Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- Szólánc.
- Mindent a StreamSharkról!
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #29936 üzenetére
Én mentem 600rr-el Mikor a naked 600-asom volt. Megállapítottam hogy 7-8000 ig szinte észrevehetetlen a különbség. Afelett viszont igenis érezhető hogy jobban megy. Meg ugye a naked 11k nál végetér mikor a sport még onnan is húz egy disznó méretüt. Ergo túrázni mész szinte nem fogsz különbséget érezni, de ha kergeted a fordulatszámmérőt ne csodálkozz ha nagyongyorsan odaérsz a kanyarba.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz vendingo #29948 üzenetére
Hát mivel nekem még az 1.4 gtr sem jön be annyira mint a V, annál pedig nemsok nagyobb sor4 van, ezért ezt a megállapításodat én is osztom.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #29961 üzenetére
Sportmotor nagyon nem túra. Én speciel örültem amikor visszaülhettem a cbf-re olyan volt mintha egy létrára másztam volna fel a cbr után.
Persze rengetegen túráznak többezer km-eket sportgépeken. Mindenképpen próbálj ki egyet.
Akkor tudod miről van szó."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #29966 üzenetére
Jeee. A következő gumim biztosan ez lesz ha lekopik a mostani 3-as.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #29969 üzenetére
Á csernobilra ne vegyél újat úgyis elmállik a sugárzástól. Kár lenne egy új gummáért.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #30042 üzenetére
És most ha ez az egy nem jó akkor már le is mondtál a sportgépekről?
Miért?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ti konkrétan Be akartok menni a lezárt területre? Én inkább csak pripjaty- ba mennék (tudom az is a zónában van) szerintem az sokkal érdekesebb. Az erőműbe kizárt dolognak tartom hogy be lehet menni, illetve oda én be sem szeretnék menni. Máshol ami nem konkrétan a blokk körül van szinte elenyéző a sugárzástöbblet (erről volt már vagy 10 éve egy doksifilm is, már akkor is jelentéktelen volt a többlet.) , de az erőműben azért még 27 év után is jóval magasabb...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Aha, Azért eléggé durva árak ezek szerintem ukrajnához képest. Mármint az ottaniaknak ez brutáldrága. Persze turizmusra van szabva...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #30154 üzenetére
Én soha nemvennék szélvédelem nélküli gépet. De ez én vagyok.
Engem még a cbf600 elégtelen szélvédelme is zavart. A bogarak/eső/ hideg trióról ne is beszéljünk plexi nélkül.Persze max 20-30 perce oké, De ha egy napos túrára elmész....
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Polemius #30163 üzenetére
600 as alatt szerintem ne nézelődj főleg a 100+kilóval.
Nagyonhamar meg fogod unni, ki fogod nőni. És utána sokkal rosszabb 2 motort venni 3 éven belül mint egyet inkább 2 évvel később mint a tervezett..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #25954560 #30178 üzenetére
Tök jogos. Azért az arany középút a legjobb. 600ccm.
Így utólag nagyon örülök hogy én 600-on kezdtem. Tökéletes kezdőmotor.
Nem kevés, de nem is sok. Pont arra jó hogy utána vehess egy 1000-st. Nagyon megbántam volna ha kisebbet veszek elsőre.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #30184 üzenetére
Igazad van. Önismeret a legfontosabb. Ismerek olyat hogy mindenképpen motorozni akart de tudja hogy egy állat már autóval is, egyébként tényleg az , emiatt vett motort, de egy 1800-as intrudert. Mert tudja, és mondta ha sportgépet vesz akkor meg fog hallni. És persze a csopeernek is keni, de ritkábban és nem annyira mint egy sportgépnek tenné. Még él.
Én emiatt mertem magamnak megvenni a 170 pacit is.
A 600-asnak első 2 hónapban nem járt 7k felett a mutatója.
Majd évek alatt eljut az ember oda hogy tudja bármekkora gépet vesz maga alá lesz önkontrollja.
Ennyi."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Az hogy kinek mi a túratempó szerintem csakis a motortól függ. Erő és köbcenti függő. A 600-ason a túratempóm 110 -120 volt nekem. ÉS A hasonló köbcentiseknek is. Itt nem arról van szó hogy kinek mi a kényelmes, meg a gyors meg a lassú. üljetek rá egy 1400gtr-re, vagy a vfr-re vagy egy fjr-re. 130 alatt olyan mintha egyhelyben állnál. Miért? mert olyan az áttétele, akkora szélvédelme van, 3500 forog 120-nál ezért. És attól mert ő 140-el túrázik még nem állat csak azzal a géppel az tök biztonságos és kényelmes.
Természetes hogy egy 125-250-essel a 80 a kellemes túrázó. Mert tényleg az.
Szóval szvsz ez nem egyén függő, hanem gép."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #30244 üzenetére
Igen, perszehogy tudom miről van szó. Pont az ilyenek miatt is döntöttem úgy hogy otthon minél kevesebbet fogok túrázni. És inkább külföld lesz az uticél. Egyszerűen a motorozási élmény rontja le teljesen/szünteti meg az ha annyira szar az út hogy arra kell figyelned mit honnan kerülj.
Zsolti jövő nyáron összefogunk, mutatok egy olyan utat baranyában még sosem jártam azelőtt arra de a legkirályabb komolyan mondom. Nem is gondolnád. És van arra egy fasza kávézó is, olyan capuccinót adnak hogy odaadják mellé a tejszínhabos flakkont a "rakj amennyit akarsz" jelszóval.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Mi a közhelynek számító bohinj-i tónál voltunk (meg bled, stb.) azon a környéken 1 hétig motorral. (Mellesleg hegyet is másztunk.) Nagyonfrankó nincs messze, mindenképpen arra nézzetek el.
De még lehet én is elmennék mégegyszer.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #30433 üzenetére
Szerintem egy kicsit túl van hypolva ez az olajtéma.
Nehogy ne lehessen legalább próbakörre elvinni egy 1 neadjisten 2 éves olajjal ami amúgy is valszeg keveset futott mert ott állt a gép. Szvsz. Olajcsere hejszínen felejtős. Ha megveszed otthon majd lecseréled.
A gumi kicist kínosabb azt én biztosan cserélném, persze felfúj vár 10 percet, ha nem ereszt jelentősen akkor próbakör óvatosan szeintem mehet. De később tutti csere.
A másik hogy én személy szerint sosem vennék ilyen eladótól aki annyira szarik a motorjára hogy a kereket nem képes felfújni. Ki tudja esetleg eddig mire nem volt kedv,e pénze lecserélni vagy foglalkozni vele. Mert trehány. Ez egyéni vélemény, én sosem fogom az ilyen embereket megérteni. Nincs ideje felfújni a kereket. Pfff."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #30461 üzenetére
Csak kis számolásképp megnézed ezt link.
Igen értem én hogy 130k-val drágább, viszont elmondás alapján van rajta egy jó állapotú gumi, ami már 70k kb.
Plusz dobozkonzol, + kipuf + belealkudod az árba a dobozokat is. Meg ránézésre is jó állapotú a láncszett, karba van tartva a gép. stb. Volt gazdája. Igaz a dekni karcos, kérdés miért.?
Összességében vagy ugyanúgy jönnél ki érban, vagy ha az extrákat nézzük még jobban.
És nem kell szórakoznid benzincsappal, meg az öregisten tudja mivel.
Ez csak egy másik nézőpont.
Minusz igaz az, hogy meszebb is van."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #30464 üzenetére
Egy tuti, ha hosszú (300, 400+km) túrákat tervezel,(persze nem egyet egy évben) hidd el kell a fejidom. Mindegy milyen, ha van már nagyon sokat számít.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Jó ezzel nemteljesen értek egyet, elég 2 sec-re máshova elnézni, kicsit gyengébb műszakilag a motorod (gumi + fék) és már megsem álltál.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Sokan nincsenek tisztában saját gépjárművük legyen az autó vagy motor, fékezési képességeivel és túlbecsülik. Főként autóval érezhető hogy ahol egy 2-3 éves autó megáll xy méteren belül aztán a mögöttelévő pedig belerohan az öregebb (10+) éves autójával mert azt HITTE hogy elég a követési távolság, pedig nem, mert az előtte lévő autónak 5m-el vagy sokkaltöbbel rövidebb egyszerűen a féktávja, de erről a mögöttelévőnek fogalma nincs mert nem tudja egy komolyabb fékkel mennyivel elöbb meg lehet állni. Term. A hátsó a hunyó, de nem tudom teljesen felelőségre vonni, mert ha nem vezetett még az öregebb járgányán kívül más autót foggalna sincs mennyivel előbb is meg lehet állni.
Egyszer én is jártam így apósom 19 éves gépével, majdem elcsaptam a Zebrán a gyalogost mert egyszerűen Nincs féke az autónak ahoz képest amit egy újabb autó nyujtani tud. Amihez szokva voltam. Nah azóta fékpróbával kezdek minden számomra új járművel.
Kicsit hosszú lett de remélem a lényeg átjött."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz HUfantom #30716 üzenetére
Én a napszemüveges sisakot sötétített plexivel oldom meg. Egyszer megvettem rá és nagyon ipari. Sokkal jobb mint bármii mert nem korlátoz a látásban. Este sötét? Igen. Megoldom hogy sötétedés előtt odaérjek ahova Megyek nyáron ez nem bonyolult mert 9-10 ig nincs korom sötét, merthogy alkonyatban még bőven lehet használni bőven látsz mindent. Eddig 2x volt hogy totál rámkoromsötétedett, és ekkor is van megoldás. Plexi felnyit, tempomat belő 70-re és kész. Kimehetsz a világ ból.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #30729 üzenetére
Ebben egyetértek teljesen hogy nem optimális megoldás, de eddig ez összesen 2x fordult elő velem a 3 év alatt. Term. másodjára akkor amikor a viffert hoztam haza.
Szóval én beáldozom az évi 3/4 alkalmat, és sokkal jobb a szememnek is mint a szemüveg vagy akármi, amúgy az előfordult már hogy én előbb otthagytam a társaságot mert sötétedett, ilyenkor ezt áldozom be, mert este halmozottan nem szeretek motorozni, legfőképpen az állatok miatt(szarvas stb.) Szóval nagyon jó társaságnak kell ahoz lennie hogy ottmaradjak.
A másik hogy őksem szeretnek este menni ezért ez a legtöbbször elő sem fordul."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #30738 üzenetére
Na látod mondjuk esős/felhős időben tényleg nekem is jobb lenne a sima plexi. Nemmondom hogy a másik túl sötét, de minden felhőt nagyonharagosnak látok benne.
Ha meg esik és az átlátszóval mennék, tuti 10 percen belül sütne a nap és a víz fényvisszaverése miatt még annyit sem látnék."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz vendingo #30809 üzenetére
A következő sisakom tutti ez lesz.
Addig kihúzza a mostani. Tek**va élet hogy ez mennyire király.
Szerintem 1000 dodoért nem is olyan vészes. Egy mai csúcs sisak is kerül ennyibe, mindezek nélkül."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dr_ace #30836 üzenetére
Csak azért írtam, mert ahogyan a cordurák között nem tetszik annyira egykét dolog, úgy valszeg a bőrnél ugyanez a helyzet. Mert a cég egy. De nem próbáltam, feltételezem.
Persze az is lehet csak nekem vannak túl nagy elvárásaim."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #30848 üzenetére
Kb a 4. alkalommal kibolyhosodott a belső bélése amikor rajtam volt, de nemkicsit hanem durván! Ez számomra kurv@nagy csalódás.
A másik mikor először elkapott az eső, nem tartott sokáig hogy átázzon, kb. ez a legnagyobb bajom vele.
Annak elenére hogy mindenhol szellőző van rajta, alig szellőzik, meggyulladok benne. Persze esni nem estem vele, azellen lehet hogy jól véd. (vagy azellen nemvéd? )
A tépőzár a nyakánál már egy ideje nem tapad, csak úgy lebeg amikor kicsit nekiiramodok.
A bennelévő gerincvédő vicckategória. 1mm szivacs. A többi úgyahogy elmegy, de pl közelébe nincs a vanucci protektoringem betéteihez.Nah mondjuk van pozitív is, ha benevan a bélés, elég jól szigetel/zár még komolyabb hidegben is. (5-6fok)
Meg jól összezipzározható a nadrággal.
Persze amióta a nyaki tépőzár nem jó azóta más a helyzet.
Kényelmesnek is elég jó kényelmes. De azt tegyük hozzá hogy ez a legdrágább cordurája volt a probikernek, szóval 100k volt a kabát meg a gatya együtt. Ennyiért inkább bőrcuccot kellett volna vennem.Nemtudom lehet csak nekem voltak nagy elvárásaim egy 100k-s cordura cucctól, lehet nem kellett volna.
ja és a másik: barátnőm csizmája probiker. kb a 10. alkallom után egyszerűen szétesett a varrásnál az elején.
De durván. 3 ujjam befér akkora lyuk lett rajta. Gariba vittük vissza, mire egy cipész csinálta meg. AZóta persze már megint jön széjjel, de már leszarjuk, tavasszal veszünk neki is Vortice-t. Szóval összességében a márka nem nyűgözött le.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #31006 üzenetére
Azt hogy a cbf 600 egy ipari jó motor, én imádtam.
Város/rövidebb túrákra kiváló.
Szerintem az ABS-ért megéri plusz lét adni, sokmindentől megmenthet.
Azért csak sikerült egy hondáig eljutni.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
A súlyadót januárban szokták küldeni? De valami márc. közepe a fiz. hat. Idő jól emlékszem?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #31235 üzenetére
Hát ha májusban vetted és az előző tulaj nem fizette be egyből a szeptemberit is márciusban, akkor azt neked kellett volna fizetni elvileg.
Mármint a második felét. Pobt ezmiatt is szedték ketté a súlyadót.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #31237 üzenetére
Akkor rosszul gondoltam. Pedig szerintem bőven logikusabb ahogy én írtam. Nemsok értelme van így szerintem.
Term. Nemtudom kollégának hogyan jött ide a biztosító, súlyadóról beszélünk."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #31269 üzenetére
Ha a boltban porosodik ott nem öregszik, mert nem éri napsugárzás. Az az ami eloregíti a bukót. Btw. Elvileg használt.bukót nem szabad venni mert nem a te fejedre idomodott...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #31282 üzenetére
Nagyon off:
Maradjunk abban hogy már régesrégen járhatna a világon mindenki környezetbarát technológiával, csak egyszerűen nem érdeke az egész világon SENKINEK hogy innentől kezdve ne vegyék az olajat. Ekörül forog a világ, egyszerűen a mai világról alkotott képünk teljesen megváltozna ha nem olaj kellene mindenhez.
A '90-es évek közepén már otthon sufniban megcsinálták a hidrogénhajtású autót, ne gondoljuk már hogy 2014-ben az elektroautókig jutottak.
A megoldások már régesrég léteznek, az érdekek viszont nem ezt kívánják. Akit érdekel ez a téma kicsit, keressen rá Égely György nevére, tilott találmányok könyveire, melyet már a boltokban sem kapsz meg mert betiltottak. De ez is csak egy a sok közül.
Egy megoldás van: el kell fogadni azt amit diktálnak, ill. én abban reménykedek azért hogy mielőtt teljesen szétk*rnák ezt a bolygót engedni fognak és váltani, arra ami helyes. De ezek az én hiú reményeim.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #31374 üzenetére
Egyetértek a cbf-en a napi max az 450km volt utassal autópálya nuku, ez az ami a végén már nem volt kényelmes. Én ilyen 300-350 ami kényelmes és pihensz közbe és látsz is valamit és nem autóp.zol.
Persze hogy le lehet menni egynap 700akat is de az autóp. 150-200és hajtás mint a güzü. Köszönöm nem.
Persze vfr bittos más lesz de kétlem hogy 500-nál több azon is jólesne. Kényelmesen persze."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz huszi.gyb #31386 üzenetére
Összehasonlítahtatlan egy sportgép 200-al meg egy naked 200-al. A cbf-nek már 160 körül kevés a futóműve. 200 a cbf-en csutka végsebesség, 2 személlyel pláne nem baráti.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest