Hirdetés

2024. június 22., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#30401) Tüzi válasza Gaboman (#30400) üzenetére

Azért azt tegyük hozzá, hogy közel alapjárati fordulat közelében, terhelés (azaz haladás) alatt nem teszel jót a csapágyaknak (sem). Ez nem dízel. Normális olajnyomásért 3ezer felett használd a blokkot... és főleg ne húzz nyélgázt ilyen tartományban.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#30402) Gaboman válasza Tüzi (#30401) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Valamit akkor nem értek akkor városban 3ban kellene mennem hogy mindig 3000fordulat fölött legyen a motor?
Ez nekem nem tiszta,na mindegy nem hiszem hogy kárt tennék benne hogy 2000-3000közötti tartományban poroszkálok vele városban.
Meg ismerősök is így mennek,de lehet valamit rosszul csinálunk.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#30403) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#30383) üzenetére


bajnokpityu
félisten

van már a kawának egyáltalán garanciális hálózata?vagy még mindig 3 "hivatalos" importőr van?túlzok,de anno kiakadtam,mikor z750en gondolkodtam.nyilván egyik magánkereskedőnek sincs fölös tesztmotorja.mi haszna lenne abból,ha csomó hozzánemértő ökörségeket ir a motorjáról?természetesen nem a totálbájkról irom,hanem általánosságben.

Persu talán azért tesztelik utcán,mert ők pályamotorozáshoz kevéssé értenek, és a leendő tulajok 90%a úgyis csak utcán fogja használni?

a 600RRes munkatárs pl esküdözik,hogy 2007ben összes teszt az ő motorját hozta ki győztesnek,de pályának közelében nem járt még.ő tényleg azért választotta ezt a tipust,mert A megbizható (hahaha), B magyar újságírók szerint ez a legjobb 600as...
mondom miért nem vettél F4et?mert az teknikailag nincs elég jó.ok.marketingesek megint győztek.

[ Szerkesztve ]

eladó Kawasaki j300 robogó

(#30404) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#30397) üzenetére


bajnokpityu
félisten

szerintem barátunk arra gondolt,hogy nem fulladt le,nem hörgött,finom elkezdett gyorsitani.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#30405) Gaboman válasza bajnokpityu (#30404) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Így van hogy használható már ott is egy 600cm3 túragép.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#30406) Boci_83 válasza Gaboman (#30402) üzenetére


Boci_83
őstag

Pedig én is Tüzinek adok igazat.
SZVSZ! Alacsony fordulaton nincs meg a "megfelelő" olajnyomás, nem alakul ki a főtengelynek az olajban lebegése a csapágyaknál, és hirtelen gázadáskor akkora terhelést kap, hogy hosszútávon bizony nem tesz neki jót, nem beszélve arról hogy az alacsony fordulaton a vezérműlánc is változó terhelést kap, hol megfeszül, hol meglazul, ami pont a legnagyobb ellensége egy ilyen láncnak, amíg egy picivel magasabb fordulaton is, sokkal folyamatosabb a terhelés. Persze én nem értek annyira hozzá, ez szigorúan az én véleményem, és azok közé a hülyék közé tartozom akik városban poroszkálva is 3-4000 körüli fordulatot használok minimum!

MÁS:
Szombaton én is eltettem a motort télire. Idén már biztos nem megyek vele. 11K ment bele idén, ez 6 hónap alatt. Még teli rakom benzinnel, aztán gyűjtöm a Forintokat tavaszra, kap egy gyertya cserét, friss olajat, meg 2 gumit. Előre láthatólag jövőre nem megy bele ennyi km sem.

Ja igen van egy Oxford első emelőm eladó, ha valakit érdekel, nem sokat volt használva. Tavaly azon állt a motor, azóta 1x használtam.

[ Szerkesztve ]

**********

(#30407) Gaboman válasza Boci_83 (#30406) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Kipróbálom majd akkor ezt is,csak engem zavar az hogy pörög/hangosabb a motor városban 4000 amikor 2500-3000nél halkan és szépen egyenletesen megy.
De lehet nektek van igazatok.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#30408) feca81 válasza Boci_83 (#30382) üzenetére


feca81
aktív tag

gyonyoru. eredeti idomzat vajon?

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#30409) [Vazz] válasza Gaboman (#30400) üzenetére


[Vazz]
tag

Pontosan azért felfoghatatlan számomra ez a 2000 fordulat mert egész véletlenül megadatott hogy v2 és sor4-et (750 SRAD, ami éppen eladó lásd aláírásom) egyszerre, illetve felváltva tudjak hajtani. A trudin ugye nem tudom hogy milyen fordulaton járok mert nincs rajta mérő, de nem alapjárat környékén mert egyszerűen érzem hogy nem jó neki, nem rángat az meg nem csapkodja a kardánt :P csak simán érzem hogy nemfasza. Sportmotorral szintén zenész városban 4000 alá nemnagyon engedem ha tehetem, persze egyesbe araszolva a sorok között és még nagyon sok helyzetben muszáj. A tudományos részét nem ismerem hogy miért is nem jó neki csak úgy simán érzem és kész.
A másik hogy én 2000 fordulatról a gyorsítást nem nevezném erőnek, sőt olyankor úgy érzem egy combosabb biciklis is kipipálna. Nekem az számít erőnek mikor hátracsúszok az ülésben és azt a srad (és még sok másik sportmotor) 8-10000-től tudja igazán. A 600-asok meg főleg, a nagyobb köbcentis már fiatalabb motorok meg valamivel hamarabb indulnak el. Na nem is akarok ezen nagyon rágódni sokat, maradjunk annyiban hogy mindenkinek mások a motorozási szokásai. Nekem akkor fáj ha nem pörgetik neked meg akkor ha igen. Ennyi. :DDD

(#30410) Gaboman válasza [Vazz] (#30409) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Ez így van,más a motorozási szokásunk.
De ha egyszer erre jársz odaadom egy kőrre hogy lásd miről beszélek,pozitív meglepetés érne hidd el.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#30411) ALI_G válasza [Vazz] (#30409) üzenetére


ALI_G
veterán

Azért a kilós gépek csúnyán elindulnak 3000-től egy 600-ashoz képest. főleg a túra-túrasportok. Az a BMW k1200s amit vezettem, hát 3000-nél úgy indult el mint a 600-asom 8-10000-nél.

Én is használom 3000-nél, mert elmegy és nem rángat. Ha rángat vagy érzem, hogy nem tetszik, visszakapcsolok. Nem kínzom, csak amikor nem kell a lóerő a városban akkor krúzolok (ami kicsit vicces 600-as 4 hengeressel :D).

(#30412) [Vazz] válasza ALI_G (#30411) üzenetére


[Vazz]
tag

Persze, én ezt nem is vitatom, hiszen nem is lehet, hogy nagyon sok motor van ami 3000-től már lazán leadja a max nyomatékot. A trudi is asszem 2400rpm-tól 114Nm. Meg nagyon sok túramotor (szinte mind) a középtartományban van elemében én nem is ezt kérdőjelezem meg. Csupán nálam a 6.ban ötvennel veri ki a biztosítékot és ennek most adtam hangot.

(#30413) ALI_G válasza [Vazz] (#30412) üzenetére


ALI_G
veterán

Nekem nem viszi 6-ban 50-nel, ott csak 4-5. sebességben tudok menni.

(#30414) [Vazz] válasza ALI_G (#30413) üzenetére


[Vazz]
tag

A trudin max 3. az ötven, a sradon meg 210-nél rakom a negyediket :P

(#30415) Gaboman válasza [Vazz] (#30414) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Csupán nálam a 6.ban ötvennel veri ki a biztosítékot és ennek most adtam hangot.

Hidd el eljössz hozzám és utána nem fogja kiverni nálad a biztosítékot,50-60között meglátod mit is tud,minden kételkedésed elmúlik ezt garantálom neked. ;)
De ne vitatkozzunk ezen,bár igazából nem is vitázunk. :P

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#30416) [lAyCsI] válasza Gaboman (#30393) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

keress egy megkímélt darabot :K

-= No way back from Here =-

(#30417) Gaboman válasza [lAyCsI] (#30416) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Igen,gondolkodom a dolgon nagyon,de egy Hyo GT650N is lehet még a kiválasztott,2006os 600ért.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#30418) TayRol válasza Gaboman (#30402) üzenetére


TayRol
veterán

nekem benne van a kezikonyveben, hogy 3000 alatt ne hasznaljam. b-kingeknel is voltak eleg sulyos hibak (forumon olvastam ill. Motorrevus tesztmotornal is ez volt azthiszem), mert 2000-nel magas sebessegi fokozatban visszakapcsolas nelkul gyorsitottak.

en 4.-ben szoktam menni varosban 50-nel, 6.-ban csak pl. a Szentendrein valtok fel, ill. egy-ket helyen. nalam itt meg nem zavaroan magas a fordulatszam.

ja, en meg iden szeretnek kicsit gurulgatni, talan meg meloba is parszor eljarok vele, de most Zegen vagyok, es itt tegnap este 7-kor -2 fok volt mar...

(#30419) Gaboman válasza TayRol (#30418) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Megfogadom a tanácsotokat és 3000alatt nem fogom használni a motort nagyobb sebességi fokozatoknál.Akkor inkább visszaváltok nehogy kárt csináljak benne.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#30420) TayRol válasza Gaboman (#30419) üzenetére


TayRol
veterán

;)

(#30421) emvy válasza Gaboman (#30398) üzenetére


emvy
nagyúr

Hasznalhato != epp elindul. Szerintem.

A CBF-rol en ugy gondoltam, kb. 3500 a minimum, ahol meg nem szenved szerencsetlen (persze sok tulaj szepen leirja, hogy hatodikban, 30-rol is tol, mint egy gozmozdony -- szerintem 30-rol kb. egyesben tol, kettesben meg elfogadhatoan indul meg). Szoval a CBF blokkja 4000 folott indult el, 6500-nal kezdett el rendesen huzni. Ezt magahoz kepest ertem, szoval biztos nem megy ugy 7000 felett, mint egy GSX-R, de azert rendben van.

while (!sleep) sheep++;

(#30422) [Vazz] válasza Gaboman (#30419) üzenetére


[Vazz]
tag

GYŐZTÜÜÜÜNK!!! :))

Lehet félreértettél, én elhiszem hogy szépen megy hatodikban is alacsony sebességnél, csak mint ahogy többen is írták nem a legjobb a blokknak. Én azt hiszem úgy fejeztem ki hogy sír a blokk hogy necsináldeztvelemhátnemértedmeeeg! :P Nem vagyok technikai guru, csak nekem olyan érzésem van, ha ezt csinálom vele, és pont ezért nem csinálom.

(#30423) [lAyCsI] válasza Gaboman (#30417) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

te tudod :U

-= No way back from Here =-

(#30424) Topiccsendőr válasza Gaboman (#30400) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nekem a nyálam elcsöppen egy 600 ason 10 000 alatt. Dehát ízlések és pofonok...

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#30425) Topiccsendőr válasza Tüzi (#30401) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nyugodtan hùzhat nyélgázt. Hány bar az olajnyomás 3000 alatt? Ha ennyire belementünk...

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#30426) Topiccsendőr válasza Gaboman (#30417) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Az necc

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#30427) Prof01 válasza feca81 (#30408) üzenetére


Prof01
veterán

Valószínűleg.
Legalábbis ha arra gondolsz, gyárilag van-e ilyen festésű, akkor igen a válasz. [link] :)

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#30428) Topiccsendőr válasza Boci_83 (#30406) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Olajnyomás kialakul, henger-dugó kap a nyomatékszegény használattól, vezérműlánc nem hinném hogy megérezné. Van feszítő, hogy ne lobogjon, meg kap a szájára rendesen fordulaton. A rugóerőket legyőzni nagyobb terhelés neki.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#30429) SzalaiG


SzalaiG
addikt

Hy!

Megmaradt egy doboz (4db) CBF-be való gyertyám.
Nagyon olcsón megválnék tőle. Iridiumos NGK CR9EHIX-9.

(#30430) Nippon


Nippon
őstag

110-120 nyúton alatt csak vergődés van :)

(#30431) Daniel Alves válasza SzalaiG (#30429) üzenetére


Daniel Alves
őstag

Szia Szalai! Érdeklődés képpen mennyibe fájna?

[ Szerkesztve ]

Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com

(#30432) TayRol válasza Nippon (#30430) üzenetére


TayRol
veterán

akkor en erosen vergodom a kb. 65-tel.

(#30433) ALI_G


ALI_G
veterán

Motorbiztositasok.hu-n nem lehet csak casco-t kötni? :F

(#30434) feca81 válasza Prof01 (#30427) üzenetére


feca81
aktív tag

igen,erre gondoltam.aszittem csak piros-fekete letezik. de a tenyen nem valtoztat,akkor is gyonyoru!:)

mas: ma nem indult be a galambvadasz.hsiztizett.miutan lemerult az akksi,es a turelmem,visszaguritottam a garazsba megrohadni. lehet nem tett jot neki a 3 het szunet.majd du, v holnap ellenorzes.remelem scak az a baja,h kiszaradt a karbi...

szalai a gyertyak lehet engem is erdekelnenek.tudtommal ugyanez valo az FZRembe is.

[ Szerkesztve ]

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#30435) Daniel Alves válasza feca81 (#30434) üzenetére


Daniel Alves
őstag

Közben én visszamondom mert nekem cr9eEX a tutkó!

Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com

(#30436) Tüzi válasza Gaboman (#30402) üzenetére

Az van, amit Boci írt. Nincs megfelelő olajzása a rendszernek.

Tetszik vagy sem, haladás közben egész egyszerűen eltűnhet az olaj olyan helyekről, mint a hajtókar-csapágy pl. Ilyenkor kialakul a félszáraz kenés, fém-fémmel meg tudjuk mit csinál. Erre rátesz ha ilyenkor rárántod a gázt. Főleg hidegen. Volt erről egy jó cikk valahol (totalbike, vagy nem is tudom már), ahol a szaki bácsi nagyon szépen, és logikusan levezette ezt. 3000 alatt ne használj egy-két-három-négyhengerest, 2500 alatt meg hathengerest. Szerencsére a viffernek 3500-4000nél van a legjobb hangja :) Legalábbis bukóban így hallom, ezért én így poroszkálok városban.

Nekem igazából tök mindegy ki-hogyan használja amit használ, én rosszat nem akarok neked sem, csak gondoltam nem árt ha ezen elgondolkodsz.
De tovább megyek. Kollégám autószerelő, összerakott már magának ezt-azt. Japán autók topikba linkeltem pár képet, mindegy is. Gombal indítja a kocsit. Kulcsal tekeri az önindítót. 5sec-ig. Ilyenkor nincs gyújtás, majd megint 5 sec satara-satara. Utána gombal indít. 10 sec alatt a rendszerben kialakul az olajnyomás, és amikor az első lobbanás megtörténik, már van ami kenje a berendezést. Aki ért hozzá, annak ennyit számít az olaj. Gondoltam megemlítem :) (prolong reklámban ezt szépen bemutatják grafikával is)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#30437) Gaboman válasza Tüzi (#30436) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Elhiszem,mondom akkor így fogom használni ezek után ezt is és akármilyen motorom is lesz.Ártani nem akarok neki semmivel sem.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#30438) Tüzi válasza Topiccsendőr (#30425) üzenetére

Olaj-szivattyú kérdése is. De mondjuk 2000en legyen 1.5-2bar, 3000-4000en meg 3-3.5 bar. Szerintem nem mindegy. Amúgy nem pontosan tudom, nincs olajnyomás mérőm a motoron.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#30439) feca81 válasza Daniel Alves (#30435) üzenetére


feca81
aktív tag

en ezt ne mertem,az ngkplugs.com-on sem ,es az ngk.com-on sem talalom az en motorom.en vagyok ilyen vak,v a motorom gyertya nelkul is megy? :DDD
(FZR600 '90)

na az ngk.de-n megtalaltam. cr9eix. akkor nekem se jo,pedig mar rakeszultem:(

amugy mi lehet a kulonbseg?

[ Szerkesztve ]

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#30440) Nippon válasza TayRol (#30432) üzenetére


Nippon
őstag

Ez az én véleményem, nem sértésnek szántam. Akármilyen motorról is legyen szó a nyomaték a kényelmes, stresszmentes motorozás kulcsa számomra.
Pakolj fel egy 600-ast, ültesd fel az asszonyt és irány az Alpok... De ne is menjünk ilyen messzire, akármilyen helyzetben alacsony fordulatról rendelkezésre ősnyomaték országúton és városban is finom érzés. Nekem a CB1300 volt az egyik motor amelyikkel teljes nyugalomban tudtam élvezetesen motorozni, anélkül, hogy a hangsebesség határát karcoltam volna.
Ezektől a 2000 és 3000-től húz a sornégy haccá, kiborulok :(

(#30441) Daniel Alves válasza feca81 (#30439) üzenetére


Daniel Alves
őstag

Passzolom már délelőtt felnéztem 1-2 oldalra hogy meglessem mi a különbség de nem vágom... :(

Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com

(#30442) Daniel Alves válasza Tüzi (#30436) üzenetére


Daniel Alves
őstag

Ezt a cikket én is szívesen fogadnám :B :R

Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com

(#30443) TayRol válasza Nippon (#30440) üzenetére


TayRol
veterán

teljesen igazad van, nem azert mondtam. nekem eleg a 650 ccm, meg ket szemellyel is, de akkor mar kettot kell visszakapcsolni egy-egy dinamikus elozeshez. egyedul meg boven eleg. de elismerem, hogy 100 NM felett mar elvezetesebb a motorozas, nem kell a valtoval foglalkozni.

(#30444) Nippon válasza TayRol (#30443) üzenetére


Nippon
őstag

Persze egyedül elég a 600-as gép, csak valahogy mindig úgy érzem, hogy minden fordulaton sír a motor, ezért forgatom, hogy minél hamarabb megszabadítsam a szenvedéstől és váltok egyet, aztán ez megy hatodikig, vagy amíg nem kell fékezni. Kell vennem egy nyugodt motort, nincs mese.... :D

(#30445) emvy


emvy
nagyúr

Az a komoly itt Indiaban, hogy a kulfoldi motorok kb. ugyanugy dragak, mint nalunk, viszont a helyben gyartott (Hero Honda, Bajaj, nehany Yamaha meg Suzuki -- a Kawa Ninja 250R-bol is raknak itt ossze!) 150-200 ccm-es motorok kb. 300000 forint kornyeken megvehetok, vadiujan, on road, elethosszig tarto biztositassal (!), ami kb. 10000 forint. Ez az arkategoria azert elegge hianyzik otthonrol. Tobb kismotort is lathatnank mondjuk Budapesten.

while (!sleep) sheep++;

(#30446) SzalaiG válasza Daniel Alves (#30431) üzenetére


SzalaiG
addikt

4eFt

El is postázom.

(#30447) Topiccsendőr válasza Tüzi (#30436) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nagyon örülök, hogy itt terjengenek a misztériumok. Azért jó, ha gyújtás nélkül önindítózol, mert belehánysz egy csomó benzint az olajba. Nagyon jó módszer! Lemosni a hengerfalat. Pöpec! Namost konkrétumokról beszélgessünk továbbra is. Szerinted egy 125 ös kétütemű mennyit megy el egy csepp olaj nélkül nyélgázon? Ezek nem lendkerekes autók. Széjjel van misztifikálva ez az egész. Uuh de bonyolult a befecskendezés, hú az olaj, hű vigyázzunk a bejáratással. Sztereótípiák halmaza. Elméleti észosztás konkrétumok nélkül.

Megfejtés: több, mint 4 km széjjelforgatva, egy csepp olaj nélkül. 1 kör a ringen. Ennyi. Aszalóst meg lehet kérdezni.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#30448) Topiccsendőr válasza Topiccsendőr (#30447) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Bazz, ezeket az embereket soha nem tudom megérteni, ennyit nővel nem foglalkozik senki, nemhogy 2500 onként cseréljek olajat, meg gyújtás nélkül indítózzak. Előbb locsolom le tüzelőanyaggal. Nem kell ezeket a tárgyakat bálványozni, abból csak az lesz, hogy önigazolásból átmegy szélsőségekbe az ember. Ha már ez a viselkedés nem lenne az. De ez az. Ezek tárgyak. Az egyedüli cél velük a pénzkeresés és az, hogy a bol b be lejussunk. Vagy szórakozzunk. Nincs benne egy titkos bushido-törvénykönyv, meg nem egy idős bölcs pap szentelte fel, hanem egy tanulatlan suhanc nyeleze le, miután a próbapadra került a szalagról.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#30449) TayRol válasza emvy (#30445) üzenetére


TayRol
veterán

vehetnel, aztan itthon meg eladod nagy-nagy haszonnal, vagy itt a topicban, nullszaldoval.:D

(#30450) TayRol válasza Nippon (#30444) üzenetére


TayRol
veterán

egyszer nekem is. az lesz az utolso motorom.:)

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.