A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
[Per-app GPU power management for NVIDIA GPUs]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
laposonly11
senior tag
Nem így van, egy másik fórumon én próbáltam védeni pl. a Cyberpunkot amiért "2027 es" grafikával jött ki, és jobban néz ki mint egy Hollywoodi film, erre gyakorlatilag ott mindenki nekem esett, hogy optmializáltatlan(amiért nem fut 60fps el egy szaros alsó-középkategóriás gépen, a sok marha szerint)a Ray Tracing(akkor még nem volt szó Path tracingről, vagy másról), parasztvakítás, felesleges, stb. Na most ez azt bizonyítja hogy a játékosok többsége igénytelen a grafikára, és magasról letolja a külsőséget, még akkor is ha korszakalkotó a minősági változás. Nem rég jöttek RTX patchek a pl. Resident Evil 2 és 3 remakekhez, háááát, ég és föld a különbség ha bekpacsoljuk a sugárkövetést, főleg tükröződő környezetben, pl. kórházfolyosó ahol a padló és fali csempék tükröznek mindent a környezetből, magyarul a sarok mögött bújkáló zombikat is látni, így nem tudnak meglepni, mint RTX nélkül, és ez ugye a játékélményt is módosítja, javítja. Ugyanez pl. Battlefield V ben, a bolt üveg kirakata, vagy akár egy kocsi karosszériája is tükröz valós időben, így ha belenézek, látom az ellenség tükörképét aki a hátam mögött van, ezzel taktikai előnyt szerezve, miközben RTX nélkül ez nem jár, stb.
Ordo est anima rerum.
[Nvidia RTX 4060 Ti Rumored to Ship to Partners on May 5th]
Rumors suggest the RTX 4060 Ti will launch in late May.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
pandras83
senior tag
Ahányszor meglátok egy 8gb-os 4060ti pletykát,.mindig az a kérdés ugrik be, hogy hogyan merik ezt meglépni? persze a kérdés költői, de ez most nagy földbeállás lesz, az tuti
Cyberfuck Patchrunner
PuMbA
titán
Az NVIDIA ezzel készül a nagy GPU erő / karcsúbb memória alrendszer kártyái miatt: NVIDIA’s Neural Texture Compression
[ Szerkesztve ]
paprobert
senior tag
Mátrixszorzást használ, tehát a Tensor magokat fogják munkára, ami jó.
Viszont a limitációkat olvasva az eredeti PDF-ben a 7.2-es pontnál, elég körülményesnek tűnik a használata.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
Igen, bennem is az fogalmazódott meg, hogy ez tök jó, csak nagy kérdés, hogy mennyire lesz nehéz/egyszerű beépíteni a játékokba, mennyi plusz munkával járna. Azt bemutatták, hogy lassabb ez a metódus, így biztosan lesznek olyan fejlesztők, akik ezt nem szándékoznak használni, inkább a rosszabb minőségű textúrák, de jobb tempó mellett teszik majd le a voksukat.
Mindenesetre kíváncsi vagyok, hogy ebből a gyakorlatban mikor lesz valami, továbbá ha valamely játékokba be is építik, arról lesz-e publikus információ, vagyis kap-e ez a funkció is egyfajta marketinget, vagy inkább csendben néhány címbe beépítik.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
laposonly11
senior tag
Olcsó és jó megoldás, persze az a kérdés, hogy mikor fogjuk ezt látni játékokban? Mert én többek között pont ezért nem vagyok hajlandó váltani RTX 3xxx ról RTX 4xxx re, mert nem elég hogy alig van teljesítménytöbblet(a DLSS 3.0 egy szószerint parasztvakító vicc, amitől ugyanúgy kifolyik a szemed a lag miatt, mint amikor ki van kapcsolva) de volt pofájuk ugyanannyi ramot pakolni a kártyáikra, mint az előző gen. nél.
Ordo est anima rerum.
Busterftw
veterán
Ezt a lagot nem tudom honnan veszed, mert több játékban tesztelve az Nvidia Reflexxel közel natív vagy jobb mint natív volt az input lag .
pandras83
senior tag
Nálam a CP2077 1080p, max grafika, path tracing + dlss3-al a legutóbbi driver után megszűnt az input lag, gyönyörűen megy. A Witcher 3 is hiba nélkül játszható, nincs késés. Próbáld ki először, mielőtt őrjöngesz itt.
