Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  MotoGP & WSBK (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#12001) Something_ válasza zgospel (#12000) üzenetére


Something_
őstag

Rossi elmegy nyugdijba, elso dolga lesz visszamenni a yamahahoz :D

(#12002) boogie84


boogie84
veterán

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de szerintem a kozvetites szinvonala alacsony. Nekem Fules es Rizi kommentarjai jobban tetszettek.

A futamokra nem lehet panasz. :)

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#12003) zgospel válasza boogie84 (#12002) üzenetére


zgospel
őstag

Én évek óta a brit BTSport2 streamet vagyok kénytelen nézni, mert mifelénk se a Digisport nem volt elérhető, se a Spíler :D
A BTSport kommentátorai egész jók, bár technikai dolgokat nem nagyon szoktak feszegetni, leggyakrabb hogy az egekbe magasztalnak mindenkit aki a képen van hogy milyen jó motoros. :)

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#12004) -Mike-


-Mike-
addikt

MotoGp FB oldalán élő stream [link]

(#12005) Petya25 válasza -Mike- (#12004) üzenetére


Petya25
addikt

Kicsit mintha le lenne maradva. :)

Rossi vezeti a bajnokságot! :C :Y

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#12006) Something_ válasza Petya25 (#12005) üzenetére


Something_
őstag

Még úgy is, hogy megbüntették 0.3-ra :-) A spanyolok most sírhatnak, hogy nem keményebb büntetést osztottak ki az olasznak :-))

(#12007) zgospel válasza Something_ (#12006) üzenetére


zgospel
őstag

Eleve nem értettem a büntetést. :D Szerintem egyszerű verseny"baleset" volt, senkit nem kellett volna büntetni. Igaz így hogy végül nem számított mindegy is.

Nem volt egy túl izgalmas futam a mai :)

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#12008) Something_ válasza zgospel (#12007) üzenetére


Something_
őstag

Hát nem volt izgalmas a mai, viszont a bajnokságot izgalmassá tette.

(#12009) bajnokpityu


bajnokpityu
félisten

tudtok linket esetleg a hétvégi adáshoz? Nekem egyéb dolgaim lettek. HA lehet, magyar kommentárral nézném :)

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#12010) #70869248 válasza zgospel (#12007) üzenetére


#70869248
törölt tag

A büntetés rendben volt, simán nem tudott mit csinálni Rossi, hiszen Zarco kipaszírozta a pályáról, de kétségtelen időt és teret nyert a pálya levágásával. A 0.3 mp az pont rendben volt.
..és Pedrosa megmutatta újra miért mások lettek mellette világbajnokok. Marquez nagy pálya itt, de nagyon necces év lesz ha nem talál valamit a HRC.
Lorenzo jó volt, ez nem az ő motorja..ha valamit mégis talál rajta akkor le a kalappal.

(#12011) sityupityu válasza #70869248 (#12010) üzenetére


sityupityu
veterán

"A büntetés rendben volt"

Teszerinted. :)

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#12012) Popes válasza sityupityu (#12011) üzenetére


Popes
őstag

Szerinted az korrekt lett volna Danival és Marquezzel szemben ha hagyják jogosulatlan előnyt szerezni? :U

Az a bünti kb pont annyi volt amennyivel közelebb került hozzájuk. :K Nem Rossi hibája volt hogy levágta a kanyart de nem lett volna fair hogy ebből előnyt is szerezzen.

(amúgy ha egy picit elveszi a gázt és marad az a távolság mint a levágás előtt akkor szerintem nem büntetik)

[ Szerkesztve ]

Deus ex machina

(#12013) sityupityu válasza Popes (#12012) üzenetére


sityupityu
veterán

"Szerinted az korrekt lett volna Danival és Marquezzel szemben ha hagyják jogosulatlan előnyt szerezni?"

Történt ilyesmi? Semmi sem változott volna akkor sem, hogy ha nem lett volna büntetés.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#12014) #70869248 válasza sityupityu (#12013) üzenetére


#70869248
törölt tag

Azzal hogy megvágta a pályát előnyt szerzett, aki nem vak az látta.
Ezt felesleges is továbbgondolni.
ha nem arra kanyarodott volna a pálya akkor nagyobb szívás, ha sóderágy van ott akkor elesik...mind más és más forgatókönyv, ebben az esetben hirtelen felugrott Marquez-re. kapott 0.3-t nahűha..

(#12015) boogie84 válasza #70869248 (#12014) üzenetére


boogie84
veterán

Egyértelmű volt a helyzet. Vinales picit túlvállalta, kár h nem maradt talpon. Megnéztem volna h mire lett volna képes. Talán Marquez Rossi Vinales lett volna a vége. Ha nem M V R.

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#12016) #70869248 válasza boogie84 (#12015) üzenetére


#70869248
törölt tag

Olyan érzésem van, hogy Rossi-nál idén eldől...talán egy futamgyőzelem is elég lesz a bejelentéshez. Idén kiderül hogy milyen versenyző Maverick, ha Rossi erősnek találja akkor sztem ki fog szállni.
A Yamaha qva jó motort rakott össze, nem mintha tavaly nem, ...konrétan úgy hiszem a helyet meg tudom mondani amikor a Yamaha lenyomta a Honda-t. Indianapolis-ban történt. :)
Azóta nagyon erősek. Rossi vár a 10. bajnoki címre, de olyan qva sok mindent csinálhat még, hogy nem vagyok benne biztos hogy Maverick lepattanóira akar várni, Marquez ellenében.
Rally-rallycross, de Rossi-nál szinte bármi szóba jöhet, Le Mans 24h...tök mindegy, amit választ

(#12017) sityupityu válasza #70869248 (#12014) üzenetére


sityupityu
veterán

Vagy lehetett volna még egy forgatókönyv is mégpedig, hogy mind a ketten elesnek. De ne foglalkozz vele. :)

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#12018) #70869248 válasza sityupityu (#12017) üzenetére


#70869248
törölt tag

vagy az hogy Zarco esik el,..esetleg hogy elesik egy pályabíró miközben látja.
..mi a lényeg?
A levágással előnyt szerzett és pont...ha Pedrosa, vagy bárki egy jó helyen meglöki Marquez-t és az levágva a fél pályát, 10mp előnyt szerez az is rendben lett volna? :F
Mi az ami a problémát okozza?

(#12019) sityupityu válasza #70869248 (#12018) üzenetére


sityupityu
veterán

Arra céloztam, hogy nem önszántából csinálta, rá volt kényszerítve, hogy levágja a pályát. Ha rosszul reagálta volna le akár mind a ketten is eleshettek volna.

"A levágással előnyt szerzett és pont...ha Pedrosa, vagy bárki egy jó helyen meglöki Marquez-t és az levágva a fél pályát, 10mp előnyt szerez az is rendben lett volna?"

Mi van? :F Látom te is a P1race-n "nőttél" fel.

Szerintem abba is hagyhatjuk az egymással való diskurzust csak úgy, mint tavaly vagy tavaly előtt. :K

[ Szerkesztve ]

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#12020) #70869248 válasza sityupityu (#12019) üzenetére


#70869248
törölt tag

Nekem mindegy, nem befolyásol hogy mit csinálsz.
A P1race-re nem járok mert képtelenség ott bármiről is beszélgetni, vagy a sárgák vagdalkoznak, vagy nöklapjacafe megy chat stílusban..a régi oldalon még rendben volt a fórum.
..és én még az eurosport-s Motogp-n nőtem fel, kb. 93'-ban :D

(#12021) sityupityu válasza #70869248 (#12020) üzenetére


sityupityu
veterán

"vagy a sárgák vagdalkoznak, vagy nöklapjacafe megy chat stílusban.."

Ebben igazad van, bár a sárgák vagdalkozását bőven elősegíti a másik tábor is.
78-as vagyok, sokkal korábban nem kezdhetted. Vagy ha igen, akkor már kiöregedtél és képtelen vagy megérteni dolgokat. :) Na csá.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#12022) #70869248 válasza sityupityu (#12021) üzenetére


#70869248
törölt tag

Nem az a lényeg hogy milyen öreg vagy :) öregebb vagyok nálad, tehát mondhatsz rám ilyeneket, az sosem probléma, neked meg talán megnyugvást hoz.

(#12023) -Mike-


-Mike-
addikt

(#12024) #70869248


#70869248
törölt tag

Nah, gyári Yamaha mit tankolt, diesel-t?
Lorenzo meg jó volt, nincs igazán kitaposva még ez a Ducaticipő, de itt biztos hasznos volt gyorsan mennie a Ducati-val, ismeri ezt a pályát nagyon.
De a fő a Yamaha szenvedése

(#12025) mefistofeles

Pedrosa miért szundikál végig minden szezont?
Gyakorlatilag minden évben van egy-két a maihoz hasonló teljesítménye aztán semmi......

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#12026) #70869248 válasza mefistofeles (#12025) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ez a nagy kérdés vele kapcsolatban már pár éve...

(#12027) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

2019-től jön a full elektromos MotoGP

Szánalmas, álszent dolgok ezek.

Max. 200km/h, 10 körös futamok... remélem szép nagyot fog bukni.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#12028) quby válasza Motion_Blur (#12027) üzenetére


quby
őstag

Miért bukjon nagyot? Mert neked nem tetszik??? Hamisítatlan magyar hozzáállás.....

[ Szerkesztve ]

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#12029) yodamastah válasza Motion_Blur (#12027) üzenetére


yodamastah
őstag

Szerintem poén. A kérdés az, hogy ez tényleg a motogp hétvégekbe lesz berakva? Van erre elég időszelet a 3 nap alatt? HA igen akkor hajrá :) A redbull rookie kupába is bele szoktam nézni néha.

(#12030) sityupityu válasza Motion_Blur (#12027) üzenetére


sityupityu
veterán

+1
Ezeknek semmi köze sincs a motorsporthoz, nem tudom, hogy mit erőlködnek ilyenekkel. A lőtéri kutya nem kíváncsi ezekre (én legalábbis nem ismerek ilyen embert). Ha már nem üzemanyagot égetnek akkor megette a fene.
A közúti elektromos autókon is csak mosolygok, kb azok a zöldek veszik akik nem tudják mire költeni a pénzüket és nem mozdulnak ki a fővárosból, ezektől a hírektől viszont még a hajam is égnek áll.

#12028) quby "Hamisítatlan magyar hozzáállás....."

Ennyi erővel a tied is az. :) Csak elmondta a véleményét.

[ Szerkesztve ]

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#12031) Popes


Popes
őstag

Szerintem van létjogosultsága az elektromos motoroknak csak nem a benzinesek helyett, hanem mellette. :K

Mikor láttam ezt a 2013-as videót, egyből az jutott eszembe hogy nagyon kipróbálnék egy ilyet.(és ahogy telik az idő egyre kiforrottabb lesznek, és talán megfizethetőek is)

Kívülről, 2016 LINK

[ Szerkesztve ]

Deus ex machina

(#12032) sityupityu válasza Popes (#12031) üzenetére


sityupityu
veterán

Én azt nem akarom elhinni, hogy egy motoros ember akinek az élete része a benzingőz (én pl ilyen vagyok) bármiféle vonzalmat érezne egy ilyen jármű iránt. :N Még autóba sem, nem hogy motorban....
Persze elfogadom ha vannak kivételek. :)

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#12033) Popes válasza sityupityu (#12032) üzenetére


Popes
őstag

Azért írtam hogy nem helyette. :N , Soha nem helyettesítheti azt az élményt amit a benzines társa ad, viszont én nagyon kipróbálnám hogy milyen érzés a 0-tól a végsebességig rendelkezésre álló maximális nyomaték.

A 2017 Mugen Shinden specifikációi:

Overall length: 2,125 mm
Overall width: 680 mm
Overall height: 1,130 mm
Ground Clearance: 130 mm
Seat Height: 80 mm
Total Weight: 248 kg
Tyre Front : 120/70ZR17M/C (58W)
Tyre Rear : 200/55ZR17M/C (78W)
Frame: CFRP Monocoque frame
Motor Type: Oil-cooled, 3-phase, brushless motor
Maximum Output: 120 KW / 163.2 PS
Maximum Torque: 210 N-M / 21.4 kgf-M
Battery Specification: Laminate-type Lithium-ion
Battery Output Voltage: 370 V or more

És egy kép.

[ Szerkesztve ]

Deus ex machina

(#12034) sityupityu válasza Popes (#12033) üzenetére


sityupityu
veterán

Na ja, végül is igen, egy gyorsulást én is kipróbálnék egy ilyennel. :K

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#12035) yodamastah válasza sityupityu (#12032) üzenetére


yodamastah
őstag

Mint közlekedési eszköz , jöhet az elektromos. Mint sporteszköz semmiképp nem kéne. Ettől még számomra érdekes lehet egy ilyen versenysorozat.

(#12036) yodamastah válasza Popes (#12033) üzenetére


yodamastah
őstag

Nagyon sok az a 248kg. Az marhára érdekelne hogy tapad kigyorsításon a folyamatosan húzó villanymotor a robbanómotor szakaszos rángatásához képest.

(#12037) Popes válasza yodamastah (#12036) üzenetére


Popes
őstag

Példának okáért az új CBR 1000 RR 195KG, 192LE, és a Max. forgatónyomaték 116Nm 11000rpm-nél. Az elektromosnál 210Nm nyomaték van folyamatosan. :Y (+94Nm a +53Kg-ra, ha a cbr-hez hozzáadom a tele tankot +16kg akkor még kisebb a különbség )

Tudom az egyik versenybringa, a másik meg utcai, de kb képet lehet kapni hogy hogy is mehet egy ilyen elektromos bicikli. :D

[ Szerkesztve ]

Deus ex machina

(#12038) yodamastah válasza Popes (#12037) üzenetére


yodamastah
őstag

Lehet hogy erős, de kanyarban ekkora plusz súly mindenképp nagy hátrány. Egy moto2 gép 140 ló, és 150 kiló.
De végülis mindegy hány kiló lesz, hiszen saját kategóriában mind nehéz lesz. Csak kicsit sokkallottam így első hallásra hogy ~250 kilós versenymotor :)

Motorerőről annyit hogy minél több az erő, annál nagyobb problémát jelent hogy lent maradjon az eleje, és hogy legyen tapadás.

Például asszem Laguna Seca-ról olvastam hogy egy MotoGP motorral egy körön csupán néhány másodperc erejéig tudnak 100% motorerőt átvinni az aszfaltra.

[ Szerkesztve ]

(#12039) #70869248 válasza Motion_Blur (#12027) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ez van, ez a prototípus bajnokságok 'átka', a gyártók 'elvileg' itt versenyeztethetik a kifejleszteni kívánt technikát.
Jöjjön, majd nem nézem maximum :D
Még régen Biaggi még aktív 250cc világbajnok volt mikor kipróbált egy elektromos motort, a Motor Revü, vagy az elődjében jelent meg a cikk, a -nehéz, de legalább gyenge- címmel :D
Azóta sok víz lefolyt...aki érdekesnek találja az nézze, ha meg nézhető lesz akkor pláne. Egyébként meg nem muszáj.
A 2takkos királykategóriához képest a 4ütem is visszalépés volt, de szükséges,..talán ez lesz a következő. Számomra mindig is a kétütem marad az isten, ugyan nem lehetett ennyire kenni a gumit, de brutális motorok voltak, nagyon kemény gázkezeléssel.

(#12040) yodamastah


yodamastah
őstag

:O

"Numerous reports have it that MotoGP champion Nicky Hayden is hospitalized in a Riccione hospital, and is listed in critical condition. Hayden was on a group bicycle ride today in Italy when he was struck by a car."

(#12041) TayRol válasza yodamastah (#12040) üzenetére


TayRol
veterán

Valahol azt írták hogy újra is kellett éleszteni.

(#12042) Petya25


Petya25
addikt

http://index.hu/sport/motorsport/2017/05/17/sulyos_allapotban_vittek_korhazba_a_volt_motogp-vilagbajnokot/

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#12043) yodamastah


yodamastah
őstag

: Hayden is out of surgery, and has been put into a medically induced coma. He is expected to stay in the coma for the next 24 hours in order to faciliate healing

(#12044) mefistofeles

Basszus most értem haza és ez a hír fogad!
Most ezt a brutális meccset kell megnyerni Nicky!

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#12045) yodamastah


yodamastah
őstag

WERA fórumból:

""German news reported this morning that Nicky's condition did not improve during the night. Contrary to at least one post in this thread, he has not yet had any surgery, as his condition is not stable enough.""

Egy hosszabb videó a helyszínről: [link] Ha jól látom kettétört a bringája.

[ Szerkesztve ]

(#12046) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Úgy néz ki hogy súlyos agykárosodást szenvedett Hayden: [link] :(

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#12047) #70869248


#70869248
törölt tag

ennyi volt a WSBK, ...és azt kívánom neki hogy ennél többet ne veszítsen. De ha jobban jön ki az egészből akkor jöjjön ki jobban, és mihamarabbi maximális felépülést kívánok Nicky-nek.

(#12048) quby válasza #70869248 (#12047) üzenetére


quby
őstag

Elájulok..... Évek óta motorozik ami ugye nem veszélytelen sport. És akkor egy szimpla biciklizésben így megsérul..... :(( a Sumi példáját fel sem merem hozni....Remelem llátom meg motorozni. Nagy kedvencem... :(

[ Szerkesztve ]

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#12049) Motion_Blur válasza quby (#12048) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Olaszba sajnos nagyívben tesztnek a kresz-re, lásd Scarponi..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#12050) Tertius válasza Motion_Blur (#12049) üzenetére


Tertius
tag

Akárki is a hibás, sajnálom szerencsétlent.

Itt történt, ő a kis útról hajtott keresztül a másikon, mindkét oldalon STOP jelek. Szóval kresz tekintetében nem tennék elhamarkodott kijelentést, olasz közlekedés ide vagy oda.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  MotoGP & WSBK (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.