, es ezert kezdtem el egyet. Dehat 5 percig nem lehet eletben maradni, mig a terkepet vegigvinni 1 ora. Valamit mindig benezek es meghalok.
-
Har_melin
addikt
Persze, én még csak A2 végén járok, no lvl9 skillel. A Vanguard bossa öldököl szépen, eddig egyszer jutottam el odáig, hogy lekapcsolta a "meghajtást" és ott maradtunk édes kettesben a pusztában, de ott aztán el is fogytam. Nagyon várom a ball lightning - lightning warp - lithning conduit triót, mert ezzel, hogy minden lightning sebzés beszámít az Electrocutedba szerintem elég "rázós" lesz a bossoknak is. Most a boss előtt a rare monsztákat is szépen gatyába rázta a spark, de főbosshoz még Conductivityvel együtt is lassan épül fel
-
ProEvoFan
nagyúr
A játékban brutál jók a kis ill nagyobb bossok is.
-
Win-T
őstag
válasz
Sunrider987 #832 üzenetére
Szerintem teljesen jól látod, így működik a dolog, én is nyomkodtam még a játék elején a raise shieldet így ahogy írod, vátogatva, de aztán ez elmaradt.
A passzív fán annyit pontot nem kapsz szerintem, hogy egy full offenzív, és defenzív buildet kirakj, maximum kicsit tudod tolni ebbe vagy abba az irányba (ami persze azért sokat jelenthet), de én még mindig nem értem, hogy lehet a fán kétféle úton menni. Most is írja, hogy weapon set 1: 18, weapon set 2: 18, de hiába kattintok egyikre, másikra, semmit kirakni való pont nincs.
A kivitelezést nem én fogom kitalálni, nincs ehhez se tudásom, se időm, se kedvem kísérletezni, én csak a mások által kitalált buildeket tudom követni. Nálam sokkal hardcore-abb arcok vannak itt a fórumon, de eléggé csöndben vannak. -
Sunrider987
tag
Lattam multkor pedzedgetted a weapon swap dolgot ehez tennem hozza amit ma tanultam egy muksotol: az illeto arra jott ra hogy a passziv fan a 2 weapon set az 2 drb fegyvert jelent nem is kell kulonbozo legyen de lehet. Kirakja az 1es meg a 2es sethez a passiv fat( ami lehet teljesen eltero) es az autoatack gombal instantba valtogat( a ket fegyver miatt lesz neki ketto es tudja oket assignolni a [pipaval] ).
Az illeto deadeye-t tol crossbow-al es az explosive shot main fegyo es a shock buildupos secondary fegyok kozott valtogat igy. Errol az jutott eszembe mi van ha ezek a nagyfejuek ugy kepzeltek el az alap jatekmenetet hogy jatszod a main fegyo buildet es emelle kiraksz egy pajzsos full defense buildet(mar amennyire a passiv tree engedi) es ha szorul a kapca csak nyomod a raise shieldet erro a karid azonnal betolja a secondary tree buildet ami a defenziv aztan meg mesz tovabb a main builden amira a tobbi joreszt offenziv skilled van. A kulonbseg az plusz egy gomb kirakva a raise shield ahoz kepest amivel egyebkent tolod.
Lehet nyers az elkepzeles( vagy szimplan rosszul vezettem le amit az illeto csinalt) de ha igen akkor nem banom ha megpiszkalgatod az elkepzelest, nekem inkabb otleteim szoktak lenni a kivitelezest masok jobban csinaljak.
Jah elfelejtettem hogy az a lenyeg hogy nem kell semmi weapon swap gomb csak nyomod a ket eltero skillt es azonnal valt kozottuk -
Bencus88
nagyúr
A support gen capacity mitől függ? Eddig 3 dexes genet tudtam bele rakni a skillekbe már csak egyet
Kell ehhez is egy dex level? -
Win-T
őstag
válasz
Har_melin #829 üzenetére
Örülök ha neked bevállt a build, de cold által okozott cc kényelmét nem szívesen engedném el.
Te alighanem alacsonyabb szinten próbálkoztál, én már egy viszonylag kiépített fázisban jártam a cold builddel ahol a frostbolt kapott némi cast speedet, scattershot miatt három labdát lő egy helyett, és a fáról kap egy jó adat freeze buildup boostot, pillanatok alatt beteríti a mobokat a fagy (nyilván azért a sparknál lassabban), én szinte instant fagynak, azánt mire kiolvadnának már legtöbb esetben végzett velük a cold snap vagy a comet. A bossok nehezebben fagynak, de a spell cascade-el támogatott frost wall miatt a közelembe nem tudnak jönni, hogy megüssenek (mondjuk ha nem figyelek magamat is be tudom zárni könnyen, ami szívás). Nem valami "szép" így a játék, de nagyon eredményes. Rengeteg boss képesség trivializálódik ezzel. Ranged bossok már trükkösebbek, de ott is sokat segít. -
Har_melin
addikt
Megvettem végül a Kitoko's Current kesztyűt - eddig szép és jó. Igaz, még csak most megyek a Dreadnaught-ra, de a nagy csontvázat a Spire-on halál nélkül levitte.
A cold buildhez képest jelentős könnyítés, hogy ellentétben a Frostbolt-Cold Snap kombóval, ami egyrészt lassan mozgott, másrészt jól kellett időzíteni, hogy jókor robbanjon, itt lerakok egy Orb of Storms-ot, aztán csak nyomom a Sparkot, mint süket a csengőt. Ha nagyon kemény a boss, akkor ráteszek egy Conductivity-t. A Spark ráadásul a menet közben megidézett kisebb accokról is gondoskodik, ellentétben a Frostbolttal.
Elvileg a range monsztáknak több esélye van ellenem, mert a spark lassabban éri el az Electrocute szintet, mint ahogy a Frostbolt fagyasztott. A gyakorlatban viszont a frostbolt repülési sebessége sokkal lassabb volt, az első lövésük azzal is eltalált, itt meg másodikra már nem nagyon van esélyük. -
boogie84
veterán
válasz
gyugyo79 #763 üzenetére
Tegnap délelőtt kezdtem az ajánlott builddel (Minion Army Infernalist Leveling) , nemrég nyírtam ki az Act 3 bosst.
Kezdőknek nagyon ajánlom!! Raxx videót is csinált róla ha vki értekel... -
tibee77
őstag
Hat Ben_ kb. poe godgamer ugyhogy sok gondod nem lehet.
az is igaz, hogy ö mindennel is tud jatszani, szoval lehet hogy feher weapon-nel is lenyomna act1 bosst.
-
Khaosz55
addikt
Ezt a buildet követem. [link]
Egy hozzáértő megmondaná, hogy ezt érdemes-e használni? Ahány ember annyi build... Ben_ töltötte fel, nem tudom hogy ő milyen gamernek számít. -
Win-T
őstag
válasz
Sunrider987 #821 üzenetére
Ad egy ingyen unwavering stance passzívot. Ha olyan ellenfél jön szembe aki sokat stunnol esetleg jól jöhet, de igen, jobb az ilyen támadást inkább elkerülni ha lehet.
De nem ez lesz az utolsó értelmetlen unique amit találni fogsz szerintem.Hrigh_77: Ez a csávó attól lesz egyéniség, hogy idiótára sminkeli magát? Baszki öreg vagyok én ehhez már, hogy megértsem a twitch nemzedéket.
-
Hrigh_77
tag
Egy kis powerleveling sorccal, nem is nehéz ez a game:
[link] -
Sunrider987
tag
Ezt most hogy kepzeltek? ennek ebben a jatekban nulla ertelme van
-
Lokids
addikt
válasz
zsirfecske #818 üzenetére
De vajon melyik típusú playerből van több? Arra fog menni a GGG ahonnan a pénzt kapja.
-
Sunrider987
tag
válasz
zsirfecske #818 üzenetére
Groupban azert kicsit mas az elet, ott van meg rajtad kivul mas is golyofogonak
-
zsirfecske
addikt
válasz
Sunrider987 #810 üzenetére
tökre értem, olvastam kommenteket is, hehe.
és éppen ezért csicska és tetszik nagyon, mert tétje is volt, mégis ennyire elnagyképűzte, és hogy mindezt élőben, hibátlan.
nekem pont ez tetszik amúgy az endgame-ben, hogy nincs kikönnyítve, tényleg az nyomja, aki méltó rá, abszolút nem való mindenkinek. lötyögni meg mindig ott lesz a diablo 4.
-
Win-T
őstag
válasz
Anti-Hero #815 üzenetére
Ez csak egy durva leírás, vannak még ott finomságok azért. És ugye a rendszeres liga contentek nagyon meg tudják az egészet fűszerezni (ne a Diablo 4 latymatag szezon tartalmait képzeld ide), csak ugye az még itt nem nagyon van, de ha beindulnak majd...
Az első részben fun a mapozás nyugodtan hidd el, itt meg egyelőre olyan, amilyen, de azért nem hiszem, hogy annyira rossz a helyzet és úgyis alakul majd még. -
Sunrider987
tag
Az egyeletes mappozas tokeletesen illeszkedik az eredeti koncepciojukba, ezt a jatekot a rutless game mode szabalyrendszere mukodteti es abba ez siman belefer. Szeretnem azt hinni hogy ezen valtoztanak mert nekem ez tul nagy falat igy, story utan megszunik az xp protection es a mappozas se fog menni ilyen szigoru buntetesekkel szoval egy hozzam hasonlo atlagjoskanak ebben a rendszerben nem fog sok baber teremni. A problema viszont az hogy az allitolagos elgondolas a poe2 mogott az volt hogy a ruthless miatt ki tudnak probalni uj rendszereket amire a poe mar nem alkalmas es ha ez igy van akkor belathatod hogy nem fog valtozni semmi ezen a szigoritott jatekomodon.
-
Win-T
őstag
válasz
Sunrider987 #810 üzenetére
Ezt egy egyéletes mapozást én nem is értem mi volt az elgondolás mögötte. Ez tankönyvi példája a ne javítsd meg azt ami működik elvnek. Remélem átgondolják.
ProEvoFan: A mapozás úgy működik, hogy esnek tier 1-től egyre nagyobb szintű itemek (PoE1-ben ezeket map-nak hívták, így ez a név maradt rajtuk, itt azt hiszem waystone). Lehet rájuk modokat craftolni, qualitizni, hogy több és jobb cuccok essenek rajtuk, stb. Ezeket ha berakod a map device nevű gépezetbe generál egy pályát (mapot), azt kell teljesítened. Ezekre az első részben hat portál nyílt, ennyiszer mehettél be/hagyhattad el, minden alkalommal egy portállal kevesebb. Nyilván a halál is mínusz egy portált jelent. Na itt most annyit újítottak, hogy egyszer halhatsz, utána bukó. Természetesen utána találhatsz másikat, amivel nyithatod a következőt, de a magas szintűek egyre ritkábbak.
-
Ellia
addikt
Ma ACT2 bosson többet haltam azért, mert az élet csíkja kitakarta a támadását... Nem lehet máshova tenni?
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz
Sunrider987 #810 üzenetére
Mi az hogy t8as map? Mi az hogy bukta?Többé nem mehet oda vissza?
Mostanáig nem POEztam, azért kérdezem. -
Sunrider987
tag
válasz
zsirfecske #809 üzenetére
Szerintem nem teljesen erted, nemcsak az baszta fel hogy hulyet csinalt magabol live hanem hogy bukta a t8as mappot. Ez az egyik legroszabb a jelenlegi vegjatekban egy maphoz csak egy dobasod van ha meghaltal akkor bukta, nem szamit hany portalod maradt... Az meg hogy mennyire szar a map sustain az meg kulon tema...
-
zsirfecske
addikt
válasz
Sunrider987 #807 üzenetére
lol, mennyire csicska már
-
tomazin
veterán
Na kozben sikerult twitchre belepni es lattam, h ott kell claimelni.
-
Sunrider987
tag
-
Har_melin
addikt
válasz
Reinhardt #805 üzenetére
sekhma trialnál eshet olyan bónuszt adó relic, ami utána a következő éles trialnál már segíthet túljutni rajta. Pl. amelyiken honor resist van, vagy amelyik növeli a honort.
Ja igen, tipp: érdemes az éles trialok előtt megnézni, nem lehet-e pár skillpontot átcsoportosítani life és ES bónuszra a passzív fán. A honor nagysága ettől a kettőtől függ, tehát ha úgy egyébként a sebzése a buildnek rendben van, akkor segíthet egy átmeneti buff. (Ez persze pénz, ezt is mérlegelni kell.)
-
Reinhardt
őstag
Van ertelme olyan trialt csinalni ami nem ad pontot?
Jobb loot esik? -
tomazin
veterán
Az elso trialhoz kapsz egy tokent, amit amig meg nem csinalod addig ujat ad.
Ha megcsinaltad akkor majd esik valahonnan vagy el kell menni es megint kinyirni azt a gazos arcot (tetszett a trial, de 2.ra lement es meg mennek)
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- EA Sports WRC '23
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Robogó, kismotor
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Xiaomi POCO X6 Pro 12/512gb - Makulátlan, Alza garancia, akár beszámítással
- Gigabyte GeForce RTX 4080 SUPER AERO OC 16G videókártya
- ASUS ROG STRIX X570-E Gaming WiFi Alaplap
- Intel Core i7-14700K 20-Core 3.4GHz LGA1700 (33M Cache, up to 5.60 GHz) Processzor! BeszámítOK
- THX Onyx fejhallgató erősítő (DAC Headphone Amplifier)
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD+ 2TB HDD