Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kraftxld

    félisten

    válasz Zolik #1463 üzenetére

    Tuti nincs benne a 2016-ban. 3 felhasználóra meg enyhén drága megoldás. Vas, OS licensz, Exchange licensz, idő amíg beállítja valaki, stb.

    Én így csinálnám:
    - Rendesen megvenni a cégnév.hu vagy hasonló domain-t, ez pár ezres évente.
    - 3 db Office 365 vállalati alapverzió. [link] Ez kb 4000Ft / hó 3 emberkére.
    - Pár óra alatt össze lehet röffenteni az egészet, domain-t hozzáadod az O365-höz, felhasználókat létrehozod.
    - Majd pedig a fiókokban beállítod a connected account-ot (bocsi, nincs magyar O365-öm), ez automatán leszedi a szolgáltató hitvány szerveréről a cuccost.

    - Utána már simán megoszthatod a postafiókokat a felhasználók között, valamint mobiltelefonra is szinkronizálódik, meg van rendes webmail is.
    - Persze normál Outlook kell hozzá, lehetőleg 2013-as vagy újabb, a vállalati prémium csomagban ez is jár hozzá.

    Pluszban még van sharepoint, Skype for Business meg mittoménmi az alap csomaghoz is :)

Új hozzászólás Aktív témák