Hirdetés

2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  MotoGP & WSBK (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#6501) Topiccsendőr válasza #70869248 (#6500) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Én még azt furcsállom, hogy Stoner Rossihoz képest olyan.. hogy is mondjam "kockásan" megy. Míg Rossi finoman, átmennettel fékez és finoman átmenettel ad gázt, addig Stoner csak teligázt és satuféket ismer. Laguna Secában is feltűnt. Érdekes mennyire másként motoroznak. Én azt hittem, hogy amit Stoner művel, azt nem szabad csinálni egy motorral. Dehát úgy látszik a Ducatit így kell, és így lehet vezetni. Ledöbbentem.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#6502) Topiccsendőr válasza Integra (#6497) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Igen, a bebicsaklás az az, amikor az első gumi elveszti a tapadást a túl nagy féktől a kanyarban. Pilótahiba, ha ilyet látsz. Úgy akart menni, amit már nem enged a fizika.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#6503) Integra válasza #70869248 (#6499) üzenetére


Integra
titán

de milyen már, hogy sztóner az életéért küzd és tolja, rossi meg benyomja mögötte ugyanarra a sebességre a tempomatot... :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6504) Integra válasza Topiccsendőr (#6501) üzenetére


Integra
titán

igen, valami ilyesmi fogalmazódott meg bennem is, rossi motorozásában az agresszivitás ellenére van valami harmónia, ahogy csúsztat etc..
sztóner meg nyélgáz, satufék, mintha szó szerint szétküldené a vasat maga alatt

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6505) #70869248 válasza Topiccsendőr (#6501) üzenetére


#70869248
törölt tag

Rossi ezt tudja, 'folyik' az íven...még akkor is mikor az összes 4ütem keresztbe ment féktávon és rángott a kigyorson Rossi csinálta ezt úgy hogy maradt gumija a végére is...azaz ő mindig, de mindig is nagyon jól használta a gumiját ez egyfelől a futóműbeáll másfelől a motoros érdeme elsősorban szvsz.
Emlékszem nagyokat néztem mikor jött aztán az utolsó körökben futotta a leggyorsabb kört...meg hogy ezzel (is) demoralizálta a többieket, hogy az utolsó köröket úgy meg tudta nyomni mintha ideális lenne a tapadás..akkor mikor mindenki már 5tized-1mp-t bukott köridőben a verseny első harmadához képest.
Szal Rossi szépen motorozik az ziher.

Azta fék gáz kijelzést én nem veszem komolyan, mert hát mittomén hogy van állítva a kipörgésgátlója Rossi-nak és Stoner-nek? Lehet hogy a Yamaha és a Ducati motorépítési különbözőségéből is adódik, hogy milyen gázállásnál milyen fordulaton jár a motor, és erre hogyan szabályoz a kipörgésgátló...franc tudja, telemetriai adat kellene.
A fék is hasonló, mindkettő azonos méretű karbon, de más nyomáspont előfordulhat..

De amit mondasz az szemmel is látszik, Stoner másképpen fordul, és sztem is szögletesebben (viszont ha megvan a bemeneti sebeség akko nagyon mélyre dönt szvsz).
Én itt Ducati sajátosságra gondolok, mert szépen még senki nem motorozott a Ducati-val..Loris tépte-ütötte, Bayliss kicsit finomabban de még mindig csapta, Stoner még a legszebb szvsz. Melandri nem elég gyors hogy lehessen látni hogy vezeti a határon, a két féllgyári szintén csúnyán rajzolja az íveket. de nem? :)

(#6506) Integra válasza #70869248 (#6505) üzenetére


Integra
titán

azóta is keresem a loris gázletépős videót, reménytelenül:(

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6507) Face8814


Face8814
őstag

Előre is elnézést kérek mindenkitől, de ezt be kell hogy linkeljem.
Kakukk tojás kerestetik ;]
Szánalom. :W :O

Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju

(#6508) Integra válasza Face8814 (#6507) üzenetére


Integra
titán

tapsoltam volna ha rossi arcon fejeli a bukóval...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6509) DNS_65 válasza Face8814 (#6507) üzenetére


DNS_65
senior tag

Erről beszéltem én is korábban, nagyon jó a kép. :C
Még a megérkezés utáni össze-ölelkezésbe is belefurakodott hátulról :(((
Ilyen egy phaszt, hihetetlen, valaki tegye már helyre.

(#6510) Integra


Integra
titán

[link]
na ezt nem is tudtam, hogy 2011-től mégiscsak 600as lesz a 250 helyett..
hogy állapodtak meg a wsbk-ssp tulajokkal???
b-type úr, valami ötelet???
:)

[link]
mi lesz jövőre gumi ügyben?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6511) #70869248 válasza Integra (#6510) üzenetére


#70869248
törölt tag

Az én ötletem az hogy sehogy nem állapodnak meg :D
Szvsz a WSBK/WSS népszerűségét ezek a dolgok nem rombolják annyira mint ahogy még én is képzeltem mikor a MotoGp királykategóriája 4ütemre váltott. Simán túlélték...talán még profitáltak is az átszállingózó MotoGp menőkből....sőt egy MtotGp-t megcélzó motorosnak is képbe került a WSBK, hisz előtte a 2ütem-4ütem miatt nem nagyon lehetett sikeresen átnyergelni a superbike motorokról.

Szal sztem rendben lesz,.. a superbike erősebb lábakon áll, mint azt gondoltam volna, ott van két nagy nemzeti bajnoksága a BSBK és az AMA, és a piaci érdekek, meg az utak motorosai drukkerek simán életben tartják a sorozatot...
A WSS pedig szintén játszótér a motorgyártóknak, és a WSBK-ba tartóknak. Valszeg sok olyan motoros lesz, aki kicsúszik a MotoGp 250/600cc él és középvonalából, ők így majd mennek a WSS-be lendületet találni és venni.
Jelenleg, akár Poggali-t is nézzük, nem sok választása van egy lecsúszott 250cc-s menőnek..mehet szakérteni.
Akik a 2ütemű 250cc-ből lépnek át a 4ütemű WSS-be azok hasonló nehézségekkel szembesülnek mint régen a SBK-500cc. Csak itt butítva ha lehet mondani, kevesebb állítási lehetőség miatt.
Ez a nehézség meg fog szünni ha mindkét osztály 4ütem lesz, tehát azok a versenyzők akik bármi okból lecsúsztak, rossz időszak-csökkenő szponzorázió-nem megfelelőú menedzselés..stb.
Azok előtt lesz még egy lehetőség. sztem.

(#6512) Integra válasza #70869248 (#6511) üzenetére


Integra
titán

látod erre nem is gondoltam, pedig az orrom előtt volt mindvégig, thx:)

azért mondjuk nem lesz szar a 600cc, ha itt is prototípusok fognak menni, óriásit fejlődhetnek a mini kávédarálók!!

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6513) #70869248 válasza Integra (#6512) üzenetére


#70869248
törölt tag

Igen, az ziher hogy észrevehető lesz. Én a köridőkre leszek nagyon kiváncsi, mert egy 600cc motor bizonyos pályákon nem hiszem hogy nagy hátrányban lesz a királyokhoz képest..persze ezt lehet súlyhatárral szabályozni, meg ezzel-azzal. A gumira is kiváncsi leszek

(#6514) Integra válasza #70869248 (#6513) üzenetére


Integra
titán

na akkor majd végre újra 1 lityós lehet a gp....
vicc ez a 800as szabály

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6515) Topiccsendőr válasza #70869248 (#6505) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Szerintem máshonnan nem vehetik a jelet, csak abból a telemetriából amit ők használnak. Hiszen ők figyelik a féket, a gázállást, ami legyen fojtószelepszenzor kimenet. Külön a közvetítésnek nem szerelnek fel fék és gázállás figyelőt az fix. :)

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#6516) #70869248 válasza Topiccsendőr (#6515) üzenetére


#70869248
törölt tag

Sztem is onnan veszik. :)
Inkább a többi, ill. több adatra gondoltam, pl. hogy ekkora gáznyitásnál mekkora a fordulat/lóerő/nyomaték, ill. ekkora nyomáspontnál mekkora fékhő (mittomén) van.
Mert hát gyakorlatilag látunk két gázcsíkot meg két fékcsíkot, de akár ez lehetne egy V3-s és egy V5-s közti különbség...szal lehetnek különbségek.

[ Szerkesztve ]

(#6517) #70869248


#70869248
törölt tag

Rossi:motogphirek
nem néztem utána a nyilatkozatnak (lépnem kell)
"
Tavaly én is hasonló szituációban voltam, mint amiben most Dani. Azonban nem próbálkoztam meg a szezon közben gumiszállítót váltani, hiszen tudtam, hogy nem lenne időnk a tesztelésre. A Bridgestoneban lakozó potencia hatalmas, azonban cseppet sem úgy megy a dolog, hogy csak felteszed a motorra az abroncsot és máris űridőket mész a géppel. Rengeteget kell dolgozni azon, hogy a gumiban lakozó irtózatos tempót elő tudd hívni. Sőt, kezdetben lassabb is voltam, mint pár Michelines versenyző és akkoriban sokan meg is kérdőjelezték a döntésemet, azonban szerencsére nem hagytam magam befolyásolni. Végül is nekem lett igazam. Nem akarok mások dolgába avatkozni, de úgy gondolom, hogy Dani piszok nagy kockázatot vállalt ezzel a döntésével.
"
nem gyenge..

(#6518) @rglaaf válasza #70869248 (#6517) üzenetére


@rglaaf
veterán

végül is a VB-nek már ugy is annyi és igy ha most váltani fog akkor jövőre a nyitányon már esélyesebb lesz egy betesztelt gumival és nem 4-5 futam után jönek az eredmények mint rossinak

PSN:BiZzare_0 ️

(#6519) Integra válasza #70869248 (#6517) üzenetére


Integra
titán

kockázatot vállal persze, de még mindig inkább vállalja és csinálja, mint az a langyos tuti bukta....

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6520) Integra


Integra
titán

mindenki okos pedrosa gumi cseréjében..:DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6521) Integra


Integra
titán

Ryder Notes: Putting The Boot In
by julian ryder, back home in the uk now, thanks
Thursday, September 04, 2008

I have been to quite a few press conferences in my time as a journalist--over thirty years--but I can't remember one quite like the Repsol Honda event to announce that Dani Pedrosa would be swapping to Bridgestons as of the Indianapolis GP. We were treated to speeches from HRC and Repsol management trying to convince us that this was nothing unusual and that everyone thought it was a good idea and had been professional. That ?everyone' was supposed to include Michelin.

Now there is no doubt that HRC have had a lot to put up with from the French company, a disastrous 2007 season and three horrible races in a row this year - Germany, USA, Czech Republic. There is also no doubt that the Pedrosa camp have wanted to change to Bridgestone for along time. At Motegi last year Dani said in public that he wanted Bridgestones, as of course did Valentino Rossi.

Rossi got his wish, Dani didn't.

The relationship between a rider and anyone or anything that affects his performance is based on mutual trust. Over the course of 2007 both men fell out of trust with Michelin. However, on 5 November last year, the day after the Valencia GP, the Repsol Honda team issued a press release to announce they were staying with Michelin for 2008. In it, HRC President Hamane-san said "We believe we must have mutual respect in this world of supremacy in order to retain our dignity and to succeed." The press release opened with references to the 14 world titles and 193 GPs Honda and Michelin had won together.

Now it is sometimes difficult for us foreigners to understand the implied subtleties of Japanese statements, but this one seems pretty clear. Translated from corporate Japanese into English it said to elements within the team "Shut up and get on with your job." To the outside world it said "We don't abandon partners of 26 years because of one bad season."

So who decided to throw all that in the bin? At the press conference Repsol said they had pushed HRC to make the decision. Michelin's press release quoted Pedrosa as thanking Michelin for "agreeing to my personal demands".

Interestingly, this press release was on Michelin paper but had the words "Honda" and "Michelin" below the letterhead and above the text itself making it look like a joint statement. As soon as it was issued Repsol staff in the press office tried to have it withdrawn. Dani himself said it was a team decision.

No-one suggested HRC had made the decision. Which is a bit strange, given that this is Honda's factory team we are talking about. Other teams in the paddock believe that it took a threat from Pedrosa's camp not to compete in the last five races to ensure that Bridgestone had their arms twisted hard enough to agree to supply tyres.

One of the reasons the press conference was so memorable was that some statements were met with barely suppressed laughter. I particularly enjoyed the suggestion from Repsol's rep that their motivation had been concern about the future of the sport. However, they hadn't been concerned enough to talk to the team's other rider. A very senior Spanish journalist later told me the whole thing was "an insult to intelligence."

Valentino Rossi had a view on the situation. Last season when he was having severe trouble with Michelins, and had most definitely lost that vital trust in anything they told him, he of course thought about changing tyre brands. But he never even considered the idea of changing mid-season. And he had a warning: "It's not just about changing the stickers on the bike." Quite. It took Rossi and Jerry Burgess a considerable period of time, on standard tyres at first, to turn the Yamaha into a "Bridgestone bike" and according the Valentino they changed the M1 "one-hundred per cent." Of course Honda will have data from the Gresini team's V4s but they certainly don't have a Jerry Burgess.

ENDS

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6522) S W A T


S W A T
senior tag

A suzuki gsv -r a hayabusa verseny változata :F

A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>

(#6523) #70869248 válasza S W A T (#6522) üzenetére


#70869248
törölt tag

miért gondolod, hogy az lenne?
..egyébként nem helyes a sorrend sem, mert a MotoGp-ben nem a pályáról származtatják a motorokat, ezek mind prototipusok. Nincs homologizáziós megkötés
.
A Superbike-ban viszont igen, a szériában kapható motorokból lesznek a versenymotorok, van szabály hogy mit lehet cserélni és változtatni rajtuk, ..de az SBK és WSBK szabályozás.
A Hayabusa-nak ott sincs keresnivalója, legfőképpen azért mivel 4hengeresen 1340cc-s (2008), és ez nem fér be a SBK keretek közé, se egyik világsorozat közé.
A MotoGp meg ugye 800cc és semmi köze nincs a szériamotorhoz,..régebben voltak szériamotorok amiket butítva árultak mint a MotoGp-ból származtatott motorokat (főleg 125 és 250cc-ben), de ez már egyáltalán nincs.

[ Szerkesztve ]

(#6524) Integra


Integra
titán

melandri nyávog..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6525) Face8814 válasza Integra (#6524) üzenetére


Face8814
őstag

Én meg első körben visszahoznám az 1000-es gépeket.
Még hogy kisebb kanyarsebesség, meg vékonyabb gumik.... Pff.... :U
Capirex is, meg Rossi is említette hogy az elektronika az aminek a redukálásával lehetne élvezetesebbé tenni a futamokat, mind versenyző mind nézői szemnek.
Egyébként meg a gumikkal kapcsolatban szvsz is jobb lenne az 1 gumiszállítós rendszer. Így legalább nem a micslen balf@szsága döntené el pár versenyző eredményét! :U

Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju

(#6526) S W A T válasza #70869248 (#6523) üzenetére


S W A T
senior tag

Köcce.

A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>

(#6527) Integra válasza Face8814 (#6525) üzenetére


Integra
titán

én is..
meg érdekes lesz mert ha 600as prototípusok lesznek, azok lesznek majd közel 170-180 lovasak, akkor bizony kelleni fog az ezres gép újra.
kb ugyanaz lesz az átjárás az ssp és a 600 között mint a wsbk és a gp között.
nem komálja igazán senki ezeket a 800as gépeket.
nem hiszem hogy nagyon dönteni kéne az egy gumi szabály kérdésben, mert jövőre megnézem ki az a szerencsétlen aki még micselinnel akar majd menni.. :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6528) S W A T


S W A T
senior tag

Talmácsinak van esélye a csúcskategóriába menni :F

A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>

(#6529) Integra válasza S W A T (#6528) üzenetére


Integra
titán

nagyon necces sajnos... :(

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6530) Face8814 válasza Integra (#6527) üzenetére


Face8814
őstag

A próféta szóljon belőled.

Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju

(#6531) S W A T válasza Integra (#6529) üzenetére


S W A T
senior tag

Csak mert valahol olvastam hogy még asszem 5-6 évet szeretne lehúzni.

A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>

(#6532) Integra válasza S W A T (#6531) üzenetére


Integra
titán

igen, ez szépen hangzik.
egy másik dolog, hogy mire lesz pénze és milyen szerződéseket kap:(
nem szeretném, hogy ugyanaz történjen vele 250-ben mint 125-ben anno...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6533) Face8814 válasza S W A T (#6531) üzenetére


Face8814
őstag

Szvsz minden az első kettő 250-es évében fog eldőlni. Ha jó motorja lesz és tudja hozni az eredményeket, akkor talán van esélye egy satelit csapathoz mennie.
Ha az történik vele mint a 125-ben, ( ahogy Integra is mondta ) akkor nincs esélye a GP-re. :(
Ha reálisan nézzük a dolgokat, illetve alapul vesszük az eddigi tapasztalatokat és azt hogy Ő magyar .......... :U

Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju

(#6534) S W A T válasza Face8814 (#6533) üzenetére


S W A T
senior tag

Gondolom ha 250-ben is világnajnok lenne az sokat lendítene rajta , :U

Itt amúgy hány évig csinálják :F F1-ből ugye kb 40 felé már kifelé kacsintgatnak .

[ Szerkesztve ]

A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>

(#6535) #70869248 válasza S W A T (#6534) üzenetére


#70869248
törölt tag

Attól függ hogyan lenne világbajnok. ..ha ugymond rátalálna a 250cc-re, és látványosan szénné verné a mezőnyt akkor lenne sansza feljutni a királyba...de nem hinném hogy gyári csapathoz.
Ahoz szvsz hogy gyári csapathoz kerülhessen szinte 'országon kivülinek' kellene lennie, kb. mint Rossi, Bayliss, Haga..stb hogy nagyon erős rajongótábora alakuljon ki mindenhol..angolok, spanyolok..stb.
A gyári csapatokat a gyár piaci érdekei is mozgatják, nem véletlenül került szóba Nicky Hayden anno, vagy most Spies.. szintén régebben Hopkins..kapásból gyári csapatokhoz szerződtek pedig a legtöbb pályát kezdőként még nem ismerik/ték.
Igyekeznek úgy kiválasztani a két versenyzőt, hogy futamokat/pontokat tudjanak vele nyerni, és motorokat tudjanak vele eladni.
A félgyári csapatok pedig a szponzorpénzekre és a tehetségekre utaznak elsősorban.
Oda van, lenne esély bejutni.

Én WSBK gyári csapatban sokkal nagyobb sanszot látok, és ott is lehet ám legenda valaki..Fogarty-Bayliss-Haga-Edwards a teljesség igénye nélkül..

(#6536) S W A T


S W A T
senior tag

Barbera helyére ki megy jövőre :F

A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>

(#6537) soulcube


soulcube
aktív tag

Milyen pályavariáción mennek majd a MotoGP-sek ? A Forma1-es pályán ? Bevállalják az oválrészt is ?

(#6538) @rglaaf válasza soulcube (#6537) üzenetére


@rglaaf
veterán


ez lesz a motoGP vonalvezetés

[ Szerkesztve ]

PSN:BiZzare_0 ️

(#6539) S W A T


S W A T
senior tag

Állítólag esőt igérnek a versenyre. Esőben van motorverseny :F (mint írtam nem régóta nézem)

más: kínai pályát miért vették ki a versenynaptárból :F Gondolom nem csak azért hogy legyen helyette magyar nagydíj.

A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>

(#6540) #70869248 válasza S W A T (#6539) üzenetére


#70869248
törölt tag

van bizony, jó verseny az esős verseny...csak ne legyen túl sűrűn, én szeretem látni az erőviszonyokat. Viszont az tény hogy egy esőversenyen nagyon izgalmas dolgok is történhetnek.

(#6541) DNS_65 válasza soulcube (#6537) üzenetére


DNS_65
senior tag

Hasonlít a vonalvezetése ahhoz, amin az F1-esek mentek, de van két fontos különbség:
ellenkező az irány, valamint vannak tök uj részek a pályán, plusz új aszfaltot is kapott.
A hírhedt oválrészt pedig asszem átépítették, igy már nem lesz olyan durva.

(#6542) soulcube válasza DNS_65 (#6541) üzenetére


soulcube
aktív tag

Na ja. Oválpályán motorversenyt az azért nem egy életbiztosítás lenne. De ez a pálya szerintem jó lesz.

(#6543) Integra válasza soulcube (#6542) üzenetére


Integra
titán

ugyan már, az usa-ban mióta nyomják oválon is..
a legendás daytona?? rémlik valami?:))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6544) S W A T


S W A T
senior tag

MotoGP 08-at nyomja valaki mobilon :F

Sztem egész jó.

[ Szerkesztve ]

A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>

(#6545) KrAt


KrAt
veterán

Talma eldobta :(

(#6546) @rglaaf válasza KrAt (#6545) üzenetére


@rglaaf
veterán

stoner is a de.szabad edzésen nem tudom ez széria lesz nála? de ugy láttam megint a motor eleje bicskázott be

PSN:BiZzare_0 ️

(#6547) Overlocker


Overlocker
veterán

Futam vasárnap 11-től változatlanul?

(#6548) @rglaaf válasza Overlocker (#6547) üzenetére


@rglaaf
veterán

Eurosport
Péntek
19:00 125 1 Időmérőedzés
19:45 Moto Gp 2 Szabadedzés
Szombat
19:15 125 2 Időmérőedzés
19:45 Moto GP Időmérőedzés
Vasárnap
17:45 125 Verseny
19:00 250 Verseny
20:15 Moto GP Verseny

PSN:BiZzare_0 ️

(#6549) Face8814


Face8814
őstag

Hát nem tudom ki hogy van vele, de én pl rühellem az esős versenyeket. A csúszós pályának köszönhetően sokkal visszafogottabb óvatosabb mindenki, így az igazán kemény összecsapások is elmaradnak.
Ami izgalmassá tud tenni egy ilyen futamot, az a kicsúszás, elfékezés, bukás ...stb.
Én meg az ilyet nem szeretem.
Bízom egy vasárnapi száraz futamban.

Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju

(#6550) Overlocker válasza @rglaaf (#6548) üzenetére


Overlocker
veterán

Húú, kössz! :R

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  MotoGP & WSBK (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.