Motorolaj és szűrő topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [oriic:] A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tboldi
nagyúr
Miért ne lehetne egy tizenéves autóba egy legmodernebb technológiával készült olajat betölteni?
Én is API SP és Dexos 1 Gen3 olajat töltöttem a 17 éves Hondámba, ha jól emlékszem arra, amit olvastam, a két szabvány közül valamelyik csak 2022. szeptembere óta van érvényben.
Mint amikor ETZ-ztem, mindig a kipufogóban legjobban lerakódó ásványi 2T olajokra akartak rábeszélni, mert hogy “ehhez tervezték”. Igen, a ‘80-as években még nem volt más, de mi rosszat lehet tenni egy mérföldekkel jobb olajjal? Csak előnye van, amiből egy 30-40 éves motorkerékpár is profitálhat.
Egyébként Castrol Power1 Racing 2T-vel használtam, érdekes mód megszűntek a hidegindítási problémáim vele, első próbálkozásra járt a motor, azelőtt legalább 3-4x el kellett játszanom a szokásos szekvenciát*.
*Gyújtás nélkül, teljesen kihúzott szívatóval 2-3-t rúg, majd szívató vissza, gyújtás, még egyet rúg, és ha beröffent, pici gáz.
[ Szerkesztve ]