Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz dgyuri0123 #82816 üzenetére

    Felhívtam az előbb a Panasonic magyarországi képviseletet és a hölgy teljesen el volt képedve. Kérdezte, hol olvastam ezt, mert ez így már rájuk nézve, szinte rágalmazás.
    Azt mondtam, hogy már nem emlékszem rá valamelyik fórumban, de mindenképpen rá akartam kérdezni, hogy mi a garanciálisügyintézés menete, mert több Panasonic termékem is van, bár eddig soha nem volt gondom, de aggasztó számomra, amit olvastam.

    Amikor bediktáltam neki a két Lz2000 tévém szeria számát, kimondottan VIP ügyfélként tekintett rám. Megkérdezte, hogy megvagyok elégedve a tévékkel, segíthet-e bármiben és ekkora tévéket csak akkor szállítanak el, ha nem lehet helyben megoldani, mert kellenek műszerek, professzionális műszerek, speciális szerszámok, illetve több szerelő kell hozzá, vagy a tulaj nem engedi etc. De előtte...
    Kiküldenek egy képviselőt/szerelőt, aki megállapítja a hibát. Ha a hiba valós és lakásban elvégezhető a javítás, akkor nem szállítják el a tv-t, de olyan nem létezik, hogy valamire ne figyelnének, vagy vigyáznának főleg ilyen kiemelt termékeknél.
    Lehet, hogy valamikor volt ilyen tapasztalatod, de talán jobb lenne, ha töröltetnéd a hozzászólásod, ami 2023-ban nem így működik.

Új hozzászólás Aktív témák