Rossi elmegy nyugdijba, elso dolga lesz visszamenni a yamahahoz
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
Something_
őstag
boogie84
veterán
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de szerintem a kozvetites szinvonala alacsony. Nekem Fules es Rizi kommentarjai jobban tetszettek.
A futamokra nem lehet panasz.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
zgospel
őstag
Én évek óta a brit BTSport2 streamet vagyok kénytelen nézni, mert mifelénk se a Digisport nem volt elérhető, se a Spíler
A BTSport kommentátorai egész jók, bár technikai dolgokat nem nagyon szoktak feszegetni, leggyakrabb hogy az egekbe magasztalnak mindenkit aki a képen van hogy milyen jó motoros.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-Mike-
addikt
MotoGp FB oldalán élő stream [link]
Petya25
addikt
Kicsit mintha le lenne maradva.
Rossi vezeti a bajnokságot!
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Something_
őstag
Még úgy is, hogy megbüntették 0.3-ra :-) A spanyolok most sírhatnak, hogy nem keményebb büntetést osztottak ki az olasznak :-))
zgospel
őstag
Eleve nem értettem a büntetést. Szerintem egyszerű verseny"baleset" volt, senkit nem kellett volna büntetni. Igaz így hogy végül nem számított mindegy is.
Nem volt egy túl izgalmas futam a mai
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Something_
őstag
Hát nem volt izgalmas a mai, viszont a bajnokságot izgalmassá tette.
bajnokpityu
félisten
tudtok linket esetleg a hétvégi adáshoz? Nekem egyéb dolgaim lettek. HA lehet, magyar kommentárral nézném
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
#70869248
törölt tag
A büntetés rendben volt, simán nem tudott mit csinálni Rossi, hiszen Zarco kipaszírozta a pályáról, de kétségtelen időt és teret nyert a pálya levágásával. A 0.3 mp az pont rendben volt.
..és Pedrosa megmutatta újra miért mások lettek mellette világbajnokok. Marquez nagy pálya itt, de nagyon necces év lesz ha nem talál valamit a HRC.
Lorenzo jó volt, ez nem az ő motorja..ha valamit mégis talál rajta akkor le a kalappal.
"A büntetés rendben volt"
Teszerinted.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Popes
őstag
Szerinted az korrekt lett volna Danival és Marquezzel szemben ha hagyják jogosulatlan előnyt szerezni?
Az a bünti kb pont annyi volt amennyivel közelebb került hozzájuk. Nem Rossi hibája volt hogy levágta a kanyart de nem lett volna fair hogy ebből előnyt is szerezzen.
(amúgy ha egy picit elveszi a gázt és marad az a távolság mint a levágás előtt akkor szerintem nem büntetik)
[ Szerkesztve ]
Deus ex machina
"Szerinted az korrekt lett volna Danival és Marquezzel szemben ha hagyják jogosulatlan előnyt szerezni?"
Történt ilyesmi? Semmi sem változott volna akkor sem, hogy ha nem lett volna büntetés.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
#70869248
törölt tag
Azzal hogy megvágta a pályát előnyt szerzett, aki nem vak az látta.
Ezt felesleges is továbbgondolni.
ha nem arra kanyarodott volna a pálya akkor nagyobb szívás, ha sóderágy van ott akkor elesik...mind más és más forgatókönyv, ebben az esetben hirtelen felugrott Marquez-re. kapott 0.3-t nahűha..
boogie84
veterán
Egyértelmű volt a helyzet. Vinales picit túlvállalta, kár h nem maradt talpon. Megnéztem volna h mire lett volna képes. Talán Marquez Rossi Vinales lett volna a vége. Ha nem M V R.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
#70869248
törölt tag
Olyan érzésem van, hogy Rossi-nál idén eldől...talán egy futamgyőzelem is elég lesz a bejelentéshez. Idén kiderül hogy milyen versenyző Maverick, ha Rossi erősnek találja akkor sztem ki fog szállni.
A Yamaha qva jó motort rakott össze, nem mintha tavaly nem, ...konrétan úgy hiszem a helyet meg tudom mondani amikor a Yamaha lenyomta a Honda-t. Indianapolis-ban történt.
Azóta nagyon erősek. Rossi vár a 10. bajnoki címre, de olyan qva sok mindent csinálhat még, hogy nem vagyok benne biztos hogy Maverick lepattanóira akar várni, Marquez ellenében.
Rally-rallycross, de Rossi-nál szinte bármi szóba jöhet, Le Mans 24h...tök mindegy, amit választ
Vagy lehetett volna még egy forgatókönyv is mégpedig, hogy mind a ketten elesnek. De ne foglalkozz vele.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
#70869248
törölt tag
vagy az hogy Zarco esik el,..esetleg hogy elesik egy pályabíró miközben látja.
..mi a lényeg?
A levágással előnyt szerzett és pont...ha Pedrosa, vagy bárki egy jó helyen meglöki Marquez-t és az levágva a fél pályát, 10mp előnyt szerez az is rendben lett volna?
Mi az ami a problémát okozza?
Arra céloztam, hogy nem önszántából csinálta, rá volt kényszerítve, hogy levágja a pályát. Ha rosszul reagálta volna le akár mind a ketten is eleshettek volna.
"A levágással előnyt szerzett és pont...ha Pedrosa, vagy bárki egy jó helyen meglöki Marquez-t és az levágva a fél pályát, 10mp előnyt szerez az is rendben lett volna?"
Mi van? Látom te is a P1race-n "nőttél" fel.
Szerintem abba is hagyhatjuk az egymással való diskurzust csak úgy, mint tavaly vagy tavaly előtt.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
#70869248
törölt tag
Nekem mindegy, nem befolyásol hogy mit csinálsz.
A P1race-re nem járok mert képtelenség ott bármiről is beszélgetni, vagy a sárgák vagdalkoznak, vagy nöklapjacafe megy chat stílusban..a régi oldalon még rendben volt a fórum.
..és én még az eurosport-s Motogp-n nőtem fel, kb. 93'-ban
"vagy a sárgák vagdalkoznak, vagy nöklapjacafe megy chat stílusban.."
Ebben igazad van, bár a sárgák vagdalkozását bőven elősegíti a másik tábor is.
78-as vagyok, sokkal korábban nem kezdhetted. Vagy ha igen, akkor már kiöregedtél és képtelen vagy megérteni dolgokat. Na csá.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
#70869248
törölt tag
Nem az a lényeg hogy milyen öreg vagy öregebb vagyok nálad, tehát mondhatsz rám ilyeneket, az sosem probléma, neked meg talán megnyugvást hoz.
#70869248
törölt tag
Nah, gyári Yamaha mit tankolt, diesel-t?
Lorenzo meg jó volt, nincs igazán kitaposva még ez a Ducaticipő, de itt biztos hasznos volt gyorsan mennie a Ducati-val, ismeri ezt a pályát nagyon.
De a fő a Yamaha szenvedése
Pedrosa miért szundikál végig minden szezont?
Gyakorlatilag minden évben van egy-két a maihoz hasonló teljesítménye aztán semmi......
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
#70869248
törölt tag
Ez a nagy kérdés vele kapcsolatban már pár éve...
Motion_Blur
félisten
2019-től jön a full elektromos MotoGP
Szánalmas, álszent dolgok ezek.
Max. 200km/h, 10 körös futamok... remélem szép nagyot fog bukni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
quby
őstag
Miért bukjon nagyot? Mert neked nem tetszik??? Hamisítatlan magyar hozzáállás.....
[ Szerkesztve ]
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
(#12029) yodamastah válasza Motion_Blur (#12027) üzenetére
yodamastah
őstag
Szerintem poén. A kérdés az, hogy ez tényleg a motogp hétvégekbe lesz berakva? Van erre elég időszelet a 3 nap alatt? HA igen akkor hajrá A redbull rookie kupába is bele szoktam nézni néha.
(#12030) sityupityu válasza Motion_Blur (#12027) üzenetére
+1
Ezeknek semmi köze sincs a motorsporthoz, nem tudom, hogy mit erőlködnek ilyenekkel. A lőtéri kutya nem kíváncsi ezekre (én legalábbis nem ismerek ilyen embert). Ha már nem üzemanyagot égetnek akkor megette a fene.
A közúti elektromos autókon is csak mosolygok, kb azok a zöldek veszik akik nem tudják mire költeni a pénzüket és nem mozdulnak ki a fővárosból, ezektől a hírektől viszont még a hajam is égnek áll.
#12028) quby "Hamisítatlan magyar hozzáállás....."
Ennyi erővel a tied is az. Csak elmondta a véleményét.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Popes
őstag
Szerintem van létjogosultsága az elektromos motoroknak csak nem a benzinesek helyett, hanem mellette.
Mikor láttam ezt a 2013-as videót, egyből az jutott eszembe hogy nagyon kipróbálnék egy ilyet.(és ahogy telik az idő egyre kiforrottabb lesznek, és talán megfizethetőek is)
Kívülről, 2016 LINK
[ Szerkesztve ]
Deus ex machina
Én azt nem akarom elhinni, hogy egy motoros ember akinek az élete része a benzingőz (én pl ilyen vagyok) bármiféle vonzalmat érezne egy ilyen jármű iránt. Még autóba sem, nem hogy motorban....
Persze elfogadom ha vannak kivételek.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Popes
őstag
Azért írtam hogy nem helyette. , Soha nem helyettesítheti azt az élményt amit a benzines társa ad, viszont én nagyon kipróbálnám hogy milyen érzés a 0-tól a végsebességig rendelkezésre álló maximális nyomaték.
A 2017 Mugen Shinden specifikációi:
Overall length: 2,125 mm
Overall width: 680 mm
Overall height: 1,130 mm
Ground Clearance: 130 mm
Seat Height: 80 mm
Total Weight: 248 kg
Tyre Front : 120/70ZR17M/C (58W)
Tyre Rear : 200/55ZR17M/C (78W)
Frame: CFRP Monocoque frame
Motor Type: Oil-cooled, 3-phase, brushless motor
Maximum Output: 120 KW / 163.2 PS
Maximum Torque: 210 N-M / 21.4 kgf-M
Battery Specification: Laminate-type Lithium-ion
Battery Output Voltage: 370 V or more
[ Szerkesztve ]
Deus ex machina
Na ja, végül is igen, egy gyorsulást én is kipróbálnék egy ilyennel.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
(#12035) yodamastah válasza sityupityu (#12032) üzenetére
yodamastah
őstag
Mint közlekedési eszköz , jöhet az elektromos. Mint sporteszköz semmiképp nem kéne. Ettől még számomra érdekes lehet egy ilyen versenysorozat.
yodamastah
őstag
Nagyon sok az a 248kg. Az marhára érdekelne hogy tapad kigyorsításon a folyamatosan húzó villanymotor a robbanómotor szakaszos rángatásához képest.
Popes
őstag
Példának okáért az új CBR 1000 RR 195KG, 192LE, és a Max. forgatónyomaték 116Nm 11000rpm-nél. Az elektromosnál 210Nm nyomaték van folyamatosan. (+94Nm a +53Kg-ra, ha a cbr-hez hozzáadom a tele tankot +16kg akkor még kisebb a különbség )
Tudom az egyik versenybringa, a másik meg utcai, de kb képet lehet kapni hogy hogy is mehet egy ilyen elektromos bicikli.
[ Szerkesztve ]
Deus ex machina
yodamastah
őstag
Lehet hogy erős, de kanyarban ekkora plusz súly mindenképp nagy hátrány. Egy moto2 gép 140 ló, és 150 kiló.
De végülis mindegy hány kiló lesz, hiszen saját kategóriában mind nehéz lesz. Csak kicsit sokkallottam így első hallásra hogy ~250 kilós versenymotor
Motorerőről annyit hogy minél több az erő, annál nagyobb problémát jelent hogy lent maradjon az eleje, és hogy legyen tapadás.
Például asszem Laguna Seca-ról olvastam hogy egy MotoGP motorral egy körön csupán néhány másodperc erejéig tudnak 100% motorerőt átvinni az aszfaltra.
[ Szerkesztve ]
#70869248
törölt tag
Ez van, ez a prototípus bajnokságok 'átka', a gyártók 'elvileg' itt versenyeztethetik a kifejleszteni kívánt technikát.
Jöjjön, majd nem nézem maximum
Még régen Biaggi még aktív 250cc világbajnok volt mikor kipróbált egy elektromos motort, a Motor Revü, vagy az elődjében jelent meg a cikk, a -nehéz, de legalább gyenge- címmel
Azóta sok víz lefolyt...aki érdekesnek találja az nézze, ha meg nézhető lesz akkor pláne. Egyébként meg nem muszáj.
A 2takkos királykategóriához képest a 4ütem is visszalépés volt, de szükséges,..talán ez lesz a következő. Számomra mindig is a kétütem marad az isten, ugyan nem lehetett ennyire kenni a gumit, de brutális motorok voltak, nagyon kemény gázkezeléssel.
yodamastah
őstag
"Numerous reports have it that MotoGP champion Nicky Hayden is hospitalized in a Riccione hospital, and is listed in critical condition. Hayden was on a group bicycle ride today in Italy when he was struck by a car."
TayRol
veterán
Valahol azt írták hogy újra is kellett éleszteni.
Petya25
addikt
http://index.hu/sport/motorsport/2017/05/17/sulyos_allapotban_vittek_korhazba_a_volt_motogp-vilagbajnokot/
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
yodamastah
őstag
: Hayden is out of surgery, and has been put into a medically induced coma. He is expected to stay in the coma for the next 24 hours in order to faciliate healing
Basszus most értem haza és ez a hír fogad!
Most ezt a brutális meccset kell megnyerni Nicky!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
yodamastah
őstag
WERA fórumból:
""German news reported this morning that Nicky's condition did not improve during the night. Contrary to at least one post in this thread, he has not yet had any surgery, as his condition is not stable enough.""
Egy hosszabb videó a helyszínről: [link] Ha jól látom kettétört a bringája.
[ Szerkesztve ]
Motion_Blur
félisten
Úgy néz ki hogy súlyos agykárosodást szenvedett Hayden: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
#70869248
törölt tag
ennyi volt a WSBK, ...és azt kívánom neki hogy ennél többet ne veszítsen. De ha jobban jön ki az egészből akkor jöjjön ki jobban, és mihamarabbi maximális felépülést kívánok Nicky-nek.
quby
őstag
Elájulok..... Évek óta motorozik ami ugye nem veszélytelen sport. És akkor egy szimpla biciklizésben így megsérul..... a Sumi példáját fel sem merem hozni....Remelem llátom meg motorozni. Nagy kedvencem...
[ Szerkesztve ]
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
Motion_Blur
félisten
Olaszba sajnos nagyívben tesztnek a kresz-re, lásd Scarponi..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Tertius
tag
Akárki is a hibás, sajnálom szerencsétlent.
Itt történt, ő a kis útról hajtott keresztül a másikon, mindkét oldalon STOP jelek. Szóval kresz tekintetében nem tennék elhamarkodott kijelentést, olasz közlekedés ide vagy oda.
[ Szerkesztve ]