Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • icecave

    nagyúr

    válasz kali #65061 üzenetére

    Nem annyira... ma felhívtam őket, de azért, mert letelt újabb 72 óra,miután másodszor is felvették a hibajegyet hét közepén.
    Kulturáltan vitatkoztam egy sort a műszakis kollégával (végre kapcsoltak egyet). Szerintük minden rendben, nem látnak semmi gondot. :D
    Mondom az szép. Azt mondták, hogy nem Spotify-t hallgattam, hanem NETEZTEM és az fogyasztotta le. Mondom igen, esélyes, hogy eddig elég volt egy hónapban 500 mega mobilnet, a szokásaim nem változtak, de mostmeg hirtelen elneteztem 3 nap alatt egy gigát (amit ugye kaptam, miután az alapcsomagban lévőt leszívta a spotify)?
    Hát, ő azt látják, hogy neteztem, nem Spotifyoltam.... aztán meg kiderült, hogy mégis látják IP alapján azonosítják, hogy Spotify vagy mobilon netezés volt, és ilyet szól, hogy aznap, mikor bejelentettem másodszor a hibát, nem is használtam egyáltalán a spotify-t. Akkor elröhögtem magam, mert ugye minden nap többször is használtam, próbáltam, hogy vajon még mindig a díjcsomagomban foglalt netet használja-e...

    Aztán elváltunk, hogy nem tudnak mit csinálni, nagyon sajnálják...

    Visszakapcsoltak, jóváírattam a havi Spotify előfietést, hisz nem tudom használni. Ennyi. Van egy szolgáltatása a T-nek, amit nem tudok használni, miközben más meg tud. Remek. Nem tudom, hogyan tovább, nincs más lehetőségem, hogy munkahelyen zenestream-et hallgassak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés