Hirdetés
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Aktív témák
-
válasz
TitiRii #4335 üzenetére
Én az autómat (1,3-as) a KÖBE-hez viszem, jó árai vannak és mellesleg ott dolgozom
Igaz a MÁV on-line kötése olcsóbb, de van valami havidíj mellé és azzal már elég minimális a különbség. A motorommal (250ccm) mindenképp a legolcsóbbhoz megyek, ami a MÁV lesz. (egyrészt úgymond idényjármű, másrészt motoros balesetnél számomra a motor kára a legkevesebb, az egészség fontosabb)
Különben meg ott a [link] kötelező elemző oldal...
[Szerkesztve] -
Misike
tag
válasz
TitiRii #4228 üzenetére
Jó kérdés fogalmam sincs. Most kellene nekem is hátsót venni. Gyári Pirellikkel vettem és kaptam hozzá egy hátsó Metzellert. Most az van fenn. Nagy különbséget nem tok felfedezni mondjuk én már öregesen húzom a gázt és 15 celzius alatt és esőben nem ülök fel. Annyi talán, hogy a Pirelli tovább bírja,de drágább is ugye. Hibája nem nagyon volt. Egyszer lelazult egy vezeték az csinált néha zárlatot, meg a kuplungbowdent nyírtam el kétszer amíg be nem állítottuk a kuplungkart. Monnyuk BMW F650 után ez is sok volt: 6 szezon alatt semmi baja nem volt a bömösnek. Hiába, tudnak ezek a ruszkik motort gyártani.
Szal én egy megkímélt darabot vettem asszem 3 éve van meg az utolsó év volt, hogy az áfát vissza lehetett igényelni motorról. Annyit tudnék még hozzátenni, hogy elég kemény legalább is a 2000-es kiadás hosszú túrára nem ajánlott, már fél óra után nyomja a seggemet, kirázza a lelkemet, beszakítja a dobhártyámat, de motorozni azt b@szott jót lehet vele.
Yamaha XT600X-ről valaki? Volt már? -
válasz
TitiRii #4200 üzenetére
Sajnos az agressziv fellépés mindig kétélű megoldás: Vagy elrettent és akkor beválik, vagy felbosszant és még rosszabb lesz a helyzet...
Az az esemény azért emlékezetes marad nekem, mikor csak úgy 3-an - véletlenül csak úgy a forgalomból - összejöttünk motorosok egy lámpánál a hungárián, és volt köztünk egy 'lazább csákó' Ducatival. Míg piros volt a lámpa addig füstöltette a gumit, majd mikor átváltott zöldre hárman három külön sávban haladtunk (a dukis egykeréken), tempósan, lazán, nem valami gyorsan. Aztán mikor beértünk egy autót, a faszikám szószerint ráröffent egyet-kettőt a gázzal (szerintem full nyitott dobja volt a jó kis V2-esnek) és az autó úgy húzott le a legszélső sávba mint a kisangyal...
Csinálta a műsort a gyerek, - de vagy azért mert mindenki félt tőle hogy valami gebaszt csinál, vagy azért hogy egy ilyen állat inkább húzzon el mihamarabb a francba - mindenki elengedte anélkül hogy száguldozott volna. -
zsoltee10
addikt
válasz
TitiRii #4159 üzenetére
igen. én 14 évesen kezdtem motorozni egy mini romettel.
akkriban a simo enduro nagynak tűnt. évekig motoroztam a romettel, mentem néhány robogóval is. aztán átnyergeltem autora, és most a nyáron 5 év kihagyás után vettem egy simo-t, tavasszal pedig megyek korlátlan A jogsit tenni, és veszek egy honda CB500-t.
tulképp 8 éve kezdtem motorozgatni, és még a simo-val se megyek állandóan nyélgázon, pedig minden csak nem gyors ez a gép.úgy érzem, hogy agyilag érett vagyok arra, hogy egy 500-as géppel kényelmesen elmotorozgassak. eszembe jutott egy másik példa. egy barátomnak volt egy VT250 Hondája, és 10e km-t motorozott le vele, mégse ezzel törte magát össze, hanem a simóval, amit mellette megtartott.
pedig a VT ment 180-t, a simóval meg 50-nel csattant neki egy autónak.
-
Vertic
aktív tag
válasz
TitiRii #4159 üzenetére
ja, de azt is számold bele, hogy fiatalabb korban hajlamosabb az ember állatkodni. Én idén csináltam a motoros jogsit, és egy cbf500-on tanultam (58LE), előtte robogón ültem csak. És nem találtam úgy, hogy a cbf egy kezelhetetlen állat lenne, pedig ebben is van már nyomaték, pláne 1-2-ben proszkálásnál a 30-as övezetben ugye - de elég gyorsan megszokható
, és szerintem nem lenne gond, ha mondjuk egy sv-vel, vagy egy nem brutálisan kihegyezett (tehát nem 100LE+) 600-assal kezdenék - és jó sokáig elég is lenne, nem is biztos, hogy utána kéne nagyobb, pláne városba. Csak csukló és ész kérdése, szerintem - ha az ember képes magát (és a fordulatszámot
) féken tartani, akkor nincs gond. Tényleg vannak, akik erre nem képesek, és nekik nem való kezdésnek ilyen sem, de tulajdonképpen meg már egy robogóval (pláne egy 125, vagy 250-essel) is lehet olyan sebességgel menni, ami túl sok.
-
fzr1000
tag
válasz
TitiRii #4149 üzenetére
szerintem nem érdemes így lépcsőzgetni, én azt mondom, elég két fokozat: az első amikor még totál kezdő vagy, és hozzá kell szoknod a motorral való közlekedéshez... itt nemcsak a motor vezetését, kezelését értem, hanem a forgalmat, a többi közlekedők ''szokásait'' is, ha motorosként közlekedsz... ha levezettél jó pár ezer km-t, tapasztaltál ezt-azt, akkor szvsz olyan nagyon nem a motortól fog függeni, hogy hogyan mész vele, hanem inkább tőled... 170 lovas géppel is lehet lassan menni... a fokozatosság inkább a vezetési stílusban játszik szerepet...
{ja, egyszer egy haverom elkérte az FZR-t, mikor még az volt nekem, ő amúgy krosszmotorozott, és így ''rángatta'' a gázt indulás előtt, kis gázfröccsöket adva -- asszem nem volt jó az alapjárat a mociján--, én meg kérdezem tőle: ''Te most mit csinálsz?''
}
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
TitiRii #4149 üzenetére
persze, csak a 10-20 LE-s gépet igen gyorsan kinövi az ember,
egy gyengébb 500-600-as, monggyuk csupasszal viszont elvagy
egy darabig... viszont ésszel kell a dolgot az biztos.
Én egy XJ 600-al kezdtem, és úgy voltam a dologgal, hogy elsőre
ennél se jobbat, se rosszabbat... po jó voltmeghát viccesen is
néztem volna ki a 190 centimmel ha ráhajtogatom magam monggyuk
egy 125-ös 2 ütemű bringára -
fzr1000
tag
válasz
TitiRii #4141 üzenetére
biztos van benne valami presztízs-hajhászás a gyárak között, hogy kinek a legnagyobb, de én nem bánom... szeretem a nyomatékos gépeket...
szvsz van minden kategóriából választék, csak a 250-400 4T osztály az inkább a japán belpiacos kategória lehet, vagy rosszul gondolom?
itthon a Motor-Sapiensnél van ''sok'' 250/400-as gép... -
válasz
TitiRii #4117 üzenetére
Jólvan B-Type, gondolkodj a dolgon - ennyit tudok mondani.
TitiRii - Haver épp tegnap vett egy '96-os Kawa ZZR 250-est, soros 2, pörgős motor, kényelmes, olyan túrázós, szép. 410e Ft volt. Egyébként meg egy rakat motorohírdetési weboldal van, ahol beparaméterezheted ccm, ár, stílus szempontjából a keresést. -
Vertic
aktív tag
válasz
TitiRii #3917 üzenetére
izé, tudtommal a gs500 az soros kéthengeres, nem négy.
azt szokták rá mondani, hogy tanulómotornak ok. kicsit már régi technológia (pl. léghűtéses), de megbízható.
én május végén kezdtem az elméleti tanfolyamot, és pénteken vizsgáztam forgalomból. Mondjuk szabadságok miatt 3 hetet kihagytam, de amúgy minden elsőre ment. Ennél biztos lehet intenzívebben is csinálni, én hetente kétszer mentem gyakorlati órára.
szerk.: lassú vagyok
amúgy télen értelemszerűen nincs motoros oktatás, vizsgák is asszem novemberig vannak.
[Szerkesztve] -
Florida
tag
válasz
TitiRii #3917 üzenetére
Ezek mitől kerülnek ennyibe?
Csak a név miatt kerül másfélszer annyiba a Honda,Kawasaki,stb,vagy azért a minőség is arányos az árral?
Ez a GT650 Naked jól néz ki..Nekem inkább ezek jönnek be..A speedmotorokat meghagynám a versenypályákra.
Mondtam hogy nem értek hozzá.
Jogsi nélkül nem necces egy kicsit azzal közlekedni mindenhova?
A ruháról annyit,hogy mindennap látok itt srácokat (farmerban,pólóban,sportcipőben,na jó van rajtuk egy sisak) Hayabusával
Ami miatt tartok a motortól,hogy mindenki az esésekkel jön.A családban is van pár halott motoros esés miatt,ez kicsit elborzasztó.
/Nem kell ökörködni,és nem lesz gáz.Vagy ezeket direkt arra csinálják hogy össze kelljen törni?Néha olyan érzésem van./
[Szerkesztve] -
Topiccsendőr
addikt
válasz
TitiRii #3895 üzenetére
A műsor jó, de az amit csinálnak- nos hát, néha gányolás. Mondjuk megrendelt alkatrészeket összerakni, elküldeni egy festőhöz, meg krómoztatni stb.. Nem éppen egy kreatív feladat. Úgy értem, Lehet, hogy Paulie elképzeléséhez képest nem nyúlhat bele a villaszögbe, a vázgeometriába, a blokkba, csupán ha egy adott katalógusban olyan van. Ez kb olyan, mintha loop-okkal csinálnál zenét számítógépen. Minden megvan, te csak összerakod. Amerikában vannak ennél komolyabb motorépítők, akik a blokktól kezdve a vázat is megtervezik.
-
Vertic
aktív tag
válasz
TitiRii #3881 üzenetére
Bővebben: link
szerintem itt találsz embereket tapasztalattal -
Topiccsendőr
addikt
válasz
TitiRii #3759 üzenetére
Ja, vagy úgy. Gondolom valamiféle idősebb enduró motorod lehet, mert utoljára abban láttam ilyen karbit. Kb úgy működik, mint az autóknák a kéttorkú karburátor. Ha ráhúzod hogy ne szegényedjen el, van mégegy keverékképző rész különben nagy lenne a fogyasztás. Gondolom ha ennyit evett, akkor nem igazán szuperál ez a bizonyos ''gyorsító'' torok, vagy egyfolytában fenn van a subertolattyú. Ha ezeket te is tudtad akkor bocs, de megkérdezek egy mesterembert a közelemben, ő neki volt szerencséje ilyen karbihoz. Még valami: teljesen darabokra szedted? Úgy értem atomokra?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
TitiRii #3754 üzenetére
4 litert száz kilóméteren? Nem lehet, hogy nem égett ki rendesen a gyertyád? Ez még nem olyan nagy fogyasztás. Mit állítottál feljebb? Az úszót, hogy az úszószint lejjeb legyen? A vákuumcsövek a vákuumos benzincsapodat nyitják. Ez az egyik funkciójuk, de szerintem ehhez már szerelő, meg autodata is kell, hogy beállítsd.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
TitiRii #3513 üzenetére
Valószínűleg a Ninja vázbetegsége a végsebesség hajszának az egyik mellékhatása - a kapkodás. A ZX-12R- újabb változatát (a gömböjded) rengeteg helyen változtatták meg. Sajnos számokra nem emlékszem, nem akarok hazudni, de több volt, mint 160. Szerintem nagyon megszorongatták a zöld mérnökök tökeit, hogy időre készen legyenek a válasszal a Hayabusára.
-
#25954560
törölt tag
válasz
TitiRii #3404 üzenetére
ahogy az elottem szolok mondjak, sztem is zarlatos vki. ne olyat keress h par szal osszeer, az mer reg szetegett volna ennyi aram alatt, hanem blokkhoz, vascsohoz, akar az onindito hazahoz er hozza vmi. huzz le mindent (vilagitas, duda, muszerfal, usb-s labszarmelengeto
) es probald ugy is az inditast. ha ugyanez az effekt, akkor mericskeles. eloszor is belemericskelnek ellenallasmerovel az akksi felol a rendszerbe (ha nem hasznalod, akkor nem eszi meg az akksit? leveszed gyujtast, sorba kotsz arrammerot a rencerrel es ha nincs riasztod, villogod, gps-ed, akarmid akkor kereken 0 amper folyhat, mert nem lehet fogyasztod a korben. ha megis folyik aram, akkor az baj) es szakadasnak kene latszania jo esellyel. aztan raadod gyujtast (akksi nelkul!) es igy is belemericskelsz ellenallast az akksisaruk felol. ekkor egy keves aram folyhat, de semmikepp amper nagysagrendu (mittomen ac pimpa, uzemanyag szintjelzo meg egyeb uri huncutsagok ha vannak). ha sok amper rohangasz, akkor valszeg tenyleg rovidzaras vagy. ez lehat akar a gyujtaskapcsolod is.
ha kell muszer v elektromos kerdesed van, toljad -
-
#25954560
törölt tag
válasz
TitiRii #3344 üzenetére
jaajjj
aztat tanitjak az oregek h ugyi az olajszuro feltetele elott ujjad hegyet bedugod oilba, egyenletesen bekenyed a tomito gumit es amikor feltekered a szurot az elso megszorulas utan meg 3/4-ed forditasz rajta. (en erzesre meg egy kicsit tovabb szoktam) mindegy, mosma nem fogod tobbe elrontani
gumi ugyben a becsi uton van egy jo kis gumis, ha a vorosvari uttol mesz kifele, akkor a bal oldalon lesz egy egesz uzlet/szerviz sor (hella meg muanyagos meg nemtommi), na ott van egy gumas is, nala pl az avon-ok sztem bp-en a legolcsobbak, talan erdemes lenne megkerdezni. hozok majd tole nevjegykartyat es leirom telszamot, akkor tucc tole kerdezni, hatha.
na soksikert,
&rew -
#25954560
törölt tag
válasz
TitiRii #3330 üzenetére
nyomjal kepeket h mi kell, hatha van vkinek 5lete.
t-elosztora:
- csinaltatni femcsovekbol?
- bonyolultabb kocsikban levego is szokott menni mindenfele kompresszio meresehez ilyeneken, fura lenne ha az nem lenne benzinallo (vegulis lehet olaj v benya a levegojeben meg ra is kerulhet akarhonnan, stb)
- sztem egy jobb vizhutes-topikban is lehet ilyet szerezni
- iktassuk ki a t-elosztot. hozd le egy oldalon a nafta-t ha lehet.
onindito:
az sz*pas. de en mar ujittattam fel oninditot. vhol a 14.kerben az M3 mellett csinaltak, kene toluk arat kerni, ha eszembe jutna a nevuk. megkeresem. bar lehet horror arat mondanak. vmi alkatresz volt a nevuk asszem.
ventilapat:
attol fugg mekkora, sztem egy bontoban ramondjak h mire hasonlit leginkabb, aztan csak moddolni kell jo esetben kisse. ez boven lehet auto bonto is.
lAyCsI: kosz. kicsi kepet tettem fel h a modemesek ne anyazzanak, lesznek majd szebbek is, ott latszanak a reszletek. sokkal jobban nez ki, mint ezen a kepen -
TitiRii
senior tag
válasz
TitiRii #3297 üzenetére
kiegészités
a felvételen a kicsike első dadogása látható halható
azóta sokkal szebben jár már, majd ha be lesz digizve felrakok bövebb video anyagot is(pl az elötte lévő szopásokat, és az utána következő müszaki problémát)
ügye a viz folyások, meg hasonlok, hütö csö duranás, és a éegvégén az egyik ventilátor önálo életre kell és le esik a motor tengelyéről és röpködne mindenfele 10000 res rpm mellet
de szerencsére nem tette csak simán leugrott(de hogy hogy)
-
Bally
senior tag
-
Bally
senior tag
válasz
TitiRii #3125 üzenetére
Prox katalógust néztem, ehhez a típushoz csak dugót gyártanak.
Fémfelszórás: a szerelő srác nem ajánlotta, azt mondta, ha én azt akarom, meg lehet csinálni, de ott is az a baj, hogy nagyon elgyengül (vékonyodik) az anyag, mert ugye ki kell szedni valamennyit a hajtókarból (1mm talán), és arra megy a felszórás. Perselyezéssel ugyanez a baj. Legvégső esetben megfogom és feldörzsárazom, és csináltatok nagyobb csapszeget, de attól meg nagyon félek, mert dörzsárazással el lehet menni a derékszögtól akár egy tizeddel is, és akkor aztán baj van
Most úgy van, hogy körbetelefonálgat, majd holnap érdeklődöm, hogy tud -e valami utángyártottat, hátha -
Bally
senior tag
válasz
TitiRii #3117 üzenetére
Véletlenül nem tudsz valami utángyártott hajtókart? Nagyon úgy néz ki, hogy ezzel már nem lehet összerakni, neki vagyok keseredve rendesen, mert a gyárit nem tudom megvenni
Azt tudom, hogy a Prox gyárt Hondához, de Yamahához még nem találtam.
Szerk: perselyezni nem lehet, mert elgyengül az anyag, felszóratni szintén nem emiatt, esetleg dörzsárazni, és nagyobb csapszeggel, de annak nem nagyon merek nekiállni, mert ha akár 1 tizeddel is elfúrom a merőlegestől, akkor hamar szétmegy az egész.....
[Szerkesztve] -
ALI_G
veterán
válasz
TitiRii #3096 üzenetére
Aztaaaaa, ha meg lenne szervezve, akkor annak lenne nyomása is a MOL-ra, az bittos!!! de amíg csak pár 100 ember (ph-sok) lesznek így ezzel semmi nem lesz belőle. Az Autó klubb kezdhetne egy kis kampányt (sajna milyen pénzből
), és ha elérnénk, hogy akár csak 20-25% bevétel kiesést elérne a magyar auto-motor társadalom, akkor érezhető nyomást gyakorolnánk rájuk! (a nyomásról többet nem kívánok beszélni .D)
hajrá magyar autósok, ne hagyjuk magunkat, mindenki tudja mibe kerül a benzin külföldön (tőlünk nyugatra, keletre, északra, délre, stb...USA, Németo, osztrákok, horvátok, mind-mind olcsóbban adják)
hja, poén, hogy ugye a Horvát (INA ha jól emléxem, ne kövezzetek meg ha rosszul jut eszembe így ivás után) INA többségi részvényese a MOL rt. és olcsóbban adják a benzint, gázolajat, mind a MOL.....na ez a felháborító!!! + ha jól tom (lehet HOAX amit tok) még a román benzin társaság is a MOL-tól vagy a MOL-on keresztül veszi az üzemanyagot. Hova megy ez az ország gyerekek -
Bally
senior tag
válasz
TitiRii #3010 üzenetére
Nos készen van a fúrás, hazahoztam persze összepróbálgattam, és nekem nagyon furcsa, hogy eléggé nagy hézag van mellette (mármint nagyobbra van fúrva érted
), jónak biztos, hogy jó, mert az ember csak ezzel foglalkozik, a környéken minden motorszervíz hozzá viszi, csak nekem furcsa, esetleg ezeknél ekkora hőtágulással kell számolni? Én arra emlékszem, hogy a Simsonnál (
) elég pontos illesztés volt szinte. Végülis majd megnézi úgyis a szerelő, aki segít 1-2 dologban, de gondoltam megkérdem
Tegnap kivettem a szelepeket, hát azokat is maratni kell + szelepfészket
Vezérműtengely lóg, így azt is fel kell furatni, szerencsére vannak ismerősök jó helyen
Kicsit az új csapszeg is lóg a főtengelyben, de mivel egy hajtókar csapággyal 60-70e Ft (csak gyári van), így az marad. A többi nagyon pöpec lesz, és ahhoz képest, hogy csak elkezdtem szétkapni szelepállításra ill. vezérműlánc-ellenőrzésre, elég sokba fog fájni -
válasz
TitiRii #3040 üzenetére
Azaz! The Incredible Machine nevű játék volt és még DOS alatt futott ha jól emléxem.. Hogy suliba mekkorákat játszottunk vele..
NAgyon LOL ez a Honda reklám..
És hamár reklám:
Motorbarkácsolóknak: A maróti könyvesboltban rendeltem egy angol nyelvű (Haynes kiadó) '82-es Honda XL 185-ös endurómhoz szervízkönyvet és szerintem nagyon tuti.
Szinte mindenféle régebbi és újabb motorhoz lehet szerezni, előfordul, hogy ugyanazon sorozatból több típust és évjáratot tárgyal (pl XL 125, 200, 250-es, '79-'86-ig) Nagyon részletesen bennevan minden létező adat, és a könyv azzal hírdeti magát hogy azt kézbevéve mint egy LEGO játékleírást összelehet vele rakni az egész motort nulláról.. és majdhogynem tényleg. (olyanokra is kitér pl, hogy gumit hogyan cserélj a motoron, a gyertyaelszineződésekből mire lehet következtetni, meghogy házilag milyen célszerszámot tudsz csinálni egy spec alkatrész szereléséhez, tárgyalja a tipuson végzett módosításokat, rengeteg robbantott ábrával és szerelés közben készített fotóval.) Igaz hogy kurva drága (8,5-11e Ft körül vannak) de szvsz megéri. (legalábbis annak aki eléggé kezdő a témában) Szinte minden létező motor típusnak van egy-két olyan egyedi 'biszbasza' amit tuti hogy elég nehéz lenne kispekulálni hogy most akkor az hogy is és miért is oda kell ahova...
Egyébként meg autós témában is nagyon ottvan az a könyvesbolt, csak ajánlani tudom mindenkinek. Én mikor ottvoltam elnézelődtem vagy egy fél órát.. -
Bally
senior tag
válasz
TitiRii #3010 üzenetére
Uhh, azért annyit nem kell erre költeni azt hiszem
fúrás+vez,lánc
Elakadni nagyon nem fogok remélem, mert egy szerelő haverom segít, végülis én csinálok mindent, csak ilyen beállításoknál kell majd a segítsége.
Te milyen dugót vettél a géphez? Csakmert a gyári drága kicsit, a Prox nem rossz, de a srác valami amerikai márkát ajánlott, nem jut eszembe a neve, valami wisco
szerk: azt hiszem meg is van, de nem 100%: Bővebben: link wiseco
[Szerkesztve] -
DigitXT
félisten
válasz
TitiRii #2957 üzenetére
Akkor már robogózni sem lehetne nyugodtan?
Egyáltalán érdemes manapság robogóban gondolkodni?
(Eddig egy 50-es és egy 125-ös ''Enduron'', meg egy 80-as nemtommin
mentem csak: foggalmam sincs milyen a robogó...
Mindenesetre városban nemigen mernék motorozni, és hát sajna itt lakom... -
válasz
TitiRii #2840 üzenetére
TitiRii! Várjuk a beszámolódat, hajrá, hajrá!
Különben én most csinálom az A-s jogsit, márcsak a forgalom van hátra.
A kresz meg a rutin(+műszak) csont nélkül meglett, utóbbinál nagyon jóindulatú volt a vizsgáztató, senkit sem buktatott meg. (én ilyet még eddig nem is tapasztaltam sehol...)
Honda CB 400-asokkal gyakorolunk/vizsgázunk. Az egész jogsit (vagyis a vizsgákat+tanfolyamot) kb 4 hét alatt lelehet tenni, ha valaki ott tud lenni a mindig soron következő foglalkozáson.. (ebből 2 hét a kresz, 1-1hét a rutin+forgalom) Az oktató noszogatja is a népet, hogy minél hamarabb 'pörögjenek ki'. Igaz azt is mondta, hogy olyan eddig nem volt, hogy valaki a forgalmi vizsgán simán átmenjen, szóval az a szivatós rész. Amire külön odakell/kellett figyelni: a vizsgákra jól bekell öltözni (értsd ezalatt: fullos, plexis sisak, kesztyű, magasszárú topánka vagy csízma (nekem emiatt pont a vizsga előtt kellett vennem egyet! - amit azonban nem bántam meg!) és zárt felsőkabát, valamint hosszúnadrág kell) Aki A korl.-ra megy, annak teljesen ugyanazt kell megcsinálnia mint az A korlátlannak, csak 250ccm-es motorral. (és úgytudom hogy 10e Ft-al olcsóbb a tanfolyam) aminek szerintem nincs értelme, jobb egyből 'nagy A-ra' menni, márcsak azért is, mert 2év után lehet csak legközelebb arra vizsgáznia. (érdekes módon ennek ellenére kb 1/3-a a társaságnak A korl-ra jön.. )
Mindent együttvéve nem olyan bonyolult az egész, persze nagyon sokat számít ha valaki előtte már több időt eltöltött valamilyen lábváltós motoron, és van pl B-s jogsija. Különben totál 0-ról nekikezdeni a nagymotoros jogsinak: azért az szerintem nem egy egyszerű dolog. Még a különben gyakorlott motorosok sem csinálják meg simán a 3 rutin pályát a gyakorlások kezdetekor. ( Ma már nem egy síma 8-ast kell tolni a géppel - bár az is benne van még mindig!)
-
válasz
TitiRii #2827 üzenetére
Hinnye a nemjóját!
Ez aztán csillivilli blokk lett.. Megkérdezhetem hogy mennyiért homokfúvatták meg szintereztették?
(Tegnap láttam a kistarcsai motorbontós faszinál egy böszme nagy Gilera endurót félkész állapotban (inkább félig leromlott) az olyanlehet mint a tiéd.. Amúgy ottaztán lehet alkudozni!
[Szerkesztve] -
nilrem
aktív tag
válasz
TitiRii #2797 üzenetére
20-bol rendbe lehet rakni???
akkor en adok neked 20-at az alkatreszre meg a simomat es rakd rendbe.
rozsdas a tankja
hatso fogaskerek csere
lanc csere
kipufogo csere
meg meg amit en nem tudok.
nem erdemes neki alni , mert amit ra kene kolteni abbol van egy masik hasznalt gep, de eladni sem fogom 40.000-ert mert alkatreszkent darabokban joval tobbert lehtne elpaszolni. egyenlore varakozik a garazsban. -
válasz
TitiRii #2787 üzenetére
Simót 10e Ft-ért??
Nnna, ha tudnátok hogy mostanában a Simsonoknak újra 'divatja' van! (elég ha ránéztek a simson.hu oldalra)
Nemhogy 50-70e Ft-ot, de egy jobb állapotú S 51-es enduroért 100e Ft körüli pénzeket kérnek! Én jónéhány hibával együtt örültem hogy 40e Ft-ért kaptam decemberben egy normálisabb S 51-est.. - Komar-al való szenvedés után, már nagyon-nagyon örültem a Simónak. (különben tanulni vettem a gépet, ha beizzitom a Suzukit nyáron akkor lehet - jópénzé -megválok tőle, vagy széttuningoltatom az egészet)
Szerintem vidéken kellene olcsó szoci segédmotorok után kutatni, de 10e Ft-ért szinte tuti hogy csak alkatrésznek való állapotú darabot kapsz...
[Szerkesztve] -
Integra
titán
-
B.Kox
tag
válasz
TitiRii #2598 üzenetére
Az Aprilia épített egy V2-es 450es 4T blokkot, és köré egy supermotót, ez a blokk szériagépben is be fog mutatkozni.
Nah meg is találtam: Bővebben: link
[Szerkesztve] -
válasz
TitiRii #2538 üzenetére
Nana! Már hogyne lenne mai technológiával gyártott csillagmotor!
Aki a sportrepülésben járatos rögtön rávágja, hogy a világ jelenleg legnagyobb teljesítményű orosz SU 31-es műrepülőgépe is csillagmotorral van szerelve..
(Nem véletlenül ácsingózik egy ilyen után Bessenyei Ferenc műrepülő világbajnokunk...) -
#25954560
törölt tag
válasz
TitiRii #2507 üzenetére
egy nemhozzaerto (ugyertem, aki nem ezeregy olyan motort latott mar, mint a tied) eszre sem veszi kulonbseget, szal telo nem gaz. a konzol meg, ha nem barkacsjellegu, szinten elmegy. van egy jofej fekprobajuk elso/hatso fekre, jo lenne ha a konzol stabil/merev/stb lenne es nem mutatna furcsa gorbet fekezeskor a tesztmonitoron. sztem nem lesz gond. (ha latnad, miket tolnak at levizsgazva
)
-
#25954560
törölt tag
válasz
TitiRii #2461 üzenetére
az x-gyurusek szoktak lenni a jobbak, szebbek
tovabb megtartja kenest. egyebkent meg: Bővebben: link
mod: a d.i.d lancok a legjobbak kozott vannak. nekunk 530-as x-gyurus van fent
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
-
fzr1000
tag
válasz
TitiRii #2402 üzenetére
Metzeler téma:
Én elég gyakran Metzelert veszek. A ZZR-en elöl Sportec M-1 van, ami valamivel lágyabb, mint a Z4, ám ennek ellenére kibírt 22 ezer km-t. A hátsó gumi Z4, olyan, mint a képen, már az is kapott vagy 16-17 ezer km-t, és most van úgy határon, hogy cserés... Szerintem hasonlóan jó a Dunlop D205 hátra, előre meg D207...
Tényleg, ki hogy választ gumit? Értem ez alatt azt, hogy én előre még túramotoron is sportosabb gumit szoktam rakni... -
Aktív témák
- Samsung Galaxy A8 2018 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Veszünk: PS5 Fat/Slim/Digital/Pro konzolt, játékokat, Portalt stb. Kérj ajánlatot!
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! I5 14400F / RTX 4060ti 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest