Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #89024 üzenetére
konnyen ki lehet deriteni, hogy hondabuzi vagy -e
- ugy gondolod, hogy sosem fog elromlani egy ilyen gyartmanyu jarmu?
- soha nem neztel meg utana, hogy milyen hibak fordultak elo egy adott-, a szoban forgo marka tipusaval, ennek ellenere szendvicsemberkent promotalod mindenkinek?
- pocskondiazol mas markat, a megjelolt markaval szemben, megbizhatosagra hivatkozva?ha mindharom kerdesre igen a valasz, akkor kijelenthetjuk, hogy tajekozatlan markabuzi vagy.
egyebkent, ha a honda tetszik, akkor vegyel hondat, ne csinald mar
elso korben sm-enduro vonalat probalnam, ha fikalsz vele, csak a kormanyveg er le, idomok, ilyesmik nem. joval olcsobb dolog. es az elejen lesz fika. ez biztos.
90 szazalekban elkovetik az emberek a hibat: megveszem a nagy, draga, serulesmentes motort kezdesnek, mert le van tudva az egesz problema. mindenkepp karcmentes, toresmentes eloelet johet szoba. ilyenkor csak annyi tortenik, hogy veszunk egy serulesmentes motort, amit mi fogunk megtorni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #89023 üzenetére
nem pont erre gondoltam.
tegyuk fel, drz 400 bol alakitanank ki egy ilyen terepmotort. nagyobb tankot raknank ra, stb. csupan az alapokat nezzuk:
a drz 400: 10l es tank, 138 kg, 40 lo
versyl 300: - kapaszkoggya - 17l es tank, 175 kg, kb 34 lo!
R 350 gs: 165kg, 11l tank 34 lo
crf 250: 157 kg, 10.7l tank. 25 lo (a legszimpatikusabb koncepcio, de meg 130 al sem tud menni)hogy lehet, hogy ennyivel nehezebbek a kisebb kobos motorok?
ennel a szetupnal joval olcsobb, es esszerubb ha egy 30 eves japan belpiacos 200, 225 kobos 2T motort veszel, (suzuki TS200, yamaha DT200, DT225 Lanza) vashengeres, meghonoltatod, uj dugattyu, gyuru, elmegy 10-15e kmt ezzel az uj szettel, (nyelezesfuggo) es 110 kg alatti teletankolt tomege van 33 loerovel, vizhutessel, olyan egyszeru gyujtassal, hogy egy belpiacos robogo gyujtasat atrakod ra, es megy vele (tapasztalat )
raakasztasz egy 30 literes tankot, meg mindig 130 kilos lesz a motor. terepen ezek ugyanannyit esznek mint a drz 400. legalabbis ugyanolyan sebessegnel, ugyanolyan terepviszonyoknal, ugyannanyit tankoltam a DT 200 ba.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imrufo #89019 üzenetére
Najo, de te visszaattetelezted vagy 4 foggal, ugy konnyu
En ha veszek, palyara akarom fogni, azzal a kuplunggal kell kezdenem valamit.
geresics modszerrel akarok R t, vetetni probalok egy ismerossel, majd nehany ev utan atvenni tole ketszer kell manipulalnom, kemeny melo lesz...Igazabol nem is a nyakcsapagyra vagyok kivancsi, azt kicsereli az ember barmikor, csak olvastam valami nemet oldalon, hogy a betet tud laza lenni, onnantol pedig a nyakcsapagy lotyog, es a kepen lathato, hogy a betet a vazzal van egy cikkszamon es 2800 eur...
De ha tiz ev alatt nem volt baja, ilyen hasznalatnal, akkor nagy baj nincs.
Magyarorszagrol szerzed az alkatreszeket, vagy mindenfelol, ebay ilyesmi?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #89012 üzenetére
Egy zsanerben van az osszes marka turaenduroival. Minden parametere ugyanaz nagyjabol.
En vennek egy nagyonkonnyu motort, 4T kiskoboset, (illetve kisebbet, mint az ertelmetlen 1000-1200, inkabb 600 alatti lenne az idealis, 400-350 korul) es azt alakitanam at. Fura hogy a gyarak ilyet nem csinalnak. Lehet kevesen akarnak vilagot utazni, civilizaciot elhagyva.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imrufo #89013 üzenetére
Igazabol harom evadot elolvastam a topicbol, asszem mindent megtudtam, mi mehet tonkre, mik a tipushibak
De kerdesem az termeszetesen lenne. Nalad, mint nagy elsokerekkimelonel,
szoval hogy birja a nyakcsapagy betet az igenybevetelt?
Illetve van ez a csuszokuplung mizeria, (a tl s en nagyon erezni) ami miatt en nem tudtam fordulaton elindulni, mivel gazra osszezar, motorfekre kinyit. Igy nincs stabil pontja a kuplungnak, azaz agyonvag egy jo rajtot. Yoshi szarazkuplungszetten kivul mit lehet azzal csinalni?(Esetleg roviden leirhatnad a torest, hogy sikerult, mert ugyis reg volt ilyen sztori a topicban)
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #88995 üzenetére
Azt vedd, ami tetszik.
Masok nem mondhatjak meg neked, mi a jo. Ha sm a szived csucske, akkor nem veszel, mert a topicban azt irtak, hogy az sm nem jo? Vagy ha gyorsasagi?
Megveszed, orulsz, jarsz vele, eladod, kiprobalsz mast, orulsz, kialakul a kep, hogy mi az amit akarsz, orulsz. Ezt botlas nelkul nem lehet negcsinalni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Jobbulast minden elesettnek.
A sportmotor tl topicot a kezdetektol olvasva egyelore nem tudjuk uberelni, mert ott az elso motorvasarlastol szamitott szezonban kb 1.25 az esesszorzo pro person. Van mit behozni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nagyon szomoru vagyok, hogy az sm mar megint be lett skatulyazva.
tegye fel a kezet, aki ment mar sm el,
Jo, leteheted gaborman. A tobbieknek egy nagy strigulat behuzok tevhit terjesztesert. Ez mar a masodik! Mar megint 90 kilos 75 lovas gep=sm.Viccet felre. Ketnapos enduroturara mentem, nem fogjatok kitalalni - enduroval. Nem igazan mertem a tavot, mert tokon-paszulyon- sarban tobbet forog egyhelyben a kerek, ertelmetlen nezni ilyesmit. Volt egy kis krosszpalya, banyafal, kunsag, dunavolgyi focsatorna, kis duna- furdes... Es vissza.
Joo-joo, ne gyertek ezzel a baratnos szoveggel, szerintem a motor az egyszemelyes. Az osszes. Van rajta neha megegy ules, disznek.
Szoval ennyire erdemes megmondani egy embernek, hogy mi a motorozas. Nekem biztos mas, mint itt barkinek. Es itt mindenkinek mas, mint nekem.
A kezdo motoros olyan mint rambo. Ez az o harca.Annak idejen a gyorsasagi motorok tetszettek, es nem erdekelt hogy kenyelmes-e, ra nem ultem volna masmilyenre, mert szarul nez ki. Szoval inkabb en szoktam hozza.
Es akkor sm re vissza. Milyen smrol beszelunk, mert abbol is van mindenfele
Szoval tanacs:
En azt mondom, ne hallgassatok a ven faszokra,
DUCATI 749 !!!
Igazi kezdomotor. Gyenge, nehez, nitrites villa marchesini, 320 as fek. eleshetetlen! Vegyel olaszt!!!Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
2T nel tapasztaltam szimeringbajokat, de altalaban fotengely szimering, ami 2T olajban azik ilyenkor evekig. A tobbi szimering jobban szokta birni. Most 2-3 ev allasrol beszelunk futetlenul, sima teto alatt. Tankrozsdasodas, karbi osszerohadas, ha nincs leeresztve.
4T nel a szelepek tudnak az ulekhez hozzarohadni, nyitott kipuff eseten ez 2 ev alatt bekovetkezhet szurkemarha szeru kinttartasnal.
Amugy legujabb barn find -ja havernak egy 8 evet allt gsxr ezredes, rozsdas tank miatt indithatatlan lett. Pucolas utan poccroff. 8 eves benzinnel...Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #88864 üzenetére
Vannak olyan robogok, amiknek jobb a sulyelosztasuk, bar azok pont az altalad nem kedvelt smkp
Az aprilia area 51 pl ilyen szempontbol a legjobb, vizes uton mindket kereke csuszik, nem csak az egyik, ami most belegondolva nem tudom mennyire elony, de azzal a szetuppal, amivel probaltam megfoghato volt az earles villajaval elol pedig nem lehet fejreallitani satufekkel, akarhogy ulsz rajta, illetve a huto elol alul van a 10,5 l benzintank alatt. A legjobb robogo smkp zsanerben ever.
Egyebkent mielobbi gyogyulast, es kakucsot a robogoval.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #88859 üzenetére
Nem. Nem veszelyes. Ha nem feszegeted a hatarokat, nagyon nagy szerencsetlensegnek kell bekovetkeznie, hogy eless. Egyszeruen tudni kell, mennyit kockaztatsz es mikor. Na, ezt eldonteni, az a veszelyes. Nem a motor vagy a robogo.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #88851 üzenetére
Szalagkorlat?
Az nagy szerencse, hogy robogoval vetted le, nem testtel, mert az vegtagveszteses szokott lenni ilyen sebessegnel.
Baszki hatalamas szerencse. Meg jo, hogy nem lett bajExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Mindenkepp nezd meg a dugattyucsapszeget, hogy kozepen van-e.
Alap beallitaskent vennek egy etz beallitast, az kb 20° elogyujtas.Nezhetsz etz manualt, tele van vele a net, ha megsem boldogulsz, kuldok drive on. Ez szigoruan az alapokra vonatkozik, talan a megszakitohezag stimmel, a tobbit csak utmutatokent hasznald.
Ugye a fhp elotti 3 mm azonos loketnel lesz 20 fok...
Mivel stroboszkopod nincs, hogy lasd a gyujtast, parasztbol beinditanam, es tologatnam az alaplapot, ahol a legjobban megy a motor, az jo lesz. Szerszamok es adatok hijjan ezt lehet csinalni...[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ha nincs nyil a dugon, az azt jelenti, hogy nincs dezaxialva???
Merd le a csapszeg tavolsagat mindket oldali szoknyatol, ha nem pont kozepen van, akkor nem mindegy, hogy rakod.
A gyuruvegek ha barhogyan rakod, nem lesznek sem szivo, sem kipufoogo resbe, akkor mindegy.
Bar eggyurus dugattyunal nekem pont a szivores kozepen voltak a gyuruvegek, mig gyari ketgyurusnel direkt nem rakjak resbe, ettol fuggetlenul vegig nyelnel semmi baja nem volt.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Esetleg ha van valami kupos tusked, amivel a szimering peremet egy picit kihajtogatnad? Vagy megfelelo meretu dugokulcs, a kinai fajtabol, aminek lekoszorulnem meretre a veget, es kalapaccsal igazitanek a szimeringen ezert jok a kinai keszletek, mert akarmilyen celszerszamot csinalhatsz beloluk.
A repapasztat egy ido utan oldja a benzin, inkabb valami lakkosabbat probalnek, mondjuk csapagyragaszto?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imibogyo #88739 üzenetére
Kicserelhette a tuszelepet, a vadonatujjal is elofordul ilyesmi, egszeruen a karbi az egy eleg megbizhatatlan szerkezet, es vannak tipusok, ahol barmit csinalsz, egy ido mulva nem fog az uszo ugy viselkedni, ahogy kellene neki. Tokeletes allapotban lehet minden, akkor sem. El lehet vele tolteni napokat, es akkor sem jon ra az ember, hogy mi mitol volt.
Eloszor az uszoszinteket nezd meg, szet se szedd a karbit. Ki a karbisor, satuba, vagy barmibe, ahol ugy all, ahogy a motoroban, etetore vele, atlatszo cso az uszohaz leeresztore, a csavarjat kinyitod, es azonnal latni fogod a csoben a szintet, es hogy milyen elteresek vannak. Utana lehet darabokra szedni, megnezni a tuszelepet, hogy uj-e. A tomito felulete ha ki van fenyesedve, vagy akar kopott, akkor vissza kell menni reklamalni. De mint mondtam oreg motoroknal ez megszokott dolog, es ki lehet mondent cserelni, akkor is produkalhatja.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imibogyo #88735 üzenetére
A folyadekoszlop nyomasa mindegy, a tuszelep az uszo helyzete alapjan nyit es zar. Valszeg fennakadt az uszo, vagy nem zart a tuszelep valami miatt. Lehet egyszeri problema is, nem kell panikolni.
Lehet uszoszint problema siman, meg kell nezni az osszesben az uszoszintet. Lehet uszo tomitetlenseg is.
Azt hiszem parasztba ezt hivja ugy a motorszerelod, hogy "azik a karbi"[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Szoktak, de nem mindig valk be. Etz nel kellett ilyesmit csinalnom utoljara, ott viszont olyan rossz minosegu az ontveny, es annyira nagy a lendtomeg, hogy 3 szezonnal tobbet nem bir el a csapagyhaz, barmit csinalsz, igy eleg gyorsan megforog ragasztoval is. Nalad nem biztos, hogy ez lesz, mivel mas a fordulatszam, es a lendtomeg.
Olaj nelkul nyomtad be? Ketutemnel nagyok a nyomasvaltozasok, az sanszos, hogy kilovi. A szimering meretevel van baj, vagy az ontvenyt nem sikerult ugyanakkorara furniuk? En beragasztanam. Kokany, de nincs mas. Kalapaccsal be lehet utni a szimeringet szakszeruen, ha van egy ugyanakkora meretu tusked, mint a szimering atmeroje, ezzel nincs baj.
Japanoknal igy van megmunkalva, hogy nem kell mondenhova. Nem javaslom a klingeritet a ketto koze rakni, az 0,3-0,5 mm amivel fene tudja milyen hezag milyen lesz a tengelyeknel, barminel.
Pasztazni enis szoktam, de az ujjhegyemre rakom, onnan pedig a tomitofeluletre, ugy, hogy a belso nehany mm t szarazon hagyom, inkabb kifele kenegetem, hogy osszehuzasnal ne keringjen egy buvarruha az olajterben, ahogy kinyomja a ket felulet.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz gabor128 #88706 üzenetére
Tajekozatlan markabuzik allitjak.
Mert markabuzi csak ugy lehet az ember, ha tajekozatlan. Ezert ez az allandosult szokapcsolat.Viszont nem lehet markakra bontani a megbizhatosagot. Minden markanak vannak jol sikerult szeriai, es kevesbe jol. A szeriakon belul pedig tovabbi agazasok vannak, minosegbiztositasi hullamzasok...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #88687 üzenetére
szoval. nemreg dobbentem ra, hogy mi nem stimmel a magyar szolgaltatoiparral. egy totalcar videot neztem, csak azt a nehany mondatot ragadnam ki, ami arrol szol, hogy mit akarnak altalaban a kuncsaftokrol bebizonyitani a szolgaltatok. nem kell vegignezni.
amikor ez a mondat uttotte meg a fulemet, minden beugrott.pl az, amikor elmentem a vorosvary utra a csapagyboltba, es kertem fotengelycsapagyat c4 es illesztesut. mindent pontosan elmondtam. az elado elkezdett akadekoskodni:
- uram, azt ugye tudja, hogy semmi szukseg c4 es illesztesre, ez egy tevhit, hogy ennyire lazanak kell lennie, adok onnek c3 ast.
akkor persze en tiltakoztam, es elkezdodott a bizonyito szakasz. azaz, hogy en hulye vagyok.
igazabol annyi lett volna az egesz, hogy ad egy c4 es csapagyat, en odaadom a penzt, win-win.jofogas hirdetes. Motoroalkatresz. Fotengelypozicio jeladot szerettem volna vasarolni, hasznaltan. felhivom.
beszelgetes:
- Van-e ilyened, mert azonnal megvennem.
- van. nade vaaaarjal csak, mibe akarod rakni? mert szerintem nem az a baja.
(nem rakhatom akarmibe azt az indukcios jeladot??? epp 700 km re voltam az embertol, es megmondja hogy en eppen mit csinalok? nem kell a penz??? hetkoznapi eset)zoldsegesnel, barackvetelnel? elmondjak neked hogyan kell csinalni palinkat es lekvart, de nem ugy am, ahogy te azt elkepzelted, be fog bizonyosodni, hogy te hulye vagy.
autoszerelonel? ahol ugy hivjak a kuncsaftot, hogy " madar" ?
Szoval a szolgaltato ipar lenyege az, hogy szolgaltat valaki. ez a helyzet a szolgaltatonak egy alarendelt szerep. a kuncsaftnak kene alarendelnie magat, de az nem megy, mert itt mindenki fonok. ezert fonokozok mindenkit, ha hazajovok, mert a cba ban a penztaros is elkuld a kurvaanyamba szemrebbenes nelkul.
egy fonok nem fog megalazkodni. es valakit kiszolgalni azt egy fonok nem fog.
szoval ha odamegyek egy szerelohoz, vagy felhivom telefonon, es nagyon lazara veszi a figurat, az szerintem nagyon-nagyon amator, es primitiv. nem profi.valoszinuleg, aki vallalkozast nyit, altalaban egyfajta alfahim tipus, mivel a betarthatatlan szabalyok, illetve kilatastalansag, a kockazatviseles amugy is erre szuri a vallalkozokat. es egy olyan tipusu ember, akinek eros szemelyisege van, de kello intelligenciaja ahhoz nincs, hogy ezt a helyzetet atlassa, az mit fog kerdezni a negeretol aki a sarokban dolgozik az auton?
Na, mikor jon az autoert a madar ?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Errol jut eszembe, lehetosegem volt osszekostolni egy michelin pilot power 2ct -t egy metzeler sportec m7rr el. Mindketto 2016 os gumi. Mindket motor ezres sornegy. A pilot power tobbszor kiesett alolam stabilgazon korforgalomban. Persze csak a hatulja, kulonben koltseges lett volna a karika. Nagy kulonbseg van a ket gumi kozott.
Az egyik kollegam 2011 es zx10 re rakta fel es a kiporgesgatlo ellenere kimegy a segge!
Erre mondjak hogy szar gumi.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #88644 üzenetére
A nemet ahogy meglatja, hol van a motorod, csukja a laptopjat
Hassan, vagy Mohamed elvinne ha a kozelben lenne, es nem lenne ennyire draga.ezekkel sajnos nem lehet szakitani nagyon. Amikben penz van, azok mar uj korukban is penzbe kerultek. A tucatmotorokbol tul sok van. A vtr az mindig is draga volt, jelenleg fele annyibol tlrt veszel, es a vtr nel is ritkabb. Szerintem mai szemmel mindket motor egy rakas szar ugyanannyira. Hiaba kerul duplajaba az egyik.
Nade az olaszok ebbol is csinaltak jobbat. Ebben lenne love A cagiva raptort most nem is szamolom hozza.
A tlr eredeti befecs rendszere
A bimotaban a tlr blokk befecs rendszereExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #88642 üzenetére
hozzank eladni eleg nehez lenne a balkanrol. Ennyiert.
De szamolj a penz akkori es mostani vasarloertekevel, mert ugy mar annyira nem nagy uzlet evekig tartogatni egy jarmuvet.Itt is azokat lehet eladni piac tetejen, amiknek vegig vezetett szervizkonyve van szamlaval.
a v2 ketutemuek mar 5000 euro felett jarnak, sot, nehany 10 000 ert megy. Es nem sokaig van fent a mobilen.
Es lattam egy japan markat is, ami felszalloagban van, tl 1000R.
Kevesebb van belole, mint ducatibol. Erosen beleszerettem az rgv500 formaja miatt. Kovetkezo befektetesem az lesz motorban, azt mar latom.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #88631 üzenetére
Tobb elgondolas is van erre, egyelore a legmegvalosithatobb, az esti kukaba meno aram pufferelese az elektromos jarmuvek akkujaval.
Ugyanis nem tudjak leallitani az eromuveket, igy amikor nincs fogyasztas, az az aram kuka.
Ez csak hatekonyabba tenne a rendszert, termeszetesen epiteni kellene rendesen az eromuveket.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #88635 üzenetére
Hatalmas jovo all a szen nanocso technologia elott. Az akkutechnologia gyerekcipoben jar. A belsoegesu motornak tobb, mint szaz ev evolucioja van a hata mogott. Az akkut most kezdtek fejleszteni nemreg, mert nem volt ra szukseg. Nyugodj meg, fejlodni fog.
Az utolso kommentem? Olaszozol, en meg nem koreaizhatok? Azonnal besertodsz?
Hogy van ez?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #88624 üzenetére
Mar most kene jopar modellel csinalni. Kineztem parat, ami klasszikus, es rohadtul megy fel az ara.
Bar ha utanaszamoltam a penzromlassal, hogy mashol mennyit hoz az a penz, amit belefektetsz, nullara jossz ki, hiaba adod el hasamra utok dupla aron. Erdekes ez a vintage motorozas, meg old timerezes...Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mike- #88632 üzenetére
Ah ertem.. legendasan megbizhato az sv koppintasuk, generatora, szelepei, onindito szabadonfutoja. Akkor mar inkabb ezt a koreait taraznam be.
A 250 esuk pedig leghuteses v motorja ugy melegedett tul a sportmotor idomok alatt, hogy boldogan kente fel a dugattyut a henger falara... Szedtem szet egyet...Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #88607 üzenetére
Ha sima 95 os ment bele, akkor az 5% ig tartalmazhat etanolt. Mindig ereszd le az uszohazat.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88587 üzenetére
Vidd szerelohoz, mert valamit nagyon eltekertel.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #88596 üzenetére
Nem mukodnek. Utaljatok inkabb a szamlamra a penzt, amin ilyen szarokat vedztek, es en tavgyogyitassal energiat kuldok.
Karbit leeresztetted, mielott leraktad sok idore? Etanolos benzin volt benne?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #88588 üzenetére
Kopogasszenzoros, motormenedzsmentel rendelkezo motor elmeletileg megerzi. Ktm RC8 R pl kiirja a muszerfalra, hogy eppen milyen benzint tankoltal, a saabnal alkalmazott ionaram meresevel, amit elmeletileg a gyujtogyertya elektrodjairol mer. A saabnal meg nem nagyon mukldott ez, csak elmeleti sikon, a szobeszedek alapjan.
Polski fiat, es tarsai. 98 as benzin kell bele...Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #88586 üzenetére
Nekem az a velemenyem, hogy 100 ast kell hasznalnom, mert 300 eur egy henger, es 100 eur egy dugattyu.
Az hogy mit tisztit, nem erdekel, szerintem elhanyagolhato a kulonbseg. A yamahaba az etanol tartalma, illetve az etanol hianya miatt tankolom. Pl tavaly augusztusi benzinnel mentem iden juliusban az RS el...Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88583 üzenetére
Ezek szerint nem volt alacsony. Allitsd vissza.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88558 üzenetére
Hogy lett 3000 az alapjaratod? Hozzanyulas nelkul?
Elobb gondolnek szivatobovdenre, ahogy bogyo irta, a valtas pedig user error. Taposd neki.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88555 üzenetére
Amikor a motort elhoztad, mennyi volt az alapjarat?
A kerreges a tul magas alapjarat miatt van, mert joval nagyobb ero kell hozza magasabb fordulaton, hogy berugd sebessegbe.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #88527 üzenetére
Komoly. Hogy menne el egy sarnehez motor barhol???
Egy kicsit marketingszar szagot erzek A dakar gepeknek semmi, de semmi kozuk nincs a kozuti forgalomra gyartott gepekhez. A moto gp nek sincs semmi koze. Az sbk nak ugyszinten. Meg az idm nek sincs. Teljesen mindegy melyik marka hany gyozelmet aratott, ezt nem lehet felhozni ervkent semmilyen vitaban ami kozuti motorokkal kapcsolatos.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #88514 üzenetére
A himbarendszerrol beszeltem, egy tulnyomasos rugostagot ne szedjen szet otthon...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AllTheBest #88513 üzenetére
Drz vel nem az a baj terepre, hogy gyenge, hanem hogy nehez mint az olom.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #88491 üzenetére
Eegen. Multkor mentem egy karikat a japan motorommal, azzal a megbizhato fajtaval. Fekeztem egy embereset, es mar hallottam is hogy roppan a nyakcsapagy. Utana kene huzni. Ugy, hogy lancfeszitot is csereltem, a 2000 km alatt. Az utolso szerviz 5000 km el ezelott volt 580 euroert...
Komolyan gondolkodom, hogy kiteszem a szuret, nekem nem ezt mondtak a forumokon, hogy ennyit kell baszakodni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Annyit raknek hozza, hogy innen nem lehet eldonteni, mi nyikorog
Es szerintem emrenek lesz igaza. 90 szazalek hogy a csap nyikorog. Mert mas nem igen szokott. Ha kromszar nyikorogna ott mar reg elfosta magat minden.
Egyebkent mi ez a trend, hogy hondanal azonnal uj alkatreszt rendelunk hibafeltaras nelkul?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Moleman #88436 üzenetére
Peldaul az, ha egy joertelemben fereg bandaval mesz endurozni, ott az lesz a verseny, hogy ki tudja a masikat betakarni sarral, homokkal, murvaval... Tragyales folddel
Ilyenkor jol jon a sild.Errol mindig eszembe jut, mennyire imadok endurozni. Kell venni egy normalis endurot. Anyamekhoz.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AllTheBest #88417 üzenetére
Nekem csak az jutott az eszembe, hogy endurozas kozben is lehet siman 110 el menni, illetve ahogy megjegyezted kesobb, a supermotosok meg tobbel mennek. Ez a buko megszokas kerdese.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ez a hatalmas ellentet onnan eredeztetheto, hogy magyarorszagnak ket telepulese van mindosszesen: pest es videk.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88375 üzenetére
Ha eleg ugyes vagy olyan maszkot vasarolsz amivel felvehetsz ingyen penzt a bankban, csak utana nyelezni kell a gs t, arra figyelj. meg ne allj meg a rendoroknek. Foleg ne kirugott sztenderrel, egyben.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Tapasztalata senkinek nem lesz, velemenye annal tobbeknek.
Ujat mondok: ha venni szeretnel, akkor javaslom, hogy markaforumra menj, es olvasd at az egeszet. Innen megtudhatod, milyen hibakkal talalkoztak, illetve csokorba gyujtik az informaciokat - sok keresgelessel megtalalhatod - pl faq linkeket, visszahivasokrol leirast, egy-egy gyakori problema orvoslasat. Nagy munka, de az, hogy beirsz egy forumra, nem lesz megoldas, senki nem fogja leirni, mikre kell odafigyelni. - plane egy olasz motoros topicban azzal kezdeni, hogy "mennyire megbizhato?" - gondolhatod, hogy leszel elkuldve a picsaba. Ezt neked kell kikaparnod a sok szemet mellol.
Nekem nagyon jol jott ez a fajta informacioszerzes, mert pl laikus ismerosoktol es tajekozatlan markabuziktol az o rozsaszin buborekait kaptam informacio helyett. A nemet markaforumokon, vagy a sportmotoron sok info van elasva. A sportmotor csak azert nem mindig pontos informacioforras, mert nagy a szarragas, ganyolas, illetve nem tudjak leirni a problemakat sem egy-egy hiba alkalmaval, mert nem tudtak megjegyezni az alkatreszek pontos nevet, illetve hogy mivel tortent mi. Agyzsibbaszto, de nem remenytelen.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #88329 üzenetére
Ugyanezt a legtobb oregebb japanra is ramondhatjuk. Mondjuk volt jopar ducati szint alatt a 90 es evek vegetol, akik pont v2 ben akarta megverni az olaszt. Nezzuk csak a tl 1000 sorozatot, csak mert neked is suzukid van.
Az 1gen tl ben rosszul terveztek meg a kartelszellozest, ami annyira akadalyozta az olajnyomas felepuleset, hogy az osszes 1 gen hajtorudas es valtokaros lett azonnal. (Tudjatok, az allandoan szajkozott 1 gen elmeletem megint krvara igaznak bizonyul) Aztan az ecu, amelyik leallitasnal meg benzinnel felhigitotta az olajat. Hmm. Valoban van ertelme olasz japan vitat kelteni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #88297 üzenetére
Mondjuk Teasutinek annyiban igaza van, hogy gyors fejszamolas alapjan - ami egyaltalan nem allja meg a helyet, de valami tampotot ad, ha felszorozzuk a tizszeresere az aramot, ami az esetunkben tobb is volt, kijon kevesebb, mint 2 ora.
Tehat valszeg kevesebb, mint masfel ora alatt lemegy vilagitassal 10,5 re, ahol mar semmi nem mukodik. Egy vadonatuj, koprra toltott akku, amit nem koszorultek elotte szivatoval melegben, es visszatoltottek egy hosszu motorozas alkalmaval...Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #88289 üzenetére
De ha egyszer beinditottad, es kill switch el lekapcsoltad, a jobb motorok ugyanugy fenthagyjak a lampat.
Nem ertem a hisztit ezzel kapcsolatban
Emlekeim szerint 11 Ah akkuja van. Az osszes fogyaszto hasra kb 6-7 A t sziv. Ez az akku 0.55A al 20 ora alatt merul 10,5V ra. Durvan szamolva. Ezekkel a szamokkal all az, hogy ne legyel hulye. Vagy vegyel bele egy ketszerolyan nehez es ketszerakkora akkut. Vagy litiumot szazezrekert. Teljesen feles rugozni ezen. A medvenek sem ugrasz neki puszta kezzel, csakmert biztos megcsinalta a termeszet hulyebiztosra. Vannak dolgok, amikre figyelni kell. Ne fureszeljuk mar a fingot.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88264 üzenetére
Nem veszed eszre, de kit erdekel, nincs motorokra semmilyen kornyezetvedelmi meres.
Elmeletileg ha eszreveszed, az azt jelenti, hogy osszeesik a robbanastol, akkor kisebb lesz a keresztmetszete, es fojtani tud. Nagyon ritka, hogy ilyen tortenek, meg a szociautoknal is, amit sokszor tologatnak... SzerintemExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Sot, van olyan konstrukcio, aminek atugrik a vezerlese ilyenkor.
Az en gyari katalizatoros kipufogom ugy durrog motorfeken, miutan megkuldom, hogy az nem letezik, hogy szetvagja ennel a tipusnal, mert dobbenet milyen hangja van.
Dr ahany tipus, annyi problema lehet.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88249 üzenetére
Vilagitas rajta volt legalabb a tiz percig?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Raadasul a kobajker irt rola cikket, miutan megcsinaltuk a haverommal. A muanyag veztengelyen azert beszartam
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Liftor Active fekete, szövet + háló ÚJ BONTATLAN
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest