Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
sssz
őstag
válasz bostone #7692 üzenetére
szerintem erre semmi esélyed nincsen. max vidd vissza gariba a telefont és vagy megcsinálják vagy ha nem tudják felajánlják hogy választhatsz másik telefont.
azért azt leirnád melyik telo volt az? csak hogy mások ne fussanak bele ebbe a hibába.
szabályok:1. privátra illik válaszolni. 2. ha TE jelzed,hogy venni szeretnél tőlem valamit, de utána meggondolod magad, legalább írj egy privit!!!
-
sssz
őstag
válasz bostone #7695 üzenetére
igen, valoban tipus hiba. már rengeteg helyröl hallottam ezt ezzel a telefonnal kapcsolatban. szerintem vidd vissza és gariztasd.
szabályok:1. privátra illik válaszolni. 2. ha TE jelzed,hogy venni szeretnél tőlem valamit, de utána meggondolod magad, legalább írj egy privit!!!
-
Rickazoid
addikt
válasz bostone #7698 üzenetére
Menj be és próbáld meg, hátha, de számítani nem érdemes rá, hogy sikerül. A szolgáltatók egyébként miért vállalnának felelősséget egy típushibáért? Szerződést ugye te nem módosíthatsz egyoldalúan, csak ők, de erre nincs kötelezettségük, ahogy arra sem, hogy típushibákról tájékoztatást adjanak, valószínűleg nem is néznek utána ilyesminek egyáltalán.
Ha szoftveres eredetű a gond, de nincs frissebb szoftver, amire frissíteni tudják és nem is tudják megmondani, hogy lesz-e és mikor, akkor szerintem hagyd a garanciát, sokat úgysem ér és a tényleges garancia a szolgáltatóknál úgyis csak 1 év, ráadásul általában úgyis beázásra vagy leejtésre fognak mindent (tapasztaltam már olyat, hogy zavaros képet megjelenítő kamerával akartam garanciáztatni, bent alaplapcserét javasoltak, de beázás(!) miatt annyit kértek volna a javításért, mint a telefon listaára, aztán amikor szétszedték, volt ott egy kis por, amit lefújatva működött minden. Illesztési hézagok ugye.), tegyél fel tehát másik vagy custom ROM-ot végső esetben.
De ha nem szoftveres a gond, akkor javítaniuk vagy cserélniük kell, egyiket muszáj megtenniük nem szoftveres típushiba esetén.[ Szerkesztve ]
Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.
-
darvinya
titán
-
darvinya
titán
válasz bostone #7701 üzenetére
Tavaly vettem mondhatjuk elavult készüléket okostelonak Xperia X1 használtan, mert még újonnan még mindig drága készülék.
Akor volt egy olyan problemám vele, hogy bevolt kapcsolva hálozaton volt.
Felhívtak kicsöngöt nekik nálam meg semmi.
Na erre mivel főzőt Rom volt rajta ezt frissitettem és lám orvosolt mindent.
De lehet egy egyszerű a probléma.
Az első hálozatra lépve letőltőt beállítások rosszak!
Én végülis ez volt a hibája készülekemnek, tehát felesleges volt a Rom csere.
Ez hiba akkor keletkezik amikor legelőször bekapcsolt készüléknél nem várják meg az oprendszer felállását s csak az után lepek fel a szolgaltató halozatra.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
asdf_
veterán
válasz bostone #12359 üzenetére
Szerintem a keszulek akkori listaara es az altalad kifizetett ar kozotti osszeg a minimum, amibol le tusz lepni, es erre jozan paraszti esz alapjan rajon meg az egy eves es a ket eves havidij kulonbsege is. Meg akar meg bonuszban x ezer ft, fene tudja. Mi lenne, ha elovenned a szerzodesed amit alairtal? Ott le van irva
-
axioma
veterán
válasz bostone #12359 üzenetére
En legutobb fix 50e-et hallottam (lehet, hogy netto annyi), de azt szerzodes huseg alatti felmondasara, fuggetlenul attol hogy 23 vagy 3 honap van vissza. Ha alacsonyabb havidijba lepnel, akkor az altalaban pont a bunteto tetelek miatt nem eri meg, igy jartal faktor (praktikumra is). Ha magasabb a havidij, azonos csomagtipus, azt szoktak engedni bunti nelkul. Az vegkepp passz, ha magasabb havidij, de mas csomagitpus pl. simabol nettel kombinaltba...
Szerk. na akkor itt van keresztposztban a megoldas.[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz bostone #19902 üzenetére
http://www.telenor.hu/smarttarifa alapján 2.5 Ft/sikeres kapcsolás.
Továbbá:
A tarifacsomagok havidíja 50%-ban használható fel hálózaton belüli, illetve 50%-ban belföldi vezetékes és más mobil irányba indított belföldi hívásokra.
A tarifacsomag havidíjának lebeszélhetősége nem vonatkozik az Invitel Belföldi tudakozó, az Invitel Különleges Tudakozó hívására, az Invitel Belföldi tudakozó által kapcsolt hívásokra, Kék szám hívására, a hívásátirányításokra, a Pontos idő, a Számlainformáció szolgáltatások használati díjára, továbbá SMS-, fax-, adatalapú és mobil adatközvetítő szolgáltatásokra, valamint nemzetközi, roaming-, emelt díjas hívásokra és MobilVásárlásra.[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
félisten
válasz bostone #19902 üzenetére
Igen sajnos náluk egyedüliként újra életbe lépett ezen remek pénzbeszedés.
De nem nagyon panaszkodik neki senki.. én anno a cégessel azért hagytam ott őket.
Mert mivel ingyenes volt (adóbevezetésig) a egymás közötti.. jó is volt.
De aztán hirtelen a másodperc alapból lett perc alatt az első percben + havidíj és a kapcsolási díj.Volt havi 500-1000 hívás.. azért ott már elég nagy összeg lett volna..
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
őstag
válasz bostone #23024 üzenetére
Találkoztam olyan Expressz sim-mel, amelyik sms-t fogadott, de küldeni nem lehetett vele.
Telenor Online-ra beregisztráltam, a díjcsomagban nem volt az sms küldés megrendelve, a weboldalon sem engedte hozzáadni, végül 1220-as üsz-on egy ügyintéző kapcsolta be. Hívd fel őket, és kérdezz rá, hogy nálad az sms-küldés és fogadás be van-e kapcsolva.
Androidos és nem Androidos telefonban is kipróbáltam a sim-et, sms központ száma jó volt, mégis hibát írt küldésnél, utána hívtam az üsz-ot.
[ Szerkesztve ]
-
harcosparej
tag
-
MODERÁTOR
-
club1
veterán
válasz bostone #34258 üzenetére
A név tök mindegy hogy mi, lehet tökmag is.
Az APN-nek kell stimmelnie, opciós neteknél az jellemzően online, adatkártyáknál net. Tehát szerintem jó így. Első körben tudnia kellene, hogy van-e net egyáltalán a csomagjában. Bár általában ma már mindegyik csomagban van, ha más nem, akkor az online start. Regisztráljon és lépjen be a https://online.telenor.hu/ oldalra, ott látja, hogy milyen szolgáltatásai aktívak. Vagy hívja fel a 1220-at ha tudja az ügyfélbiztonsági jelszavát.
Kétoldalú szerződésmódosítást lehet elutasítani annak bejelentésétől számított 15 napig. Azután elfogadottnak kell tekinteni az ügyfél részéről. -
MODERÁTOR
-
club1
veterán
válasz bostone #34274 üzenetére
Nincs "ebben az esetben", mert már elfogadott részéről a díjcsomag módosítása. Kötbér és készülékkedvezmény kifizetése nélkül abban az esetben válthat lefelé, ha már letelt az utolsó hűségnyilatkozata. Vagy ha a szolgáltató megint bejelent egy kétoldalú szerződésmódosítást, és időben reagál...
-
MODERÁTOR
-
sfdrakex
nagyúr
válasz bostone #68261 üzenetére
Azért van, mert régen sokan bementek szolgáltatókhoz, új előfizuval és új csúcs telóval, 0 Ft befizetéssel jöttek ki. Majd a számlát nem fizették. Olyanok csinálták akiket meg se lehet találni. Ez nyilván nem éri meg a szolgáltatóknak.6 hónapig kell fizetned rendesen a számládat utána már nincs előleg.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
MODERÁTOR
-
asdf_
veterán
válasz bostone #76718 üzenetére
Lusta állat voltam és még nem csináltam meg, de én múltkor azt a tanácsot kaptam, hogy a telefonodra felrakod a Telenor appot, bejelentkezel nem a saját számoddal, hanem amin tarifacsomagot akarsz váltani (jóváhagyó sms megy rá, ha nincs nálad a másik készülék, akár be is diktálhatják neked a számot) és csomagot váltasz a 25 forintosba.
-
clon
aktív tag
válasz bostone #76718 üzenetére
Én is az appot javaslom, mert engem az "zaklatott" rendszeresen a váltásra (és nem csak a telefonba levő kártya esetén hanem másik készülékben levővel is) külön üzenetbe nyomta 2-3 OK és át is váltott.
Az "egyéb->előfizetéseim" menüben most is felajánlja az "érdekel más tarifa gombot" így ott biztosan sikerül váltani. -
4Grider
nagyúr
válasz bostone #82346 üzenetére
https://www.telenor.hu/ugyintezes/szukseges-okmanyok
(Az oldal alján van a meghatalmazással kapcsolatos nyomtatvány.)
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Topton N100 (4mag,4szál) 1xDDR4, 1xNVME, 2x2.5Gbit LAN, SATA PORT HIBÁS GÉP
- XBOX Series, ONE, S, X, XBOX360, PS4, PS5 konzolok és kontrollereik javítása garanciával üzletben!
- XBOX Series X / S HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- Chanel Bleu De Chanel
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest