Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8701) tobias40 válasza Jarod1 (#8696) üzenetére


tobias40
veterán

Újra beállítottam mindent ahogy a tkom oldalán le van írva,tesz email sikeresen megérkezik.
Az elküldött levelemre továbbra is hibát dob! :W

Nem értem akkor hogy jön meg a teszt email... :O

"
This is the mail system at host mail02k.mail.t-online.hu.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message."

[ Szerkesztve ]

(#8702) Talala


Talala
senior tag

Sziasztok!
Nem tudom mennyire vág ide, de nem találtam jobb topikot.
Ma jött a saját email címemről a saját email címemre windows posta által küldve egy email "smárt tube" címmel amiben van egy smarttube apk csatolva. Ezt a fájlt a gmail blokkolta is vírusra hivatkozva. Viszont én nem küldtem ilyesmit se maganak se másnak. Gmail-re nem jött levél hogy máshonnan más eszközről bejelentkeztek volna a fiókommal. Mi a fene lehet ez?

[ Szerkesztve ]

(#8703) Mr. V. válasza Talala (#8702) üzenetére


Mr. V.
tag

Nézd meg az üzenet rendes fejlécét, ne csak a nevet, ahol a te mailcímed szerepel, hanem a feladó valós mailcímét (amit azzal takar, hogy névként beírta a címedet).
Hamar ki fog derülni, hogy nem te küldted magadnak.
Viszont ha gmail esetében 1 spam is megtalál, akkor az ünnepek közeledte (mivel már publikus a címed és eladják) napi akár 4-6 levelet is kapsz fényfüzér és egyéb hasonlóval.

(#8704) VGYke


VGYke
addikt

Sziasztok! Találkozott már valaki ezen üzenettel:

Miszerint ha igent nyomok és bezárom amit megnyit, ha nemet nyomok, majd szabályszerűen bezárom az outlookot, újraindítom a windowst, ugyan ez fogad....
Próbáltam már az újratelepítést is, nem segített.
Tudjátok rá a megoldást?

kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

(#8705) Mr. V. válasza VGYke (#8704) üzenetére


Mr. V.
tag

Régebbi outlook-okban volt "PST javító eszköz", ami ezt a hibát kiküszöbölte.
Egy HDD hiba miatt vagy egyéb okból összekuszálódott az adatbázisa, e programmal lehetett rendbe hozni. Ennek nem volt start menü ikonja, de a program könyvtárában megtalálható volt. Az újabbakban nem tudom, hogy még elérhető-e, 2007-esig használtam az Office-t.

(#8706) hotkar válasza VGYke (#8704) üzenetére


hotkar
aktív tag

A megoldást nem tudom, de az a gyanúm, hogy az Outlook temporary könyvtárában ott maradt egy word, excel, stb. temp fájl (akkor keletkezik, amikor a mellékletet megnyitod a külső szerkesztővel). Valamikor történhetett egy olyan váratlan leállítás/újraindítás, amikor a word, excel, stb. nem tudott maga után kitakarítani, és így ott maradt az Outlook temp könyvtárban ez a szemét.

(#8707) Jarod1 válasza VGYke (#8704) üzenetére


Jarod1
addikt

ez nekem is megjelent a céges gépen office frissítés után

(#8708) tobias40 válasza tobias40 (#8701) üzenetére


tobias40
veterán

Még annyi hogy CSAK a gmail-es címekre nem megy el a levél a többire jó!
Tehát a beállítások elvileg jók.

Van így ötlete vkinek hogy mi lehet a megoldás?

(#8709) Mr. V. válasza tobias40 (#8708) üzenetére


Mr. V.
tag

A gmail spamként jelölte meg a címedet és ezért lehet visszadobja, bár spam-ba attól még meg kéne érkeznie és visszadobás esetén volt már, hogy a nem kézbesíthető üzenettel visszadobta a teljes levelet.
Javasolnék valami naplózási lehetőséget továbbra is. Ez lehet rendszerszintű reklámblokkoló vagy net figyelő program, netán a router log is tájékoztathat, hogy mely cím nem működött.
De végső esetbe ha nagyon ráérsz, akkor hívd fel a szolgáltatót és meséld el, hogy mi történt.
Nekem az Inviteles leveleim nem érkeztek meg sehova, 1-2 oldalon tájékozódtam és az invitel vagy vnet végződésű levelek masszív spam kategóriába voltak sorolva, azaz a legtöbb szolgáltatóhoz nem érkezett meg és nem is jelezte, hogy nem érkezett meg.
Teszteld a saját címedet egy ilyen feketelistás oldalon, hátha szerepel valamelyikben.

(#8710) VGYke válasza Jarod1 (#8707) üzenetére


VGYke
addikt

Szerintem nekem is frissítés után jött. A gépen van 2 felhasználói fiók, mindkettőnél jelentkezik ...

kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

(#8711) Mr. V. válasza VGYke (#8710) üzenetére


Mr. V.
tag

Ha ez így van, akkor vezérlőpult, programok telepítése,eltávolítása, frissítések megjelenítése, majd dátum szerint kikeresni, hogy mióta nem működik a program (ez könnyű az utolsó levelek alapján), majd a KB szám alapján rákeresni a neten, hogy az office/outlook-hoz tartozik-e és mit csinál valójában. Ha megvan, eltávolítás és a kérdésre, hogy a jövőben ne ajánlja fel, igennel kell felelni, majd újraindítani a gépet és a problémának meg kell oldódnia.

Ezért nem érdemes frissítgetni korlátlanul, mert mint látszik; van árnyoldala is és sokszor bosszantóbb, mint ami hibát kiküszöböltek vele. Frissítetlen Win7 rendszer elvileg sebezhető, gyakorlatilag 8 éve a gépen van és 1x sem "vették át illetéktelenek a gép felett az irányítást", pedig hány biztonsági frissítés készült már 8 év alatt.

(#8712) VGYke válasza Mr. V. (#8711) üzenetére


VGYke
addikt

Ez az Office nem úgy frissül és sokszor automatikusan. Így frissül:

kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

(#8713) tobias40 válasza Mr. V. (#8709) üzenetére


tobias40
veterán

Spam-ben nincs,a szolgáltatómat felhívtam és hozzájuk is elment a teszt levél amit küldtem.
A t-komos webes felületről ha küldöm a levelet az is megérkezik a gmail címemre.
Naplózást még sosem csináltam,a router is a szolgáltatói sagem 5670,ebben próbálom megkeresni a log-ot... :R

(#8714) Mr. V. válasza VGYke (#8712) üzenetére


Mr. V.
tag

Nem ismerem ezt a módot, de nagy valószínűséggel szerepelnie kell egy telepítési listában (olyanban, amit említettem).
Ha más nem, akkor a windows rendszernaplóban a telepítések részen fog szerepelni a KB szám, ami kézzel parancssorból ez alapján már eltávolítható lesz.

De a legegyszerűbb, ha újratelepíti (repair módban) az office-t és akkor annak le kéne szednie a plusz tákolmányokat és "bolti" állapotába kéne kerülnie. Ha mégse, akkor exportálni a fiókadatokat, leveleket, hogy később ne kelljen újra beírni, törölni az outlook-ot, majd újratelepíteni.

(#8715) zsoltip válasza zsoltip (#8644) üzenetére


zsoltip
őstag

l@ja2#8643
Próbáltam. Nem megy.

Más:
Naptár esemény meghívó küldése után lesz egy levél az Outlookban erről.
Majd arról is, ha elfogadják a meghívást.
Ha törlöm ezen az üzeneteket, törlődik az esemény is.
Le tudom tiltani, hogy nekem ezekről ne küldjön felesleges leveleket?

(#8716) Cblacksmithc válasza VGYke (#8704) üzenetére


Cblacksmithc
junior tag

nézd mit találtam ? :U

(#8717) oszy


oszy
veterán

Aki outlookot használ gmail címmel iPhone-on, megkapja mostanában a leveleket? Mert nekem semmi nem érkezik meg. :/
Letöröltem és újratelepítettem, de semmi változás. :W

Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!

(#8718) bozsozso


bozsozso
őstag

Sziasztok,

Van 2 outlook.hu-s fiókom. Mind a kettőben használom a naptárat. Az egyikből megosztottam a másik fióknak a naptáramat szerkesztési joggal. Addig rendben is van, hogy a webes felületen és telefon alkalmazásban megjelenik a naptár, de a 2019-es outlookban viszont nem. Mi lehet az oka? Ennek így kell működni? Próbáltam a megosztott naptár hozzáadását, de azt írja nincs engedélyem hozzá. Bár az is igaz amikor megjött az engedély kérés akkor rákattintottam az asztali outlookban az elfogadásra és már akkor is a webes felületre irányított.

(#8719) bozsozso válasza bozsozso (#8718) üzenetére


bozsozso
őstag

Volt egy átváltás lehetőség új outlook-ra a 2019-ben átváltottam és ott rendben látom. Akkor ezek szerint ehhez online office csomag kell gondolom. :Y

(#8720) zsolti_20


zsolti_20
senior tag

Sziasztok!

Már teljesen kifogytam az ötletekből de hátha van itt közülünk valaki aki tudja mi lehet a megoldás. Szeretnék szabályok (rules) segítségével egy egyszerű VBA macrot hozzá adni az outlookhoz, ami megvizsgálja a bejövő email tárgy részét, majd létrehoz egy .txt filet amit átnevez arra ami a tárgyban volt a bejövő emailnál.

De! Az email egy shared mailboxba érkezik és nem a személyes emailem inboxába, ami hozzá lett adva az outlookomhoz, és sem a rules, sem a power automate nem látja, ha bármiféle automatizálást szeretnék beállítani rajta.

Írtam egy VBA macrot, ami figyeli a bejövő üzeneteket és ha bármi beérkezik feldob egy message boxot. Amikor a personal email inbox-ba érkezik az email akkor felugrik a message box, de ha a shared mailboxba akkor semmi sem történik.

Mintha nem is látná, egyszerűen nincs hozzá férése a shared mailboxhoz.

Van erre bármiféle lehetséges megoldás, hogy a shared mailboxba érkező email tárgy részét valahogy egy változóba tudjam menteni? Esetleg átmozgatni a personal email inboxomba?

Köszönöm! :R

(#8721) Freddy76


Freddy76
addikt

Sziasztok,

Segítséget kérnék. Office 2016-ot használok Windows 11 alatt (jogtiszta mindkettő).

Ez év áprilisában "telepedtem át" a mostani gépemre, hoztam magammal az Office 2016-ot. Mivel a korábbi archív adatfile nagyra nőtt, készítettem egy újabbat. Azóta nem archiválja a bejövő postafiókot (az almappákat sem). Ugyanazok az archiválási beállítások vannak mindkét mappára (bejövő, kimenő), a kimenőt rendben archiválja az "archive.pst" file-ba, a bejövőt nem. És azt sem tudom, hova kerülnek a leveleim a bejövő mappából...

Előre is köszönöm a segítséget.

[ Szerkesztve ]

"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."

(#8722) Jarod1 válasza Freddy76 (#8721) üzenetére


Jarod1
addikt

keress rá a *.pst file ra meghajtón

(#8723) Freddy76 válasza Jarod1 (#8722) üzenetére


Freddy76
addikt

A gépemen összesen hat .pst file van: a levelezéshez használt file, az archiválásra használt file (archive.pst), és a négy régebbi archív file (általában ha eléri az archív file mérete az 5-6 GB-t, akkor nyitok újat).

Mind a bejövő, mind a kimenő fióknál ugyanaz az archive.pst file van megadva, ugyanazzal az elérési hellyel, és ezt hozzá is adtam az Outlook-on belül, tehát ha megnyitom az Outlook-ok, megjelenik az "archive" fül. Itt a kimenő fiókban ott van minden régebbi levél. A bejövő fiókban ott van a mappastruktúra (tehát létrehozta az archív file-ban is ugyanazokat a mappákat), de üresek.

"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."

(#8724) adamssss


adamssss
veterán

Sziasztok!

A Dotroll nál van email webtárhelyünk és én mac-en M365-ös outlookon használom. Eddig minden jól ment aztán pár hete elkezdte nem letölteni a csatolmányokat. Csak az írja ki, hogy "donwloading" de nem történik semmi. Van O365 accom is meg Gmail azoknál tökéletesen teszi a dolgát. Valószínűleg a szolgáltatónál sem lehet nagyobb gond mert a webmail tökéletesen működik. Szóval gondolom, hogy a szolgáltató és az outlook veszik össze. Bármi tipp, hogy mivel próbálkozzak?

Köszi,

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#8725) Jarod1 válasza adamssss (#8724) üzenetére


Jarod1
addikt

fogadjunk volt valami office frissítésetek..

(#8726) Spec


Spec
őstag

Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írok-e, igazából nem kifejezetten az Outlookkal kapcsolatos a kérdésem, hanem inkább a Microsoft fiókkal, de talán elfér itt is a kérdés.
A gondom - hogy a képen látható módon - külföldi IP-kről (gondolom kamu címekről, VPN mögül) folyamatosan próbálnak hozzáférni az emailemhez. Szinte minden nap van legalább 8-10 próbálkozás. Szerencsére eddig nem jártak sikerrel mert természetesen elég erős jelszó van beállítva, és a kétfaktoros belépés is aktív, viszont idegesít a tudat is, hogy ennyi próbálgatás van.
A kérdésem, hogy van-e arra mód, hogy korlátozzam országra, hogy más helyről automatikusan eldobja a belépési kísérleteket, és már a hitelesítő kód igénylésig, se tudjon eljutni? Előre is köszi! :U

"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine

(#8727) Spec válasza Spec (#8726) üzenetére


Spec
őstag

A kép lemarad, bocsesz :)
(A magyarországi sikeres belépés az én voltam természetesen.)

[ Szerkesztve ]

"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine

(#8728) Jarod1 válasza Spec (#8727) üzenetére


Jarod1
addikt

ez gmailes cím?

email címed megadtad valahol mostanság ?

érdekes hogy ennyiszer próbálkoznak..

víruskeresés futtas a gépeden.

(#8729) Spec válasza Jarod1 (#8728) üzenetére


Spec
őstag

Hotmail, azért is írtam ide.
Nem hiszem hogy vírus probléma lenne. ESET IS és Adguards is fut a gépen, és az okostelómon is.
Ezen felül nem igazán látogatok kétes oldalakat, viszont ezt a mail címem használom úgymond "garbage" regisztrációkhoz.
Amúgy nem mostanában van ez csak, már hónapok óta folyamatosan.

"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine

(#8730) Hunter2


Hunter2
addikt

Outlook 2010 PRO Plusban van lehetőség egy e-mail fiókot inaktívra tenni?
Van egy nemrégiben megszűnt e-mail címem amit nem akarok törölni de a hibaüzenet sem kell ami a hibás bejelentkezési adatokra figyelmeztet.
Azt értem az inatívra tétel alatt hogy a fiók megmarad de nem próbál küldés/fogadást csinálni azzal a fiókkal.

(#8731) Cblacksmithc válasza Hunter2 (#8730) üzenetére


Cblacksmithc
junior tag

Küldés/fogadás - küldési/fogadási csoportok - küldési/fogadási csoportok megadása - minden fiók - szerkesztés - fiók kiválasztása - levelek küldése és fogadása elől pipa kivétel, majd ok

[ Szerkesztve ]

(#8732) Hunter2 válasza Cblacksmithc (#8731) üzenetére


Hunter2
addikt

:R

(#8733) fireman123


fireman123
őstag

Sziasztok, win10 alatt a google accountomban lévő névjegyzéket (emai címeket) szeretném az outlookba importálni. A névjegyzék exportálása rendben megtörténik a megfelelő fájl formátumban (.csv), de amikor a fájlt az outlookba importálom akkor valami bibi van, az alábbi üzenetet kapom, ....mi lehet a baj? (a formátum elvileg megfelelő, meg tudom nyitni, nincs megnyitva más progiban) :((( ...a [link] -en lévő leírás szerint csináltam

[ Szerkesztve ]

(#8734) Jarod1 válasza fireman123 (#8733) üzenetére


Jarod1
addikt

próbáld más mappá ba tenni, ne a letöltés mappába legyen, Venat felhasználó az Te vagy?

(#8735) fireman123 válasza Jarod1 (#8734) üzenetére


fireman123
őstag

igen az én vagyok, ....sajnos más mappából importálva is ugyanezt a hibát írja.... :((

(#8736) Jarod1 válasza fireman123 (#8735) üzenetére


Jarod1
addikt

akkor az inportálás módján változtas ne vesszővel elválasztott importálást

(#8737) fireman123 válasza Jarod1 (#8736) üzenetére


fireman123
őstag

a másik importálási lehetőség *.pst fájl importálása lenne, de nem ilyen kiterjesztésű a fájl, hanem *.csv....így nincs mit importálni ...és nem is lehet ilyen kiterjesztésbe exportálni a google accountban

[ Szerkesztve ]

(#8738) Jarod1 válasza fireman123 (#8737) üzenetére


Jarod1
addikt

hmm ,myphonexplorer -el próbál meg

(#8739) fireman123 válasza Jarod1 (#8738) üzenetére


fireman123
őstag

köszi...megnézem

(#8740) fireman123 válasza Jarod1 (#8738) üzenetére


fireman123
őstag

köszi a segítséget, a myphoneexplorerrel sikerült :R (érdekes, pedig ezzel is teljesen azonos formátumú volt a fájl mint a másik importnál)

(#8741) Jarod1 válasza fireman123 (#8740) üzenetére


Jarod1
addikt

igen, de xerintem valami "," vel válsztja el valami meg mással nem mindegyiket ismeri az adott app.

(#8742) Met


Met
nagyúr

2021-es Office Outlookjába az összes fiók beérkezett üzeneteit tényleg csak mókolással lehet megoldani? pl.
Ha igen, akkor esetleg találkozott valaki egy magyar nyelvű leírással? Amiket találtam ilyen leírásokat mind angol nyelvűek, én meg magyar nyelven használnám a programot.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#8743) sike!


sike!
tag

Miért nem tudok Gmail fiókot hozzáadni az Outlook-hoz?

Adott: SBS2011 szerver, Win10 kliens, AD user. Telekom IMAP fiók gond nélkül szinkronizál. Gmail esetén ezt a hibát kapom: [link]

Lehet köze annak, hogy az SBS2011 cert-je nem valid?

(#8744) Jarod1 válasza sike! (#8743) üzenetére


Jarod1
addikt

gmailba beállítottad?

(#8746) sike! válasza Jarod1 (#8744) üzenetére


sike!
tag

Mire gondol a költő?

(#8747) Canonfan


Canonfan
senior tag

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni, talán ti jobban képben vagytok illetve szintén találkoztatok ezzel a problémával.

A gondom az, hogy adott egy outlookos email cím, amit az internetes outlook-os felületről szoktunk használni, de egyszerűen nem tudok róla gmailes címekre e-mailt küldeni.
Más címre elmegy, meg gmailről megkapom a leveleket, de küldeni nem tudok, többször is próbáltam, visszadobja ezzel:

Az üzenete nem lett kézbesítve, mert a címzett e-mail szolgáltatója elutasította.

mx.google.com a következő hibaüzenetet adta:
This mail is unauthenticated, which poses a security risk to the sender and Gmail users, and has been blocked. The sender must authenticate with at least one of SPF or DKIM. For this message, DKIM checks did not pass and SPF check for [sopronifotoklub.hu] did not pass with ip: [2a01:111:f400:fe02::81c]. The sender should visit https://support.google.com/mail/answer/81126#authentication for instructions on setting up authentication. rp8-20020a170906d96800b00992bbbb019dsi11595174ejb.119 – gsmtp

Persze a problémát tudom hiszen leírja, hogy a microsoftos e-mail címet nem tartja hitelesnek a Google ezért visszadobja. Ezt értem. De sajnos nem tudok mit kezdeni ezzel, mert a linken is amit megadott arról szó van, hogy hitelesíteni kellene ezt a címet és az spf és a dkim rekordokat megadni a Google-nak, de arról nem találtam infót hogy ezt most hogyan illetve milyen felületen tudnám megtenni vagy oda hogyan tudnék egyáltalán belépni.
Illetve mivel nem saját e-mail címről van szó ami az én tárhelyemen fut, nem is tudom hogy ezt egyáltalán én mint felhasználó meg tudom-e csinálni, ez ügyben mondjuk a Microsoftnak kellene lépnie, és lebeszélnie a Google-val. Illetve az, hogy az egyik legnagyobb e-mail szolgáltató visszautasítja mint küldőt mert nem megbízhatónak veszi az szerintem maximálisan gáz amúgy.
Főleg hogy Gmailt nagyon sokan használnak, szerintem az ingyenes e-mail címek közül a legelterjedtebb, szóval nem valami indamail vagy citromailről van szó amit még ingyenes korukban is alig használt valaki.
Ez nekünk azért is probléma, mert ez egy pályázati e-mail cím és kellemetlen hogy nem tudunk ugyanarról a címről válaszolni.

Próbáltam utána kutakodni neten és láttam több helyen felmerült a probléma de megoldást nem találtam rá. Illetve asztali e-mail kliensbe is beraktam próbaképpen hátha, de ott is ugyanaz a helyzet. Igaz nem Outlook hanem Thunderbird mert alapvetően Linuxos vagyok és azt szoktam meg, ezért Windowson is azt használom.

Bármilyen infót előre is megköszönök nektek, jelenleg sajnos nem tudom merre tovább, illetve ha egy e-mail címet tudtok küldeni ahová érdemben lehet írni ezzel kapcsolatban azt is megköszönöm! :) :R :R

(#8748) spleenszuru


spleenszuru
őstag

Sziasztok!

Fura lehet céges IT mellett ilyet kérdezni, de bízom bennetek. :)

Mai napon az új Outlookot megkaptam, ami egy f*s. Nem engedi az e-maileket kimenteni, akár asztalra, vagy bárhova. Szóval nem a csatolmányokat, magukat az e-maileket.

Erre mi lehet a gyógyír?

Windows 10
Outlook verzió: 1.2023.920.900 (Production).
Kilens: 20230915006.14 .

Köszönöm szépen előre is.

Malaka!

(#8749) Fire/SOUL/CD válasza spleenszuru (#8748) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

Kiír valamit, amikor nem tudja menteni?
Fogd és vidd (drag and drop) módszerrel sem megy? :U

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#8750) spleenszuru válasza Fire/SOUL/CD (#8749) üzenetére


spleenszuru
őstag

Közben rájöttem, az e-mail 3 pöttyös kis menüjében a levelet le lehet menteni, de egy új, .esl formátumban menti, amit az SAP nem tud kezelni, ezáltal menteni magába.

Viszont a drag és drop nem működik, se ki, se be. Tehát pl. csatolmányokat manuálisan, tallózással kell hozzáadni, behúzni nem tudod.

Nem errort ír, hanem a klasszikus fekete karika áthúzva, a tiltó jel, bárhová is szeretnéd droppolni.

Borzasztó app lett, csak nehezíti az ember munkáját.

Malaka!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.