Új hozzászólás Aktív témák

  • Sz. Vezető

    csendes tag

    válasz Fricu #45590 üzenetére

    Kedves Fricu!

    Had legyen nekem is némi hozzászólásom a dologhoz, mert a fórumtárs kicsit elferdítve közölte a tényeket.

    A készülékhez a második alkalommal kapott a kedves tulajdonos egy LG Magyarország által kiállított hivatalos szakvéleményt, ami alátámasztja azt a tényt, hogy a készülék mindenben megfelel annak a követelménynek amit a gyártó vállalt.
    A készülék több alkalommal is le lett tesztelve kábeles és légi antennával is.
    Minden alkalommal a készülék hibátlannak minősült.
    Az Aqua tájékoztatta az ügyfelet, hogy nyugodtan viheti független szakértőhöz a készüléket, de a szakértői díj az ő pénztárcáját terheli.
    Kedves fórumtársunk erre azt mondta hogy ő nem hajlandó kifizetni a szakértői díjat.
    A szervizvezető nem kegyet gyakorolt azzal, hogy azt mondta, hogy elküldi a szakszervizbe a készüléket.
    Az sem igaz, hogy az első alkalommal nem járt szakszervizben a készülék.
    A készülék első alkalommal is szakszervizben kötött ki és jó hosszú tesztelés után a szakszerviz teszt OK-val adta vissza.
    A tárolási díj, amit a kedves fórumtárs emleget való igaz, hogy így van, de azt elfelejtette leírni, hogy ezt az Aqua csak a termék javítását követő első értesítést követő 30. nap után kezdi el számolni.
    Barátok közt is ez az idő 1 hónap. Ennyi ideje van az ügyfélnek arra, hogy az értesítést követően elvigye a javított, cserélt, vagy éppen teszt OK-s készülékét.

    A 3000 Ft-os bevizsgálási díjat pedig elfogadta a kedves tulajdonos amikor a szervizben leadta a készüléket.

    Lehet valótlan állításokat közölni nyilvános fórumon, egy probléma van a dologgal, hogy a másik oldal is olvassa/olvashatja.

    Ui: Nem gondolnám, hogy egy nyilvános fórumon kell felkérni bárkit is arra, hogy a hivatalos LG Magyarország által kiállított szakvéleményt megkérdőjelező "mutyi" papírt szerezzen.

Új hozzászólás Aktív témák