Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gban

    Közösségépítő

    válasz mohabá 007 #95459 üzenetére

    Érdekelne mit mondasz az én esetemre.
    A16XER, J Astra, légtömegmérővel 1000-1500 között erősebben odalépve egy erőteljes rántás jelentkezett, légtömegmérőt lehúzva nem jött elő a gond. Hibát viszont ekkor sem jelez, és máskor sem.
    Ma kapott újat, látszólag elmúlt, és jobban is megy az autó alacsony fordulaton talán, reprodukálni nem tudom ha akarom a rántást - rúgást, de mégis előjön csak sokkal ritkábban, és mintha akkor jönne inkább amikor a kuplungot épp felengedve lépek oda alacsony fordulatnál.

    Érdemes / kell hibát kiolvasni, illetve akkusarut levenni hogy felejtsen az ECU?

    Van más tipped mi lehet?
    Még egy, most OMV-t tankoltam, előtte mindig Auchant, nem is jött elő az Auchannal szinte sose :DDD :DDD
    Persze lehet hogy mostanra halt meg nagyjából a rgi légtömegmérő.
    További érdekesség, lehúzott légtömegmérőnél pörög a nagy hűtőventi, valamint a régivel nagyon ritkán az utóbbi napokban az alapjárat felment 2-3 ezer fölé is.
    Amúgy az alapjárat nem ingadozik, atomstabil 750.

    [ Szerkesztve ]

    Postázást nem vállalok.

  • cappa72

    nagyúr

    válasz mohabá 007 #95459 üzenetére

    Folytatás az van, csak még nem írtam le.

    Akkusaru levétel már megvolt (ahogy írtad, este le, reggel vissza). Változás nincs, igaz nem járattam előtte a motort 10 percig.
    De álló helyzetben nincs hiba-visszajelzés - nem tudom, hogy a hiba van-e, de...

    Ez a frekvencia 6-10 kHz-re adódik, és az emberi fül számára hallható tartományba esik, enyhén csilingelő hangot ad…
    :R
    ...de ez jó hír. Ráhallgatok. Cicergést hallottam eddig is már alapjáraton, de talán az mindig is ott volt. viszont a 6-10kHz az eléggé fütyül, arra nagyon érzékeny vagyok, borzasztóan tud zavarni.
    (milyen fura, hogy legutóbb kipróbáltam, hogy a gyerekek meddig érzékelik a hangokat, lányom 24kHz-nél azt mondta, hogy "mostmáraztán elééééég...")

    Közben kivettem a szenzort, hát azt hiszem hogy kicsit koszos volt a felülete (olajsár jellegű feketés-barnás felület; a réz felülete meg olyan vont, mintha hosszanti irányban csiszolták volna eredetileg), 400-as polírpapírral felcsiszoltam (a blokkon lévő részt is, amennyire a kezem befért), visszaraktam, megint mentem egy kört, helyzet u.a., 2k felett jön a sárga lámpa. De csak 2k felett.
    Szerintem holnap valahonnal felhajtok egy ilyen szenzort (Tbányán bárdi meg unix van, hátva van nekik) és kicserélem. FB csoportban volt aki írta, hogy ugyanez a szindróma volt, szenzor csere után jó lett.

    Leghamarabb hétfőn tudok menni autószerelőhöz, akinek van diagnosztikája. (ugye ez az x16szr még nem obd-II-es)

    Szóval amit magamtól lehet "tesztelni", azt tesztelem, hátha a diagnózis felállításánál fontosak az infók, amiket összegyűjtöttem....
    ... hacsak addig az esetleges érzékelőcsere nem hoz eredményt.

    [ Szerkesztve ]

    B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés