- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Hóban vigad a ló
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A siker két szabálya
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
Pont az, hogy nem erőlteti...
Az autó 200 bar maximális nyomáson fecskendezi be a benzint, és kormol is rendesen.Tudomásom szerint a C-s olaj jobban lebegteti a kormot, ami ennél a motornál kulcsfontosságú lehet a hosszú távú problémamentes működéshez.
A suzuki gyári olajkeresője a C2-es ECSTAR F9000-et hozza első számú ajánlásként, de ezt se a szervizkönyv, se a magyar suzuki nem ajánlja WTF
Ellenben a benzines API SN ECSTAR F9000-el, ami szerintük bele való. Most ez ment bele, hogy ne legyen esetleges kibúvójuk a garancia alól, ellenben nem vagyok arról meggyőződve, hogy ez a lehető legjobb választás a motorhoz.A C2-es ECSTAR meg elvileg nem magas HTHS viszkozitású, ami megint fájó pont nekem. A benzinesről meg semmit se tudni.
[ Szerkesztve ]
-
csiga8
senior tag
Vannak ott nagyobb tudású arcok, kétségtelen. Nagyjából 2006-2010 között valahol kettő TÉNYLEG tribológus is írt. Nagyjából ahhoz tartom magam.
Ami p.nci szőrszálhasogatás megy ott a gyártőművi előírásokkal, az inkább vicc kategória, mint a valóhoz való közelítés. A gyakorlatban, ha tudnák mi megy, és mégis minden működik, nem hinnének a saját szemüknek sem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest