A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » PROHARDVER! interaktív » Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón? (kiemelt téma)Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-02-22 13:50:59
LOGOUT.hu
Hozzászólások
N.Manfred
csendes tag
Sziasztok,
sajnos úgy tűnik, hogy belefutottunk egy csalóba. Nem magánszemélyként, hanem cégként. A webáruház (cég): www.medianetplaza.hu
Az árukereso.hu náluk dobta ki legjobb áron, az általunk keresett nyomtatót. A webáruház korrektnek tűnt, telefonon beszéltem is velük, akkor még felvették. Ezután rendeltünk. Cégként senki nem ad nekünk utalásos számlát, ők sem adtak. Nagyobb összeg esetén, díjbekérő ellenében szoktunk fizetni. Mivel ebből még soha smemi probléma nem volt, most is így tettünk. De már tudom, hogy ez nagy hiba volt...
Nem teljesítették az általuk megadott időben a rendelésünket. Elkezdtem őket hivogatni, akkor még felvették a telefont. Ezután módosították a teljesítés időpontját. Akkor sem érkezett meg a termék, ismét telefonáltam, de akkor már nem vették fel.
Sablon e-mailben értesítettek, hogy belátható időn belül nem tudják beszerezni a kért terméket és vagy várok vagy pedig kérjük a termék árának visszautalását. Természetesen a visszautalást választottuk. Azóta elérhetetlenek. Az e-maileket olvasási visszaigazolással küldöm, a visszaigazolás általában a küldés után 1-2 percel megjön, de nem válaszolnak rá (persze tudom, hogy ez nem jelenti azt, hogy el is olvasták...). A telefont nem veszik fel. Sem a weboldalon fent lévő kapcsolattartó, sem pedig a visszautalás kérésekor kapott pénzügyes számát.
Járt valaki hasonlóan ezzel a céggel? Ha igen, kérem keressen privát üzenetben. Ötleteket, tanácsokat is várnék, hogy mégis mit tehetünk? Nem kevés pénzről van szó...