Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
okib4100
aktív tag
válasz mrlujoak #5342 üzenetére
Pontosan, én mondjuk a meglepetésszerű áremelések elterjedése óta legalább 2 hetente 1x rámegyek a szolg. honlapjára, és megnézem, terveznek e emelni vmit
De a mai világban amikor egyre kevesebben olvasnak újságot, és személy szerint az utolsó sajtótermék amit kezembe vennék az bármilyen magyar politikai napilap, elég anakronisztikus ez a MN+Népszabadság hirdetés felad, oszt letudtuk politika.
Én minimum azt a gyakorlatot látnám szívesen, mint amit az egyik bank, aki a számlakivonatra rá szokta írni az utolsó sorba, h Figyelem! Az ...... kondíciói xyz naptól változnak, bővebb infó a honlapon és a fiókokban. Mondjuk kártyás csomagnál ez sem járható út.2009. március 8.-án 0.00 órakor a fórum használatát befejeztem.
-
MODERÁTOR
válasz mrlujoak #14686 üzenetére
Az ÁSZF Díjszabás A Fejezet 7.pont “Nemzetközi roaming partnerszolgáltatóink hálózatában” és a B Fejezet 9.2 pont “A Vodafone World díjai” címszavak alatti “Vodafone World 1. zóna Eurotarifa” díjai a következőkre módosulnak:
hívásindítás 116,7
hívásfogadás 36,6
SMS küldés 36,6Az ÁSZF Díjszabás A Fejezet 7.11 pontja „Adatroaming limit (költési maximum) szolgáltatás” alatti havi bruttó 17 220Ft-os limit értéke havi bruttó 16 678Ft-ra módosul.
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
Rick4
félisten
válasz mrlujoak #14712 üzenetére
Magyarán mondva ha most veszek gyorsan egy jó telót, és 1 hónap múlva jön az új ászf, akkor simán felmondom a 2 éves szerződést....
A lényeg az, hogy hűség alatt is fel lehet mondani abban az esetben, ha a havidíjad, percdíjad az új ászf miatt változna.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Hmura
tag
válasz mrlujoak #14712 üzenetére
Nem mondhatja fel az előfizető az előfizetői szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az előfizetői szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti.
Ez egy igencsak rafinált mondat Ugyanis mit takar az, hogy
"előfizetői szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg,"
A szerződéskor nem a kedvezőbb percdíjakra, hanem a készülékre
kötteti a Voda a hűséget. Magyarán ha a Voda azt mondja, hogy
holnap a XTYXYV tarifacsomag percdíja 30 Ft helyett 300 Ft, nem jogosult
a szerződést felmondani, bármennyire is "hátrányos rendelkezéseket"
tartalmaz a tarifa emelés.
Na ezért kellene az összes jogászt bebetonozni egy tömbbe, és
az óceán mélyére süllyeszteni. -
Rick4
félisten
-
Agro
senior tag
válasz mrlujoak #14735 üzenetére
"ezek sajnos nem a felhasználó érdekeit védő szerződések..."
Szerződés nélkül nem lenne felhasználó. Felhasználó nélkül nem lenne szolgáltató.
Ár emelés és feltétel módosítás mindig mindenhol van és ezzel a joggal minden szolgáltató él és élni fog. Pontosan ezért van kikötve a szerződésekben. Az emberek többsége sajnos ezzel nincs tisztában.
Mindig minden változásban lesz egy olyan réteg akinek az nem felel meg. Van amikor a szolgáltatónak kedvez van amikor a felhasználónak. Ez van. Ezzel sajnos együtt kell élnünk
Magyarországon az a baj, hogy olyan mint fogyasztóvédelem csak névlegesen létezik és az állami kontrol is csak mérsékelt (ami nem feltétlen baj)
Amerikába kell költözni ott még azért is pert nyerhetsz, mert magadra borítasz egy vödör KFC-t és ha azzal leforrázod magad akkor a KFC fizet.
-
Agro
senior tag
válasz mrlujoak #14742 üzenetére
Pontosan ezért írtam, hogy ez van, sajnos ezzel együtt kell élni. Az, hogy valaki valamivel nincs tisztában az nem mentesíti a következmények alól.
Itt a különbséget az adja, hogy míg egy multinak van pénze arra, hogy több jogászt alkalmazzon és megkérdezzen egy-egy módosítást megelözően addíg egy magán személynek eszébe se jut, hogy bárkit is megkérdezzen szerződés kötés elött.
Egyébként az ÁSZF-ben nem egy olyan rendelkezés van amit a userek előnytelenként élnek meg, de a szolgáltató nem él a lehetőséggel. Pl.:
Ilyen pl a fogyasztói árindex (infláció). Elvileg minden évben emelhetnének a szolgálatók a perc és havidíjakon, de nem teszik.
Késedelmi kamatot nagyon sokáig nem számolt fel a Voda pedig benne van az ÁSZF-ben évek óta.
-
Hmura
tag
válasz mrlujoak #14755 üzenetére
Már régen megtanultam, hogy mindegyik multi piszkos lapokkal játszik.
Éppezért figyelem őket folyamatosan.
Weboldalukat, híreket - többek között a netes felületeket...Ehelyett nem az lenne a normális eljárás, hogy a szolgáltató
legyen kötelezve arra, hogy küldjön egy SMS-t, ha az általad
megrendelt/használt szolgáltatások díjaiban vagy feltételeiben
változás áll be?Ha valaki szennyezi a levegőt, akkor az megoldás,
hogy gázálarcot osztunk az embereknek, vagy megszüntetjük
a forrást? -
Hmura
tag
válasz mrlujoak #14757 üzenetére
Sajnos a szolgáltató a törvényben előírtaknak megfelel, így retorzió nem érheti. Az már csak a multi etikus viselkedésén múlik, hogy mennyire tájékoztat.
A multik etikus viselkedésénél (mivel a Voda is multi) én speciel
látványos romlást várok. Sokan még nem jöttek rá, hogy mi is
történt az előző időszakban.
A jelenlegi kormány új adónemet talált ki, ez pedig a multikra
(kereskedelem, mobil, bankok) kivetett különadó. Ezt semmiféle
multiellenes retorika nem inspirálta (bárhogy is éljenezte ezt
sok megvezetett polgár), sokkal kézenfekvőbb dolog áll a háttérben:
sürgősen pénzre (adóbevételre) volt szüksége az államnak.
Ha a polgárokra vetnek ki extraadót, az alól a legváltozatosabb
trükkökkel fognak kibújni az emberek, a tervezett pénz töredéke
sem folyna be, kevés lenne a feladathoz az adóhatóság.
Na de ha a multikra vetik ki, akkor azok kénytelenek lesznek
befizetni, majd az extraadóból adódó nyereségcsökkenést
simán továbbhárítják a vevőkre/előfizetőkre/fogyasztókra.És innentől kezdve az állam cserében szemet fog hunyni
a multik szemétkedése fölött (cserében az "adóbeszedésért").Ha esetleg kételyeid lennének az ügyben, akkor csak példaként
hozom
- a Tusco egér/rágcsáló ügyét (amikor is a törvény szerint
be kellett volna zárni az érintett áruházakat),
- a bankok továbbra is tetszés szerint emelgethetik a deviza alapú
kölcsönök kamatait (holott semmi nem indokolja azt),
- hány kereskedelmi multi ellen indult tudtoddal az elmúlt évben eljárás,
mert nem tartják be a dolgozókkal szemben a Munka Törvénykönyvét,
- melyik multit büntették meg azért, mert az akcióra meghirdetett áruból
nem volt készlete (mindennapos gyakorlattá vált, hogy az akció
kezdetére nincs vagy csak pár darab van a reklámozott termékből:
lásd Voda ÁjFón akciója))És most jön pl. a tarifa emelés a Vodánál. Borítékolható, hogy a másik
kettő "konkurens" szintén hasonló lépést fog tenni a következő hónapokban.
Kíváncsi lennék, hogy egy vizsgálat során mivel tudnák indokolni a
növekményt (gondolom a nemzetközi helyzet fokozódásával,meg a rossz
időjárás miatt elfújja a biteket a szél).Ezért vélem úgy, hogy az ügyfelek helyzete látványosan fog romlani, mert
nem lesz miért és kitől félniük a multiknak. -
Hmura
tag
válasz mrlujoak #14762 üzenetére
A jelek szerint egy áremelési hullám fog elindulni a nyáron a
3 szolgáltatónál. Normál esetben a GVH-nak és az MNHH-nak
izomból vizsgálnia kellene az okokat.
Mert indoka nem lehet az emelésnek.Ennek ellenére semmi nem fog történni, hanem eilndul az Andersen-kommandó,
és elmagyarázza, hogy miért jó nekünk, ha többet fizethetünk egy
alacsonyabb szolgáltatásért. -
Hmura
tag
válasz mrlujoak #14766 üzenetére
De, hogy azt elérni nem lehet, mert valami szerződött partner - ugye a ZTE-nek itthon nincs hivatalos supportja - ül a telómon, annak címét, telefonszámát ki nem adják, tőlük pontosabb infót nem kap.
Én is úgy tudom, hogy a ZTE-nek nincs hivatalos szervize, hanem azt
a kínai gyakorlatot követik, hogy a rossz készüléket kérdés nélkül
cserélik.
Ebből is sejtető, hogy mennyibe kerül egy mobiltelefon előállítása,
ha simán belefér nekik, hogy mondjuk az eladott mennyiség 10-15%-a
kukában landoljon 1 éven belül. Mint pl. a háztartási barkácsgépeknél vagy
az MP3-as lejátszóknál. -
addikt
válasz mrlujoak #14766 üzenetére
Szerintem az ebbe a kategóriába tartozó telefonok szervizelésével úgy vannak, hogy tönkrement? Dobd el, vegyél másikat! Hiszen olcsón adjuk!
(Környezetvédelemről, ne adj' isten környezettudatosságról Kínában szerintem legfeljebb eddig csak olvastak... )
Sajnos.
Jó szerencsét!
-
Hmura
tag
válasz mrlujoak #14780 üzenetére
Idézek a linkedről:
Az adó első éves részletét a cégeknek tavaly decemberig kellett befizetniük, a Telenor ennek köszönhetően a negyedik negyedévben veszteséggel zárta a pénzügyi időszakát, és nem hivatalos információk szerint a Vodafone is veszteségbe futott a márciusban záródó teljes pénzügyi évében.Naaa.... ezt hívják ordas hazugságnak.
Ugyanis a három szolgáltatónak ÖSSZESEN kell 61 milliárdot EGY ÉVRE
fizetnie. Ha a harmadát veszem (azaz a Telenor ennek 33%-át
fizeti), akkor a Telenornak 21 milliárdot kell EGÉSZ ÉVRE FIZETNIE.
Az első negyedévben ennek a negyedét, azaz MAX. 6 milliárdot.Akkor olvasgassunk csak:
Zsugorodott a Pannon nyeresége
Tesztelik a negyedik generációs mobilhálózatotot
A Pannon az elmúlt évben 73,4 milliárd forint kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredményt (EBITDA) ért el, ami 3,6 milliárd forinttal kevesebb a 2008. évinél - jelentette be Anders Jensen vezérigazgató.A cég negyedik generációs mobilszolgáltatásokat tesztel áprilistól.http://www.nol.hu/gazdasag/zsugorodott_a_pannon_nyeresege
Ne próbálják már ennyire hülyének nézni az embereket, hogy előző
évben van 73.4 milliárd forint adózás előtti eredmény, most meg 6 milliárd
elvonás vesztesgessé teszi a céget...Ez azt jelentené, hogy a Telenornál negyedév alatt 12 milliárd forinttal
csökkent a profit (73.4 osztva 4-gyel - 6 milliárd extra adó) -
Hmura
tag
válasz mrlujoak #14867 üzenetére
Az alap, az: internet.vodafone.net
Aki pedig nem tömörített, hanem hagyományos módon szeretné elérni a netet, annak új profilt kell létrehozni a Kapcsolatkezelőben (Voda Mobil Connect) ahol a: standadnet.vodafone.net beállítással kell a későbbiekben kapcsolódnia...Való igaz, és a standadnet.vodafone.net beállításokkal sokkal
hamarabb el is fogy a havi gigbyte porció....
Sőt, nekem van/volt egy olyan sanda érzésem, hogy ugyanannak az
oldalnak a betöltéséhez a Voda és a Tímobájl netet nem ugyanakkora
adatforgalom tartozik, a Vodánál kb. 5%-kal több. Mind a két helyen
van netem (céges ill. privát), és rendszeresen több a Voda felhasznált
adatmennyisége. Ugyanaz a gép, ugyanaz a böngésző, ugyanaz a
mérőprogram, ugyanaz az oldal. -
mrlujoak
veterán
válasz mrlujoak #15935 üzenetére
Srácok!
Ilyen is van! Tegnap meló közben - épp egy kiállításon voltam - csörög a mini-m, és a hívó fél a Vodafone volt...
Miután felvettem, egy kérdést hallottam, hogy miért akarom megszüntetni a két számom náluk?(Előző 1270-es beszélgetéseimben a már nem épp disztingvált, és nyugodt hangsúlyú társalgásaimban többször utaltam rá, hogy elviszem a már 10 éves számom tőlük, és a másikat is lemondom, ha ennyire rugalmatlan a számlázási rendszerük)
Szóval. Mégis megoldható, csak épp "bunkónak" kell lennie az ügyfélnek. A vásárlónak. Akinek ugyebár mindig igaza van. Vagyis kellene lennie...
A rövid, de velős tegnapi beszélgetés alatt vázolt problémámat mégis sikerült megoldani, azaz már 2 ügyfélszámom van, egyiken a 2 és fél éves mobilnet, másikon a frissen kötött mobiltelefon. ...és tud jönni két külön címre, egy azon névre, két külön számla...
Természetesen most (már) nincs okom panaszkodni, de ha megoldható, akkor miért nem lehet már az elején így tenni, mindennemű felfokozott kedélyállapotban lezajló - és bizony néha nyomdafestéket nem tűrő - beszélgetést elkerülve?!
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
-
-
MODERÁTOR
válasz mrlujoak #16038 üzenetére
Értem én, csak nem kicsit idegesítő(lehet, csak nekem), hogy állandóan azzal jönnek a szolgáltatók, hogy ilyen meg olyan hiperszuper net érhető el, csak közben azt az aprócska tényt felejtik el megemlíteni, hogy az alapő 3G országos viszonylatban is csak a nagyvárosok vonzáskörzetében érhető el..
Nem kell nekem HSPA+, de legalább a 3G-t építenék ki országos szinten, mielőtt egymásra licitálva dobálják fel a legujabb technológiákat...Pesten..
Everybody lies.
-
Hmura
tag
-
Hmura
tag
válasz mrlujoak #16042 üzenetére
Mondjuk első ránézésre is szabad szemmel látható, hogy
a három szolgáltató közül a Vodának van a leggyengébb
lefedettsége.Csinálok neked rövidesen egy olyan képet, ahol a három szolgáltató
lefedeettségét egy térképen fogod látni.Arról meg nem is beszéle, hogy Kőszeg, Móvár és Sopron körknyékén
gyakorlatilag mindenhol jó osztrák téerrő van a magyar oldalon, míg
a hazai szolgáltatók közül egyiknek sincs jele elég nagy területeken.Országos lefedettség, mert nekünk az jár....persze.
-
Hmura
tag
válasz mrlujoak #17081 üzenetére
Mintha idén már lett volna egy piaci körülményekre hivatkozó emelés...
Természetesen ezt sem tudjuk meg tételesen mi is volt...A szolgáltató nem indokol, mert nincs előírva az indoklás a törvényben.
Az NMHH meg nem vizsgálja, mert miért is az ő dolga lenne.Gyakorlatilag indok nélkül lehet úgy tarifát emelni, hogy csak a másik
két szolgáltatóval kell egyeztetni, hogy akkor egyforma legyen az
emelés mértéke. -
mrlujoak
veterán
válasz mrlujoak #17102 üzenetére
A reggeli gyorsteszt után melóból hazamenet metróztam egy jót...
15óra körül indultam, és mindhárom metróvonalat oda-vissza bejártam, közben a telefonomon folyamatosan frissítettem az állapotom (rendere 10 és 15 másodpercenként)...
Alapvetően mindkét metróvonalon - 2-es, 3-as - folyamatosan érhető el a HSPA hálózat (későbbiekben H).
A kis földalattin masszívan GPRS (későbbiekben G) van csak.A 3-as vonalon Újpest Központból indulva a Gyöngyösi utca előtt, és az Árpád híd előtt váltott át úgy 10-15 másodpercre H-ról EDGE-re (későbbiekben E), azonban térerőeldobás egyáltalán nem történt, és az adatáramlás is zavartalan volt.
Szintén abban az irányban haladva a Határ út után csökkent le a H térerő 1-es, 2-es térerőegységre, de E-re átállás nem történt.
A visszaúton a fenti 3 jelcsökkenés egyike sem volt tapasztalható, azaz mindhárom helyen stabil H jel volt.A 2-es metrón a Deák tértől a Déli Pu felé haladva a Széll Kálmán tér előtt váltott a hálózat E-re, de mint eddig, itt sem volt adatszakadás.
A visszaúton már itt is stabil H hálózat volt.
Ellenben ugyanezen vonalon oda-vissza úton is E-re váltott a mobil a Keleti Pu és a Stadionok megálló között, szintén egy-egy frissítési ciklus erejéig azaz 10-15 másodpercre.Ennyi tapasztalatot szereztem ma, a mérés és kontrollmérés során.
Mértem sebességet is, de alternatív oldalon keresztül, így azok eredményét nem tartom egészen megbízhatónak. 1,8 és 5,8 Mbps közötti sebességeket mértem egy-egy helyen...A tesztelést Sony Ericsson Xperia X10 mini segítségével végeztem. A mérés nem reprezentatív, csupán felhasználói oldalról közelítettem meg a hálózati lefedettség ellenőrzését, relatíve sűrű adatfrissítési ciklussal.
Engem meggyőzött a fejlesztés, hiszen egy alkalommal sem szakadt meg a kapcsolat, és folyamatos volt az adatáramlás.
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Hmura
tag
válasz mrlujoak #18454 üzenetére
Akkor jelezném, hogy nekem is van összehasonlítási alapom, és messze
a Voda lefedettsége a legrosszabb.
Általam bejárt területek:
Győr-Sopron megye, Komárom-E. megye, Szolnok megye, Bács-kiskun, Békés,
Zala, Vas.Sokszor még normál térerő sincs, nemhogy 3G meg egyebek.
Bírom ezt a csitítgató, "nekemműködikgondnélkül" szöveget.
Csak azt kellene észrevenni, hogy ha legalább egy ember elégedetlen,
akkor nem tökéletes a rendszer.
Sőt, ha az ember vodás előfizetőkkel beszél, tőlük lehet a legtöbb problémát
hallani.Akkor csak két kérdés:
Fertőrákos központjában (idegenfogalmi nevezetesség, 3500 lakos, Fő utca)
miért nincs Vodafone térerő?
Gyula, nem kis város, az állítólagos 3G lefedettség ellenére miért EDGE-re
akar feljelentkezni a modem? Vagy talál 3G-t, de olyan gyenge, hogy eldobja
1 percen belül? -
Hmura
tag
válasz mrlujoak #18459 üzenetére
Akkor te se próbáld félrevinni az általam írtakat:
nem azt vártam, hogy a legjobb legyen, hanem azt, hogy
végre legyen valós országos lefedettség ill. jelentősen és
ÉREZHETŐEN javuljon a 3G lefedettség.Helyette kaptunk MountEverestmegmászós marketing hasbaakasztást
meg a saját statisztikák által kimutatott gigalefedettséget.Kár, hogy ebből a felhasználók jó része nem lát semmit....
... de a lényeg, a kifejezetten rossznál látványosan jobb lett
a rendszer, most már a sima rossz szintet sikerült megütni.... -
Rick4
félisten
válasz mrlujoak #18471 üzenetére
Nem metrózom, autóval járok. A föld felszínén élek, mint ahogy az emberek nagyobb része, nekem az számít, idefent mi van. Én is akarom, nem erről van szó, de én nem egy véleményt akarok látni, abból van sok, nekem tények kellenek. Abból meg (sajnos) itt elég kevéske van.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
kelzsoca
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lenovo IdeaPad 3 15ARE05 - 15,6"FHD IPS - Ryzen 3 4300U - 4GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- HP EliteDesk 800 G3 SFF / i5-7500 / DDR4 / NVMe M.2 / USB Type-C / USB 3.1 / több db / 27% számla
- Playstation 4 Pro
- Xbox One S 500GB + 1TB külső HDD + wireless kontroller
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 OC Edition
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen