Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A fénynél gyorsabban
- Asszociációs játék. :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Oakley kisokos - hasznos leírás
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
Minél többet keresgélek annál több tetszik.
Vélemény erről?
Kicsit fosok használtat venni, főleg hogy a lencsén van pár karc is.
Itthon be lehet szerezni ilyen lencsét, vagy azt is külföldről kellene rendelnem?[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
őstag
Sziasztok!
Abszolút kezdő és laikus vagyok a témában, most kezdek csak olvasgatni, okosodni Az lenne a kérdésem, hogy nagyon max 25k-ig, de inkább 20k-ig vannak-e olyan modellek amitet érdemes megvenni vagy ennyiért esélyem sincs Oakley szemüveget venni? -
vazul73
csendes tag
Nnna, döntöttem, Batwolf Polished Black/Gold Ghost Text/Tungsten Iridium Polarized lesz, projekt elindítva.
-
harryls
aktív tag
válasz X-metal #27319 üzenetére
Nehéz meghatározni, rikítóbb lila, a szélein zöldbe megy át. Bizonyos szögből nézve majdnem olyan mintha emerald lenne
dave93 simán ki lehet venni annyiért. Vagyunk itt néhányan akik ilyen összegért igen komoly darabokat is kifogtunk már, vagy még olcsóbban. Sűrűn kell nézelődni (apród, jófogás, expressz, vatera) És vigyázz a hamisítványokkal, linkeld be ide ha nem vagy benne biztos.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz harryls #27322 üzenetére
Köszi szépen srácok! Első körben szeretnék felpróbálni pár modellt, ugyanis tegnap pár bevásárlóközpontban felpróbáltam pár polarizált szemüveget 15k körül és sajnos vagy túl felcsúsznak a lencsék vagy túl széles a keret és ezért nem áll jól, de mindig van valami... Király utcai magyar forgalmazóhoz menjek? Vagy ott nem fogok olcsóbb modelleket találni?
-
Jojo5
őstag