ja ez a benyalás tényleg elég gáz már
De desznyó futam volt nagyon. Tetszett.
ja ez a benyalás tényleg elég gáz már
De desznyó futam volt nagyon. Tetszett.
viszont látszott hogy a bridgestone még mindig veri a micselint, viszont úgy ahogy versenyképesek voltak a francia gumisok is
de hogy nickyvel mi történt
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Talma peches volt.
Team Tóth és Barbera szép eredmény.
Melandri huzzon a f*ba körönként kapott 2 mp-et verseny alatt is
Stoner hozta formáját ah Rossi is (sajnos utobbi a tavalyit).
Remélem gyorsan rájönnek a Yamahánál h a Ducati által használt Öhlins cuccokat kell Rossi motorjára rápakolni (szvsz).
Nicky a tavalyi motorral ment, ...mindenki megdöngette a tavalyi időket, szal én nem nagyon csodálkozom.
Az új motor kell, rendbe kell rakni, van benne potencia Pedrosa alatt mutatta.
Rossi meg kikardozta magának a Bridge' gumit, de azzal is csak motorozni kell.
Melandri lesz jobb is, de jó összehasonlítás, hogy nem elég egy erős motor, kezelni kell tudni.
Stoner nagyon meggyőző volt. De Lorenzo is jól ment, nem mondhatod hogy nem volt benne tök, mert odatette magát.
Dovi' és Toseland is jó volt, jól megvérezték a fogukat, jó lesz ez az év.
[ Szerkesztve ]
Szerintem lehet hogy Rossi mellényúlt ezzel a Bridgestone cserével.
Jól működik a Bridge a Ducatin és nem biztos hogy össze fogják törni magukat, hogy Rossi alá fejlesszenek.
A Michelin meg tolni fogja a fejlesztéseket, és a Yamaha-Michelin tapasztalat is nagyobb lesz a másik 3 géppel. Lehet hogy elmegy a szezon egy jó része, mire a futóművet jól rá tudják hangolni az új márkára Rossiék.
[ Szerkesztve ]
akkor sürgősen vállalja be az idei motort még szar állapotban is, mert ennél csak jobb eredményt tudhat vele..
rossi valszeg pislogott egyet, hogy hogy odakenték a zöldfülűek
nem adok sok időt melandrinak sajna, ez így nagyon kevés.
lorenzo bitangul ment és kemény, de akkor is utálom
dovi nagy volt a végén, nagyon ügyes és tózlend is remény!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Huhh, ez brutális volt, azért most már szerintem mindenki elismerheti ezt a Stoner gyereket, ez nem gumi, nem moci, ez színtiszta disznó csapatás volt, nézzük meg Melandrit...
mod: és a Michelin is versenyképes volt: Lorenzo, Pedrosa
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Nagyon izgalmas verseny volt!! Stoner@Ducati , nagyon brutális páros Hihetetlenül összerakták azt a motort (Bár a pilóta tudása sem elhanyagolható)
Rossi szenvedett,néha villantott 1-et de ez nem az ő versenye volt.
[ Szerkesztve ]
Szerintem is butaságot csinált, a fejével vannak gondok Rossinak...
Azzal viszont nem értek egyet hogy "motoroznia kéne" (más írta ), bármilyen stílusa is van nem béna ember és én úgy láttam ma is megpróbálta ami tellett tőle.
Dovi ment szerintem a legszebbet. Meg Talma ameddig akarta a motor, jó volt látni hogy előz egyenesben és néha még szélárnyékból sem tudták őt megelőzni, ha megbízható lesz a motor ennyi simán belefér azért az erőért cserébe ami van alatta a tavalyi évhez viszonyítva.
[ Szerkesztve ]
hogyhogy nézted böröczkiék közvetítését??
Mit össze dumáltak arról hogy Toseland az első Superbike-s versenyző aki milyen eredményes itt a MotoGP-ben.
..csak azt felejtették el hogy pl. mikor Corser átjött, akkor a királykategória kétütemű 500 volt, valamint mikor Colin Edu' átjött a királyba akkor ráültették egy csetlő-botló Aprilia-ra, valmint Haga volt dobogón (Biaggi első 500-s versenyén Suzuka-ban).
Szal gyakorlatilag össze-vissza beszéltek,.. de semmit nem mondtak
Időkülönségek csapaton belül a teljes versenytávon:
Stoner vs. Melandri: + 44mp
Lorenzo vs. Rossi: + 8mp
Pedrosa vs. Hayden: + 28mp
Toseland vs. Edwards: + 1mp
1 hét múlva ugyanennek a festésnek kell Stoner hazájában diadalmaskodnia!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
250 alatt eljöttem anyáméktól és itt nálam csak ez a fos magyar upc eurosport van még
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
melandri sztem megint depressziós, gresiniék felkarolták, összerakták,de önbizalom nélkül nem megy.sajn os ez van vele idén küszködni fog legalább a szezon feléig, amikor meg beigérik neki h kibasszák, majd jól megmutatja.
sose lesz motogp sampion
Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
tobiék arról beszéltek, hogy az új tömlős v milyen motorhoz más üzemanyag fogyasztás jár ( nagyobb ugye ) és ezért a csip benne eldöntheti mikor mekkora teljesítményt adhat a motor.
szval ha úgy érzékeli kevés a benya futam végéig akkor, leveszi a teljesítményt!
ez a szomorú, hogy idáig eljutottunk!
visszasírom schwantzékat megint, diagonál gumit mindenkinek!
talán vale ezeket a 800akat nem tudja úgy használni ahogy kell, meg hayden se pl..
Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
viszont most látom, hogy a magyaron 16:9-ben adják a futamokat
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
pneumatikus szelepvezérlés
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
már csak a júró hangját kell alávarázsolni és kész a fasza vidijó ;-D
azaz, pneumatikus, bár ahhoz léma vagyok ez mit oszt-szoroz.
nagyobb top end azt mondták ( már csak 8 km/h minusz a duchoz képest) muhahah!
Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Ryder Notes: Casey Does It Again
by julian ryder, on the ground in qatar
Sunday, March 09, 2008
It didn't look as comprehensive as last year, but Casey Stoner and Ducati did what they did here last year only more so. Twelve months ago the winning margin was only a couple of seconds, this time it was double that. Last year he motored past Rossi's Yamaha on the first run down the main straight, this time he let a whole lot of craziness happen in front of him before moving to the front on lap eight and never being headed again. He finally shook off the attentions of Jorge Lorenzo with a burst of lap-records at three-quarter distance.
Early on, he steered well clear of fairing-bashing action from Pedrosa - who got the holeshot from the third row!, Toseland, Lorenzo, Rossi and Edwards. Once Casey was clear of the mayhem, the outcome was never in doubt although the Spanish rookie kept him honest. Pedrosa finally settled the argument over third at three-quarter distance leaving Rossi to try and hold on to fourth. Another rookie, Andrea Dovizioso, took that off him on the last lap. It is probably the only thing that will have really annoyed the Doctor over the whole race weekend.
The Honda and the Yamaha weren't as fast as the Duke but at least they could keep Casey in sight this year.
The disappointment of the weekend was the lack of showing from both Suzuki and Kawasaki, although John Hopkins is still far from fit. There was also the curious sight of Chris Vermeulen pulling in with front tyre problems. Although Qatar isn't usually a reliable guide to form, we can draw a few conclusions: Casey is still the man to beat, at least three of the four rookiesa re going to be quick this year, Michelins like Losail better than Bridgestones - except of course when Casey is using them, the Ducati is still fastest but not by much. And when James Toseland gets the new engine he really is going to be very competitive. He indulged in some serious barging today before dropping back from the leaders - he said he was learning - and then closing back up but he couldn't put a pass on Valentino last time round. He did put one brutal move on Lorenzo early on, all part of the process of learning how to ride a MotoGP bike, he said, adding that it ended up a tougher pass than he meant it to be.
Lorenzo refused to get upset about it, pointing out than he had done the same thing more than once and offering the opinion that James was 'a good guy.'
The really unexpected result was Pedrosa's third place despite his hand shaking when he squeezed the front brake during the second half of the race. Dani used the '08 bike but Nicky Hayden reverted to the '07 Honda, which on the face of it seemed a strange decision given all the work he has put in on the new model over Winter.
The picture may become clearer in three weeks time when we arrive Jerez, where Nicky was fastest in close-season tests.
ENDS
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Az a gáz hogy azon a teszten is qual gumival volt jó Nicky, versenygumival nem volt meggyőző.
Tosland meg fog még problémát okozni szvsz, nem csak azért mert gyors hanem ahogy betette Lorenzo-nak a bringát, az minden volt csak okos nem ..gyakorlatilag éppen hogy nem lökte ki a sivatagba.
Sztem le fog maradni...le kell hogy maradjon, hacsak a Yamaha nem támogatja őket is egyenrangúan a gyáriakkal,..amit nem hiszek.
Év elején természetes hogy a privátok is ott vannak ahol a gyáriak, de fokozatosan le kell maradniuk ha a gyár jó irányba fejleszt.
Kivétel volt pl. Gresini és a HRC amikor Gibernau szintén fejlesztői státuszban volt.
ez nagyon durva egy fotó!
"Tanulni mindig érdemes, mert egy idő után a tanulásba fektetett munka meghozza a gyümölcsét, s mint tudjuk, a gyümölcsből PÁLINKÁT lehet főzni!"
Itt van egy kis érdekesség a pálya világításáról:
A kivilágítandó terület megegyezik 70 FIFA szabványnak megfelelő futballpálya területével, és a világítórendszer 50 százalékkal nagyobb fényt biztosít a pályán, mint ami egy átlagos stadionban van.
A pálya teljes kivilágításához egyébként 5.4 millió kilowatt energia szükséges, amit több generátor biztosít. Ezzel körülbelül 3 000 háztartás energiaszükségletét lehetne kiszolgálni egy időben.
Szinte látom, hogy a sejk gyereke este itt motorozik egyedül. Mert a saját sípálya a sivatag közepén már uncsi
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
jaja, de amúgy ha figyelted tózlendet pont úgy dobta meg a pálya is, hogy kvázi "berepült" és ott landolt ahol... elég necces volt
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
annyi pénzük van mint a szemét, de engem nem győzőtt meg sem a pálya, sem az éjszakai verseny.. lehetne másik futam e helyett..
csak hát 2016 messze van..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#5776) manutdzoli válasza Motion_Blur (#5768) üzenetére
Aztaa de gyönyörű
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
Ezt tuti, hogy napenergiából nyerik. Qatar-ban meg süt a nap rendesen.
MotoGP: Mi volt Rossi mocijával ? Ennyit számított volna, hogy Bridgestone-okon ment ?
Lorenzo még úgy-ahogy próbálta is a Michelin-eken követni Stonert.
bridgestone volt a mumus
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
ja meg aztata is mondták, hogy 500 km kábelt használtak fel, szép lett de..
minek? pláne mikor spórolnak, a nagy greenpeaces zászló alatt??
sztem felesleges a dolog mikor jó időben nappal simán lehet motorozni, akkor már lehetne havas futam,pontosabban téli, mint ahogy itthon csinálják vmellik ringen
katar dög unalom
Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
na jó de a duc is bridgestone-al megy..
tán ahogy sbkban is, a duc nem eszi annyira a gumit, a kölök a második felére
totál sebességet váltott és ezt csak működő gumival lehetséges
Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
ne felejtsd el, hogy a duki nem ma lett a bridge-re hangolva. nagy az előnyük
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
itt nem számít a spórolás, most futtatják fel az egész sorozatot, már nagyobb nézőszámot produkál mint az f1 és még nincsen kiaknázva
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
már bocs de amit a dukin a bridge hangoltak szvsz az a futómű azt meg az öhlins csinálja ami viszont a yamaháé
vagyis elönyről csak a yamaha bénázása miatt lehet max beszélni
[ Szerkesztve ]
persze, vicces is lenne ha spórolnának egy prototype osztályra épülő sorozattal.
amire gondoltam, az a kifele mutatott "minket is érdekel a globális felmelegedés, stb.."
szval ennek nem tesz jót.
Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
ok.
ezzel olyan kijelentés volt, amivel nincsen értelme vitatkozni.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nem lehet kiemelni egy részegységet sem, hogy ez felelős a sikerért vagy sikertelenségért.
Minden összefügg és kihat közvetve vagy közvetlenül a motor egésszére, mint prototipus osztálynak ez a nehézsége és az előnye is egyben.
A számomra érdekes kérdés az az, hogy megpróbálnak-e egy s'ggel két lovat megülni, mivel Lorenzo sanszos a Michelin-nel, másrészt Rossi Bridge'-n ül.
A motort viszont nem szerencsés kétirányban fejleszteni. Ezért Rossi-nak nagyon hamar tudatosítania kell a Yamaha-nál, hogy Lorenzo nem képes Stoner-rel menni, míg ő igen.
Ráadásul Toseland is jó, azaz a Yamaha-nak 2-3 versenyzőjét kellene beáldozni, ha úgy dönt ohgy Rossi-Bridgestone-ra öli az összes energiát.
Ez nem is lenne nagy dilemma, ha Rossi jól ment volna a versenyen..., elvégre Lorenzo és Toseland is elsőévesek a királyban, tanuljanak Michelin-nel Rossi pedig menjen a VB-címért.
De egyenlőre nem így néz ki a dolog, és ha a következő futamon sem tisztázódik le melyik a sanszosabb út, akkor a gyár dönteni fog a fejlesztésben....kétirányban nem fognak feszíteni, mert úgy sosem lesz esélyük a Ducati ellen, akinek absz. nincs ilyen problémája.
[ Szerkesztve ]
na most a jamaka is megtudja hogy milyen mikor rózát tolták a hondánál és mindenki más szívott
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
b@szki, jól gondolkodol ember.. ez még fel sem merült bennem, tán mert annyira nyílvánvaló.
ez alapján fix, hogy vale megint sikítani fog csakhogy nem hiszem hogy ez majd ér vmit.
sztem a fiatalokat fogják nyomni,pláne h a rossi nimbusz kicsit ledölt és a kölök képü nagyon fiatalon tudott vb lenni. arról meg nem is kell beszélni nyalóka mögött mekkora tolólapát van
Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
Viszont ez egy rendhagyó éjszakai futam volt, Vale' számára akkor kezdődnek gyűlni a felhők ha Lorenzo hasonlóan szerepel majd.
Mert, megnézve újra futamot, Lorenzo fizimiskája nem kell hogy szimpi legyen, de a futam alatt ő nagyon sokszor elvitte a határig a tapadását,..néhol nagyon lobogott az íven.
Stoner-nek is volt pár forszírozott pillanata...érdekes hogy a körrekordja(i) alatt kevésbé lobogott alatta a motor, mint azokban körökben ahol Lorenzo kedvét kellett elvenni a támadástól.
Dovi' nagyon szépen akart előzni, .és az egyenesben nem tudott mellémotorozni Rossi-nak, azaz az idei Yamaha jobb az egyenesben minta tavalyi Honda, és pariban van az idei, félkész, Honda-val is.
Szal Dovi' nagyon figyelmes volt,..Toseland ütötte-verte volna Rossi-t, de valszeg elrontotta..nem mutatták a célrafordítót, pedig előtte pár kanyarral még együtt voltak aztán a befutón már Toseland le volt maradva. Szal sztem bepróbálkozott de vagy nem jött össze, vagy inkább visszafékezte magát, és ezzel sebességet veszetett (persze ez csak okoskodás).
De Rossi-nak sem volt meg a tapadása teljesen,..a vége felé amikor Dovi' már pedzegette a célvégi féktávon, akkor Rossi már nehezen fogta meg a féket, nem sok hiányzott hogy leesen az ívről.
A következő egy számíthatóbb verseny lesz.
azért a rossi nimbusz megbicsaklásáért hakapeszi maga is tehet.
igaz, még így is ő a leglegleg gp-ben média szempontból
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Remélem a következő versenyen nyer Talma, ez az RSA motor tavaly se volt szimpi
most is nyert volna... fákk, most megint jöhet az üldözés és felzárkózás
ha bíznék az apriliában, akkor azt mondanám, hogy nem gond, de absz lutri, hogy mikor szarik be a technikájuk...
és semennyire se bízok az apriliában
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Bautista alatt bezzeg nem tudott meghasalni.
én ezekbe inkább nem is akarok belegondolni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nehogy félreérts, nem gondolom hogy emberi szándékosság állna mögötte.
Egyszerűen csak vagy kihegyezettebb a technika, vagy nagyobb lett a gyári tűrés.
Talma vállán is több a felelőség a motorfejlesztés területén,..de remélem össze állnak a dolgok kerek egésszé 1-2-3 versenyen belül.
én sem akarom, cska már annyira bosszantó...
akarva akaratlanul is.. de persze én sem gondolom ezt..
talma nemsokára reklámban nyomatja a búráját azzal a kevés hajával
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Valaki tudja, hogy pl az mitől lehet, hogy a 125-ben anno végig az élen menő és világbajnokká lett Lüthi 250-be átmenve sehol sincsen? Mik lehetnek ennek az okai?
szerintem egyszerűen lüthi nem fér a zsírosbödönhöz, 250ben már nagyon durván megy a csata és egyszerűen vannak náluk nagyobbak, tehetősebbek és befolyásosabbak.
ami 125ben elég volt, az itt már kevés.
meg azért 250ben a mezőny is durvább
szerintem
de azért várjuk meg b-type tesót, hogy ő mit mond, kíváncsi vagyok
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Mondjuk az köztudott dolog, hogy a motogp-ben (persze máshol is) nagyon fontos a stratégia a versenyző részéről, azaz, hogy milyen csapathoz szerződik le, milyen jövője lehet az adott team-nél. Mert rég nem elég csak jól húzni a gázt és mint látjuk még az is kevés lehet, hogy egy alacsonyabb géposztályban világbajnok valaki..
Csak attól tartok, hogy Talma ne kerüljön olyan helyzetbe mint Lüthi...
Elviekben Favaro-val jó stratégiát követnek, az Aspar jó csapat, és vélhetőleg nem fog az megtörténni velük mint Lüthiékkel..kopp-kopp
[ Szerkesztve ]