Hirdetés
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #30251 üzenetére
Írta egy tulaj hogy 190cm magas 100kg és tök kényelmes neki,nem kicsike hozzá,de holnap ha jó idő lesz úgy is kiderül.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #30249 üzenetére
termeszetesen, csak azt szerettem volna erzekeltetni, hogy ott vagjak a temat.
Gabo: vannak abban a forumban nagydarab emberek, nekik megfelel a gs 500. persze kerdes, hogy mihez kepest. de kivancsi leszek a tapasztalatodra, miutan kiprobalod.
-
ALI_G
veterán
válasz Gaboman #30252 üzenetére
Haverom akinek van GS500 ő is elég magas és nem panaszkodott eddig, igaz nagyobb első plexit raktak fel. Szoktunk velük Mátrába járni, van nyaralójuk. Két személlyel, oldaltáskával, hátsó dobozzal is elmentünk simán, bár ott már nagyon csutkázni kellett neki előzésnél, túl volt terhelve. Főleg utána lementünk balcsira, autópályán 120-nál érezni lehetett az olaj szagot utána. 1 decit bekajált ezen az 1000 km-en, egyébként nem jellemző rá. Igás ló
Bár előbb próbálj ki egy ilyet, hogy legyen saját véleményed, én az első futóművet szidnám a legtöbbet. -
[lAyCsI]
addikt
válasz Gaboman #30242 üzenetére
Én ilyenen tanultam, és nem azért utáltam mert le volt harcolva... épp akkor szerezték be.
hát nekem nagyon nem jött be a vas, az igazi leghulladékabb, legolcsóbb alkatrészekből összelapátolt valami... a megbízhatóságára sztem nem lenne probléma, de hogy megszeszertni nem fogod a motort azt borítékolomIlyen árkategóriában sztem [link]
-= No way back from Here =-
-
bajnokpityu
félisten
válasz TayRol #30253 üzenetére
én is GSen tanultam.2001ben volt valami minimális modellfrissités,amikor megváltozott a váltóhimba működése.nekem nagy a lábam,nem emlékszem már,h vagy előtte,vagy utána forditott lett a himba,és nem fért el a lábam.195cm vok.és egyébiránt oda voltam azért a gépért,nekem is egy jobb példány jutott.
eladó topping dac
-
TayRol
veterán
válasz bajnokpityu #30258 üzenetére
en cbf 500-on tanultam, szethajtott gep volt de ajanlom mindenkinek, szinten egy igaslo. csak legalabb mar kethengeres.
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #30261 üzenetére
upsz, tenyleg. most valamiert egyhengerre gondoltam...
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #30260 üzenetére
Ebben az árkategóriában én tuti zümzümmnyihahát vennék
-= No way back from Here =-
-
Gaboman
nagyúr
válasz [lAyCsI] #30255 üzenetére
Ja csak itt az a gond hogy nem cseréli olyanra mint az enyém,már beszéltem vele.
Lenne még lehetőségem egy Banditra ma felhívott a gyerek hogy mégis érdekli a motorom,és hétvégén találkozzunk.
Mindenesetre megnézem a GSt is meg a Banditot is,a GS 2004 19E km,a Bandit 2000 28E km és egy árban vannak,majd kiderül melyik van jobb állapotban.Tudom hogy más kategória a két motor de az évjárat sem mindegy azért![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
ALI_G
veterán
válasz Gaboman #30264 üzenetére
4 év az sok.
Még a GS-re annyit tudok mondani, hogy ismerősnek 40.000 km után hibátlan motorikusan. Mondjuk nincs is sok minden ami elromoljon benne Fél európát már bejárták vele 2 személlyel, asszonnyal, csomaggal. Azért ez respect De gondolom a CB-nek is illene végigmenjen ennyit gond nélkül.
Banditot nem tudom, bennem az van, hogy itthon kinyírják azokat. Igaz ez a nagyokra nem lehet annyira igaz (sőt, nagyokról rosszat nem hallottam), mint a kis 250-400-asokra. -
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #30268 üzenetére
Jó csak mondom a Hornetes nem cseréli el,és ritka az az ember aki ráfizet még a motorjára 600-650E forintot.
Az meg aki kéz pénzre megvenné 1200000ért az meg szinte most reménytelen.
Úgy hogy a kevéske lehetőség közül kell választanom a jobbikat.
De nem bánom ha így lesz,jön hozzá majd még egy állatkodni való gép,ő meg majd a nyugodtságot fogja nyújtani,apám is mer majd menni vele,mert a Fazertől félt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
ALI_G
veterán
válasz Gaboman #30269 üzenetére
És CBF600 esetleg CBF500? Előbbiből van / volt itt a topicban több is.
CBF600-at is már a CBR600 blokkja hajtja, csak még a hornetnél egy csöppet gyengébb a végén papíron. Gondolom egy hangyánnyit még olcsóbb is mint a hornet 600.CBF500 videoteszt: [link], most bukkantam rá. Kicsivel erősebb és könnyebb mint a GS500 és már vizes, ami több hibára adhat okot.
na mindegy én nem akarlak egyikre sem rábeszélni, csak rengeteg motor van a piacon
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #30272 üzenetére
vagy egy kawa, mint amilyen zsoltinak van...
-
Gaboman
nagyúr
Hát a GS500 kilőve,most hívott a srác,azt mondja jobban utánajárt én nem kell neki ilyen erős motor a GS után!
Úgy hogy marad eddig a Bandit.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
bajnokpityu
félisten
CBF600al is meg 500al is mentem.utóbbi van egy jó haveromnak is.
a CBF600nem nekem való.sehol sincs olyan jellegű ereje,amit szeretek.fékje gyenge,és az egészet inkább csónakázod,mint irányitod.
érdekes az 500as sokkal elevenebb volt,sem fék,sem motort nem éreztem hurkának.persze nyilván az,de mégis.benyomásaim alapján inkább 500as CBF.
annak meg ráadásul ezer éves kiforrott blokkja van.[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
.mf
veterán
Múltkori mák-videó sorozathoz részint kapcsolódva: utcán gyalogosan is vigyázzatok magatokra
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
nagyúr
Motorozas Indiaban, friss elmenyeim:
A kozlekedes itt teljesen kaotikus. Europai ember szamara elkepzelhetetlen. Ebbe siman beletartozik, hogy csucsforgalomban, amikor ket savon harom auto vagy negy-ot riksa evickel, akkor tobben bemennek szembol a korforgalomba. Folyamatosan (tenyleg) dudal mindenki, kb. azt jelenti, hogy mogotted vagyok, ne mozdulj, mert valamerrol kozelitek. Semmifele elsobbsegre, indexre nem lehet szamitani, az erosebb kutya b_____, busz letolja az autot, auto a motoros riksat, motoros riksa a motor, etc.
Motorokbol a 150 ccm a legmenobb, 350-eset talan egyszer lattam (valami Royal Enfield volt), meg van sok kisebb robogo is. A legnepszerubb marka a Hero Honda (a Honda itteni alvallalata, gondolom), meg a Bajaj. Van nehany Yamaha is, pl. az R15, ami egy R1/R6 designnal ellatott, 150 ccm-es, berugokaros, leghuteses cucc. A motorokon minimum ketten, neha negyen ulnek, pl. apu, anyu full szariban (indiai nok oltozeket), plusz a ket kisgyerek. Mindenki papucsban vagy mezitlab, sisak 100-bol 1 motoroson van, vagy neha a kormanyon. Ilyen felallasban navigalnak a mindenhonnak erkezo autok elott. Ja, es a duda a fek, azaz ha a gyalogos a zebran halad keresztul, vagy kisebb jarmu jon (es neki lenne elsobbsege), akkor duda, semmi lassitas, a puhabb testu fel pedig rohan/ugrik, igy pont elkerulik az utkozest, de altalaban nehany centi hija van.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #30282 üzenetére
Fekje? Lehet, hogy gyenge, de az 500-as elso fekje sokkal gazabb. Szerintem.
while (!sleep) sheep++;
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #30286 üzenetére
En az ABS-es CBF500-at es a sajat CBF600-amat (szinten ABS-es) probaltam. Szerintem a hatszazas sokkal jobb motor, finomabb jarasu, lent sem rangat, jobb a fekje, jobb a felfuggesztese. Teny, hogy nehezebb.
Tobb 500-as tulaj is igy gondolja (a CBF forumon legalabbis).
De teny, h az 500-as kicsit dogosebb idonkent, foleg a hangja.
while (!sleep) sheep++;
-
bajnokpityu
félisten
anno én is le akartam a srácot beszélni róla,de én sokkal inkább tudnám szeretni.pláne,h csak körlámpás létezik.na mindegy,kinek a pap,kinek a papné.
hétfő óta van egy kollégám,akinak meg 2007es RRje volt.nekem ezerszer inkább a sajátom kéne,bár jó ha felét éri övének.egyszerűen még mindig inkább tudnám szeretni,mint azt a hájtek izét.persze biztos,hogy jobb teknikailag.ugyanigy sztem Persu R6ja a valaha volt legszebb R6.eladó topping dac
-
Gaboman
nagyúr
Srácok ilyen gépet vennék szívesen!
Az álmom hogy FR-nek lehessek egyszer a tulaja.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Prof01
veterán
Ez mekkora! [link]
Néztek a sünök rendesen!Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Topiccsendőr
addikt
Explosión de dos tiempos
-
Prof01
veterán
válasz SzalaiG #30298 üzenetére
Köszi.
Most jelent meg az új DVD-m! Csekkold a bemutatót!Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz TayRol #30296 üzenetére
Elolvastam. - melóztak egyszer keményen bepapírozva azon, hogy egy-egy kategóriát milyen motorok alkossanak. Majd ezután ezt a melót szemenhugyozták, és az összes kategóriából egy nagy kategóriát csináltak. A kategória neve már nem túra, sport vagy túraenduró, sporttúra vagy satöbbi, hanem két kereke van, meg jobb karral kell húzni a gázt kategória. Ezekből a motorokból hogy melyik a jó... Ha kiöregedett házisárkány feleséggel megáldott motogépé pilóták lennének az újságírók, valszeg nem a robogó tetszene nekik. A motoros kofferekre maszturbáló túrázó újságíróknak szerintem nem tetszik a sportmotor kategória. Nademégis, kialó*asznak írták ezt a cikket? Meg kell mondani egy embernek, hogy milyen motor a jó? Ebben a környezetben, ilyen különböző motorok közül egy übert kiválasztani? Ez olyan, mint amikor egy fórumon megkérdezik,: Srácok milyen motort vegyek?
DESMOSEDICIt b+ mert az a legjobb. Ha neked meg kell mondani öreg...Vagy. Ráküldtek az újságírókra 3 porszívószájú szőkét. Nálunk sokkal egyszerűbb lenne a helyzet - nana, ha csúnyát írtok, nem kaptok soha tesztmotort, és különbenis haragba leszünk. Akkor is ha le meritek írni a visszahívási akciókat.
Explosión de dos tiempos
Aktív témák
Hirdetés
- Bluetooth hangszórók
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Remnant II
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- EA Sports WRC '23
- PlayStation 5
- Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
- Építő/felújító topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- Eladó 2024 júliusában vásárolt új / iPad (10th gen) Blue 64Gb / Toll, Tok / GARANCIA
- T14s Gen2i 27% ÁFA 14" FHD IPS i7-1185G7 32GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
- IPhone 13 Pro max 128GB gyári független 2025.06.11. Alza garancia
- IPhone 13 Pro max 256GB gyári független 2025.09.10. Apple garancia
- Üzletből, garanciával, Microsoft Surface Laptop 4-14 Ryzen 7 (4,4GHz/16RAM/512SSD/14"TOUCH)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen