Sziasztok!
Egy olyan hibával élek/éltem eddig együtt, hogy az OTP appon belül hiába hozok létre perselyt, azt nem tudom használni (nem enged se pénzt berakni,se kivenni). Jelenleg Revoluton tartom így a félrerakott pénzt, de elgondolkoztam azon, hogy lehet inkább jobb lenne egy helyen tartani egy olyan banknál,aminek van fizikai bankfiókja is.
Jeleztem az OTP supportnak ezt a hibát, akik ezt válaszolták:
"Az illetékes szakterületünk tájékoztatása szerint az Ön által leírt esetet egy egyedi technikai
hiba okozta, mely miatt az érintett Persely számlán a jövőben sem tud forgalmazni.
A megoldás érdekében javasoljuk a Digitális Szolgáltatási szerződés megszüntetését, majd
újra regisztrálását, melyet követően új Persely számlanyitás szükséges."
Valaki esetleg már próbálta lemondani a Digitáls Szolgáltatási szerződését és utána újrakötni? A telefonomon intézek kb minden pénzügyi dolgot, így nem igazán akarnék a Persely miatt kellemetlenséget okozni magamnak a szerződés lemondásával és újrakötésével.
Üdv, Bence