Hirdetés
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Maxell Retro DJ teszt
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
-
LOGOUT
Az objektívekre két nagyon fontos adat jellemző, melyek alapján rendszerint azonnal be lehet őket sorolni. Ezek az objektív fényerejét és gyújtótávolságát jelző számok.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fartfun
tag
Sziasztok,
Olympus E-420 -hez vettem egy Samyang 8mm F3.5 fisheye objektívet, nem ismeri valaki, vagy tud valaki segíteni, akinek van tapasztalata halszem objekívek használatában?
Ugyanis nem tudok vele éles képet készíteni, sajnos már az is megfordult a fejemben, hogy hibásat adtak el. Viszont teljesen amatőr vagyok, csak automatában szoktam kattintgatni. Valaki le tudná írni egy két mondatban, hogyan használjam? Autómatában vagy manuál fókuszra kell állítani? Ha RAW-ba mentem akkor jobb lesz a végeredmény? Az objekíven 0.3-m től 3m-ig majd vétrelenig lehet tekerni, de igazából sehogysem lesz tűéles, vagy legalább éles a kép
Kérem szépen valaki segítsen. Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Macska topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- Jobb hajlítható kijelzőt gyárt a Samsung
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Yettel topik
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G8 - i5-11GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással