nem sajna. csak cb 500 max.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [galaxy55:] Egyszer akarok jótündért játszani... (a sztori folytatódik...)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
[lAyCsI]
addikt
hát lehet hogy át kell állnod a huánára ha hosszab túrára mentek
-= No way back from Here =-
TayRol
veterán
merthogy? (lehet a hetfo teszi, de ezt most nem vagom)
Nippon
őstag
Akkor talán spórolni kéne még egy kicsit, mert a 250-est mindenképpen ki fogja nőni, de közben lehet, hogy te unod meg. Szvsz végül drágább lesz a mutatvány. 250-est célszerszámnak kell venni, közlekedésre, arra tökéletes.
TayRol
veterán
akkor a gs 500 lesz amit nezegetunk. cbf-re nem lesz penz, sv-t nem akarok, mas markabol meg nagyon nem is tudom ennyiert ilyesmi motort mondani...ja de, egy 99`-es 600-as monster is tettszik neki.
V_Zoli
tag
nem a szitu elképzelhetetlen csak nekem úgy jött le mintha olyan izomgép lenne egy 650es SV azért ez nem így van én nem hasonlítgatnám a 600ccm-es sportgépekhez... Am meg tényleg kevés az SV, volt már szerencsém kipróbálni...
''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
TayRol
veterán
minden viszonyitas kerdese.
Integra
titán
ahogy én szemre láttam, asszonyban azért van kraft, szóval nem lenne ott baj, egy normális bringával sv650 kategóriát simán megoldana. de ha nincsen a keretben, akkor ez persze nem jó
a cbf500 meg 2 vagy 4 henger? a cb500 amivel a safety hungary-t nyomtam (vagy az cbf500 volt?), az botrány szar egy motor nem akarnék vele túrára menni..
akkor már inkább gyertek ki hozzám decemberben ha bp-en vagyok és nézzétek meg a fézert, az van bőven annyiért már és atomtankmegbízható.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
100 lovas motor leanyzonak, elsore? (Mondjuk van az mar 80 is a kora miatt, de akkor is...)
while (!sleep) sheep++;
Nippon
őstag
Egyenes úton minden motor kevés... Ám mivel az Egyenlítő mentén nincs körbe aszfaltcsík, így jó lehet egy 650-es SV is. Kanyargós úton simán tartja a lépést egy sor4 haccázza, feltéve, hogy nem valami Rossi ül rajta.
V_Zoli
tag
Ezt megcáfolnám h tartja a tempót...ugyanis már tapasztaltam h két hasonló tudással rendelkező "pilóta" üldözi egymást és az sv sehol nincs...
''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
Integra
titán
miért? szerintem ha nem húzza tökig agyatlanul semmivel se nehezebb vele menni, mint egy 50 lovassal. ez inkább pszichológia kérdése szerintem.
szerintem sokkal inkább fontosabb hogy két lábbal tudja tartani kényelmesen talpon a motort, tudja irányítani könnyen, ne haljon le róla 4 km után, megbízható és normális költségekkel üzemeltethető legyen, mint hogy 60 vagy 100le van e benne. szvsz
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
V_Zoli
tag
ez így van nekem is egyik haver "friss jogsis" első mocinak K4-es 1000es gixxert vett...és még él
''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
TayRol
veterán
jaja, van asszonyban cucc , a bandittal is csak az a baj, hogy nem er le a laba. amugy a 230 kilo nem zavarja.
cbf 500 kethengeres, a cb500 ugyan az, csak az elodje es vagy 30%-kal olcsobb.
fazert is neztem, de neki naked kell. de ha decemberben itthon leszel, lehet azert egy ulesprobara elugrunk.
Integra
titán
oks, nem gond dec 19 után jó nekem.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
TayRol
veterán
sv tettszik neki, a regi, csovazasok, mert hasonlitanak a monsterre. de nem lenne gond, jo sofor, bar nem szivesen tennek ala 600 ccm feletti vasat. meg sor4-et sem, mert nem szereti, szeles a motor. v2 vagy sor2 lesz szerintem, csak azokbol kicsi a kinalat 600-700k korul (es 10 evnel fiatalabb).
En magambol kiindulva nem tudom beleelni magam a 'nem huzza' helyzetbe
while (!sleep) sheep++;
TayRol
veterán
majd megdumaljuk.
Nippon
őstag
A haverod igazán menő srác lehet, kívánom, hogy legyen szerencséje...
Integra
titán
emlékszem anno egy ismerősöm mondta: meg ne vedd a 600-as ss gépet, mert kinövöd egy év alatt és buksz rajta, vedd az 1000-res sbk gépet, az a király meglátod..
naja, csak a srác infiniti fx45-tel járt, aztán hamar rájöttem, hogy nála az ezres bringa a kötelező protokoll motor, mert a haverok kinézik a bandából a szutyok hatossal..
egyébként még él a gyerek, nem feküdt el..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
TayRol
veterán
jujj, egy olyan fx 45 nagyon kene.
[lAyCsI]
addikt
háthogy ne érezd unalmasnak a tempót, hanem széles vigyorral végig tudd krúzolni az utat
-= No way back from Here =-
[lAyCsI]
addikt
sztem ő sem úgy gondolta... de lehet hogy tévedek
de szvsz akinek van egy minimális affinitása is a 2kerekűekhez az nem hasonlítgatja a SV-t a CBR-hez... semmilyen téren
-= No way back from Here =-
[lAyCsI]
addikt
egy üzakártyával mi?
-= No way back from Here =-
TayRol
veterán
jaaa, eeertem. hat addig eloremennek, aztan meginnek egy bambit valahol es megvarnam.
[lAyCsI]
addikt
híjjnye inkább maradtak volna a fékeknél
-= No way back from Here =-
(#30678) Topiccsendőr válasza V_Zoli (#30656) üzenetére
- Privát
- 2009-11-16 19:26:37
Topiccsendőr
addikt
Ez nagyon relatív. Annyira nagy különbség nincs köztük, mint amik a papírra vannak leírva. 72 ló meg 120 ló. Aztán amikor mész vele úgy érezni, hogy a végsebességben mutatkozik meg, máshol nem nagyon.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#30679) Topiccsendőr válasza V_Zoli (#30661) üzenetére
- Privát
- 2009-11-16 19:27:55
Topiccsendőr
addikt
Énmeg ezt cáfolom. Nálam nem így volt.
De mondjak mást. TL 1000S meg 1000RR ek sem mennek el tőlem. Pedig van bőven nyomaték és lóerőhiány. Persze egyenesben elmennek az fix.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
zsoltee10
addikt
Kawasaki ER-5.
Népítéletet olvasgasd.
Integra
titán
nálam valmai nagyon nem jó
[link]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
SzalaiG
addikt
Egy személyre teljesen jó úgy 100-120 között.
Nekem bevált. 3,5l/100km. Olcsó fenntartás és nagyon megbízható.
TayRol
veterán
azt is nezegettem, de nulla tapasztalatot szereztem rola. illetve kicsit draga.
Inti: nekem most jo a link.
SzalaiG: mennyire stabil 120 korul? attol felek (kozhely), hogy keves lesz neki, hogy neha kenyelmesen elozgessen. szerinted?
Nippon
őstag
Ilyen esetben megértem....
Nippon
őstag
Jó kis gép az ER-5 de lebeszélnélek róla. Az a pálcikás dobfék hátul nálam leveri a biztosítékot
zsoltee10
addikt
mert egy Gs500 jobb gép? nem a cbf500 kategóriáról beszélünk....
jasszer
senior tag
Valoszinuleg egy logikus dontes eredmenyekeppen kerult ra, a GS-re tarcsat raktak hatra de nem hiszem hogy sokkal jobb volna.
Apokalipszis? Ezeknek?!
(#30689) Topiccsendőr válasza Nippon (#30685) üzenetére
- Privát
- 2009-11-16 21:22:58
Topiccsendőr
addikt
előbb beszélném le a Hyo ról. Pálcikás dobfék olcsó, igénytelen, fékez. Egyéb dolgot kellene teljesítenie? Mindennapi olcsó motoron olcsó megoldások vannak.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
SzalaiG
addikt
Alattam (85kg) 140 volt a vége. Szerintem 2-3évre jó.
(#30692) Nippon válasza Topiccsendőr (#30689) üzenetére
- Privát
- 2009-11-16 22:01:07
Nippon
őstag
Igazatok van, de nekem akkor is szexeli a szememet. Műszaki okokat nem tudok felhozni, ilyen szempontból hibátlan kis gép, talán a virsli gumija az ami még zavar, kicsit szélesebbet is elbírt volna, de ez már kukacoskodás.
Hyo-t viszont semmiképpen!
SzalaiG
addikt
Hyo-t miért ne?
Havernál a 650GT 3éve megy gond nélkül.
TayRol
veterán
lehetseges.
hyokkal mi a baj?
[ Szerkesztve ]
Csomo embernel megy hibatlanul, de mivel par elromlott, ezert sokat szidjak. Nem mintha nem menne minden masodik Hondaban tonkre a fesszabalyzo.
while (!sleep) sheep++;
TayRol
veterán
meg gondolom a (szerviz)hatter miatt sem nagyon kedvelik. A blokk sajat fejlesztes?
[ Szerkesztve ]
(#30697) bajnokpityu válasza emvy (#30695) üzenetére
- Privát
- 2009-11-17 06:46:59
bajnokpityu
félisten
node annál a kevés embernél elég fatális hiba volt.nem feszszabi kategóriájú tétel.
eladó Kawasaki j300 robogó
ALI_G
veterán
höh, az nem a barátom aki lenézi, hogy 600-assal megyek. lúzerek ezek.
ALI_G
veterán
Tetszik, hol lehet ilyet kapni?
ALI_G
veterán
Vettek át pár liszenszet vmelyik japántól, meg mérnököket.
Szegeden pl van hivatalos márkaszervizük, de újról is hallottam már, hogy bedöglött, meg volt ezeknek széria hibája is vmelyik évben-években, sajnos pont a blokkal. Szerintem már beszéltünk is róla korábban. Motor revüben volt tartósteszten egy 250-es hyo, még ennyi ugrik be.