Cyberfuck Patchrunner
devast
addikt
Az állításod igaz, de a kulcsszó benne a "natív". Pl csak hasamra csapva: Ha natív van kb 40fps-ed, dlss2-vel van talán kb 60-75 , dlss3-al meg majd 100.
Ebben az esetben dlss3-ol olyan input lagod van mint 40fps-el, ami azért rohadt zavaró szerintem. dlss2-vel jóval alacsonyabb. Nem univerzálisan használható.... Minél alacsonyabb a natív febontásban a teljesítmény annál látványosabban szar. Ha van natív 100-120fps -ed, rátolod dlss3-at semmi probléma.
A lényeg, hogy kevés olyan helyzet van, ahol a dlss3-nak van értelme a dlss2-höz képest.
Raymond
félisten
A DLSS FG nem csinal 40-bol 100-at.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
PuMbA
titán
Írta, hogy 40-ből 65-öt csinál DLSS2-vel. A 65-re az FG-t rákapcsolva pedig biztosan meglesz 100
[ Szerkesztve ]
Raymond
félisten
Csak akkor megint nem a 40FPS kesleltetes lesz hanem a 60-75FPS kesleltetese ha meg ratolod az FG-t.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
laposonly11
senior tag
Ezt már szakvideok a youtubeon is kitárgyalták, ha 80 fps ed van DLSS 3.0 al akkor az valóban 40 fps és ugyanúgy kifolyik lagtól a szemed mintha 40 fps lenne az a 80! Én pl. játszom lövöldékkel és autóversenyekkel, ahol ugye rááll a a szemed/agyad a tizedmásopercekre is, és ez a fajta parasztvakítás semmit nem ad, csak átverve érzed magad, jogosan. Persze aki lassú játékokkal játszik, annak nem feltétlenül tűnik fel a különbség(bár ott is látható). Korábbi DLSS ekkel nincs semmilyen lagod, mert azok a megjelenített képnek egy tömörített változatát jelenítik meg, nem adnak hozzá Ai által, mesterségesen generált + képkockákat(sőt pont ezért a Vsyncet is összezavarja, hiszen a + képkocka az vagy az előző, vagy a következő képkockához van hozzá csapva V syncen túl), és a tömörítés által felszabadított erőtöblet, ami marad a VGA számára, na abból gazdálkodva valóban gyorsítanak a játékokon, ami valódi többlet fps-t produkál.
"A lényeg, hogy kevés olyan helyzet van, ahol a dlss3-nak van értelme a dlss2-höz képest."
Nincs ilyan helyzet, tulajdonképpen egy ocsmány átverés az egész, hiszen 120 fps nél(ami valós 60fps) akkor meg mi a fenének kapcsoljam be, rondítva a játék képi minőségét elmosódott fake képkockákkal, ha már a sebesség fluid.
120/valós 60 fps alatt, azaz alsó kategóriás kártyáknál lett volna értelme,(RTX 4050/60) ahol kellene a többlet sebesség, ott meg egyenesen használhatatlan az eljárás. Nem véletlen hogy az összes Nvidia által szponzorált videó, kizárólag a csúcs RTX 4090 el tolja az arcunkba a déjeleseses hármat.
[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
De ezt tapasztalatból írod? Mert én az Ada-s topikokban döntően pont elégedett felhasználókról olvasok ,akik hasznnálják fluidabb élményt ad több esetben Most nem azt kell nézni mit ír ki az FPS számláló hanem hogy a képernyőn 1 másodperc alatt megjelenített képkockák száma növekszik, ez miatt folyamatosabb a mozgásanimáció és kevésbé recések az élek.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
gejala
őstag
Azt mindenhol kihangsúlyozzák, hogy a frame genhez 60+ fps kell, hogy ne legyen input lagos. Az optimális tartomány a 70-120 fps. Ezt high refresh játékra meg CPU limithez találták ki, nem arra, hogy kevés az fps és legyen több. Arra ott a Super Resolution, ahogy eddig is, csak ugye ahhoz GPU limitesnek kell lenni, hogy érjen is valamit.
devast
addikt
Eljátszogattak az emberek 60hz-en vsync-el is, teljesen igénytől függ, hogy valaki beveszi ezt vagy nem. A kolléga utolsó mondatával értek egyet, hogy jó ez, ha 240hz-es monitorod van és 100fps-ből akarsz többet csinálni. Úgy elhanyagolható a késleltetésből adódó hátrány.
pandras83
senior tag
"Én pl. játszom lövöldékkel és autóversenyekkel, ahol ugye rááll a a szemed/agyad a tizedmásopercekre is, és ez a fajta parasztvakítás semmit nem ad, csak átverve érzed magad, jogosan."
Nem érzem magam ártverve, sőt. Ülj le a CP2077 elé 531.79-es driver után vagy próbáld ki a Witcher 3-ban. Nincsenek elmosódott képkockák. Lerí az általad leírtakról hogy nem próbáltad, így nem fair leírni a dolgot.
Nem állítom hogy mindenhol csodaszer, nem láttam még autós címben például és a Portal RTX-ben ott az input lag. Ez egy fejlesztés alatt álló, folyamatosan javuló extra, ami egyelőre nem való a gyorsaságot és reszponzivitást igényló online címekhez, de a már említett játékoknál megkockáztatotm, hogy álleejtő a különbség. Korábban 1070-el 40-50 fps-sel játszottam a CP2077-et, kb 250 órát raktam bele így. A 4070-el maxed out + path tracing + dlss2 50-60 fps, nagyon hasonló élmény a korábbi 40-50-hez, igaz hogy még a sz#r is csillog. Dlss3 on -> 90-110 fps és fogalmam sincs hogy pont annyinak érzem-e, de jóval fluidabb, harapósabb. Tökéletes a játékélmény, ha fake, ha nem. Vannak benne elég intenzív tűzharcok, ezeket fluidabb gunplay mellett tolom végig fake frame gen-el, mint dlss2-vel.
Érthető hogy kevesled a raszter sebességtöbblet hiányát a 3000-es szériához képest, de nem is feltétlen onnan kell váltani. Ha érdekel a path tracing, akkor jelenleg dlss3 vagy vársz a többre, jobbra, natív 120 fps-re.
Cyberfuck Patchrunner
Értem ,de úgy elég könnyű egyetérteni valakivel, vagy lehet általánosságban beszélni, ha se te se a kollega nem próbáltátok még ki. Így én azokra a véleményekre adok akik használják. A Vsync - 60 Hz egy végletes példa köze sincs ahhoz amit a FG nyújt 65 FPS ről feltolva 100 ra késleltetésben.
Szerintem észrevehetetlen a késleltetés vagy úgy is írhatnám, hogy a pozitív hozadéka több a játékélmény szempontjából mint a hátránya egy sima, egy játékos sztori alapú játékban ami a GPU-t és CPU-t terheli halálra.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
így biztosan lesznek olyan fejlesztők, akik ezt nem szándékoznak használni, inkább a rosszabb minőségű textúrák, de jobb tempó mellett teszik majd le a voksukat.
Nem kell ehhez különösebben voksolni, a kisebb textúrarészletesség jelenleg is rendelkezésre áll közel minden memóriaéhes játékban.
Úgy tűnik, az NVIDIA szépen rááll arra, hogy látszatproblémákra látszatmegoldásokat szolgáltat
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Kérdés az hogy egyáltalán igényli e a fejlesztői beavatkozást. Mert ha nem , akkor pontosan az lesz ezzel is mint a felskálázással, áveszi a fejlesztőktől az optimalizáció helyét.
Amúgy ez szerintem nem látszat probléma.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Jacek
veterán
Hardvert kellene fejleszteni nem szoftvert....
Amíg a probléma megoldható azzal, hogy átbillentesz egy beállítást, aminek az eredményét a képen csak mikroszkóppal lehet látni, addig ez nálam látszatprobléma
De tudom, majd jönnek az UE5-ös játékok, aztán lesz nagy sírás-rívás, és 8GB-os kártyák talicskával hordása a roncstelepre
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
teljesen igazad van.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
devast
addikt
Hát pont ez az, hogy nézd meg a latency teszteket. Ponthogy nem úgy van ahogy leírtad. A technológiából adódóan 1 frame késleltetés mindig lesz, hisz kell 2 frame ami közé generálni tud egyet. A tesztek alapján kb a natív fps késleltetését hozza, és rosszabb mint a dlss2-vel mért késleltetés, és ez a teljesen normális állapot. Ha hozná a dlss2 késleltetését a frame gen akkor nem lenne semmi hátránya és mindig érdemes lenne bekapcsolni. De nem hozza és soha nem is fogja, így mindig mérlegelni kell, hogy megér-e adott késleltetést a bekapcsolása. Ez meg teljesen egyénfüggő, hogy ki mennyire érzékeny erre.
[ Szerkesztve ]
PuMbA
titán
"és 8GB-os kártyák talicskával hordása a roncstelepre"
Már pár hete megugrottak a 8GB-os kártyák a használt piacon. A 3060 Ti 8GB és a 3070 8GB ára is sokat esett év elejéhez képest
[ Szerkesztve ]
rumkola
veterán
FG inputlagon lovaglóknak:
120hz-en elképesztő amit művel. Nekem az utóbbi évtized legjobb újítása. Nem játszom multi fps-t. Aki nem próbálta az ne szakértsen.
Raymond
félisten
Milyen tesztek alapjan? Mert a DF-nel peldaul amit neztem ott nem az van hogy a nativ FPS keslelteteset hozza DLSS+FG eseten.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
[link]Úgy néz ki NVidia mégis átmegy 3 nm-re ( professzionális szegmensben szerintem.)
Jensen pár év nyilatkozta hogy 3 nm re tervezik a Chiplet dizájnt , tehát valószínűleg várható legalább egy bemutatkozás.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Még szép. Elég vicces áruk volt, főleg a 3060 Ti-nek. Most sem nevezném éppen olcsónak...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
devast
addikt
[link]
Igen a natívot hozza itt is. De ha a natívod mondjuk 40fps, dlss2-vel meg van mondjuk 65 vagy 70.... akkor dlss3-al lesz 100fps-ed de olyan latency-vel mintha 40 lenne. Videóban ott a táblázat...
rumkola
veterán
Én pont azt látom, hogy a Flight simulatornál van egy kicsit nagyobb latency, a többinél meg kevesebb DLSS3-al mint a natív.
Raymond
félisten
Ez arra az egy peldara igaz, jateka valogatja, nezd tovabb a videot. Nem feltetlenul a nativ latency lesz, de ami szerintem inkabb lenyeges hogy nem jelentos a novekedes.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Busterftw
veterán
Pontosan, máshol is ez jött ki DLSS3 + Reflex.
Kevesebb mint a natív.
DudeHUN
senior tag
Nyilván, ha kevesebb időt vesz igénybe egy képkocka elkészítése. Most komolyan azon lepődünk meg, hogy alacsonyabb felbontást gyorsabban számol a hardver?
Gamer for Life
Egon
nagyúr
Tutkó. Nyilván a péhás cikk sem késik ugyebár, hasonló címekkel...
Lenyűgöző hajszimulációt mutatott be az Nvidia
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
rumkola
veterán
[ Szerkesztve ]
Yutani
nagyúr
Nem rossz, de valahogy nem akarják tudomásul venni, hogy a haj vége nem lengedezik jobbra-balra, mint valami kötél, amikor elengedjük. Túltolják a valósághűséget és pont, hogy nem lesz az. És nem azért, mert NV, hanem mert mindenhol túltolják a lengedezést.
#tarcsad
Meglátjuk. Elméletileg ez csak egy bemutató arról mire lehet képes a fejlesztői környezet. Biztos lehet ezt majd szabályozni, hogy jó legyen. Van rajt olyan beállítás , hogy ha beleborzolsz a hajába akkor megváltozik a frizura, ha alá fúja szél úgy marad, és az időjárástól függően változik a fizikája. Azaz ha megázik nem fog lengedezni. Elég durva a cucc.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
DudeHUN
senior tag
Jó hírek. Úgy néz ki a 4060Ti-ból lesz 16GB-os verzió.
[link]
Gamer for Life
NVIDIA megszerezte a Diablo 4-et.
"Purchase a qualifying GeForce RTX 4090, 4080, 4070 Ti, or 4070 graphics card, or a desktop computer with one of the aforementioned graphics cards, and receive the NVIDIA Diablo IV GeForce RTX 40 Series Bundle. This bundle features a download code for Diablo IV."
#40842 DudeHUN: Ez szokás szerint egyelőre csak pletyka, amire én nem látok sok esélyt, hogy megvalósuljon, ugyanis ahhoz a PCB-t is módosítani kell. Én kétlem, hogy a 300-400 dolláros kategóriában ezt meg fogják lépni, főleg hogy a két 4070-es kártyán 12 GB van.
Azt viszont el tudom képzelni, hogy esetleg talán 1-2 AIB partner csinál egy 16 GB-os verziót, vagyis az NV a lehetőséget meg fogja adni, viszont külön SKU erre nem lesz szerintem.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
DudeHUN
senior tag
Tudja a franc. 3060 is kapott 12GB-ot.
Gamer for Life
(#40845) bitblueduck válasza huskydog17 (#40843) üzenetére
bitblueduck
senior tag
Mennyire drága egy custom pcb? Vagy esetleg dupla kapacitáaú chipeket felrakni. Meg ilyen alapon a 3060 sem létezhetne hogy van felette több teljesítményszint kevesebb rammal.
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
GEIL
addikt
Sokra nem megyek vele....mert 1080p-s kártya és még Raytracinggel és csutka grafikán se tudok beletolni 7,5-8 Gb Vram igénynél többet....Fortnite-ban pl.
De szétmoddolt, texturapackolt GTA5 se teszi tele...az is 8 Gb körül megáll nálam.....
DLSS is módosit a Vram telítettségen,...
1440p-ben már tuti más volna...de oda más kártya kell...
[ Szerkesztve ]
i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070 /// i5 9600k - 16Gb DDR4 - RTX3060 /// i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 -------------------------------------------- PS5 /// Samsung S23 Ultra 5G /// Xbox Series X --------------------------------------------
PuMbA
titán
1-2 év és ki lesz használva a 12GB a kártyádon 1080p-ben
[ Szerkesztve ]
Busterftw
veterán
Hát de arra ott lesz már a 5060
Yutani
nagyúr
...96 biten.
#tarcsad
(#40850) huskydog17 válasza bitblueduck (#40845) üzenetére
Nem tudom, hogy mennyivel drágább úgy, de dupla annyi memórialapkára lenne szükség.
Jelenleg is 2 GB-os VRAM chipeket használnak és ennél magasabb kapacitású nem létezik, ezért kell módosítani a PCB-n, a CB ezt szépen el is magyarázta:
"GeForce RTX 4060 Ti und GeForce RTX 4060 setzen auf die GA106- respektive GA107-GPU, die beide nur über ein 128 Bit breites Speicher-Interface verfügen. Einseitig bestückt, sind selbst die 8 GB Speicher nur durch den Einsatz von vier „Double Density“-GDDR6-Speicherchips (2 GB pro Package) möglich. Deren Kapazität zu verdoppeln, ist keine Option, denn 4-GB-GDDR6-Chips gibt es bisher nicht.
Für die GeForce RTX 4060 Ti mit 16 GB wird Nvidia daher das komplette PCB neu aufsetzen müssen, um den Betrieb von zwei Speicher-Modulen an einem 32-Bit-Speichercontroller im so genannten Clamshell-Verfahren zu ermöglichen. Aller Voraussicht nach wird die RTX 4060 mit 16 GB dann auf beiden Seiten der Platine je vier 2-GB-GDDR6-Chips einsetzen."
Ezért mondom, hogy szerintem ha ez meg is fog valósulni, akkor én arra számítok, hogy 1-2 AIB partner magánakciója lesz ki tudja milyen borsos felárért.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Téma tudnivalók
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Új Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 15,6 -30% Bivaly AMD Ryzen 5 5500U 8/512