Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kalandor: Habemus papam
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
-
LOGOUT
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
DigitXT #29179 üzenetére
Szerintem azért, mert a gyárilag LED-es fényszóróhoz (hogy Te jól láss, de mégse vakítson) nagyon pontos geometriájú foncsor, és foglalat szükséges - és a legtöbb régi autóké egyszerűen nem ilyen. Ja, és folyamatosan működő terhelésfüggő szintszabályozó is kell(ene), mint az én 5 éves, full fapad (ZEN felszereltségű) Cliomban is van. Betyár jól látok vele (részleges farkasvakságommal is), de nem szoktam rámvillogni hogy vakítok.
A tompított oldalanként 2-2 LED, a refi meg pluszban 1-1. Ha refire váltok, akkor felgyújtja az 1-1 plusz LED-et, de a tompítottak is égve maradnak, csak azokat meg felbillentik a motorok. Brutállat.
Az NMAX-on 2 LED a tompított, országútin meg felgyújt mellé még 2 LED-et, így 4 db ég összesen. Az sem gyenge fényt ad!
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- AKCIÓ! Gigabyte X570 AMD R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6750XT 12GB Zalman Z1 Plus CM 750W
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Honor 200 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest