Igen, Pedrosa valóban nagyon odatett mindent, ez max elismerés.
Stoner-nél sztem nincs gáz, ez egy ilyen pálya...van még pár ahol szintén nem fog dominálni.
Sokan sokféleképpen magarázzák, pedig a dolog nagyon egyszerű (sztem persze):
.Nincs motormárka amelyik erős,..csak a neve alapján egyik sem jobb mint a másik,..sokan már itt elbuknak.
Minden motorgyártó eldönti hogy mire építi a gépét,..egyáltalán milyen hengerelrendezést, építési módot választ.
A Yamaha a kanyarokat választotta, a Ducati,..egyébként félig kényszerből, mivel egy induló gumigyártóval volt kénytelen leszerződni..ahol egyértelműen nem fogják tapadásban élből felvenni a versenyt Michelin-s csapatokkal....szal a Ducati pedig inkább az egyenesekre..szintén nem annyira mint sokan gondolják (hisz Jerez-ben 2006-ban Duc. 1-2 volt a Qual), de azért tényleg inkább az egyenesekre vannak.
A Honda mindenhol jó, ...ez régen is így volt, és úgy néz ki újra jó úton járnak.
..a többi motorgyártó egyenlőre még nem meghatározó.
Szal ezt csak azért, mert sokan sarazzák a Yamaha-t, pedig jó úton járt, és jár a Yamaha, bár voltak félrefejlesztéseik nekik is.
Ők a kanyarok felől közelítik az erőt és sebességet, a Ducati pedig fordítva...de a Ducati-nál ez az elején egy kényszerpálya is volt.
Na mindegy, ez csak ilyen izé
Szal Rossi tényleg nagyon jó volt, de én sztem még mindig billeg...kicsit elmentek mellette a dolgok.
Melandri viszont iszonyat mélyrepülésben van...nagyon nagy bajban van, piszkosul nem hiányzott neki ez a pálya ahol még, ha lehet, lefele csúsztak a kilátásai.
Biztos vagyok benne hogy fel fogja dolgozni magát, de ahoz rá kell jönnie hogy hogyan.
Dovi'-nak keményedni kell sztem, Toseland lelökte a befutó célrafordítójában a pályáról...egyébként Toseland megint hozta a WSBK stílust, vette az érintőket a többeken rendesen...gondolom nem tetszett neki ahogy Loris-tól is kapott egy hasonlót