Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Astra kalandok @Első rész
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Trump vagy Harris
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
Furcsa, biciklivel nem ijesztő a városban, pedig 30-40 között tekerek, majd egyszer kipróbálom smkp-val is.
DIGITXT: Ha sokat jársz Bkeszire, majd leelőzhetsz a lámpáknál, most már tudod, hogy nézek ki. 😃 neked milyen színű a sisakod, motorod, mi az ismertetőjele?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #10251 üzenetére
majd leelőzhetsz a lámpáknál
Nincsenek ilyen ambícióim, de néha szoktam arra járni.
Amúgy csak annyit tudok, hogy fehér SH: nagy vicc.mi az ismertetőjele?
A Madisonomat azt hiszem nem kell bemutatni: egyedi.Ha éppen nem lenne benne a tompító, akkor: hangról is.Erre mondta anno Andrew, hogy minek takarom ki fotón
a rendszámot, úgysem arról fog megismerni senki - aki
meg akar verni -, hanem a motor kinézetéről.
Mondjuk ezt még a Majára mondta... Igaz abból se sok
szaladgált 4Road kipuffal meg xenonnal, felműszerezve. -
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #10252 üzenetére
Mi az részeg volt a kamera?
A burnouttól meg ne fossál már annyira, hogy fél másodpercet pörgeted csak azt a qva gumit.
Pörgetheted egészen nyugodtan 10-15 secig, nem kopik az annyira.
Csak hogyha már keménykedős videót töltesz fel... legyen benne keménykedés is.[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
nagyúr
válasz ludsimon #10254 üzenetére
Semmi keménykedés nem volt a videóban, és nem is most töltöttem fel:
a 4Road tompító nélküli hangját mutatja, ami a felüljáró alatt kegyetlenül
szólt, így a madarak és a járókelők érdekében NEM csináltam 10-15 mp
"burnout"-ot. Perszehogy nem kopott volna: porban mi koptatná?
Ennél jóval többet kapott, amikor a Dream-ben szívatón pörgött: füstölt...
(Mint írtam anno, még fel is hívott a csávó másnap, hogy jó-e a gumi.)Ui: a szerkre: ha majd keménykedős videót töltök fel, akkor lesz benne.
-
DigitXT
nagyúr
OFF: na ezzel el lehet érni még a kettővel korábbi zöldet is.
0-100 km/h: 1,776 s -
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10252 üzenetére
Ez a Malaguti Madison 400 jó robogó? Nem ismerem, de most már muszáj lesz utánaolvasnom (remélem találok teszteket róla, te írtál esetleg valamit róla?). Nagyon menő a videón az effekt, sokat dob az élményen. Kicsit furcsa nekem, hogy egy robogót tuningolsz, de lassan megszokom, viszont ez a kipufogóhang már kicsit túlzás, az a durva, hogy ez se tudja elnyomni a ronda egy hengeres kerepelést.
Ha ennyire szeretsz motorozni, miért nem veszel motort (ennyire bejön a nyúlós cvt?), ahogy látom ez már hobbirobogó és nem is annyira munkába járós. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #10263 üzenetére
A nagy kuffernek én is rajongója vagyok, de nem motoron.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ludsimon
veterán
Jól látom?
Malaguti Madison 250 iE-ből is és
Malaguti Madison 250 RS-ből is van Piaggio- és Yamaha blokkos?
Azon kívül, hogy az iE injektoros és 3L körül eszik, az RS karbis 3,5L körül eszik van különbség?undefined
-
ludsimon
veterán
Indexen találtam, csak, hogy itt is meglegyen:
"Itt a jelölések körül elég nagy a katyvasz. Amennyire ki tudtam silabizálni, a korai modelleket jelölték "T" betűvel, ezek 125, 150, 250 -es Yamaha-Minarelli motorosak. Az "R" széria "Restyling" , azaz facelift, ráncfelvarrottat jelent. A kasznin változtattak keveset, a tükör pl. a lormányra került. Ezeket szerelték az előbbieken kívül 180, 200, 250 -es Piaggio motorral is. Az "S" jelölésűek már Piaggio motorosak. Ezután következett a teljesen új "3"-as széria, Piaggio motorokkal. Nem szentírás amit leírtam, a tévedés és elállás jogát fenntartom. Ha konkrét képet tudsz mutatni a kiválasztottadról, akkor több infót tudok mondani."
undefined
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #10262 üzenetére
Szerintem jó robogó. Könnyed, erős, dinamikus. Csomagtartója elnyeli a kabátot és a gerincvédőt, ami nálam fontos szempont, mert nem vagyok hajlandó ezeket a védőfelszereléseket magammal cipelni, ha megállok. Amúgy nem szoktam az utcán összevissza megállni, de mondjuk ha megyek bevásárolni, vagy valami, akkor muszáj. Alapvetően munkába járós gép, és mivel olyankor van időm (igaz, röviden, és jellemzően ugyanazon az útvonalon) "motorozni", hát olyankor élvezem a gép kellemes tulajdonságait. Természetesen az irodába se vagyok hajlandó felvinni a felszerelést. Valóban nem a leggazdaságosabb ingázásra, mert városban, főleg, ha gyorsulgatsz vele 5,5L/100 km körül alakul a fogyasztás a. Vagy több. (De remélem, a termosztát leviszi azért ennyire: most 150 km-nél járok, és még nem vagyok "tartalékon", de majdnem.) Semmi bajom a CVT-vel, és semmi rondát nem hallok az egyhengeres motorok kerepelésében. A kipufogó tompító nélkül nem kicsit túlzás, hanem nagyon, de ezt már többször írtam: nem használom úgy, mert halálos. Persze, poénból ki lehet venni, és menőzni vele, de ennyi. Aztán utána bocsánatot kérni a hangrobbanásért. A robogó tuningolásában nincs semmi furcsa: logikusan következő lépések ezek. Egy nagytestű rendszám nélküli robogóval kezdtem a pályafutásomat, és úgy vettem észre, hogy nem igazán vesznek vele komolyan, hiába a méret, szeretnek letolni, megelőzni. Hiszen rendszám nélküli, tehát SMKP. Drága lett volna rá a rendszám, ezért kiszálltam belőle, de amúgy is mondták, hogy ha azt akarom, hogy komolyan vegyenek, ne a rendszámon törjem a fejem, hanem vegyek rá hangos kipufogót, meg xenont. És láss csodát, ez tényleg beválik: nagyon figyelnek erre az emberek. Jött a Maja, és megkapta ezeket a tuningokat. Gyalogos nem mert elém lépni kb. Egész más érzés volt úgy közlekedni. És annak nem volt ennyire durva hangja, bár az sem volt matyóhímzés. Viszont a xenon csak úgy bele volt dobva, vakított: letekertem, úgy meg nagyon nem világított, de még úgyis vakított. Szóval a Madison ezért kapott komolyabb lámpást. És nagyon jól világít vele, ill. szerintem ezért is húzódnak le sokan, mert nagyon "komolyságos" a gép kinézete. Mint egy nagymotor. Amúgy semmivel sem tartom többre a nagymotorokat (alias váltós masinák). Tudom, erősebbek, meg nagyon vicces lehet váltogatni (próbáltam régen DT50 nyergében, meg valami 125-ös 4T Hondán is, meg jóval később tanfolyamokon), de melóba járás közben nyolcszázhuszonkétszer már nem biztos. (Tudom, egy 600-1000-es motorn amúgy sem kell sokat váltani, mert kb. 1-2-ben végig lehet menni a városi tempót. De azért kuplungolni kell: az automata jóval kényelmesebb.) A magam részéről nem érzek semmi nyúlósságot, szóval igen: bejön a CVT. Tudom, hogy mit várhatok a motoromtól, és pontosan azt nyújtja. Azért 6 év, és 35-40000 levezetett km után megszoktam. Most jöttem haza az edőzteremből, és előztem egy-két nagyon kellemest. Olyan helyen, ahol mondjuk egy gyengébb robogó csak azt mondja, hogy brrrr... És nem megy. Mondjuk Hegyalján felfelé, lazán. Szóval keretbe foglalva: jó robogó. Szeretem. Főleg így feltuningolva. És meg fogja kapni a hajtás tuningot is nemsokára: nagyon kíváncsi leszek rá, mit villant. Ha nagyon nem jönne be, még mindig vissza tudom cserélni gyári varióra. (Burgmanba való a varió, szerintem el lehet passzolni.) De be fog jönni, érzem.
-
Hauptmann
addikt
válasz ludsimon #10266 üzenetére
Csak a facelift előtti Yamaha, ahol a tükörben van az index.
Ha RS, IE, vagy Madison 3, akkor az csak Piaggio blokkos lehet. Ezeknél a tükör hagyományos, nem indexes. A műszerfaluk is más.
DigitXT,
A hangtompító nélküli üzemmódra vicces volt a lányom reakciója márciusban.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10269 üzenetére
Köszi az írást, tényleg sok pozitív tulajdonsága van ennek a robogónak, a nagy csomagtartó fogalmát én nem ismerem. A fogyasztás tényleg sok egy kicsit, de nincs autó, ami ilyen keveset fogyaszt a városban gyorsan menve, szóval végső soron nem olyan durva. A xenon-t nem értem, főleg azért, mert nappal senki se veszi észre kb., feltéve, hogy nem össze-vissza világít, mert akkor tényleg feltűnő.
Én végképp keveset mentem nagymotorral, de mindig imádtam, a robogózást már most megszoktam, persze élvezem, nagyon jó a szabadság, de nagyon kiszámítható (ami persze inkább jó, főleg egy kezdőnek, szóval belegondolva nem panaszkodom). A váltogatást szeretem, autóval is, szerintem 50-nél minimum hármasban gurul az ember egy nagyobb géppel is. Én egy 400-as yamaha naked mocival tanultam meg a jogsihoz valót, azzal 4-esben mentem 45-50-nel, hiszen úgyse szabadott vele gyorsítani, Persze lakott terület vége táblánál visszaváltottam kettesbe és próbálgattam, hogy mit tud, elég élvezetes volt. Igaz, az sh is elég szépet gyorsul, jó ráncigálni a bajszát, szóval sejtem, hogy miről beszélsz. -
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #10276 üzenetére
nincs autó, ami ilyen keveset fogyaszt a városban gyorsan menve
Ha lenne is olyan autó, az nekem nem lenne alternatíva, és már számtalanszor kifejtettem, hogy miért, de a legrövidebben összefoglalva: legfőképpen a parkolási nehézségek, és a dugók miatt. Szóval a fogyasztás az csak egy dolog: lehet vele molyolni (karbibeállítás), és érdemes is (8,6L azért meredek volt, teljesen rosszul behangolt karbival), de ha már egész jól be van állítva, és egyfajta "elfogadható" értéket ad, akkor azt el kell fogadni. Nekem pl. sikerült. Önmagában az, hogy reggel motorra pattanhatok, és úgy gurulok be dolgozni, este meg haza: priceless. Az élvezetért meg még meg is éri azt a +1 liternyi benyát kifizetni mondjuk a Majához képest. (Amúgy kizárólag Shell VPower100-at tankolok már lassan egy éve, mert aggaszt, hogy mennyire sunyiban jönnek az "alkesz" benyák 95-ösök magasságában: ez is drágábbá teszi az üzemeltetést, és amúgy jobban se megy tőle a motor, de a tudat, hogy a benya legalább "jó", nem kezdheti mondjuk szép lassan megzabálni az üzemanyagrendszert, szintén priceless.)nappal senki se veszi észre kb.
Dehogynem. Autópályán mész a belsőben kocsival, rögtön feltűnik, ha érkezik egy "xenonos" autó mögötted, nosza engedjük el: egyszerűen van egy megjelenése, és mivel általában nem gyenge autókba pakolják, azok "a xenonosok" tényleg szoktak menni rendesen, és bizony örülnek, ha elengedik őket, mindenféle villogás/tolakodás nélkül. Nem azt mondom, hogy a motoron is ilyen a hatás, de mindenképpen számít. (ludsimon anno "meg is gyanúsított" azzal, hogy egy angel eye-os BMW-t vettem, és annak a fényeit fotóztam le.) És ha még ez sem számítana, akkor meg az "esztétikán" dob akkorát, hogy számomra (szubjektív) egész más így ránézni a motorra, tehát a beépítés költségétől függetlenül (az volt neki), az eredmény: priceless! Éjszaka meg ne is beszéljünk arról, mekkora királyság. Csak egy 45 mp-es minta videó, hogy vaksötétben is mennyire korrekt, s milyen éles a levágása, amin egyúttal látszik, hogy nem összevissza világít.Egy 400-as váltós géppel nem az a "baj", ha 4-esben (kb. alapjáraton) gurulsz 50-nel, hanem az, ha "ugrani" akarsz, és elfeledkezel a visszaváltásról, akkor lesz csodálkozás, hogy mennyire nem megy. Míg egy 400-as CVT motor ilyenkor automatikusan visszavált, és már ott is vannak a nyomatékhegyek. Egy jó motoros valószínűleg kezeli úgy a váltót, hogy nincs ilyen problémája. Egy kocamotorosnak viszont hatalmas könnyebbség, hogy az automata dolgozik helyette: kinek mi a kényelmes, mit szeret. Persze el lehet rontani a CVT-t is, lehet belőle lomha, meg ideges gépet is csinálni. Általában a gyári beállítások jó kompromisszumot jelentenek a tervezett felhasználási stílushoz. Ott van pl. a Burgi 400. Szoktam rá mondani, hogy nagypapis: miért? Mert 21 gr görgőkkel van szerelve a szög ugyanolyan variója, mint a Madisonban van gyárilag 17 gramm, és egyáltalán nem sportos a visszaváltása, nem pörög a motor, hanem komótosan közlekedik. Ergo lassabban gyorsul, de nem is száguldozásra veszi, aki Burgit vesz, hanem a kényelemért. Ha száguldozni akar, akkor kezdheti tuningolni. (Lásd Dr. Pulley...)
Ui: hogy egy negatívot is mondjak! Az ülés "bütyke" hajlamos böködni a hátsómat úthibákon, amit eddig azért nem vettem észre, mert farmerban nyomtam, amin a hátsó zseb pont kompenzálta ezt. Szóval mégsem annyira jó móka háttámla nélkül (kényelmesen) hátrébb ülni az ülésen, kell hozzá "spéci gatya". Mind AndrewTdi, mind huszi.gyb számolt be nekem erről a jelenségről, nem értettem, miért, most már értem. Meg kell csináltatni az ülést az én igényeimnek megfelelően... a régebbi verzión más a háttámla, már tavaly kipróbáltam, mert huszinak tavaly óta van egy bontott példánya, "csak" át kéne bőrözni, meg egy kicsit egyben át is alakítani, hogy a gerincvédőt ne támassza meg, és akkor tökéletes
lenne.Szerk: mint minden, ez is elég drága lehet.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #10277 üzenetére
"legfőképpen a parkolási nehézségek, és a dugók miatt. "
Valamiért mindig előjön a gondolat, hogy egy olcsón fenntartható Saxo 1.5 D-t kéne venni, mert ha szarrá ázok úgy elég gáz beülni előadásra.
Viszont az ellenérv amit fent idéztél. 16.kerület Rákosszentmiháyból 11.ker Budára nem épp jó dolog a dugóban ülni a hét 5 napján.Ti mit használtok eső ellen? Van olyan ruhadarab ami megvéd a szarráázástól és utána be tudom pakolni a motor csomagtartójába?
undefined
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #10276 üzenetére
Kb., ahogy DigitXT írta: a halál se fog kisköbcentis motorral váltogatni ezerszer, és mivel én dugózok folyamatosan, ezért biztonságosabbnak is érzem a váltás hiányát. Valami nagyobbacskával lehet hogy váltogatni sem kell annyit, de a fenntartási költségei sem épp azonosak.
És ott van az én csomagtartó-perverzióm is, plusz a viszonylagos védettség eső és szél ellen.
Ezért való ez ingázásra, és aki mást mond az önigazolást keres.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
lehella
senior tag
válasz ludsimon #10278 üzenetére
Motoros kabát + Decathlonos vitorlásgatya Utóbbi ugyanaz mint amit motoros boltban lehet kapni eső ellen, csak negyedannyiba kerül. A kesztyű cipőre még nincs megoldásom, de ezek eddig csak egyszer áztak át annyira, hogy viselhetetlené váltak. A kesztyűm igaz, hogy szövet, a cipőm meg sima utcai cipő.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #10281 üzenetére
Nevezhetjük hobbinak is amit ő csinál: szívesen babrál, szerelget, fejlesztget. De attól még ingázásra használja, és ebben speciel száz százalékban egyezik vele a véleményem, hogy csak ez, és semmi más.
Ha hétvégente elugranék egyet kirándulni, vagy túrázni járnék motorral, én sem robogóval járnék.
Ha meg félévente egyszer elmegy egy nagyobb távra - hát arra meg valami mást (is) tartani, elég nagy luxus
Néha nekem is hiányzik a visszaváltás érzése, de ezt bőven kárpótolva érzem a többi előnnyel.
szerk.: kollégám most csinálj motoros jogsit, kérdezgette hogy mi lenne a jó neki. Fiatal srác, látom, érzem rajta hogy szívesen járna valami sportosabb váltós járművel. De mivel 1) a költségvetése alacsony 2) bevallottan ingázni szeretne, megpróbáltam rábeszélni robogóra. Aztán meglátja hogy mennyire lesz sz.r
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
Úgy valahogy. Amúgy én ezt a vissza kettő padlógáz "fétist" nem értem annyira,
a CVT is megcsinálja, csak fordított sorrendben: a "padló" váltja ki a visszaváltást.
(Ahogy egyébként a "hagyományos" automata váltós autókon is. Ja hogy van egy
késleltetése? Ezzel kalkulálni kell... Váltótípustól függ: egy sportosra hangolt CVT
esetén szerintem marginális. Erre mondtam, hogy tudom, mit tud a motorkám.)Persze annak is van egy élménye, amikor az ember előzésre készülve bekészíti a
jó fokozatot, ideges motorral üveghangon várja a megfelelő pillanatot. Gyengébb
autó/motor esetén ez egyáltalán nem triviális. De a negatív élmény is élmény, na!
Mondhatjátok, hogy van egyfajta "motorerő-tartalék fétisem" is: jól jön az, ha van.
(Klasszikus benézett előzés a cuculizmusból: "menjél Trabi, mert meghalunk"!) -
runner 125
nagyúr
Tök jogos, városba nem való még nagy váltós motor sem. Engem taszít a városi használat a Honda-val, amennyire lehet elkerülöm. 100 méterenként 1-2-3 és 3-2-1 vagy üres, egyszerűen nem kényelmes.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #10284 üzenetére
És pont ezért van mellette egy maxid.
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #10284 üzenetére
Nem te vagy ugye az egyetlen motoros topikban sem, aki motor mellé tart egy robogót is
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
lehella
senior tag
Ez a robogó mellé egy speed motort venni nekem is pár éve motoszkál a fejemben
Szívesen járnám Európát motorral, de félek hogy csak alkalmi élvezet lenne, mert autóval praktikusabb az ilyen.[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Something_
őstag
Ma bearanyozta a napomat egy robogos, nagy forma volt
Kymco xciting, kiraly utca. Allok a lampanal, mellem all. Motyog valamit komolyan, felhajtom a plexit, nezek ra kerdoen. Erre: "verseny?" Meglepodok, razom a fejem, erre a csavo elkezd nevetni, hogy csak vicceltem -
kcsa
veterán
válasz Something_ #10288 üzenetére
Aztán lehet valami turbós xciting volt 700-as hengerrel, van erről videó neten. Lett volna meglepődés
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Grillo
őstag
Új kolléga Nexussal jár. Nyitott bukó, tangapapucs, rövidujjú ing...
Mily meglepő, hogy mikor magára borította a robogót, mert induláskor a forgalom helyett a csajokat figyelte, akkor kicsit megzúzódott a jobb bokája. Kb. kétszer akkora, mint rendesen.És bazzeg másnap ugyan ebben a felszerelésben nyomja tovább...
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #10290 üzenetére
Kedvenc jármű-tuning-kategóriám, úgy hívják hogy sleeper. Ránézel és egy koszlott G Astrát (xcitingot) látsz, de valójában...
@Grillo: Szépvölgyi úton minden nap látok egy hasonló arcot, piros Nexus, öltözet azonos.
De nem ítélek el senkit, két napja én is így járok, egész egyszerűen nem bírok mást magamra húzni sisakon kívül.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
runner 125
nagyúr
válasz lehella #10287 üzenetére
Egyértelmű, ha praktikumról beszélünk, akkor az autó kényelmesebb. Eleve befértek 5-en, csomagok, miegyebek. Viszont azzal javarészt azt várja mindenki h minél előbb célba érjen. Míg motorral pontosan fordítva, ott maga az odaút is élvezet, élmény.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Hauptmann
addikt
Hát, rajtam hálós Dainese protektoring, motoros farmer, rendes zárt cipő. Túl sokat megyek ahhoz, hogy nyáriasan öltözzek fel. Persze nagyon melegem van, de van nálam víz. Bár most itt hűsölök a Mechwart ligetben, egész kellemes.
Szerk.: A kesztyűt elfelejtettem.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Én meg elmehetnék a FF reklámarcának a gerinc-, térd-, könyék- és vállvédővel.
Utóbbi a protektoringben teljesen normális viselet még melegben is, sőt, ugye a
napsugárzást megfogja az alkaron is, szóval ott még hűvösebbnek is érződik.Richtig akkor csúsztam el (6 éve), amikor ingben voltam: nem bírtam a kabátot
elviselni a meleg miatt, könyék horzsolás rulez. Azt amúgy most se tudnám
hordani, mert 25 fok fölött abban megsülök. Ellenben az őszi perecnél olyan
kényelmesen letámaszkodtam a könyökömre eséskor, mintha az lenne a világ
legtermészetesebb dolga, felfeküdtem a teknőspáncélon, vártam a megállást...
Nagyon nem szeretném elképzelni, hogy mi lett volna ha nincs gerincvédő...
Miközben pontosan tudom, hogy az eséshez az én hibáim sora vezetett, tehát
van olyan forgatókönyv, ami jó arra az esetre, hogy ing+gatya. Nem kell elesni!
(Oké, ha elütnek, és nem tudtad kivédeni. Nem látjuk előre a jövőt sajnos...)Viszont bokavédelmem nem nagyon van. Van egy Stylmartin csizmám, de azt
kb. csak az első évben hordtam: kicsit kényelmetlen "szarakodni" vele, bár ha
egy szerencsétlen esésnél a bokámat megvédi, akkor meg... Szóval kockázat.Hauptmann: meg tudlak érteni+jogos, amit mondasz... rándult a bokám tavaly.
Csak kicsit, de azért érződött egy darabig, hogy nem 100%. Ja igen a kesztyű
az alap. A nyári bőrkesztyűmmel nincs semmi baj, de pár éve, mikor lazáztam,
semmit nem vettem utcai ruha mellé mondván, hogy ha nem esek, akkor minek.
Azért ez a dilemma látható. Azért mondom, hogy mindenki döntse el maga. És
reménykedjünk, hogy jó döntést hoz: lehet valaki versenybőrben is, ha mondjuk
fog egy villanyoszlopot, mert állat módjára hajt, szóval a ruha az egy dolog.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Nyilván, ha ez a munkám, vagy kifejezetten sokat kell kétkerekűvel városban járni, óvatosabb vagyok, ennek megfelelően öltözöm. (vagy nem) De 40 fokban csak be, és hazáig megyek. (tudom, statisztika, legtöbb baleset a lakhely környékén történik, stb.), és rettentő mód gyűlölök öltözködni indulás előtt negyed órát, annyi erővel inkább jönnék kocsival.
Én is odab.sztam magam tavaly, mondhatni nem tanultam. Pedig de, eddig is óvatosnak vallottam magam, azóta még inkább.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
ludsimon
veterán
-
DigitXT
nagyúr
Na, megjöttünk a tesztgurulásból szentkuti11 kollégával...
Tapasztalatok: a Maja is csipegeti az olajat (utántöltöttük), s
tényleg "mini Goldwing", tökre túragépnek néz ki a tükörben!
Ahogy a Madison meg sportos - és állatul néz ki a xenonnal.
És megy, mint a disznó! Ezt persze én már tudtam eddig is.Rendesen túltankoltam sajnos, így az 5,4L/100 km kevesebb:
folyt ki a kúton is, meg még később is a megálláskor... Pech!
Az 5,4 amúgy tisztán városinak még jó is lenne! Viszont pont
ma érkezett meg az új, hőmérős KOSO fordulatszámmérőm*,
szóval mentem ki érte Halásztelekre, az meg külvárosi, 70-90.*: ezúton is köszönet AndrewTdi-nek a kedvezményes áráért!
Szerk: begurultam Halásztelken a Shell kútra, mert már régen
tartalékból mentem, és ciki lett volna, ha kifogyok hazafelé, de
nem volt a 100-as benyából, mást meg nem akartam belerakni:
kockáztattam, de nem volt gond, még ~1L biztos volt benne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Steam Deck
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Kupon kunyeráló
- Elektromos cigaretta 🔞
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest