Motorolaj és szűrő topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [V.Milán:] Fessünk újra rollert! P2.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BlacKSouL
addikt
Namost az a kérdés, hogy ha 1) nekem 0W20 az előírás, alacsony HTHS-el, amit most már elég sok gyártó kínál, akkor ugye a Shell kiesik, hiába ez a magas HTHS-ű 0W30 a csúcsolajuk. 2) Ha nekem már 2008-ban 0W20 volt az előírás, amikor még a Shell csúcsolaja valamelyik 5W30 volt, akkor muszáj egy másik gyártótól olajat venni, amelyik már akkor is kínálta. Szép az is, hogy ők már a jövőt a 0w16, 0w12 és 0W8-ban látják, de a helyzet az, hogy egyes hibridekhez már most 0w16 az előírás, és már olyat is gyárt némelyik gyártó.
Szóval értem én hogy gázból csinálunk olajat, csak egy cseppet mintha le lennének maradva. (Japán motorfejlesztés már a 2000-es évek elején a 0W20-al számolt, most tekintsünk el attól, hogy az emberek 90%-a azóta sem emésztette meg ezt, és locsoltatja bele a szervizzel a 10W40-eket)
Ettől függetlenül pl. az üzemanyagaik jók, szubjektív tapasztalataim alapján a V-P.R.100 a leginkább hatékony a prémiumok közül. És az olajokkal sincs baj, azokban az autókban használva, amelyek nagyjából azonos fejlődési szakaszban tartanak, vagy esetleg egész más szempontok alapján tervezték.
Aláírás (nem kötelező megadni)