Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
- Geri Bátyó: Samsung T7 1TB külső SSD
- bambano: Bambanő háza tája
- sh4d0w: Skywalker: Revealed
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudeee
senior tag
válasz
horvathkrisz
#4989
üzenetére
Köszi a segítséget, sikerült megoldani a problémát!
A patcheket feltéve valóban úgymond erőre kapott a játék és nem csak vergődött ahogyan eddig.
1680x1050-ben minden grafikai beállítás maxon, 4xAA és 16AF-el, vertical sync bekapcsolva stabil 35+ FPS-t hoz a játék. A legdurvább részeken sem esik le 32 FPS alá. -
rudeee
senior tag
Olvasgattam kicsit a neten és nagyon sok helyen találtam negatív tapasztalatokat azoknál a játékosoknál akik Radeon kártyával játszanak. Nagyon rossz FPS értékekkel fut a játék még a 4850/4870/4890-es kártyákon is. Ha jól vettem ki, akkor az NVidia keze van a dologban, mert az ő kártyáin röhögve elfut a game. Ezt nem kicsit tartom bosszantónak. Írnak még valamit a Physx-el kapcsolatban is.
Elég röhejes, hogy egy Dirt2 és Grid szűrőkkel lazán fut 40+ FPS-el, ez a Shift meg szűrők nélkül a gázos helyeken 20FPS-t is alig karcolja úgy, hogy a procim közel sem megy 100%-on és a VGA magja is 65% körülre van terhelve...
Mit tudnék tenni a probléma megoldása érdekebén, vagy egyáltalán meg lehet-e oldani? -
rudeee
senior tag
válasz
horvathkrisz
#4976
üzenetére
Nem akarok hülyeséget írni, mert pontosan én sem tudom ennek a működését de valószínűsítem, hogy online módban a kliensek (egymáshoz) vagy egy szerverhez csatlakoznak és azon keresztül kommunikálnak. Mivel mindenki egységesen ugyan azzal a játékkal csatlakozik ezért eltérések nincsenek. Az FPS-nek ott is csak akkor van jelentősége, ha kevesebb mint 30 képkocka megjelenítésére van lehetőség, mert az hátrányosan érintheti a játékost.
Persze online módban a versenyzésbe beleszól a szerveroldali és a felhasználó oldali sávszélesség, lagg (késleltetés) és az is, hogy ezt a játék hogyan kezeli le - hogyan üt vissza a gyakorlatban. -
rudeee
senior tag
válasz
horvathkrisz
#4974
üzenetére
Az FPS szám nem befolyásolja a játékban lévő autók sebességét.
Egyedül az irányításba szól bele a képkockasebesség, mert ha túl alacsony, akkor a játékos pontatlanabbul tudja vezetni az autót mivel szaggat és akadozik a kép. 30FPS-től viszont az irányítással sincsen gond, mert ez az a határ ami elméletileg már szaggatásmentes képet szavatol. -
rudeee
senior tag
Sziasztok!
Az adataimban lévő konfiggal a játék közel max. beállításokon (1680x1050, 0AA, 4AF) kicsit gyatrán megyeget.
Ez alatt azt értem, hogy a startnál és a versenyzés alatt is ha több auto szerepel a képernyőn, akkor az FPS-em kb. 17-23 között mozog. Ha néhány autó van jelen, akkor 25-30fps megvan, de akkor a leggördülékenyebb ha egyedül versenyzek.
A konfigommal ez az FPS mennyiség reális vagy többnek kéne lennie?
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad P14s Gen 1 i7-10510U 32GB 1000GB Nvidia Quadro P520 14" FHD Gar.: 1 év
- AMD Ryzen 7 3800X 8-Core 3.9GHz AM4 Box processzor
- ÁRCSÖKKENTÉS Ravpower 6000 mAh-s mégis pici powerbank eladó
- 157 - Lenovo LOQ (15ARP9) - AMD Ryzen 7 7435HS, RTX 4060 (ELKELT)
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

