Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-02-22 13:50:59

LOGOUT.hu

A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2049) fagylalt


fagylalt
senior tag

Sziasztok!

2016.01.16-án vásároltam egy videokártyát itt Hardveraprón. 4 nappal később meg is kaptam a csomagot, viszont a videokártya nem felelt meg a hirdetésben leírtaknak, azaz nem kifogástalan állapotú, hanem hibás. Csíkoz, illetve az egyik ventilátorának rossz a csapágya. A lényeg, hogy azt ígérte a srác (privátban), hogy visszautalja a pénzt a számlámra. Mindez idáig nem történt meg, privátokra nagyon ritkán válaszol (amikor belép, kb. 2-3 naponta). Más elérhetősége nincs meg gondolok itt telefonszámra. Hiába kértem többször is, nem adta meg. Mit tudnék tenni ilyen esetben? Úgy érzem fölöslegesen várok a pénzemre, az már elveszett.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.