Én úgy gondolom, hogy Stoner-nek rendben voltak a gumijai...igazából nekem az volt az érzésem az esése előtt, hogy már a végét taktikázza a versenynek...bement Vale' mellé a célegyenesben, de nem támadott, csak megnézte elé tud-e gyorsulni a célvonalra.
Iszonyat nagyokat fektetett....mozgott a motorja (bár sztem Vale' motorja jobban), de az abból is eredhet, hogy valaki mögött motorozik 1-2 méterre...nem ideálisan választja a sebességet, hanem igazítja az előtte haladóhoz...így term. nem annyira harmonikusan megy/folyik a motor az íveken.
sztem a hibája egy egyszerű hiba volt, de rengetegbe került...ott pont nem volt 110% a szituban, így kicsit meglepetsészerűen érte a féktáv..az is lehet hogy Rossi kicsit korábban fékezett, és ezt már nem tudta lereagálni. de ez, még ha így is volt, mindenképpen Stoner hibája természetesen, mert az hogy ki mennyire vállalja a féket az sok mindentől függhet...ezért mindenre figyelni, készülni kell. ...és még az is lehet hogy teljesen más okból kellett túl nagyot fékeznie hirtelen.
De az tény hogy túl sok volt a fék -> nagyon elemelkedett a hátsó kerék -> rossz lett a féktáv..majdnem elkaszálta Rossi-t, leesett a pályáról és végül a motorrol is.
Én Stoner-re tettem a futamot az esés előtt,...de Rossi tökéletesen megérdemelte, mert úgy harcolt érte ahogy kell, és aminél jobban már nem lehet.
Nicky kegyetlen pocsékul érezte magát, Edwards-tól pedig sokkal, de sokkal többet vártam, nagyon sajnáltam hogy nem volt többre alkalmas a motorja.
híres nagy csata volt az ziher, gyűjteményes darab a futam.