Hirdetés
Aktív témák
-
TayRol
veterán
válasz Barohawk #30747 üzenetére
szia!
biztosan megeri behozni? en is nezegettem mostanaban a kinnti arakat, de a regadoval egyutt kb. egy szinten vannak. max. 1-2 modellbol kinnt (Nemeto.) nagyobb a valasztek.
mod: ja palyamotor. hat, aztat nemtudom. de szerintem itthon is lehet 'hobbicelra' olcson motort talalni. bar meg nem kerestem.
[ Szerkesztve ]
-
Nippon
őstag
válasz Integra #30748 üzenetére
Melyik motor? Pl a sportmotorok ára jobban közelít a valósághoz (na nem a listaár, az nem jelent semmit) Ott legalább megdolgoztak a mérnökök a pénzükért. Akármilyen jó is a CB 1300, akkor is egy baltával faragott ősmotor, egyetlen "nemes" alkatrész nincs rajta. Pont ezért semmivel sem tartom jobbnak egy 1200-es Banditnál, és nem gondolom, hogy ennyivel többe kéne kerülnie.
Ettől még veszek egyet... -
TayRol
veterán
válasz Nippon #30754 üzenetére
szegeny cb-nek az a pech-je, hogy van (volt) a bandit 1.25 (1.2), akcioban majdnem felmillioval olcsobban, es az emberek inkabb azt veszik (vettek). ha nem lenne bandita, a cb sokkal sikeresebb lenne szerintem. mert amugy nem 'olyan' draga, csak a konkurenciahoz kepest.
-
válasz Nippon #30754 üzenetére
asszem ma veszek egy baltat es nekiallok az XTnek, hatha cb1300 lesz belole
kicsit szerintem tulsagosan kritikus vagy a cb-vel szemben, meg kicsit eros jelzoket hasznalsz pl.: foshalom....van akinek az az alma h vesz egy ilyen motort mert ez jon be neki es megtartja iteletnapig...de neked csak foshalom..
miert is? mert nincs benne az ossszes baromijolhangzo ujitas/marketingduma? szerintem az a motor anelkul is eleg jol megy kicsit oldschool meg stb, de nem is verpistike ala valo.**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
nagyúr
while (!sleep) sheep++;
-
TayRol
veterán
majdnem eltalaltam akkor.
-
TayRol
veterán
válasz bajnokpityu #30761 üzenetére
eljen a ducati!
-
Integra
titán
válasz Nippon #30754 üzenetére
téged sem értelek, foshalomnak tartod, de azért veszel egyet. mit mondasz arról amit tényleg szeretsz? fostrágyaszarkupac?
oldschool kiforrott maximálisan megbízható és jóindulatú motor, amin a krómozott alkatrészek is fémek és nem műanyagok, óramű precizitású, összehangolt szerkezet, amin olajcserét és gumicserét végzel és szevasz.
az, hogy hogy néz ki, ez meg erősen szubjektív.
azért a 2008-as modell minden tekintetben rendben van, és jó áron meg lehet már csípni, minden környezetvédelmi előírásnak megfelelve.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bajnokpityu #30766 üzenetére
igazából én nem is értem az összehasonlítást, de nem is érdemes foglalkozni vele.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Nippon
őstag
válasz Integra #30765 üzenetére
SzalaiG:Emelhetik az árát, csak ki fogja megvenni....
Integra:Banyek itt senki nem tud a sorok között olvasni? Tudod jól, hogy nekem is bejön a vas (persze kizárólag a Naked) egész egyszerűen én nem látok benne semmit, csak egyszerű de jó motort. Egyetlen alkatrésze sem indokolja a magas árát, akkor már felhozom példának az új VFR-t, na az százszor inkább megéri az árát, mint a CB.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Nippon #30768 üzenetére
szerintem meg nem teljesen van így, és pont az intim jó példa erre. nem kell túlmisztifikálni az integrát sem, mert alapvetően egy civic platform. de! és itt a de..
hallatlanul jól megmunkált, végtelenül precíz ksi mechanikai csoda az egész. minden tökéletesen működik mindennel, a motor, a váltó, a hajtás, tökéletesen harmónizál, elpusztíthatatlan, 100e km után is olyan a váltóm, hogy miután átadtam egy körre a porsche szervíz vezetőnek, csak pislogott, hogy milyen váltó van benne, milyen a hangja és elsőkerék hajtás ellenére milyen kanyarban. elvolt képedve. túlárazott volt 10 éve a maga 7 milliós árával? hogy 10 évesen is megkapok érte itt majd 4 gureszt? ja, lehet..
de a minőség az elvitathatatlan, hogy átvan gondolva, meg is lett ennek megfelelően építve és nem spórolták ki az anyagot az alkatrészekből.
10 év és közel 100e km után a hátsó hosszanti lengőkarjaimban a két nagy szilent kezd repedezni, most vettük észre tüv vizsgán. mutass még egy autót ami ezt így tudja ebben a kategóriában. egyet se fogsz találni.
nincsen idegeskedés, nincsen para, vannak kiszámítható és kalkuláható költségek, maximáis megbízhatóság, ordas nagy örömmel és praktikummal.
na így vagyok a nagy cb-vel is és ezért kerül annyiba amennyibe. a cb ugyanilyen főnyeremény, csak két keréken.
nekem nem éri meg hogy veszek valamit olcsóbban, aztán szervízben szopok meg alkatrészcserékkel. nincsen erre sem időm, sem energiám. inkább piaci ár felett veszek valamit, de az nyújtsa azt amit én elvárok és úgy ahogy azt elvárom.
megmondom őszintén, hogy a vfr-ben nem bízom ennyire mint a cb-ben....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
válasz Integra #30769 üzenetére
10 év és közel 100e km után a hátsó hosszanti lengőkarjaimban a két nagy szilent kezd repedezni, most vettük észre tüv vizsgán. mutass még egy autót ami ezt így tudja ebben a kategóriában. egyet se fogsz találni.
mutass meg egy helyet nalunk, ahol ezt vizsga elott megnezik.
-
TayRol
veterán
válasz Integra #30771 üzenetére
jaja.
de a Hollandok sem olyan hulyek. -
Integra
titán
válasz TayRol #30774 üzenetére
az első számú fejőstehén minig az autós és a motoros.
bár ők azt mondják, hogy így szeretnék elérni, hogy átszokjanak a vasútra etc.. amit amúgy kurvára nem tudnak gazdaságosan üzemeltetni, de valszeg nem is akarnak.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Nippon
őstag
válasz Integra #30769 üzenetére
Nekem nem kell mesélned az Intiről sem a VTi Civic-ekről, pontosan tudom, hogy milyenek, nekem is volt, és a mai napig vannak Integák a környezetemben. Azért nem jó a hasonlatod, mert az Inti, rommá van hegyezve. Olyan technika és minőség ami mai szemmel is megkérdőjelezhetetlen és egyedülálló a maga nemében...
A CB nem ilyen, finom szerkezet, de semmilyen értelemben nem kimagasló.na így vagyok a nagy cb-vel is és ezért kerül annyiba amennyibe. a cb ugyanilyen főnyeremény, csak két keréken.
nekem nem éri meg hogy veszek valamit olcsóbban, aztán szervízben szopok meg alkatrészcserékkel. nincsen erre sem időm, sem energiám. inkább piaci ár felett veszek valamit, de az nyújtsa azt amit én elvárok és úgy ahogy azt elváromSzerinted egy 1200-es Bandit kevésbé megbízható, mint a CB? Mert nem igazán értem, hogy mire mondtad
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz SzalaiG #30789 üzenetére
jelenleg nekem is, de majd később úgyis veszek.
az a baj, hogy elvagy tévedve.
a honda annak csinálta ezt a motort, aki kitud fizetni érte 4 millát.
és a legtöbb vfr nem mo-n fog futni, a magyar piac nem piac. ezt kéne már elfogadnod.
itt meg egy felnőtt, jól szituált faszi egy havi fizujából megveszi a vfr-t, ezt kéne megértened. ők a célcsoport, nem pedig te vagy én.
te hármat se fizetnél ki érte, mert azt is sokallanád érte....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz SzalaiG #30797 üzenetére
faszom sarkított, csak te kötöd az ebet a karóhoz mert neked drága, képtelen vagy kilépni egy pillanatra a saját világodból és szerinted kb mindenki másnak is drága ezért. de ha ez neked jó, akkor drága és pont. nekem aztán édes mindegy.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aktív témák
Hirdetés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Politika
- Elengedheti a köztes generációkat az Intel
- Internet fejlesztés országosan!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- OpenWRT topic
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen