Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10351) kcsa válasza szentkuti11 (#10349) üzenetére


kcsa
veterán

Mostanában kevés Leot látok, azok is zömmel rendszámosok. De 4-5 éve még sokkal több volt, azok is persze rendszám nélkül.

Gondolom a remek Rotax blokkok miatt szép lassan kikoptak ;]

(#10352) kcsa


kcsa
veterán

nincs rajta protektor, MEG FOG DÖGLENI!!!!44négy4!

(#10353) ludsimon válasza kcsa (#10352) üzenetére


ludsimon
veterán

Erről beszéltem! Ha lesz pénz ilyen hobbikra én is egy 250-500-as 2T-t szeretnék tartani hobbi célból. :R

(De ne reklámozz szenny hírportálokat. :) )

Szerkre válasz: Nem amit linkeltél.

[ Szerkesztve ]

undefined

(#10354) kcsa válasza ludsimon (#10353) üzenetére


kcsa
veterán

Azt majd én eldöntöm honnan linkelek.

(#10355) Something_ válasza kcsa (#10352) üzenetére


Something_
őstag

Ez erdekes, mert a komolyabb sportoloknak benne van a szerzodesukbe, hogy nem veszelyeztethetik magukat.

Sztem ezzel az 500as geppel csak a hringen molyolt 30as tempoval.

(#10356) DigitXT válasza Something_ (#10355) üzenetére


DigitXT
félisten

Valószínűleg a mögötte közlekedő két furgon a testőrség - más nem mehet
a közelébe, ők meg csak nem ütik majd el.:) Ettől függetlenül rossz nézni:
baromi könnyű akár csak elcsúszni is, és ha megsérül a láb, karrier törik...
(Vagy amikor MSC motorozott - pályán, fullosan beöltözve -, eldobta, s úgy
meghúzta a nyakát, hogy utána amiatt nem tudott visszatérni a Ferrarihoz.)

Más kérdés, hogy a síelés is veszélyes.:O Élni veszélyes! Van aki egyszer
él, van aki egyszer se.:o Ma megkergettem egy "nagy dögöt", nyitott dobja
volt, szabályosan fájt, amikor rájött, hogy verseny van -> kövér gázt húzott...

Ui: Talmácsi is azt mondta, hogy utál a forgalomban motorozni, veszélyes.
A versenypálya, na az nem. Ott legalább (általában) csak ő maga hibázhat.

[ Szerkesztve ]

(#10357) DigitXT válasza DigitXT (#10356) üzenetére


DigitXT
félisten

(#10358) ludsimon válasza DigitXT (#10357) üzenetére


ludsimon
veterán

A beszoktatás, utánpótlás nevelés első fokozata. Vagy inkább az ellenkezője? :DD :DD

undefined

(#10359) (jan)


(jan)
őstag

Sziasztok! Milyen költséggel jár egy külföldi papiros 125-250-es robogó forgalomba helyezése és átírása ? Szóval, hogy "konyhakész" legyen :)

Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!

(#10360) ludsimon válasza (jan) (#10359) üzenetére


ludsimon
veterán

~100k

undefined

(#10361) (jan) válasza ludsimon (#10360) üzenetére


(jan)
őstag

azt a q... és csak az átírás?

Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!

(#10362) Something_ válasza (jan) (#10361) üzenetére


Something_
őstag

250-esnél kb 30e az illeték, forgalmi, törzskönyv. Ebből 15e az eredetiségvizsga :D:D:D::D
kb 30e a regisztrációs adó, ami sztem szánalmas ha EU-s államból veszed, különadó....

Plusz még műszaki, ami ugye 5e ft, lehet, hogy drágább egy kicsivel, mert első magyar forgalombahelyezés.

Szóval egy 250-esnél kb 65-75e.

(#10363) tigipuf


tigipuf
senior tag

[link]

"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."

(#10364) csongi válasza (jan) (#10361) üzenetére


csongi
Topikgazda

Kb 65 k- tol 100k-ig.

(#10365) vaksi8 válasza Something_ (#10362) üzenetére


vaksi8
senior tag

Első forg.ba helyezésnél nincs eredet vizsga.Műszaki első kb 25 ezer (kikerülhető ha eus motor és még érvényes a kinti műszaki) ha jól tudom csak honosítani kell. nav-nál reg.adó és utána okmány iroda 6-6 ezer forgalmi, törzsköny és kb 8 a rendszám. De jól mondják kb 70-80 ha te ügyintézel,ha szakemberre bízod +30 de megvan 2 nap alatt :))

(#10366) Hauptmann válasza vaksi8 (#10365) üzenetére


Hauptmann
addikt

Nem tudom pontosan, de nagyon sok feltétele van annak, hogy ne legyen eredetvizsga behozatalkor. Az sem mindegy, hogy tulajdonostól, vagy kereskedőtől veszed.

(#10367) lehella


lehella
senior tag

Most foglaltam időpontot műszaki vizsgára, a mozaik utcába telefonon. Adatfelvevő nő sose hallott még a Kymcoról :DDD Betűztem neki a gyártót...
Négyezer párszáz forintot mondtak vizsgadíjra, de most nézem hogy ez gyanúsan olcsó, kihagytak valamit az árból? :)

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#10368) kcsa válasza lehella (#10367) üzenetére


kcsa
veterán

annyi az ára, ezért nem szabad máshova vinni, ha minden rendben van.

[ Szerkesztve ]

(#10369) DigitXT válasza lehella (#10367) üzenetére


DigitXT
félisten

Ez a hatósági ár. Ha minden rendben van, ennél olcsóbb nincs.

(#10370) lehella


lehella
senior tag

Mozaikban még sosem voltam ilyen miatt, de azta, akkor jó hogy nem 11-ért viszem közelebbi helyre. Kívülről belülről minden rendben van, legalábbis úgy érzem :D

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#10371) üszök válasza (jan) (#10359) üzenetére


üszök
őstag

Arra is figyelj,hogy a tipustábla jól olvasható legyen,mert a jóváhagyási számokat onnan írják be. Ha le van kopva nem fogják forgalomba helyezni. Ez a Piaggio konszern termékeinél általában egy matrica a sisak tartóban,ami idővel kopik a sok dörzsölődéstől.


vaksi8
(senior tag)

Az a gond ezzel a "csak honosítani kell" dologgal,hogy sok helyen nem csinálják meg. Mi Miskolcon nem találtunk olyat aki meg csinálta volna,legközelebb Níregyen lehetett volna. A Digók az írják a forgalmiba mikor vizsgázott a motor,nálunk meg az kell meddig érvényes.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#10372) joesalty válasza kcsa (#10368) üzenetére


joesalty
csendes tag

...ha minden rendbenvan.

És a lényeg itt van...

Egyébként ha kicsit is lesgyanús a dolog, akkor célszerű egy "rendes", "tisztességes", "vizsgaállomás"on levizsgáztatni a vasat.
Az a tuti! :)

Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!

(#10375) kcsa válasza joesalty (#10372) üzenetére


kcsa
veterán

Repedtfazék kipufogóval én nem mennék oda, aki meg bevállalja hát az magára vessen. Igen, magára. Azaz önre ;]

(#10379) joesalty válasza kcsa (#10375) üzenetére


joesalty
csendes tag

Kérem szépen, az nem repedtfazék auspuff volt, hanem rendes, böcsületes csopperre való... :)

Csak a vizsgabiztos fülét "báncsa" a kellemes duruzsulás, de legalább nem bukott a motor, hanem be se jutott... :)

[ Szerkesztve ]

Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!

(#10380) Hauptmann


Hauptmann
addikt

Látom, takarítás volt. :DDD Miről maradtam le?

(#10381) kcsa válasza Hauptmann (#10380) üzenetére


kcsa
veterán

Semmi komoly, csak a szokásos rettentő hasznos, kifejezetten a témába illő youtube link, és kommentárjai.

(#10382) DigitXT


DigitXT
félisten

Óvatosan ebben a "gyönyörű" (nyálkás) időben. Úgy beriszálta a seggét kövér
gázra az Egéren, hogy öröm volt nézni, gondolom. Tisztes távolságra lemaradt
a mögöttem jövő... (Most vagy az erős röhögéstől lépett le a gázról, vagy csak
megijedt, hogy mindjárt elfekszik előtte a motoros és nem akart kivasalni...:DDD)

Lehet, hogy volt valami olajfolt, mert fekete aszfalton, zebra után ilyet... még a
zebrát gondoltam, hogy elcsíptem, és azért, de utána is bekígyózott rendesen.

Remélem estére már normálisabb idő lesz, jönnek megnézni a Maját.:))

(#10383) Hauptmann válasza DigitXT (#10382) üzenetére


Hauptmann
addikt

Nem téged láttalak a Madisonnal a Váci és Fáy sarkán? De biztos nem, mert halál csendes volt a gép. :DDD

(#10384) DigitXT válasza Hauptmann (#10383) üzenetére


DigitXT
félisten

Attól még lehetettem volna, mert csak kövér gázra van hangja. Amúgy csendes.:B (Nem a 4Road, amiről leginkább meg lehet ismerni, hanem a lámpa, műszerfal.:K)

Szerk: mondjuk utóbbi videó óta már az új fordulatszámmérő van rajta, és jelenleg az analóg hőmérő ki van iktatva, mert felesleges, de azon gondolkodom, hogy tkp. a blokkon a jeladó a "hideg"* vizet méri, szóval elméletileg van magasabb hőmérséklet a rendszerben, mégpedig közvetlenül a blokk után, még a radiátor előtt: kíváncsi vagyok rá, hogy mennyi az annyi, szóval lehet, hogy ideiglenes jelleggel bekötöm az analóg hőmérőt másodiknak.:R

*: kérdés, mekkora a dT a hideg/meleg közt.:F PC vízhűtésben tipikusan 1-2 fok, vagy akár 8-10, attól függően, hogy mennyire van (nincs) áramlás, és persze mekkora a terhelés. Azért itt repkednek a kW-ok, szóval simán lehet viszonylag nagy dT, mondjuk hasra 75 fokot jelez a blokkon, közben a radiátor előtt már 90.:)

[ Szerkesztve ]

(#10385) ludsimon válasza DigitXT (#10384) üzenetére


ludsimon
veterán

Miért köszörült annyit mire beindult a második videón?

undefined

(#10386) DigitXT válasza ludsimon (#10385) üzenetére


DigitXT
félisten

Mert túl dús a keverék, meleg a motor: anno hideg motornál lőtte be a szaki.
Adni kellett volna neki egy kis levegőt (gázzal!), akkor egyből indult volna.:K

(#10387) DigitXT válasza DigitXT (#9602) üzenetére


DigitXT
félisten

Eszembe jutott az ígéretem, hogy berakom a hirdetést okulásként.:DD

Teljesen korrektnek nézett ki minden (és voltak benne jó dolgok is!), de
voltak benne olyan ordas nagy kamuk, hogy az már fáj...:O Pl. ha pont
ki volt tisztítva a karbi, akkor miért volt úgy "eltekergetve", hogy tocsog
a benyától az egész / szívató nélkül, tök hidegen röffen, melegen pedig
kegyetlenül kormol kövér gázra, és persze fogyaszt mellé 8-9 litereket?

Vagy már megint nem figyelek, és úgy járok, mint az olajcserével...:C
(A szezon elején kitisztították a karbit. Szezon közben meg szanaszét
tekergették, mert időközben vki kivette a termosztátot - a folyamatosan
túlhűtött motornak szüksége volt az állandó dúsabb keverékre, hogy ne
üvöltsön róla, hogy mennyire nem megy, hidegen, szegény keverékkel.)

De ez csak elmélet! Mindegy. Esztétikai hibája amúgy pont nem volt...
A törött index (amit amúgy megcsináltak, és még a búra párját is oda
adták) szerintem nem nagy cucc. Nagyon karcos se volt, meg semmi.
Persze, ha újrafújták...:DDD (Mert ugye a matricák is hiányoztak róla.:B)

Szerk: ahogy írtam, voltak benne jó dolgok. A szíj pl. azóta is hasít, a
gumi meg tényleg újszerű volt, csak a hátsót sikerült elkoptatnom: az,
hogy az akkut kinyírta a fesszab/a hibás téli tárolás nem az ő hibájuk!
És a gyertya is elég sokáig bírta. A vezérműlánc nyúlása viszont fájt...

[ Szerkesztve ]

(#10388) ludsimon válasza DigitXT (#10387) üzenetére


ludsimon
veterán

Imádom a hangját, 5x néztem újra a xenonos videót.
Ha van még videó jöhet privátban. :))

undefined

(#10389) Burt1793 válasza DigitXT (#10387) üzenetére


Burt1793
veterán

Képes voltál venni rá Malaguti matricát? :D Hogy hangzik már ez a név? Ha a Honda márkaszervizben vetted, vehettél volna rá honda matricát. ;]

(#10388) ludsimon: Viccelsz ugye? Írd be a google-ba, hogy robogó, vagy vegyél a bucsúban egy kereplőt és pörgesd. :P

A xenon tényleg nagyon adja sötétben, főleg akkor fontos, ha az autóban már megszokta az ember.

[ Szerkesztve ]

(#10390) DigitXT válasza Burt1793 (#10389) üzenetére


DigitXT
félisten

Még nem vettem meg. De amúgy 8-9K-ba "fájna": lehet, hogy rajta lesz a listán.
(Ezt a kereplős trollkodást meg meg sem hallottam: szánalmas próbálkozás.:K)
Szerk: ja pont a Malaguti matricáknak semmi baja. A Madison és a K400 felirat
hiányzik a gép oldaláról. Mondjuk én elvagyok nélküle. (De jó, hogy lehet kapni.)

Ui: én nem vagyok hondabuzi, s lásd, még a Honda Márkaszervizben is árulnak
mást, amiről nyugodt szívvel bekamuzzák, hogy az év vétele, csak vedd és vidd.
Egyébként eredetileg T-maxot mentem oda megnézni...:D Az is Honda. Ja nem.

[ Szerkesztve ]

(#10391) Burt1793 válasza DigitXT (#10390) üzenetére


Burt1793
veterán

A kereplőzést nem a te motorodra értettem, hanem minden egy hengeres motorra. Nem olyan zavaró, de azért én nem hallgatnám reggeltől estig a youtube-on, elég élőben, erre értettem. Sorry.

(#10392) DigitXT válasza Burt1793 (#10391) üzenetére


DigitXT
félisten

Szerintem gyorsan cseréld le az SH-t, látszik, hogy mennyire nyűg neked.:R
(Amúgy senki nem kényszerít, hogy reggeltől estig YouTube-on hallgass bármit.)

(#10393) Den válasza Burt1793 (#10389) üzenetére


Den
veterán

Ha beírom a google-ba, hogy robogó, kiadja digitxt madisonos videóit? :F

www.simson4t.hu

(#10394) ludsimon válasza DigitXT (#10392) üzenetére


ludsimon
veterán

Privátban ha van egy kis időd elküldöd a videóid? :B

undefined

(#10395) Burt1793 válasza Den (#10393) üzenetére


Burt1793
veterán

Természetesen nem, de másnak is van robogója: [link]

(#10392) DigitXT: Teljesíthetetlen gondolat, a legjobb haszonállat, mondom, csak azon értetlenkedtem, hogy ezt szeretné hallgatni.
Szerintem meg barátkozz meg a Honda márkával.

(#10396) kcsa válasza Burt1793 (#10395) üzenetére


kcsa
veterán

Nem akarom védeni, a sportkipufogót is nehezen értelmezem robogón, de a 4-5-600asok már olyan szépen röfögnek :)

(#10397) kcsa


kcsa
veterán

Tessék, Honda minőség ;]

(#10398) DigitXT válasza ludsimon (#10394) üzenetére


DigitXT
félisten

Most jönnek megnézni a Maját. Csak utána. Amúgy nem nagyon titkosak,
csak nem akartam, hogy a Google az én videóimmal legyen tele (:D), ezért
egy jó pár "unlisted". (Meg hát nem is mindig vagyok "KRESZ tankönyv"...)

Ui: tényleg szépen röfög. Van egy karaktere. Nem mindenkinek tetszik, de
ez nem baj: az esti találkozós videón ott az RR a Yoshimura dobbal... más
világ! Abban is meglátom a szépséget. De egy szolid sportkipufogóban is.
(És most nem a tompító nélküli gyilkos csopperalázó üvöltésre gondolok.)

Bár annak is van egy szépsége. Ja nem. Max. a kis Maján. (S a Nexuson.)

Burt1793: nincs bajom a márkával. És van kéthengeres robogójuk is: egy
SW600, vagy a T-400-as kistesó (félig terminátor) biztos szebben szólna.
Az SH gyári dobbal megértem, hogy kereplő. Sportdobbal más lenne.:C

[ Szerkesztve ]

(#10399) ludsimon válasza DigitXT (#10398) üzenetére


ludsimon
veterán

Felül rá, kilő, megveszi! :C
Sok sikert az eladáshoz! :K

undefined

(#10400) Hauptmann válasza kcsa (#10397) üzenetére


Hauptmann
addikt

Majd a fanok kimagyarázzák. :DDD

DigitXT,

A képen látható kereskedés árult tavaly ősszel olyan Bálnát, amire azt írták, hogy tökéletes műszaki állapotban van. Kívülről tán jól is nézett ki, de beindítva egyből kiderült, hogy feszültség szabályzó probléma áll fent (4000 1/min fordulaton 12,3 V-ot mutatott a multiméter). Ha ez nekik tökéletes műszaki állapot, akkor új motort sem vennék náluk.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.